B1 blogcsalád



Nyolc hónapon át eszetlenül sok pénzből uszított a Fidesz - a teljes semmiért

2016. november 08. - nickgrabowszki

Orbán Viktornak nem volt annyira fontos a saját alkotmánymódosítása, hogy odadobja érte Rogán és médiabárói köre néhány tízmilliárd forintos profitját.

Mivel nem teljesítette a Jobbik feltételét, és nem szüntette meg a letelepedési kötvényt, a Jobbik sem támogatta az alaptörvény-módosító javaslatot (az MSZP, az LMP és a függetlenek sem) , amit személyesen a miniszterelnök nyújtott be. és így nem lett meg a kétharmad az alkotmánymódosításhoz.fidparl.jpg

Orbán nem tudott érvényes népszavazást produkálni egy olyan kérdésben, amit a választók 70-80 százaléka támogatott (mégha értelmetlen is volt), és nem fogadta el a Jobbik javaslatát, hogy népszavazás nélkül módosítsák az alkotmányt.

Majd amikor elfogadta volna, már a Jobbik kötötte feltételhez.

Foglaljuk össze, mit történt.

Minden idők legnagyobb gumicsontja, az történt.

  • Orbán Viktor februárban népszavazást kezdeményezett, hogy nehogy valaki betelepítsen Magyarországra bevándorlókat.
  • Nem zavarta, hogy senki nem akar "kényszerbetelepíteni", hogy senki nem akar Magyarországra bevándorolni; hogy ha akarna, se tudná ezt népszavazással megállítani; hogy ebben a kérdésben - mert nem tartozik az Országgyűlés hatáskörébe - amúgy se lehetne népszavazást kiírni.
  • A fideszes kézben lévő NVB, majd a Kúria is hitelesítette a kérdést.
  • A mérések szerint az ügy támogatottsága 70 és 80 százalék között volt.
  • A kormány illegálisan (ún. tájékoztató jelleggel), majd legálisan is tízmilliárdokat öntött a kampányba.
  • Ez volt minden idők legdrágább magyarországi kampánya.
  • De az ellenzék nem sétált bele a csapdába, és Orbán álláspontjával szemben nem foglalta el automatikusan az ellenkező (de népszerűtlen) pozíciót.
  • A Jobbik a Fidesz álláspontját támogatta, a baloldal - nagyon kevés kivétellel - távolmaradásra, bojkottra, érvénytelen szavazásra szólított fel.
  • Ezek után a népszavazási részvétel nem érte el a szükséges 50 százalékot. Azaz érvénytelen lett.
  • Tehát még akkor se mentek el a népek Orbán mellett szavazni, ha amúgy egyetértettek vele.
  • A Fidesznek nem hitték el, hogy ez nemzeti ügy, meg történelmi jelentőségű.

És ezek után adta be Orbán az alkotmánymódosító javaslatát. Tehát

minden idők legértelmetlenebb népszavazását és minden idők legdrágább kampányát minden idők legértelmetlenebb alkotmánymódosító kísérlete követte.

Aminek akkor sem lett volna semmilyen relevanciája, ha átmegy. Semmilyen hatása nem lett volna, ha megszavazzák sem. Nem tudta volna megvédeni Magyarországot, még szerencse, hogy senki nem is támadja, senkitől nem kellett megvédeni.

Ez volt minden idők legbarbárabb kodifikációs kísérlete:

egy politikai nyilatkozatot akartak törvénybe foglalni.

És még ez sem ment át. Mondhatni teljes a kudarc.

Orbán pont ott tart, ahonnan februárban elindult: se érvényes népszavazást, se törvénybe foglalt politikai nyilatkozatot nem tudott produkálni. És kidobott néhány 10 milliárdot az ablakon, valamint háromnegyed éven át értelmetlen álvitával terhelte a magyar közéletet.

Mondjuk legalább addig is miniszterelnök maradt. Az ő helyzetében már ez sem kevés.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4611942309

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Semjén Zsoltot és a KDNP-t csak ezért tartja Orbán 2016.11.09. 09:08:35

Semjén Zsolt mondja Orbán Viktornak, az érvénytelen kormányszavazás és alkotmánymódosítás után, aki lehajtva fogja a fejét: Ne búsulj főnök, folytatjuk az imaláncot!

