B1 blogcsalád



Gyárfás már 2008-ban kirúgta volna Hosszú Katinkát, aki most kirúgná Gyárfást

2016. november 15. - nickgrabowszki

Gyárfás Tamás volt az első, aki 2008-ban azt mondta Hosszú Katinkának, hagyja abba az úszást és vonuljon vissza. Ha Gyárfáson múlik, Magyarország a riói olimpiáról 3 arany- és egy ezüstéremmel kevesebbel tért volna haza. hk_1.jpg

Ez a legérdekesebb részlete annak a nyílt levélnek, amit a háromszoros olimpiai bajnok úszónő kedden tett közzé saját Facebook-oldalán.

Máskülönben rögzíti, az úszószövetséggel való viszonya is változatlan, azaz nincs igaza Gyárfásnak, amikor azt mondja, minden rendben van köztük. Sőt. 

Korábbi összecsapásukról itt írtunk. Azóta a helyzet romlott. Hosszú egyenesen lemondásra szólítja föl az elnököt:

Gyárfás Tamás kizárólag azért ülhet abban a pozícióban, ahol, mert mi hozzuk az eredményeket.

Számára elfogadhatatlan, hogy az eredményeikkel a szövetség sajátjaként dicsekszik, és arra hivatkozik, nélküle nem lenne világversenyek otthona Magyarország. (Már a szövetség, illetve Gyárfás hivatkozik erre, nem Hosszú.)

Megemlíti a lehetetlen körülményeket: az olimpiai felkészülését

0 fokban, sokszor zuhogó esőben, kültéri medencében kellett végeznie.

Az, hogy a magyar úszás soha nem élt jobb napokat, egyszerűen nem igaz. Rosszabb lett

- írja. Szerinte

a létbizonytalanság megőrzése Gyárfásék számára elengedhetetlen. A rendszer és a rosszul rögzült, ősrégi metódusok semmiképpen sem szolgálják a magyar úszósport érdekét. Azon dolgoznak, hogy elhitessék a rendszeren kívül nincs élet, hogy semmi sem működhet a Szövetség közbenjárása nélkül. Ez egyszerűen nevetséges. Én magam vagyok az élő példa arra, hogy van élet a Magyar Úszószövetség után, sőt, akkor van csak igazán.

gyt.jpg

Azt állítja:

  • az úszóklubok többsége lehetetlen helyzetben van;
  • a szövetség vezetősége nem csak az úszókat, teljes klubokat tart sakkban ígéretekkel vagy megfélemlítéssel;
  • a szavazások mellőznek mindenféle demokratikus jelleget, a tisztségekről nyílt, kézfeltartásos szavazással döntenek. 

Konklúziója:

Amennyiben Gyárfás Tamásnak valóban fontos a magyar úszás, és olyan elhivatottság van benne a sport iránt, mint ahogy azt állítja, önként távolítsa el a magyar úszásra legártalmasabb tényezőt, önmagát és mondjon le tisztségéről!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr5011963467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drizari 2016.11.16. 08:50:31

Itt az ideje rendet tenni, várjuk az új Fidesz-közeli úszószövetségi elnököt.

ani58 2016.11.16. 10:59:49

Gyárfás takarodjon.

borzimorzi 2016.11.16. 11:44:56

@Lengyel: Abszolút. Lapátra vele!

Domoka1 2016.11.16. 13:58:22

Gyárfás, ha jól emlékszem Ildikónak írt valami olyasmit, ha már elkezdtük ne hagyjuk abba. Ez akkor történt, mikor meg akarták puccsolni Schmith Pált. Ez még a Napkelte funkcionálása idején történt. Akkor dicsőítettétek! Ilyenek vagytok. Elvtársaim az Úrban.

Jakab.gipsz 2016.11.16. 19:40:17

Gyárfás és a makrancos Kata, amcsiba ez már régen megfilmesítésre került volna.
Komolykodóbbra fordítva a szót, csodálom, tisztem a Katinka és edző-társa sikerét egy ritka duót alkotnak, csakhogy az úszó sport, nem csak a ritka duókról szól, hanem a hétköznapi komoly munkáról és annak hátteréről.
Gyárfást nem tisztem sem védeni sem támadni, de ismerjük el néhány nehéz, vagy lehetetlenek gondolt sport eseményt egészen jól levezényelt.
Tehát két merőben különböző munkáról van szó.
Kezeljük mind kettőt a maga helyén.

Netuddki. 2016.11.16. 19:59:09

Múltkor is megírtam. Fordítva ülnek a lovon a gyárfásék. Gyakorlatilag mások eredményeiből élnek, ebből következően még a seggüket is ki kéne nyalni azoknak (átvitt értelemben persze, sajna az úszósportnál ezt is hozzá kell tenni) akik az eredményeket hozzák. Ha erre maguktól nem jöttek rá akkor buta emberek, ergo a többi munkájukat se végezhetik jól.
Az, hogy nem a felsorolt vádakat tisztázzák, hanem mellébeszélnek, sajna az is az előbbi véleményemet erősíti.

dare 2016.11.16. 20:25:17

Nem akar már ennek vége lenni, egy kicsit már kezd uncsi lenni, hogy egy sportoló lemondásra szólítsa fel az elnököt.
Valaki más nem akarná még, mert akkor izgibb lehetne a sztori, ja persze, hát megfélemlítés van.
Jó lenne ha le tudnák őket ültetni egy asztalhoz, és akkor a sajtó előtt válaszolhatnának egymás, vagy a sajtó kérdéseire, akkor talán tisztábban láthatnánk a lehetetlen helyzetek, megfélemlítések, korruptságok erdejében.
Minden embernek joga van megvédenie magát, hallgattassék meg a másik fél is.
Nem szabad a lovak közé dobni a gyeplőt, mert akkor olyan irányíthatatlan lesz minden, hogy nehéz lesz újra megszerezni.
Nem akarok Katinkáról semmi rosszat, de ha változtatni akar bármit is, azt ne így tegye.
Ezzel csak gyűlölködés meg köpködés lesz, változás nem (hacsak nem ez a cél).
Legyen már vége ennek a bulinak.
Mert ha nem, akkor írok egy e-mailt én is a főnökömnek, és lemondásra szólítom fel, mivel eljárt fölötte az idő, már nem képes a megújulásra és csak hátrányára válik a cégnek.
Amit felépített, az már kevés, új trend kell, és neki ebben semmi keresnivalója nincs.
Csak még egy picit spórolok mielőtt kioktatom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 20:39:27

@dare: "egy sportoló lemondásra szólítsa fel az elnököt."

Ki más? Az ENSZ főtitkára? A sarki lakatos?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.11.16. 20:45:07

Tőlem egyébként mehet a Gyráfás nevű őskomcsi a picsába.

De az a 112 szavazó aki rá szavazott, az mind mind a magyar úszósportban nőttek fel.

Mind tettek valamit érte, és mind azt akarják hogy a magyar úszósport még eredményesebb legyen.

Azaz az úszók, edzők, és szövetségi kapitányok Gyárfást támogatják egyhangúlag.

Szóval jelenleg úgy áll a helyzet, hogy vagy mindenkit kicserélünk és Katinka néhány emberrel átveszi az egész úszósportot, vagy az évtizedekig az úszósportárt dolgozó emberek döntenek, akik valamiért Gyárfást választották.

Harmadik út nincs láthatóan.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.11.16. 20:46:22

@dare:

Ez így van.

Ha mondana konkrétumokat is Katinka kicsit hitelesebb lenne.

Így nem az.

dare 2016.11.16. 20:46:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Sokat megértettél belőle, amit leírtam.
Akkor röviden: Ne így, Ne csak 1 ember lázadjon.

2016.11.16. 20:53:10

@Jakab.gipsz: szerintem gyarfas egy egyszeru szelkakas: eddigi elete soran mindig tudta, hogy mikor, merre kell fordulni. Katinka es ferje pedig nem egy "ritka duo", hanem egy teljesen altalanos modszer mindenhol, ahol nem a poszt-kommunista rendszer mukodik. Phelps sem egy 30 tagu edzocsoport tagja. Csak a magyaroknal szokas, hogy mindenkit bezsuppolunk egy csoportba, es ha valaki mas, mindegy hogy jobb vagy rosszabb mint a tobbi, ha mas, akkor eltanacsoljuk (sajnos ez a modszer hasznalatos az allami oktatasban is, nincsenek egyenre szabott modszerek, egyenre szabott technikak, es nem is akar senki ilyent. Pedig ez a siker titka, nem a mindenki egyenlo, csak a helikopterezok egyenlobbek.)

jogalany 2016.11.16. 20:59:34

@dare:
Akkor szólitsd fel Tenmagad. Ha lusta vagy és nem teszed, hát ezért kell Katinkának.
Neki fontos az úszás, Ő nem a magyar pénzekre utazik, hanem nemzetközi eredményei vannak. Egy világ klasszis, akit az egész világ ismer. Aki azt hiszi, hogy az Ő szava nem lesz hamarosan ismert mindenhol az téved, és neki hisz a világ, mig Gyarfásnak itthon sem hisz a klientúráján kivűl senki. Egy szar, tolvaj alak, pénzéhes és a környezete is olyan, mint Ő.
Takarodjon a francba.

n3spr3ss0 2016.11.16. 21:05:06

@Trompf: Készülj te nulla fokban,nyitott medencében.Az konkrétum lenne.

dare 2016.11.16. 21:16:29

@jogalany: Nincs okom rá,viszont rendkívül hálás is vagyok azért, hogy ezt más megteszi helyettem.
Szerintem Gyárfásnak is fontos az úszás(eddig legalábbis úgy viselkedett), és nemzetközi eredményei neki is vannak.
De nem akarok az ördög ügyvédje lenni, ha köpködni akarod felőlem nyugodtan lehet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 21:19:41

@dare: Valakinek el kell kezdenie. Katinka az egyedüli, aki nem kell féljen Gyárfás( bosszújá)tól.

Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony 2016.11.16. 21:26:21

A lipsi gyanus hosszukatinka menjen a kurvaanyaba az ermeivel egyutt.

Márk_Márk 2016.11.16. 21:27:17

Ez a liba elmebeteg, a beképzelt idióta fasz férjével együtt.

DR. Smit Pal 2016.11.16. 21:31:16

Ez a Katinka tényleg elhuzhatna már Telavivba, ahová való, mert itt Magyarországon kurvára nincs szükségünk rá. Keverje ott a szart.

Jakab.gipsz 2016.11.16. 21:31:25

@vanvelemenyem: Legyen neked igazad ha jobban mennek ettől a dolgok, semmi kifogásom nincs ellene. De had szabadjon megjegyezni ez a duó egy ritka kincs, nem minden kinek adatik meg, hogy két ember között ekkora legyen az összhang, a kevésbé szerencséseknek is kell esélyt adni az pedig egy szervezet dolga, ott pedig mint minden hol van hierarchia, ha Gyárfást le cserélik mi változik. Nem tudom, ha Katinkáék akarnak egy új úszó iskolát támogassuk de ne széthúzás árán.

króm nickel 2016.11.16. 21:31:27

Az úszó VB-re sok pénzzel tömik ki a szövetséget. Ugyanúgy mint más pénzes sportágba, ide is egy pártkomisszár kell, hogy a lenyúlást menedzselje. Vajon melyik főfidesznyik lesz a góré?

Márk_Márk 2016.11.16. 21:33:20

@jogalany:
Fontos neki a faszom.
Egy a fontos neki, a pénz. Semmi egyéb. Ahogy a faszfej férjének is, aki amikor a ma még kimutathatatlam doppingszerek ellenére sem hozzá már a pénzt, úgy bassza ki Katinkát, mint macskát szarni.

Nagyon fogok majd röhögni.
Ahogy akkor is, amikor kimutatják majd, hogy mit szedett ez a csodaliba.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"aki nem kell féljen"
Te hol tanultál magyarul? Kérd vissza a pénzt.

dare 2016.11.16. 21:37:56

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Oké, felőlem mehet a kereszteshadjárat, de ha már eddig kivárt vele, várhatna még egy évet (jövő őszig).
De ha nem, hát nem.
Minden esély megvan arra, hogy én értelmezem félre ezt az egészet, de eddig a bosszú szót nem Gyárfás nevével kötném össze.
De ha tévedek lelkem rajta, nekem így jön le.
Sok ember nem láthat tisztán ebben a kérdésben, csak felruházhatjuk,vagy kiegészíthetjük a sztorit a saját érzéseinkkel.
Na ezt kéne tisztába tenni legelőször.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 21:44:26

@Márk_Márk: ""aki nem kell féljen"
Te hol tanultál magyarul?"

Nekem az anyanyelvem, de úgy látom, téged nem tanítottak meg rendesen.

Nem az a baj, hogy nem ismered a nyelvet, így is elég szépen beszéled. Az a baj, hogy nem tudod, hogy nem ismered. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 21:58:50

@dare: A Gyárfás egy ellenszenves pofa. Hirtelen nem tudom felsorolni a bűneit, de sok rosszat hallottam róla. Az is beszédes, hogy egy olyan korban exponálta magát, amikor a következő kurzus kirúgja az előző talpnyalóit, mégis furcsamód a helyén maradt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 22:00:17

@A jobbik is hazaáruló LIBSI párt: "féleszű libát"

Évek óta nem bukott le doppingellenőrzésen, úgyhogy annyira nem lehet féleszű.

laci_52 2016.11.16. 22:20:42

Gyárfás nagy túlélő, Katinka nagyon kevés ahhoz, hogy lemondassa, nem is ez a feladata, inkább ússzon.

2016.11.16. 22:30:33

@Jakab.gipsz: Ha gyarfast lecserelik, attol nem valtozik semmi. A RENDSZERT kell lecserelni, aminek az egyik elso resze gyarfas.
A kevesbe szerencsesek pedig azok, akik a jelenlegi rendszerben kenytelenek edzeni es sportolni... gondolj bele, cseh laci hanyszor verhette volna meg Phelps-et, ha nem egy szaz evvel ezelottrol ittragadt, begyepesedett agyu hulyekbol allo rendszer van mogotte... de nalunk fontosabb a szovetseg anyagi tamogatasa, a szovetsegi ketszaz lehuto penzelese, azok nyilatkozgatasa, rendezvenyei, mell- es vallveregetese, mint mondjuk egy vizalatti kamera beszerelese az edzomedencebe, legalabb egy savba (hahahahaha) elemezni es ezaltal (egyeni-)fejleszteni az uszot. Es ez pont hogy a "szethuzas" altal jonne letre - mert amig nincs szetrobbantva ez a nagy vizfej, nyolc titkarnostol es huszonot ilyen-olyan lehutostol, addig az uszas nem fontos, csak a vizfej fenntartasa.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.16. 22:39:40

@vanvelemenyem: "cseh laci hanyszor verhette volna meg Phelps-et"

A Cseh Laci nem koxol.

aronsatie 2016.11.16. 22:49:10

Szóval Gyárfás már 2008-ban mondta neki, hogy vonuljon vissza, és ezt ő olyan jól megjegyezte magának, hogy 2016 novemberéig soha egyetlen egyszer sem mondta el senkinek. Hússzor hallottam tőle, mit mondott neki Dave Salo London után, és hogy ez mennyre rosszul esett, de hogy Gyárfás is ilyesmit mondott volna, ráadásul négy évvel korábban, eddig még nem említette.
A harag egy dolog, de a hazugság az más. Nem kellett volna.

2016.11.16. 22:50:57

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: ...es nincs jo, egyeni edzoje, aki hallott mar arrol, hogy ami jo pityukanak, az nem biztos hogy bevalik pistikenek, tehat egyeni edzesterv, egyeni fogllalkozas, video visszanez, elemez, stb. De ezeknek az oskovuleteknek - mint gyarfas es tarsai - csak azert van email cimuk, hogy a titkarno ki tudja nyomtatni a kapott emaileket, hogy gyarfas el tudja olvasni. Es ezeknek kellene tudniuk olyasmikrol, hogy mozgaselemzes, reszido-osszehasonlitas ez ennek alapjan edzes a javitashoz, es hasonlok. Ez kb annyira lehetetlen a szamukra, mint mondjuk orbannak, hogy lemondjon.
Es hiszem, hogy ha cseh lacinak nem ugy kell edzenie, ahogy kell (es kellett), akkor egy sokkal de sokkal nagyobb klasszis lehetett volna.

kocsor 2016.11.16. 23:05:31

Kiss László sosem volt szimpatikus. Gyárfás sem az. De ez csak megérzés. Szubjektiv csacskaság.