Trackback: Kiöntöttünk az ablakon legalább 15 milliárdot 2016.11.08. 14:33:26

Elég szomorú nap ez a mai, pedig úgy tűnik, hogy a józan ész győzedelmeskedett az acsargás felett. Leszavazták Orbán Viktor alkotmánymódosítását. Hárman. A magyar képviselők és pártok a mai napon sikeresen hozták a megszokott, legrosszabb formájukat. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monddazigazatmar 2016.11.08. 18:32:45

@morpho: Te hülye barom!
"17,4 millió a kilépésre és csak 16,1 millió a maradásra: 51,9 százalékos eredménnyel nyert a brexit."
Ez nálunk hogy is volt? 3,3 millió nem, tízezer igen?

Bii­visz 2016.11.08. 18:34:11

@morpho:

A cameroni példa "kicsit" sánta.

Akkor lenne igaz, ha összesen mondjuk 16,4 millióan mentek volna el szavazni és ebből szavazott volna 16,1 a maradásra.
No, ekkor Cameron biztos nem mondott volna le!
Sőt, nyugodtan mondhatta volna - valószínűleg mondta is volna -, hogy ő képviseli 16 millió ember akaratát.
Hiszen a többiek nem mondtak véleményt.
(Azzal a baromsággal meg ne gyere, hogy "aki nem ment el, az mind ellene volt."

morpho 2016.11.08. 18:43:01

@monddazigazatmar:
Az a szavazás a brit alkotmány szerint érvényes volt. A magyar pedig a magyar alaptörvény szerint nem. Ennyike. Te hülye barom!

Igazsagoszto buldog seriff 2016.11.08. 18:46:24

A Vona még a Gyurcsánynál is undorítóbb, Gyurcsány sosem titkolta hogy hazaáruló bünöző. A jobbik ma elvesztette a szavazoik 50 százalékát.

morpho 2016.11.08. 18:47:42

@Bii­visz:
"Sőt, nyugodtan mondhatta volna - valószínűleg mondta is volna -, hogy ő képviseli 16 millió ember akaratát."
Nem, nem mondta volna. Az Egyesült Királyságban demokrácia van. A magyar társadalom veled együtt ezt nem érti. Egyszer valamikor talán majd megérti. Ha valaki a politikáját sem népszavazáson, sem a parlamenten nem tudja keresztülvinni, az egy demokráciában megbukott.
Gyurcsánynak is le kellett volna mondania 2008-ban a vizitdíjas szavazás után, pedig azt nem is ő, hanem az ellenzék kezdeményezte. Orbán felelőssége itt még nagyobb, mert ő maga kérte a néptől és a parlamenttől a felhatalmazást és egyiktől sem kapta meg. Lehet ezt magyarázni, de egy demokráciában ezt bukásnak hívják. Egy demokráciában...

morpho 2016.11.08. 18:50:02

@Igazsagoszto buldog seriff:
Bár igazad lenne! De sajna nem lesz. Ez itten Magyarország.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 18:52:04

@fidesz maszop dk egykutya: Gondolod, hogy nem paródia? Az unalomig ismert panelek esszenciája a végletekig eltúlozva. Frappáns kigúnyolása az agyhalott fideszeseknek. A ballib cencúrázók réme 11-es szokott ilyet, mindig jót mulatok.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 18:54:29

@Igazsagoszto buldog seriff: "A Vona még a Gyurcsánynál is undorítóbb"

Ha! A fasz gyurcsányt a fideSS emeli a mennybe. Nagyon kel a hatalom megtartásához a gyurcsányi segítsége. Vicces.

histar007 2016.11.08. 18:55:50

Valaki szavazott a népszavazáson igennel? Érdekelne a véleményük...
Amúgy sikerült az demokratikus ellenzéknek leszarni 3,3 millió ember véleményét. A többiek? Nos ők leszarták az egészet. Főleg őket.
Most akkor van kvóta vagy nincs? Amikor riogatni kell vele akkor ugye nincs. Amikor viszont ki kellene találni, hogy akkor mi is legyen a besétált 2+ millió szerencsétlen menekülővel, akiket egyszerre üldöztek Törökországban át a tengeren Görögországba, ahol a helyi szigetről kellett menekülni görög komppal a szárazföldre. De itt sem volt maradás, így menekülni kellett a még gonoszabb Macedóniába, de mivel az gonosz így nyomás Szerbiába, ahol ugye szintén üldözik őket. Így legitim cél a szélsőséges fasiszta Magyarország, ahol ugye szintén üldözték őket, de mióta kész a kerítés marad az üldöző Horvátország, a méginkább kirekesztő Szlovénia, és a végképp intoleráns Ausztria. De mivel itt is üldözik őket, így a végcél Németország.
Kivéve akik a Calais-i dzsungelben voltak, őket Olaszországban és Franciaországban is üldözték és Németországban is üldözni fogják, nekik így csak UK lehet menedék.
Namost akit ennyi országban üldöznek az vagy paranoiás és nem is üldözik, vagy pedig terrorista.

Indriq 2016.11.08. 18:58:38

@Francois77: az a 2/3 vagy 3/4 fog rajuk szavazni, aki egy ilyen kerdesben sem tudtak 50%-ot kihozni?
Ha ilyen qrva nepszeru ovi, hogy nem sikerult egyik se?

átlátó 2016.11.08. 18:59:16

...én csak annyit akarok mondani, hogy a Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. és a Nemzeti Eszközkezelő Zrt. hatáskörébe tartozó ingatlanba a megkérdezésem nélkül beköltöztettek egy népes cigány kiccsaládot. Történetesen a 86 éves anyám mellé, aki annak következtében is, hogy még a hetvenes években egy részeg megszálló orosz katonatiszt egy 3 tengelyes összkerekessel kicsit elrendezte a mutert és ezért olyan napi 15 deka gyógyszert szed, szóval a kiccsalád beköltözése után az antré az volt, hogy kirámolták az udvarát...aztán még vagy 5 azaz öt alkalommal...majd az elmúlt években annyira lelakták az ingatlant, - falusi környezet nagyjából sváb és székely lakossággal - hogy a Magyar Eszközkezelő Zrt. bérleti díj nem fizetése miatt, jogcím nélküli be nem jelentett használók okán, ( olyan 15 főben tessék gondolkodni ) valamint a kötelező állag megóvás mellőzéséért kilakoltatta a kompániát...közművek már régen lekötve...a szenyoriták és a szenyorok olyan 3 teherautóra való hűtőgép maradványokat - freongáz kiengedve a picsába - és egyéb veszélyes hulladékot hagytak maguk után, itt megjegyzem, hogy a rendszeresen kivonuló és darázsszemüvegben a szerelvényt magukon csak rángató kivonuló rendőrségi állomány soha nem kérdezte meg tőlük, hogy ezt most így hogyan dikkmá?! A 60 centis láncon ól nélkül tartott kutya se csípte a szemét egyiknek se, hogy a szolgálati autóval boruljanak bele a halál faszába ezek a paprikajancsik mind. Tehát keletkezett a muter szomszédjában egy ilyen helyzet, a ház azóta félig ledőlt, a Magyar Eszközkezelő Zrt. a türelmemet kéri a megoldásig, elfeledkezve arról, hogy ez a történet 10 éve kezdődött...legyen türelmes velük az édesanyjuk, meg azokkal a cigányokkal szemben is, akik több évszázad óta nem tudtak integrálódni e honban. Nem, nem érdekelnek a megmagyarázások, hogy így, meg úgy, ilyen meg olyan szociológiai okai vannak ennek...a szomszédság okán egy ingatlan ára igen nyomottá tud válni.
Összefoglalva. A tapasztalati úton kialakult tapasztalatom azt súgja nekem, hogy nem bízom én sem a multikulturális együttlét romantikus meghittségében, amikor az ősi gyökerek, meg az ideg annyira dolgozik, hogy nem kicsit. (A tisztelt publikum ne forszírozza most az 1956-osokat, mert ne. Nem magyarázom, hogy miért, annyit azért mégis, hogy volt a K.u.K, azon kívül pedig különbözőségeink ellenére egy osztrák és egy magyar mentalitás sokkal hasonlatosabb, mint a cigány, vagy ugye ez esetben a migránsé. És ha e miatt rasszista vagyok, ámen. )
A mindenkori kormányok 1945, de főleg 1989 óta nem tesznek mást, mint a saját klientúrájuk kiszolgálását. A jelenlegi olyat húzott, hogy kinevelt egy pökhendi, dőzsölő, partiarc, bulikabáró réteget, ami valamikor éppen úgy bukni fog, mint az indokolatlan jókedv.
Ehhez kívánok a polgároknak kellő bátorságot és akaratot, függetlenül attól, hogy a szomszédságomra a tapasztalati úton kialakult tapasztalataim okán igen finnyás vagyok. Legyen az olyan szegény, hogy varjúlevest eszik, vagy annyira zsíros, hogy az oroszlán is aranyból van a kapufélfáján, - most hirtelen eszembe jut a Gáspár művészcsalád barokkos, rózsaszínű ízlése is.
Másképpen. Gazdag cigány se legyen a szomszédom, még Irakból se.
Így aztán engem a már hozzám öregedett fiatal demokraták se tudnak "uszítani".
Önállóan döntök ilyesmiről.
Jut eszembe...Aszongya ez a nagy gondolkodó ez a Kósa, hogy egy cápa támadásának nagyobb az esélye, mint letelepedési kötvénnyel érkező terroristának...lottóznia kéne ennek a Lajosnak. Aztán ha beüt, akkor ne csodálkozzon, hogy sikerült.