Tonald Dramp 2016.11.16. 23:45:13

Ez csaj annyira elenszenves a meg ellenszenvesebb ferjevel egyutt, hogy remelem hamar lebuknak dopingolas miatt.

Kaflin 2016.11.17. 02:41:57

@aronsatie: tehát amiről te nem tudsz, az nem is létezik :-)

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2016.11.17. 03:12:09

Ms Hosszú is working hard everyday to bring us honor and glory.
Mr Gyárfás is a corrupted criminal. Just like any other fuckin politician.
End of story.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 06:42:25

@Trompf: "Tisztázzuk őrvezetőtől kezdődően mindenkinek jelentési kötelezettsége volt, személyre szóló és hangulati egyaránt, ez volt a rend."

Aha. Nyílt szavazással. Mint a Fideszben.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 06:43:36

@Trompf: "Azaz az úszók, edzők, és szövetségi kapitányok Gyárfást támogatják egyhangúlag."

Aha. Nyílt szavazással. Mint a Fideszben.

Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft (törölt) 2016.11.17. 07:04:03

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Csodák csodájára azért úgy tudom, hogy a többiekhez hasonlóan ő is "asztmás" és használja azt a légzéskönnyítőt.... viszont lehet, hogy mást nem használ - ez elképzelhető.

Hosszúval kapcsolatban meg az a véleményem, hogy 3 olimpián sem fért fel a dobogóra, és akkor összejön egy amerikaival (akiről azt hallottam, hogy híresen doppingkedvelő edzőképzésből érkezik), aztán hirtelen agyonver mindenkit a világon. Létezik formajavulás, de azért 2 mp kicsit erős. Ne legyen igazam, de látok rá esélyt, hogy 8-10 év múlva lesz egy aranyeső. Mármint, hogy potyognak el a jogtalanul megszerzett érmek. De mondom: ne legyen igazam.

fehérfarkas 2016.11.17. 07:08:57

@dare:

A Gyárfást védő érvelésed hibás. Ugyanis egy sportolót és egy edzőt egyetlen egy dolog minősít: az eredmény. Hosszú és edzője valós sporteredményeket tettek le az asztalra.

És amikor Gyárfásék sértődötten még azt is kimondják, hogy hosszú amerikai férjével és edzőjével már csak azért sem lehet kijönni, mert nem úgy akarja edzetni és a versenyekre felkészíteni Hosszút, ahogyan azt Gyárfásék mondták neki, akkor a versenyek után kiderült kinek volt igaza, és kinek nem volt igaza. Nagyon helyen, hogy Hosszú és a férje/edzője nem Gyárfásék szerint készült fel a versenyekre, hanem a saját módszereikkel. Az eredmény őket igazolta, és Gyárfást cáfolta.
Ott vannak az eredmények, te is megnézhetek azokat. Ennyi. Minden más terelés, félremagyarázás, Gyárfásék szerecsenmosdatása.
A sportban nem az számít ki mind mond a médiában, hanem az, hogy versenyeken ki milyen eredményt ér el.

fehérfarkas 2016.11.17. 07:14:09

@dare:

Gyárfás sporteredményeit sehol nem látom. Sem sportolóként, sem edzőként.
Sportújságíróként, majd különböző sportbizottságokban kezdett felfelé menni a karrierje már a szocializmusban, és a rendszerváltás után még magasabbra ment fel karrierben. De sem sporteredményei, sem edzői eredményei soha sehol nem voltak.

fehérfarkas 2016.11.17. 07:21:37

@Márk_Márk:

Te mit tettél le az asztalra? Hosszú Katinka számos nemzetközi érmet szerzett hazánknak. Te mennyit? Te mennyi? Te mennyit?
Ja, te egyetlen egyet sem. Akkor kuss, pofa be!!!
Majd, ha hozod a nemzetközi úszóérmeidet, ahogyan Katinka, akkor majd lesz jogalapod arról pofázni kinek jobb az versenyre való felkészülési módszere. Addig kuus, pofa be!!!
És a Magyarországot világszinten aranyérmekkel képviselő sportoló gyalázását pedig fejezd be, és szégyelld magad!!!

Ha te Gyárfás vagy álnéven, vagy a szövetség egyik komisszára, akkor duplán is szégyelld magad!!! És fejezd be az ország az országnak nemzetközi dicsőséget és elismerést hozó sportoló gyalázását!!!

fehérfarkas 2016.11.17. 07:25:44

@dare:

Nem Hosszú Katinka miatt halt meg egy magyar rendőr, hanem a kormány gyűlöletkampánya miatt. A kormány gyűlöletkampánya bátorítja fel az agresszív elmebetegeket, hogy gátlásaikat ledobják és szabadon garázdálkodjanak, a gyűlöletüket szabadon eresszék. Hosszú Katinkára kenni a gyűlöletpropagandát gyalázatos, gerinctelen, szánalmas dolog. Szégyelld magad, hogy nemcsak mocskolod a hazánknak nemzetközi elismeréseket hozó sportolót, de még a gyűlöletpropagandát is rá kened.
Te vagy az, aki itt gyűlölködsz, nem Hosszú Katinka. Úgyhogy hagyd abba Hosszú gyalázását, és szégyelld magadat minden egyes mondatodért, amivel őt gyaláztad!!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 07:57:41

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: Láccik fogalmad sincs az úszásról, hogy a megfelelő forduló és a delfinezés mennyit jelent időben.

Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft (törölt) 2016.11.17. 08:17:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja.... gondolom a karrierje első 10-12 évében senki nem hívta fel erre Katinka figyelmét és egyedül Mr. Shane van birtokában a tökéletes forduló és a delfinezés titkának, ami akár 2 mp-et jelent 200 méteren. "Valószínű"....

Jakab.gipsz 2016.11.17. 08:33:01

@vanvelemenyem: Találóan fogalmaztál igen a rendszert kell lecserélni Ámde a gondolkodás módunk rendszerét. Igen amikor egy győzelem ezred másod perceken múlik akkor azt a mozdulat sort elemezni kell és ehhez technikai felkészültség is kell, de nem minden gyerekből akarunk verseny lovat nevelni, tehát a többit sem kellene agyon terhelni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.11.17. 08:49:38

a legdurvább hargitay hazugsága Gyurta kapcsán, az ilyen férgeknek is le kéne mondani, de még jobb ha a jóságos Sztálin elvtárs kirúgná őket, bárcsak tudna róla.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.11.17. 08:56:04

@dare: Gyurta és Kapás bogi nem elég? emellett Darnyi?

konrada 2016.11.17. 09:10:19

...Gyárfást én nem védeném, mert egy ...
Viszont: Az úszás és a technikája egy dolog, és egy másik dolog egy cég menedzselése.
Például Pioker Ignác is kiváló gépbeállító, remek érzékű és kezű esztergályos volt, így többszörös sztahanovistaként sok dicsőséget ért el. ...de később cégvezetőként elég középszerű volt.

Gyárfás meg a s..rkavaráson kívül (vagy pláne azzal együtt) kiváló menedzser.
Nincs még egy olyan ekkora méretű ország, ahol (még Hosszú Katinka nélkül is) ennyi világranglista elejében lévő úszó lenne.
Ez persze nem Gyárfás érdeme, de az talán igen, hogy ezt a szintet képes megtartani a magyar úszósport, mert menedzserként sikerült úgy összefogni a sportágat, hogy folyamatosan ki tudja az nevelni a maga sztárjait.

...azt persze nem tudható, hogy nélküle előbbre, vagy hátrább lenne a sportág, de azt igen, hogy rosszul menedzselt sportágak - melyekben közel ennyire, vagy jobban a világelitben voltunk - tüntek el a sűlyesztőben: hol van már a pingpong, öttusa, stb... dominanciánk?

...szóval: Gyárfásról nincs jó véleményem, de az eredmények láthatóak. Ezért nem a sztárnak kell eldöntenie, hogyan kell irányítani egy céget, hanem a háttérben levőknek, mert abból már sok pofára esés volt, mikor a primadonna osztott szerepeket...

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.17. 09:16:55

@konrada:

Ez pontosan így van.

És amíg a teljes szakma szinte egyhangúlag őt szeretné a szövetség élén látni, addig Katinka nagyjából eredményei ellenére is leszarható, mert teljesen nyíilvánvaló, hogy férje karrierista álmait egyengeti otromba támadásaival.

Amíg 103 egész életét úszásnak szentelő szakember közül 102 Gyárfást választja, addig Katinka pattoghat, pöröghet a fején, nem lesz a férje a szövetség elnöke.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 09:39:11

@Ballib cenzúrázók réme 19: Jaja. Nyílt szavazással mellette vannak. Aha.

Te! Mi van azzal az államadósság dologgal? Nagyon kussolsz róla!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 09:48:56

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: "használja azt a légzéskönnyítőt"

Hát igen. De legalább engedéllyel használja, mint annyian.

"agyonver mindenkit a világon"

Még senkit nem vert agyon, legalábbis nem gyanúsították meg gyilkossággal.

Amíg a Phelps-t haggyák doppingolni, és a magyar úszók elől elviszi az aranyakat, addig nekem Katinkára egy rossz szavam nem lesz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 09:51:14

@konrada: "rosszul menedzselt sportágak"

Pl. birkózók, ahol nyíltan elcsalják a versenyt, és nincs magyar vezető, aki fel tudna lépni ellene.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 09:54:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Katinka doppingol, pont. Nem kell bizonyítani, ugyanannyira nyilvánvaló, minthogy orbán által ellopott milliárdok a mészaros nevén vannak.

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.17. 10:03:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mivel mi van ökör ?

http://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp
GDP arányos hiány:
----------------------
2002:
Eu-s átlag: 60%, Magyarország: 54%

2010:
Eu-s átlag: 78%, Magyarország: 82%
Tehát az MSZP-SZDSZ kormány alat az EU-s átlaghoz képest is romlott, 28% adósság növekedés.

2014:
Eu-s átlag: 87%, Magyarország: 77%
Tehát a Fidesz kormány alatt az EU-s átlaghoz képest is javult, 5% csökkenés.

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.17. 10:05:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Tehát a 102 emberből mind megvan félemlítve, és mind be van szarva, és egy se mer közülük a ballib bérrettegőknek kitálalni.
Mind a 102 a 103-ból.
Se feleségük, se barátaik, senki.

Logikus.
Elmebeteg ballibek teljesen szétestek attól a ténytől, hogy 102 úszásra felesküdött évtizedek óta szakmában dolgozó ember, nem ugrott Hosszú uszítására, és a stabilitást válaszotta.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 10:11:32

@Ballib cenzúrázók réme 19: "2010: ... 82% ...
2014: ... 77%"

Tehát a manyup 3000 milliárdjával lett volna 70%, de a fékevesztett agyvelejű matolcsi még tovább tudta növelni az államadósságot, pedig szénné adóztatta az országot, és leállította a gazdaság fejlődését. Hazaáruló bitangok. Te meg egy hülye vagy.

Ballib cenzúrázók réme 19 2016.11.17. 10:22:00

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Az MSZP meg eladta az egész országot, elprivatizált mindent, közművestül, gyárastül, kórházastul, bankostul, részvényestül, és így növelte 54%-ról 82% fölé az államadósságot.

A Fidesz pedig úgy csökkentette ezt a kamatokkal is terhelt iszonyatosan magas deficitet, , hogy visszavásárolta az elkótyavetyélt bankokat, részvényeket, kórházakat közben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 10:32:54

@Ballib cenzúrázók réme 19: Akármit csinált az emeszpé, az ensz, vagy a nátó, az nem kissebbíti az orbán kártevését.

Az orbán meg csak azért csökkentette a deficitet, mert az EU kötelezte rá. És négymillió ember szegénysorba döntée árán érte el. Tiszta csucseszku. Úgy is fogja végezni.

monddazigazatmar 2016.11.17. 11:04:30

Ebből ki és miért próbál meg politikai kérdést csinálni? Komolyan nem is látszanak az erővonalak.
A Gyárfás egy őskomcsi szélkakas. Iszonyat jól él az úszószövetségből - első kézből tudom, hogy milyen háza van. Ezért nem akarja otthagyni.
Viszont cserében iszonyat profi, valami hihetetlenül simulékony. Képes beismerni ha hibázik, Kálmán Olgánál a Bol-Dogot kidumálta. Mostani nyilatkozatban is kinyalja Katinka seggét, de szerintem komolyan le is térdelne elé minden szívfájdalom nélkül.
Mivel az úszás a magyar sport szent tehene, és hozzák az eredményeket soha senki nem mert hozzányúlni. Gyárfás már ezer éve ott van, egyik kormány sem rúgta ki. És rengeteg pénzt kap a szövetség.
Az valahol nonszensz, hogy Gyárfás "a Nemzetközi Úszó Szövetség (FINA) legszűkebb döntéshozói körének a tagja, Európában is nagy a befolyása" lemondjon egy évvel a vb szervezése előtt. Mégis ki a bánat venné át a helyét?

Egyébként a balosok akik ebben most hatalmas forradalmat látnak, mégis mit gondolnak ki kerülne Gyárfás helyére ha lemondana? Bősz Anett? Vagy valami Dajcstomi féle? Ezek meg tudnák szervezni a vb-t? Gyárfás gyakorlatilag olyan dolgokat tud elintézni egy telefonnal ami valami új embernek lehetetlen.

Marhára nem kéne ebbe bal-jobb dolgokat belekeverni, senkinek sincs fogalma, hogy
1, Katinka épp most indítja el a nagy forradalmat
2, Katinka épp tesz egy szívességet a fidesznek, hogy elzavarja a vén komcsit
3, Oldal nélkül, hátsó érdek nélkül hisztizik, mert egy drámakirálynő

Egyébként személyes véleményem, hogy a férje kavargatja a szart a háttérben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.17. 11:13:26

javaslom gyurcsanyit, sportminiszterkent kezdte, remek elnok lenne

dr. mesterséges színezék 2016.11.17. 11:15:21

@vanvelemenyem: A tegnapi napirajz - mint már számtalanszor - megragadta a lényeget.

index.hu/napirajz/2016/11/16/az_en_mocsaram/

monddazigazatmar 2016.11.17. 11:16:01

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Ja, 82%, plusz az önkormányzatok adóssága ugye? Amit a fidsz átvállalt.
Ja, meg vásárolgattak apró dolgokat, mint mol. Fletóék mit is vettek? Semmit.
A gazdaság meg sokkal jobban áll mint a döglött pannonpuma.

És ennek az egésznek semmi köze az úszáshoz.

konrada 2016.11.17. 11:16:15

@monddazigazatmar:
...teszem hozzá, nem hiszem, hogy volna olyan élethelyzet, melyben Gyárfást az éhhalál kerülgetné.
Az a fajta főg..i, aki a jég hátán is megél.
...de igazából egy jó mendzsernek ilyennek kell lenni...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 11:19:35

@monddazigazatmar: Nemtom, mi ezen a vicces. Te egy oltári nagy fasz vagy.

Az, hogy a társadalom kettészakadt, az annak se jó, aki felső felébe került. Az ország versenyképessége kerül egyre hátrább a sorban, és ez gazdagnak, szegénynek egyaránt rossz. Mármint azoknak, akik a piacról élnek, és nem az EU pénzeket lopkodják.