morpho 2016.11.08. 19:01:59

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"A fasz gyurcsányt a fideSS emeli a mennybe" Így múlik el a világ dicsősége..na ezt most inverzbe... :))

KurucInfo Főszerkesztő 2016.11.08. 19:03:36

Lett egy jobb oldali libsi párt, remélem nem jut be a parlamentbe.
Kéne valami jó név a jobb oldali libsiségnek például : JIBBSI

Buchhalter 2016.11.08. 19:06:16

@László Knapp: na ez a lényeg.A baloldal meg egyáltalán nem tud ebből profitálni.De biztos nem fogok egy olyan pártra szavazni mint a Jobbik ,amelyik Erdogan pasi baromságait követendő példaként kezeli.

fátum 2016.11.08. 19:11:28

Ki kell ábrándítanom azokat, akik Orbán vereségét látják ebben. A népszavazáson 98%-os többségben szavazók (3.3 millió ember) most a Jobbikot tartják első számú közellenségnek. Készül a kétharmad 2018-ra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 19:12:07

@morpho: :))

Nagyon vegyes érzelmeim voltak a gyurcsányival szemben. 2004-ben utáltam. 2006-ban, mikor hazugsággal megnyerte a választást és adót emelt, utáltam, mint a szart. Az öszödi beszéd nem vátoztatott a megítélésén. 2007-2009 között egyre jobban utáltam, mert nem csinált semmi jót. Mikor lemondott, indifferens lett. Most meg megint egyre jobban utálom, még jobban, mint korményzása alatt, mert akkor simán csak a saját faszságát hozta ránk, most meg az orbán hatványozott faszságát erősíti meg.

Kiváncsi vagyok 1. a jóérzésű jobboldali társaim, 2. a szélsőjobb szasszista fideSS faszopók, és a 3. liPsik véleményére is. Osszátok meg velem!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 19:15:40

@Buchhalter: "biztos nem fogok egy olyan pártra szavazni mint a Jobbik ,amelyik Erdogan pasi baromságait követendő példaként kezeli. "

Oké, nem fogsz egyik szélsőjobb pártra se szavazni, se a fideSSre, se a Jobbikra. Akkor kire fogsz?