Babosi György · http://nyiregyhaza2019.blog.hu 2016.11.17. 11:25:24

Nekem nem kerek ez a történet. Hosszú Katinka "csak" egy sportoló, ennyi verseny és edzés közben nehéz elképzelni, hogy ezen agyalna. Valaki(k)nek a szócsöve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.17. 11:42:22

@Babosi György: raadasul dontoen a ballibak vedik oszt lehet beultetnekk a helyere egy kofideszest:)
azert meg sokan emlekeznek a napkeltere

Bitang Inas 2016.11.17. 11:43:47

ez az a Gyárfás akit az aranykéz utcai robbantó megnevezett a Fenyő gyilkosság felbujtójaként? És kb. ez a téma már előjött tizedszer? Ő lenne?
Őskomcsi szarházi.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 11:53:18

@Babosi György: Persze, a Párhuzamos, és a zsidó háttérhatalom használja szócsövének.

illaim 2016.11.17. 12:01:29

@Babosi György: Aztán erre a "bölcs gondolatra" hogyan jutottál betűkeresgetés közben?
Csak nem te is valakinek a felbujtottja vagy? LOL

Babosi György · http://nyiregyhaza2019.blog.hu 2016.11.17. 12:05:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: nem neveztem meg, kinek lehet a szócsöve. Ötletem sincs. Ezzel a hozzászólásoddal az érdemi vitát tetted tönkre.

Babosi György · http://nyiregyhaza2019.blog.hu 2016.11.17. 12:07:08

@illaim: de, valakinek a felbujtottja vagyok. Hülyegyerek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 12:10:07

@Babosi György: Elnézésedet kérem, nem akartam az asztal közepére szarni. De egy fideSS troll úgyis benyögi, csak ő majd komolyan gondolja. Akkor csak annyit mondok, hogy szerintem hülyeség. Sok rosszat el tudok mondani Katinkáról, de azt nehezen hinném, hogy bárki bábja legyen.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 13:23:35

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: A WADA-t megvette a Soros, hogy Katinka sikerei útján elmozdítsa a Gyárfást és ezzel kár okozzon a magyar úszósportnak. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 13:27:46

@Ballib cenzúrázók réme 19: Seggfejke! Ne az többi EU-shoz viszonyítsd, hanem Bajnaihoz!

2010 májusában az államadósság a GDP 82 százaléka volt, a GDP 26 ezer milliárd forint volt és a manyupban félre volt téve 3 ezer milliárd. Az 11,5 százalék.
Vagyis a tényleges adósság 70,5 százalék volt.
Ma már manyup sehol, az államadósság pedig 75 százalék GDP arányosan. Ja és hogy keletkezett az Eximbank 600 milliárdos adóssága, amit az EU kifogásol hogy nincs beleszámítva az adósságba, holott az Eximbank állami. Az ugye plusz 2,3 százalék.

@monddazigazatmar: Figyelj te ostoba ökör! Az önkormányzatok adóssága mindig is az államadósság része volt.
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81llamad%C3%B3ss%C3%A1g

"Az államadósság egy adott országban a helyi (önkormányzati), a szövetségi és a központi kormány adósságainak (tartozásainak) konszolidált összege. Fogalmába beletartozik az állami kezesség- és garanciavállalás miatt keletkezett hiteltartozás, az elkülönült pénzalapok és az állami beruházásokat kezelő intézmények hitelei, valamint az állami vállalatoktól átvállalt hiteltartozás is. Névleges törlesztés, ha az állam az adósság törlesztésére újabb hitelt vesz fel. Hitelfelvétel történhet a kormányzat különböző szintjein (központi, szövetségi és helyi szervek adósságai)."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 13:30:35

@monddazigazatmar: "Ja, meg vásárolgattak apró dolgokat, mint mol. "
Ja. 500 milliárdért vették a részvénycsomagot, most meg már nem ér 300 milliárdot sem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.17. 13:31:59

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te mibol gondolod hogy gyarfas a fidesz embere?
ha elkuldik hat elkuldik
ez egy szovetseg, majd valasztanak maguknak mast, ha lemond
ettol fuggetlenul, azert ugye Katinkat mint embert nem kotelezo imadni?
fantasztikus sportolo, de nekem hagy maradjon egerke a legnagyobb
gyarfast meg leszarom
/egy fidesznyik/

szepipiktor 2016.11.17. 13:40:04

Hej, de sokan nem értik a lényeget!
Gyárfásnak NINCS PÉNZE!
Ő nem egy cégtulajdonos, aki a saját pénzét kockáztatja, fekteti be, forgatja.
Ő egy megbízott menedzer, fizetésért.
A pénz három helyről érkezik:
- állam (adott szabályrendszer szerint)
- MOB (adott szabályrendszer szerint)
- szponzorok (önkéntes és az eredmény érdekében)
Tehát befolyik a lé az adott ütemezés szerint és gyárfásnak az a dolga, hogy
- ebből működtesse a szövetséget
- utalja a sportolókna járó pénzt
- utalja a alátartozó kluboknak a pénzt
- fejlesztéseket végezzen
Na gyárfás EZT nem teszi!
A más pénzével "tőzsdézik"! Ő dönti el, mikor kinek mennyit ad abból, ami jár, gyakorlatilag a fizetés, amiért korábban megdolgoztak az érintettek.
És a szokásos bűnei is előjönnek, lásd videó, ott a már kiérdemelt fizetésével zsarolta Hosszút (miközben a többi versenyző sem kapta meg hónapok óta a neki járót), gyakorlatilag ingyen munkára fogta volna, miközben a oénzt haveri alapon mutyizta ki haveri körnek.
Érdekes, hogy egy szövetség vezetőit ma nem lehet titkos szavazással választani és azoknak, akik valójában kitermelik a pénzeket, szavuk sem lehet semmiben!
Hosszú decemberben megjelölt pár feltétel hiányosságot.
Az olimpia előtt...
Ő elment Amerikába és korszerű, fejlett körülmények között készült.
A többiek itthon, a gyárfás szerint megfelelő körülmények között és módszerekkel.
Hosszú nyert három aranyat és egy eszüztöt, ami majdnem arany lett...
A többiek : betli!
Most Hosszú ismét elmondta a régi mesét. Közben ismét megnyerte az ő módszereikkel a világkupát, nyert egy valag pénzt (tehát nem gyárfástól függ), csinált egy saját klubot stb.
És gyárfás szerint minden rendben, ők megadtak mindent és csak a pénzről szól az egész.
Valóban, hiszen a VB költsége már háromszorosa a eredetinek és afelett azért gyárfás a kotlós!
Szóval ne a stílust figyeljük, hanem ki mit mond!
Az egyik oldalt egy sikeres, eredményekkel igazolt, anyagilag független, a világ egyik legjobb sportolója áll szemben egy karrierista, szélkakaps, zsugori, szavahihetetlen figurával...
Hosszú "betesz"... Gyárfás "kivesz"...

szepipiktor 2016.11.17. 13:41:16

Egyébként ti itt páran, miért nem takarodtok el a kurucra politizálni?

monddazigazatmar 2016.11.17. 13:41:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Ahogy elnézem, te mást sem vágsz. Mondtam valamit amit viccnek szántam?

//VV\ 2016.11.17. 13:44:18

Gyárfással ujjat húzni a Vico vezér óta tudjuk, hogy nem érdemes...

monddazigazatmar 2016.11.17. 13:51:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az önkormányzati kötvénykibocsájtások miért tartoznának az államadósságba? Mondjuk Detroit csődbe ment, attól még az USA nem.

A MOL vásárlás:
1. Akkor is vettek, és nem eladtak mint Fletóék.
2. A mol 25%-os csomagja nem olyan dolog, ami naponta van eladó.
3. Elég sokminden befolyásolja, hogy miért kell megvenni egy ilyen céget mint a mol. Többek között marhára nem jó, ha mondjuk osztrák kézre kerül.
4. Hogy mi mennyit ér, az mindig változik. Ha egy 25%os csomagot piacra dobsz, akkor mondjuk beszakad a francba. Ha pedig a kormány elkezdi megvenni a tőzsdén akkor felmegy a négyszeresére az árfolyam. Iszonyat mennyiségről beszélünk.
5. Egy részvénynél akkor beszélhetünk nyereségről vagy veszteségről, ha lezárják a pozíciót. Ezt eszükben sincs eladni, tehát annyi van, hogy az állam megvette a mol 20%-t

De ezekhez te hülye vagy, ott tartasz, hogy megvették amikor 20 ezer volt, most meg 18500- Ami ugye nem 200 milliárd veszteség. De nyilván ezt is feleslegesen mondom.

A lényeg: Ezek úgy csökkentették az adósságot, hogy közben vásároltak. Fletóék úgy növelték, hogy eladtak.
És ennek még mindig semmi köze az úszáshoz

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 13:54:07

@monddazigazatmar: Nemtom nálad mit jelent a kettőspont-nagydé, de másoknál szmájli. És kurvára nem volt vicces.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 13:57:26

@monddazigazatmar: "úgy csökkentették az adósságot, hogy közben vásároltak"

Az adósságot növelték. A többi stimmel.

konrada 2016.11.17. 14:33:16

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
...nézd, amíg egy ország nem bruttó szuficites, addig az adósság mindig nőni fog.
...egyenlőre csak nettón az, így csak az üteme változik, s ha a bruttó deficit mértéke kisebb, mint a GDP növekedése, úgy az eladósodottság is csökken.

...na ez az, ami nem jött össze Fletóéknak, és ami miatt most a GDP közel 4% megy csak kamatra (és ami miatt deficites a költségvetés...)

...de ez nem ide, erre a topikra tartozik....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 14:40:05

@monddazigazatmar: Seggfejke! Nézd meg az ÁKK honlapját! Magyarországon az önkori adósság az államadósság része volt mindig is.. Tudod ez nem az USA. Miért vagy ennyire hülye?

Az csak egy dolog, hogy mennyi éppen a részvény, kérdés mennyi a hozam. Mivel 20000 ezer forinton vették és 2015-ben 480 forint volt az osztalék, ami 2,4 százalék. Vagyis alacsonyabb mint amilyen kamatot fizetünk az adósság után. 2013 még rosszabb volt.

monddazigazatmar 2016.11.17. 14:40:41

@szepipiktor:
"miközben a többi versenyző sem kapta meg hónapok óta a neki járót), gyakorlatilag ingyen munkára fogta volna, "
És ezért egyik versenyző sem szólt egy rossz szót sem ugye?
Ingyen munkára fogta volna? Megkérték egy perces szereplésre a vb népszerűsítő videójában.

Egyébként- és nem azért mert szeretném gyárfást- de pont azért ad meg mindenkinek mindent, hogy ne legyen forradalom, és pont maradhasson a helyén, amiből marha jól él.
Basszus, az úszószövetséghez nem nyúlt 30 éve senki. Nem mertek. Ha csak köhintettek, akkor megkaptak mindent-a magyar sport szent tehene. És azt akarod bemesélni, hogy ezt az egészet felrúgná azért, mert Katinkának nem akart kifizetni pár milliót? Marhára logikátlan lenne.

monddazigazatmar 2016.11.17. 14:42:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Te hülye valag! Szerinted azért vett a magyar állam 20%ot a MOLban, hogy hozamot kapjon? Ennyire ne legyél már sötét.

Az önkori adósságot akkor sem értem, de legyen igazad.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 14:53:29

@monddazigazatmar: Akkor meg ne hivatkozz arra hogy vásároltak, ha bukó pénzügyileg az üzlet! Ráadásul akkor vették meg a MOL-t amikor az olaj drága volt és voltak szíriai befektetései a MOL-nak. Na most mindkettőnek annyi. Tehát bukó volt.
De még mindig hol a 3000 manyupból 2500 milliárd?
Az önkormányzati adósságon meg mit nem értesz? A wikipédiát nem tudod elolvasni?

Vagy a törvény jó lesz neked?
Aztán el se kezdd hogy akkor emelkedett amikor a törvény hozták, mert az AKK honlapján láthatod hogy ettől semmit nem változott 2011-ben, továbbá 2013-ban vállalták át.
Fingod nincs a valóságról, csak vitázol. Igazi fideszes vagy.

net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100194.TV

"1. Az államadósság fogalma, számítása
2. § (1) Az Alaptörvény 36. cikk (4) és (5) bekezdésében, valamint 37. cikk (2) és (3) bekezdésében foglaltak végrehajtása során figyelembe veendő mindenkori államadósság mutatója (a továbbiakban: államadósság-mutató) olyan százalékban kifejezett, egy tizedesig kerekített hányados, amely
a) számlálójában az államháztartás központi alrendszerének, az államháztartás önkormányzati alrendszerének, és a kormányzati szektorba sorolt egyéb szervezetek egymással szembeni kötelezettségek kiszűrésével számított (konszolidált) adósságának (a továbbiakban együtt: államadósság),7"

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 14:56:25

@konrada: "amíg egy ország nem bruttó szuficites, addig az adósság mindig nőni fog."

Ez olyan matolcsis áltudomány.

De nem egy paraméter az érdekes. Az összkép az érdekes, és aszerint szépen csúszunk levelé, sereghajtók vagyunk. Most egy pillanatra ignoráld a habonymédia sikerjelentéseit, az már Rákosi alatt is uncsi volt. Nézd a versenyképességet, ha abban rosszul, és egyre rosszabbul teljesítünk az egy ilyen nyersanyagok nélküli, exportorientált gazdaság számára semmi jót nem jelent. Plusz az oktatást szétverték, tehát a jövő se rózsás.

7 év után emútnyócévezni meg nem elegéns, szakadj le a fasz gyurcsányról, nem lesz vele jobb.

konrada 2016.11.17. 15:09:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
...és azt hová számolod, melyben a magyar tulaj Magyarországon üzemeltetett központjában a költségei (rezsi, bér, stb...) utáni adórészt befizeti?
(Mert nem biztos, hogy az osztrák, vagy orosz szakmai befektetőnek olyan nagyon fontos, hogy Magyarországon legyen a központ, hogy magyar legyen a finomító, vagy a beruházó az új létesítményeknél: lásd INA, vagy a környező országok MOL kútjait..)

...mert valahol ezt is számolni kell, nem csak a részvények vagdosását...

konrada 2016.11.17. 15:14:26

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
...lehet hogy az az oka, hogy a gazdaságban számszerüsíthető mutatókat kisebb mértékben veszik figyelembe, mint a szubjektív poltikai szempontokat.
Mert nem vagyok abban biztos, hogy versenyképesebbek voltunk akkor, amikor az export/import arány sokkal rosszabb volt, amikor sorban zártak be termelőüzemeink, és ami miatt nőtt a munkanélküliség.

Nézd, az ember úgy tanul, ha megjegyzi azt. Nem egy szerencsés stratégia, hogy nem kell körülnézni az sineken ha átmész, mert előtted szemben üres, és bár szokott ott vonat járni, de az már kit érdekel...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 15:19:51

@konrada: Hasonlítsd ösze magunkat a V4 országokkal 2010-ben. Tedd ugyanezt 2016-ban. Előbbre jutottunk vagy hátra?

Felejtsd el az emútnyócévet, Rákosit és Árpád vezért.

burgener 2016.11.17. 15:21:52

Itt sokan nagyon el vannak tájolódva, ha Gyárfásnak menie kell, vajon ki jön helyette? Egy ballib? Nem, sőt....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.17. 15:27:06

@burgener: errol pofaztam:)
a ballibek akarjak eluldozni es beultetnek majd egy kofideszest
de lehet ez a cel
nem latok Katinka fejebe

konrada 2016.11.17. 15:27:43

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Most magyarázzam el, mennyire más volt a kiindulóalap 2010-ben? (IMF felügyelet, EU-s kötelettségszegési eljárás, GDP-arányt meghaladó hitelfelvétel, qrva-magas kamat...)

Nem fogom, mert akkor oda jutnánk megint, amit te tíltasz: visszanéznénk.
...igaz, mi az a 2010??? Hát nem az is a tiltott, nem létező múltban volt???
;))

illaim 2016.11.17. 15:30:47

@Babosi György: Tényleg nem felbujtott vagy, tévedtem! te egy otromba modortalan köcsög vagy!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 15:36:36

@konrada: Nemagyarázz! Nézd, hogyan csúszunk egyre lejjebb, és fogd a fejed!