Én is várom higy feltűnjön egy jobboldali párt, addig meg ott a 2farkú.

monddazigazatmar 2016.11.08. 19:33:31

@Indriq: "az a 2/3 vagy 3/4 fog rajuk szavazni, aki egy ilyen kerdesben sem tudtak 50%-ot kihozni? "
Na, te meg miről beszélsz? :D 98%ot hoztak. Nyugodj meg, aki otthon maradt most, azok javarészt nem protestáltak, hanem szarnak az egészre, és 14ben is meg 18ban is otthon ülnek.

morpho 2016.11.08. 19:37:47

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

A Gyurcsány jelenség szerintem a baloldal válasza volt az Orbán jelenségre. Egyiknek sincs semmi keresnivalója egy demokratikus ország politikájában. A különbség csak annyi, hogy Fletót a saját pártja elárulta, Orbánt (még) nem. Na majd idővel...

monddazigazatmar 2016.11.08. 19:41:03

@histar007: "Valaki szavazott a népszavazáson igennel? Érdekelne a véleményük..."
Ne mondj azokra semmi rosszat. Valamiért így akartak ellentmondani Orbánnak. Semmi gáz. Megtették.
Még azoknak is értem valahogy a gondolkodását akik érvénytelent húztak. Szintén kritizálják a kérdést, meg ortbánt, meg ami épp az eszükbe jut. Semmi gáz.

Akik nem mentek el, azok a gázok. Lusta szarok, csak arra jók, hogy az okos baloldal őket mind odaképzelje a táborába

monddazigazatmar 2016.11.08. 19:42:23

@morpho: "Egyiknek sincs semmi keresnivalója egy demokratikus ország politikájában. "
Majd te jól megmondod, hogy kinek van keresnivalója egy demokratikus választáson ugye?

Indriq 2016.11.08. 19:49:08

@monddazigazatmar: jahhh, es akik igenre is szavaztak, azok is a nemre akartak. Kamu es hazudozas. A nemzetvezeto minden nyigasa es remisztgetese ellenere se tudott megmozgatni ELEGENDO embert, meg ugy se, hogy a ketfarku kutyapart volt az egyetlen aki felmutatott valami mast. Nyugodt lehetsz, hogy 18ban NEM LESZ 3M szavazo rajuk. Es lehet csurni es csavarni ahogy akarod.

nniicckk 2016.11.08. 19:58:14

Vona a balodali szavazok megnyerese miatt nem tamogatta az alkotmany modositast, az mszp es a dk szavazoit akarja megszerezni.
Lenyegeben lett egy UJABB BALOLDALI part.

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:01:49

@Indriq: ELEGENDŐT MIHEZ, te szerencsétlen idióta?
Mesélj, mit is mond ki a törvény, hogy mit KELL csinálni egy érvényes népszavazás esetén.

apro_marosan_petergabor 2016.11.08. 20:07:03

A cikk ügyes, tényeket kever hazúgságokkal, csúsztatással - amellett a szokásos liberó korlátoltság is világít benne.
Már a premissza beteg. De, az EU szeretne magyaroszágra telepíteni bevándorlókat.
Ki van akadva, hogy ezt mi nem akarjuk.
Egy ilyen hosszú távú stratégiai kérdésben teljesen indokolt egy népszavazás.
Megtörtént, az ellenzék nemzetietlen bolykottja miatt lett eredménytelen. s persze emiatt lett 98%-os nem a feltett kérdésre, különben lett volna 80%-os, érvényes.
A jobbik politikailag - előzetes álláspontja és igérete ellenére - nem szavazott.
Ez egy mezei, sunyi, gennyes politikai magatartás volt, ilyet egy valódi nemzeti radikális párt, mint a MIÉP sohasem tett volna. Ez nagyjából pozícionálja a Jobbikot.
Orbán viszont rosszul döntött - jobban tette volna, ha az alkotmány módosítása érdekében elfogadja a Jobbik javaslatát, a gennyes hátsószándék ellenére.
Mert bekerült volna az alkotmányba egy, az elkövetkezendő évtizedekben nagyon fontos pont.
Mondjuk OV elég rutinos róka, lehet, hogy van eg yolyan forgatókönyve, mely szerint egy második szavazáson megszületik a megfelelő többség - anélkül, hogy ezért komoly engedményeket kellne tennie, ezt most nem látjuk, tudjuk

6.Lenin 2016.11.08. 20:09:09

Ekkora segg ellenzék a világon nincs, ez igazi hungarikum.