A kormányzattal is az a baj, hogy kommunikációban jólteljesítenek, de gazdasági téren meg kurvaszarul. A sikerpropagandát nem lehet megenni. Csak bevenni.

monddazigazatmar 2016.11.17. 16:05:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
No, nem bukó az üzlet addig, amíg le nem zárják. Mi a lófaszt nem értesz azon, hogy az orosz akkor és ott el akarja adni a 20%ot, akkor ott és akkor lehet megvenni?
Érted, paraszt? Ez nem olyan üzlet, hogy holnap is megveheted, vagy 2 hét múlva, mert esetleg megveszi más. Persze, ha az ország energiabiztonsága meg stratégiai célja az, hogy megvegye az osztrák, akkor persze, hajrá. Abban Fletóék voltak ügyesek.

Mondom, nem értem, hogy egy önkormányzat adóssága miért államadósságnak számít, de legyen. Tévedtem. Akkor annak az átvállalása nem növelte az államadósságot.

monddazigazatmar 2016.11.17. 16:06:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Persze, kurvaszarul teljesítenek. Bezzeg a ballib, az sokkal jobb volt, ugye? :D:D
Végül is minden szám ezek mellett szól

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:22:09

@monddazigazatmar: Tényleg? Energia biztonság? Amikor szarért húgyért vehetsz olajat? És szerinted az nem bukó ha az osztalék lófasz? Na de mi van a többi 2500 milliárddal?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:24:00

@konrada: Szóval erősen magyarázni kell ezt a MOL üzletet, amire olyan nagyon felvágtok.
Na de mi van a többi 2500 milliárddal?

monddazigazatmar 2016.11.17. 16:35:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szarér hugyér vehetsz olajat. Ja. Most. Erre mondjuk 2 éve senki nem fogadott volna. Egyébiránt pont megbaszhatod az olajadat, ha mondjuk a finomító nem fog finomítani, mert esetleg az osztrák tulaj úgy dönt.
De nem vagyok olajipari szakember, nyilván mindent meg lehet venni a világpiacon olcsóbban, és tényleg az a világ menete, hogy az összes létező üzemet és közszolgáltatót eladjuk a francba. Aztán meg nézünk, hogy ugyan miért ennyi a víz, vagy annyi az áram.

Mi van a többivel? Gondolom ki lett fizetve mint nyugdíj. Vagy most mi a kérdés?
Lett még Eon véve, épült egy csomó dolog.
De azt mondd már el nekem, hogy ennek az egésznek mi a fasz köze van gyárfáshoz!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:37:30

@monddazigazatmar: Na és arról mesélj, hogy melyik fenyegeti jobban az energiabiztonságot! A 20% orosz tulajdonrész a MOL-ban, vagy az orosz hitelből, oroszok által épített Paks II? Egyik nap rossz orosz, másik nap jó orosz? Hogy is van ez?

Márk_Márk 2016.11.17. 16:37:44

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Azért, mert téged ezért fizetnek, faszfej, még nem mindenkit.

Márk_Márk 2016.11.17. 16:38:59

@fehérfarkas:
És ki a faszt érdekel, hogy egy sportoló mit ért el.
Mivel lett ezzel jobb az országnak?
Akkor meg mivel is érdemel többet, mint mondjuk Kovács Sándor esztergályos?

Márk_Márk 2016.11.17. 16:40:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Hát ha neked ez az anyanyelved, akkor nagyon baszd le anyádat, mert nagyon szarul tanított meg rá.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:40:34

@monddazigazatmar: "Ja, 82%, plusz az önkormányzatok adóssága ugye? "
Te hoztad elő ezt a hülyeséget.

@Márk_Márk: Ez mit változtat a sok nikkeden? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:41:25

@Márk_Márk: Aha. Mos már nem érdekes a sport. Akkor miért is akarunk olimpiát?

Márk_Márk 2016.11.17. 16:41:58

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Ja, Phelps hányszor is bukott meg koksszal (így írják)?
Vagy akkor egyértelmű, hogy Hosszú is kokszol, ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:43:49

@Márk_Márk: Ha hosszú kokszol, akkor Gyárfásnak ezért kell lemondania.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:46:03

@monddazigazatmar: "Mi van a többivel? Gondolom ki lett fizetve mint nyugdíj. Vagy most mi a kérdés? "

Neked is annyi eszed van mint egy marék lepkének. Ha abból fizették a nyugdíjat, akkor ugye annyival kevesebb volt az állam kiadása. Szóval hol a 2500 milliárd?

fehérfarkas 2016.11.17. 16:46:21

@Márk_Márk: "És ki a faszt érdekel, hogy egy sportoló mit ért el.
Mivel lett ezzel jobb az országnak?
Akkor meg mivel is érdemel többet, mint mondjuk Kovács Sándor esztergályos? "

Ez a kommented wtf???
Kit érdekel? Akkor minek a sport, ha a sportolók eredményei nem számítanak?
A versenysport pont arról szól, hogy melyik sportoló mit tud elérni a sportpályán. És a nemzetek is büszkék arra, hogy mely versenyen hány érmet szereznek és hány világ meg olimpiai bajnokuk van.

Hosszú Katinka nevét az egész világ sportszertői ismerik. Ezzel hazánk hírnevét öregbíti. Sokkal jobban mint én, te, "Kovács Sándor esztergályos" vagy Gyárfás.
Persze megtehetné, hogy az amerikai férje után felveszi az amerikai állampolgárságot és amerikai színekben indul, és akkor az USA olimpiai és világbajnoki érmeit gazdagítja. De ő mégis magyar színekben indult. Úgy látszik hiába, mert sem te, sem az úszószövetség vezetője Gyárfás, sem a többi hozzád hasonló kommentelő nem tudjátok értékelni.
De szerencsére azért többségben vagyunk mi, akik még tudunk értékelni olimpiai és világbajnoki sporteredményeket, és tudjuk értékelni az olimpikonjainkat és világbajnokainkat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:48:36

@fehérfarkas: Az hogy azt válaszolta hogy kit érdekelnek a sporteredmények, csak azt mutatja hogy nagyon vergődik a csávó, mert vitaképtelen és buta.

Márk_Márk 2016.11.17. 16:53:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Én kurvára nem akarok.

"Ez mit változtat a sok nikkeden? :-))"
Mondjuk azt, hogy ezen kívül az általad felsoroltak egyik sem az enyém?
Persze túl hülye vagy hozzá, hogy felfogd.

@fehérfarkas:
Nem tudom, a Sebes Gusztáv név mond-e neked valamit.
Focistaként nem vitte sokra, de azért csinált egy olyan magyar fociválogatottat, amit 4 éven át nem vert meg senki, és eljutott velük a vb-döntőig, meg olimpiát nyert velük.
José Murinho focistaként a másodosztályban sem volt jelentős játékos, de azért nyert két BL-t, olyan csapatta is (Porto), amit a futottak még kategóriában jegyeznek általában. Igazi sztárjátékosok nélkül.
A norvég női kézilabdacsapat edzője, Marit Breivik játékosként semmilyen eredményt nem ért el. Ahhoz képest nyert edzőként 3 olimpiát, 4 vagy 5 Eb-t, 2 vb-t.
Trefilov, az orosz női csapat férfi edzője játékosként szintén nem volt igazán nagy név, ahhoz képest 6 egymást követő vb-ből 5-öt megnyert, olimpiát nyert.
Szóval faszságokat beszélsz már megint.

Ja, az ilyen kuss, pofa be dolgokat meg otthon a tetves kurva édesanyádnak.
Érthető?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.17. 16:57:57

@Márk_Márk: Tényleg? Az itt felsoroltakból egyik sem a tiéd?

"@Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony: @Márk_Márk: @DR. Smit Pal: "

Te milyen cuccot nyomsz? Király anyag lehet.... :-))

Márk_Márk 2016.11.17. 17:11:46

@szepipiktor:
Ez a Gyárfásnak nincs pénze, ez az év vicce akart lenni?
Persze ha azt a kb. 25 milliárdot nem számítjuk, ami van neki, akkor tényleg nincs pénze.
Gyárfást kurvára nem érdekli semmi a pénzen kívül, egyik ismerőse mondta róla, hogy ha tehetné, az életbiztosítása kedvezményezettjeként is saját magát nevezné meg.

@//VV\:
Ott azért én inkább Pintér Sanyát kapargatnám, nem Gyárfást.

@monddazigazatmar:
"maradhasson a helyén, amiből marha jól él"
Kurvára nincs rászorulva, enélkül is sokszoros milliárdos.