3,4 millió szavazó (aktív) véleményét figyelmen kívül hagyni, hát.....erre nincsenek szavak. (3,4 -ből kb 1,5 fideszes)
A saját választóikat köpték szemen itt néhányan. Mi a toszt akarnak ezek 18-ban?

Mivel fognak kampányolni 17-ben ezek a köcsögök?

Kíváncsian várom a következő közvéleménykutatást, nagy óbégatás lesz utána az tuti.

Én kierőszakolnék most 1 előrehozottat. Fidesz magasan nyerne, a sok kis köcsög meg a Parlamentbe csak nagy ünnepeken mehetne be látogatóként, nosztalgiázni.

-Látod kicsim, a nagypapi valamikor itt ténykedett (de nagyon elkúrt 1x valamit).

Nagyon nem jó, de Orbán jelenleg azt csinál, amit akar, ez a köcsög társaság meg csak kullog az események után csodálkozva a néhány %-os támogatottságukon.
Most 1 előrehozott kitakarítaná a Parlamentet ezektől.

1ghost 2016.11.08. 20:26:34

@Ballib cenzúrázók réme 18: @6.Lenin: @monddazigazatmar: @ulpius66: @sírjatok: @konrada:

Hehehe,,, hitvány, orbánista bérhzazudozó. csak ennyi nicken? és a többin? .. hehehehe. .... kurva nagy gáz van.... a gazdád ég mint a reichstag.... hehehe... és a java még csak most jön....lesz itt nemulass, lesz ám, .... meg rabláncon vezetett fideszes csapat...meg nagy pofon.... fal adja a másikat, olyan rothadt már a narancs.... aztán az orbán unokák a sitten látogatják majd a papát, mamát, ..... hehehe.....de legfőképp a nagypapát... ténylegesn letöltendő .... az hétszentség...

mpl 2016.11.08. 20:26:42

@6.Lenin: ilyen már volt egyszer, úgy hívták: Rákosi-korszak

6.Lenin 2016.11.08. 20:32:04

@mpl:

Nagyon nagy tévedésben vagyol. Semmiben sem hasonlítható a Rákosi-korszakhoz. Tudom, mert éltem benne.

mpl 2016.11.08. 20:34:48

@6.Lenin:
Az ellenzek nelküli, egyszemélyes vezetésre írtam.
És én nem szeretnék élni benne

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:40:32

@1ghost: Igen, te továbbra sem vagy komplett. Mondjuk már mindenki szarik a hülyeségeidre, nem is értem, hogy én miért erőlködök.

6.Lenin 2016.11.08. 20:42:25

@1ghost:

Te 1edül szeretnéd megdönteni a mocskos Fideszt?
Lassan már senki nem lesz a porondon.
Nem jó ez senkinek, de a Fidesz nem hozhat létre 1 saját ellenzéket.
Ezek meg önerőből ekkora köcsögök.

Ettől nekem miért kéne félnem? Vagy gondolod, hogy nekem kéne kézbe venni az ügyet? Tudnál ajánlani értelmes emberkéket is hozzá? Mert én sajnos ilyeneket nem látok a jelenlegi ellenzék oldalán. Vagy már bukott pacákok, vagy igen amatőr fütyik közül lehetne választani csupán, azokat meg minek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:42:32

@6.Lenin: "Rákosi-korszakhoz. Tudom, mert éltem benne. "

Nem élhettél benne, mert akkor sokkal idősebb lennél, és sokkal tapasztaltabb, bölcsebb.

A mostani orbán diktatúra a későkádári korszakhoz hasonlít. Ahogy egyre több szabadségjogunkat veszi el az orbán, visszafelé gyelogolunjk az időben. Most az M1 híradója pont olyan, mint a nyolcvanas években. Tiszta időutazás volt, mikor egyszer belenéztem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:43:45

@monddazigazatmar: "nem is értem, hogy én miért erőlködök. "

Én sem. Lebuktál, törődj bele!

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:44:29

@mpl: Már bocs, de jelenleg van ellenzék.
Az, hogy olyan töketlen szerencsétlen banda amilyet a világ még nem látott, az egy más dolog.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:46:03

@monddazigazatmar: "mit is mond ki a törvény, hogy mit KELL csinálni egy érvényes népszavazás esetén."

A parlamentnek meg kell szavazni azt a törvényt, amit a népszavazás eldöntött. Most persze semmit nem döntött le a népszavazás, mert érvénytelen volt. De ha érvényes lett volna, akkor főtt volna csak az orbáni feje.

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:46:29

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Lebuktam? Mivel? Te is tényleg annyira hülye vagy, hogy azt gondolod, hogy egy azaz egy darab ember van aki nem ért veletek egyet, és az ír itt 20 néven? :D:D:D

Ja, meg szavazott hárommilliószor mi?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:46:56

@monddazigazatmar: "de jelenleg van ellenzék. "

:)) Okos.

Észak-Koreában is többpártrendszer van.

6.Lenin 2016.11.08. 20:47:43

@mpl:

Akkor ezt ránk kényszerítették ( nyugati barátaink jóváhagyásával).

Most ezt ki kényszeríti ránk? (most nyugati barátaink is szeretnék megbuktatni Orbánt, de nincs aki erre alkalmas. Bajnai megbukott ezen)

Abban 1etértünk, hogy ez nem jó senkinek sem, de....???

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:47:53

@monddazigazatmar: "az ír itt 20 néven?"

Megkülönböztethetetlenek. Ugyanazt a hülyeséget szajkózod minden fikanick alatt.

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:49:54

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Pontosan. Akkor mihez kellett volna ELEGENDO ember?

Ténlyeg, komolyan a baloldal mostantól az otthonmaradókra fog számítani? Ez a terv?
És én vagyok a fidesznáci, hogy ezt hangosan kiröhögöm?

monddazigazatmar 2016.11.08. 20:51:21

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
Oké, hidd ezt.
Az apró tények, hogy más stílusban, más szavakkal mást mondunk ne zavarjanak. MÉg a helyesírási hibák is mások. Ez se zavarjon.

morpho 2016.11.08. 20:51:54

@monddazigazatmar:
"Majd te jól megmondod, hogy kinek van keresnivalója egy demokratikus választáson ugye?"
Neked meg mi bajod van? Unatkozol a kő alatt?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 20:53:03

@monddazigazatmar: "a helyesírási hibák is mások"

Eh, nehéz kenyér a bértrollkodás. :))

Q-match 2016.11.08. 20:55:12

tessék mondani: hazaáruló = hazát árul ? .... pénzér' ? ..... aha ........

6.Lenin 2016.11.08. 21:01:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

Éltem benne.
48-ban, mint osztályidegent kicsesztek az óvodából,igaz utána visszavettek, mert nem akartak kitenni az imperialisták martalékának, aztán mégis kicsesztek. Utána már önként nem jártam, igaz ezért meg otthon jól megruháztak, mert azért reggelente azt mondtam: hogy megyek az óvodába, délután meg időben hazamentem (az illegalitásból). Szóval hidd el, sok mindent láttam akkor.
Most fényévekre vagyunk azoktól.

Az, hogy most ilyen segg az ellenzék, ki a felelős?

Tagjai vagyunk 1 szövetségnek, ahol igen csak figyelik a Vezért, és már nagyon szeretnének megszabadulni tőle, ha lennének valós okok, nem élnének vele? Pláne, Ha lenne alkalmas pacák is rá.

Ne akarjunk mát itt hülyeségekkel vagdalózni.