@burgener:
Gondolom, majd kineveznek helyette egy rezsizsilárd-agykapacitású tehetséget.
Azóta a birkózóknak is mennyire jobban megy, amióta Hegedűst kirúgták.
A kézisekről nem is beszélve, Kocsis Máté alatt elértük, hogy egyik csapatunk sem jutott ki az olimpiára.
Ezek a faszok azt nem értik meg, hogy a sportdiplomácia lényeges, és ott az ismeretség az, ami sokat nyom a latban, nem az, hogy ki mekkora Fidesz-seggnyaló.
Gyárfás el tudott intézni Magyarországnak az elmúlt 15 évben több vizes Eb-t, meg most egy vb-t. Érdekelne, hogy ki lett volna még képes erre.
(Nem mintha érdekelne bármelyik vizes sport is, a vízilabdát is beleértve.)

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.11.17. 17:23:15

"Azt állítja:

az úszóklubok többsége lehetetlen helyzetben van;
a szövetség vezetősége nem csak az úszókat, teljes klubokat tart sakkban ígéretekkel vagy megfélemlítéssel;
a szavazások mellőznek mindenféle demokratikus jelleget, a tisztségekről nyílt, kézfeltartásos szavazással döntenek. "

Ugye azt Katinka sem gondolja komolyan, hogy egy puszta vezetőváltástól hip-hop megoldódik minden? Gyárfás lemondásával/lemondatásával Jönne egy új fasz (Orbán támogatásával persze), és menne minden szépen a régi mederben - talán azért valami tessék-lássék változtatással, amivel egy ideig el lehet hallgattatni a kritikusokat.

fehérfarkas 2016.11.17. 17:27:01

@Márk_Márk:

Ezzel magadat akarod cáfolni? Mert Sebes Gusztáv ugyan nem sportolóként, de edzőként tett le eredményt az asztalra.
már többször is írtam: Gyárfás soha az életében nem volt versenyeken eredményt elérő sportoló, meg edző sem. Ő sportújságíróként kezdte, majd karrieristaként a különböző sportszövetségekben a vezető pozíciókig vitte már a szocializmusban is.
Nem Gyárfás ért el sporteredményt, és nem ő volt az érmeket elérő sportolók edzője.

Márk_Márk 2016.11.17. 17:30:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Arról nem tehetek, ha az értő olvasás nem az erősséged.
Az "ezen kívül" kifejezés melyik részének megértése okozott ekkora nehézséget?
Sejtettem, hogy szűkös az agykapacitásod, de azt nem, hogy ennyire.
Majd próbálok egyszerűbb szavakat keresni, hogy hátha azokat megérted.

"Ha hosszú kokszol, akkor Gyárfásnak ezért kell lemondania."
Miért kellene, nem ő kokszoltatja, hanem Tusup, a férje.

@fehérfarkas:
"minek a sport, ha a sportolók eredményei nem számítanak? "
Így igaz, élsportra semmi szükség, legalábbis államilag támogatott szinten. Aki akarja, csinálja, és keressen magának szponzorokat.

A versenysportot ne keverd az élsporttal, nem ugyanaz. Versenyezni tömegsportoló amatőrök is szoktak, mondjuk a haverok fociznak, aki veszít, este az fizeti a söröket.
A sport kb. eddig a szintig értelmes.

"Ezzel hazánk hírnevét öregbíti."
Öregbíti a faszomat. Pár sportmegszállott idióta ismeri a nevét, a Földön élő emberek 99,99%-a meg nem. Az utolsó magyar, akinek ismerték a nevét, Puskás volt.
(Meg Orbán, de ez azért elég kétesélyes.)
Gyárfás pedig sokkal többet tett az országért, mint Hosszú, ugyanis elérte, hogy itt legyen egy csomó vizes Eb meg most a vb. Ezt Hosszú soha nem tudná elérni.

"egtehetné, hogy az amerikai férje után felveszi az amerikai állampolgárságot és amerikai színekben indul, és akkor az USA olimpiai és világbajnoki érmeit gazdagítja"
Megtehetné, csak Hosszú egy pénzéhes picsa, semmi egyéb, a férje ugyanez faszban.
Amerikában az olimpiai győzelmek után kapna egyszer 20 000 dollárt, aztán jónapot.
Nálunk kap 25 milliót érmenként, + élete végéig 600 000 Ft-os havi életjáradékot 35 éves kora után. Ha most átigazol az USA-ba, utóbbit lehet, hogy méltatlanság címén elveszíti.
A valós okok ezek, nem a nemzeti érzelmek, olyan neki nincs, a férjének pláne nincs.

(Arról nem is beszélve, hogy ha a mostani olimpia előtti balhéi után igazol át Amerikába, ahol valószínűleg még nem állampolgár, akkor amerikai fasz férj ide vagy oda, még azt is meg kell szereznie, ami idő, meg ha a magyar szövetség szól, akkor csak 2 év után versenyezhet leghamarabb amerikai színekben BÁRMILYEN világversenyen - a kajakos csajoknál volt pár ilyenre példa -, azaz a pénzdíjas versenyei is mind a kukában lennének, meg emiatt az amcsik se nagyon kapkodtak volna utána.)

"De szerencsére azért többségben vagyunk mi, akik még tudunk értékelni olimpiai és világbajnoki sporteredményeket, és tudjuk értékelni az olimpikonjainkat és világbajnokainkat."
Vagytok ám a lófaszt. Itt van pár idióta, de csinálj egy reprezentatív felmérést az országban (ne Századvég-módszerekkel), hogy mennyire értékelik az egész szarságot az emberek úgy en bloc.

Márk_Márk 2016.11.17. 17:37:23

@fehérfarkas:
Nem, Gyárfás magasan kiemelkedve a legjobb magyar sportdiplomata.
Utána hosszú-hosszú szünet, és jön smitplagi bá meg Ajnár Tamás.
A többi néma csend.

Gyárfás elég komoly eredményeket ért el, pl. idehozott egy csomó világversenyt Magyarországra (Eb: 2006, 2010, 2012, 2020 (már megnyertük a jogát), vb 2017. Gyárfás előtt utoljára 1958-ban volt itt Eb, vb meg még soha; nézd meg, hogy az utóbbi 25 évben melyik európai országban volt ennyi, vagy legalább a fele).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 19:23:19

@Márk_Márk: "Phelps hányszor is bukott meg koksszal"

Pont ahányszor Katinka.

Nézd meg a Thorpe, Phelps és Katinka állát, kezét és a lábát. Mindnek megnőtt az állcsontja, meghosszabbodtak az ujjai, és megnőtt a lábfeje pár év alatt. Növekedési hormon. Csak a vak és hülye nem látja.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 19:42:40

@monddazigazatmar: "kurvaszarul teljesítenek. Bezzeg a ballib,"

Szóval azt leszögeztük, hogy kurvaszarul teljesítenek, már csak azon vitatkozunk, hogy orbán tehetségtelenebb vagy gyurcsány.

Mivel a gyurcsány nincs hatalmon, és az ő életében már nem is lesz, a kérdés akadémikus.

Akkor el lehetne gondolkodni egy alternatíván. Vajon egy főttkrumpli, vagy orbán kormányozna szarabbul? Mivel a főttkrumpli nem csinálna semmit, orbán meg tönkreteszi a gazdaságot, tehát a főttkrumpli nyer az összehasonlításban. :))

De főttkrumpli helyett vehetünk egy jószándékú hajléktalant, 80-as IQ val a főttkrmplit messze űberelné, orbánt meg pláne.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.17. 20:03:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A 20% orosz tulajdonrész a MOL-ban, vagy az orosz hitelből, oroszok által épített Paks II?"

Áííííí!

A 20% orosz tulajdonrész a MOL-ban, azzal kurvára meg lehet szivatni őket, levinni a részvények árát, és megvenni tőlük gombokért. A TwinPakssal meg minket szívatnak meg, de orbitálisan, olyan költségtúllépés lesz, mint ide Lacháza. A Finnek csinálták jól, a költségtöbbletet a kivitelező fizeti. De orbánék ezt is el tudták baszni.
süti beállítások módosítása