Francois77 2016.11.08. 21:12:27

@Indriq: tudod, úgy van az, hogy az elmúlt 27 évben, népszavazáson, sosem volt 55 % a részvétel. ha ezt vesszük, akkor ebből Orbán szerzett 40-et, az ellenzék meg otthon tartott 10-et... az a 40%, de legyen csak 35, nem a szavazók kétharmadát vagy háromnegyedét jelentik, hanem az általuk elért eredmény a parlamentben lesz a 2/3 vagy 3/4. de minek magyarázom, úgysem érted, ha nem akarod :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 21:15:04

@6.Lenin: "Az, hogy most ilyen segg az ellenzék, ki a felelős?"

Mi az, hogy ellenzék?

Az MSZMP átmentette a vagyonát és a tagságát. Nem szimpi társaság. Retrospektíve még a pufajkás volt a legjobb miniszterelnökünk, nem hozta vissza a diktatúrát 2/3-adnál, de rendbe tetetteta gazdaságot. Az, hogy a fasz bokros ezt teljesen rosszul - bár eredményesen - hajtotta végre, nem teljesen az ő bűne.

DK? Vicc. Egy politikai hullát akarnak miniszterelnöknek.

LMP? Volt benne ígéret, teljesen elaludtak, lehet, hogy siffer távozásával akár valódi párt is lehet belőlük. Bizonyítaniku kell ehhez.

Juház Péter. Na, ez tökos gyerek. Ígéretes.

2farkú. Roppant rokonszenves, vicces, ha sokan szavazunk rá, akkor akár parlamentbe is kerülhet.

Fodor, bokros, ... :))

Jobbik. A másik nagy szélsőjobb párt. A fideSSel ellentétben üvegplafonja van, és a fideSS is szorongatja, mert ugyanazt a helyet foglalják el.

Na most valamire válaszoltam, de pont a kérdésedre nem tudok. Az elmúlt 26 év összes parlamenti pártja felelős. És az emberek, akik agy hiányában vakon az orbánra meg a gyurcsányra szavaznak.

Francois77 2016.11.08. 21:16:16

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: hogy a népszavazás után törvényt kell hozni: mikor? ha az igen, vagy ha a nem nyer? annyi van a törvényben, hogy egyértelműnek kell lennie, hogy mit tegyen a parlament. mondok példát:

ha lett volna szavazás a vasárnapi boltzárról, és az nyer, hogy nem kell eltörölni, milyen törvényt kellett volna hozni még pluszban? semmi. ott az lett volna az egyértelmű cselekvése a parlamentnek, hogy hagy mindent az akkori formájában. szóval ez a törvényt kell hozni szöveg úgy baromság, ahogy van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 21:17:25

@Francois77: "Orbán szerzett 40-et,"

Ne erőlködj, érvénytelen volt, oszt jónapot. Hiába ütöd a döglött lovat, nem fog felállni. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 21:18:46

@Francois77: "a törvényben, hogy egyértelműnek kell lennie, hogy mit tegyen a parlament."

Akkor mit kérdezed, ha tudod?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.08. 21:21:02

@Q-match: "hazát árul ? .... pénzér"

Igen. orbán milliárdokat lop és romlásba dönti az országot, ezrek halnak meg tőle. Ezt nevezik hazaárulónak. Az egész fideSS bagázs segédkezik hozzá, azok is hazaárulók mindegyszálig.

Francois77 2016.11.08. 21:22:30

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: senki nem mondta, hogy érvényes lett volna, azt mondtam, azzal a 3,3 millió szavazóval mit lehet elérni egy választáson. vagy akár csak 2,8 millióval. de ha nem érted, ne kommentáld, ennyi.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.08. 21:26:54

Mindenki tudja, hogy ha 2018-ban orbán diktátor nyer, akkor 2022-re kivezeti az országot az EU-ból. Ez tény.

Legfeljebb majd törvényt fog módosítani, miszerint az egyszerü többség mósíthatja az alkotmány módosító törvényt úgy, miszerint az egyszerü többség mósíthat alkotmány módosító törvényeket. Aztán máris kész az új módosított alkotmány, mely szerint a bukott orbáni csőcseléknek a népszavazáson leadott akarata akkor is alkotmány módosító erejü, ha a csőcselék elbukta a népszavazást.

Így aztán 2018 után orbán diktátornak gyerekdolog lesz egyszerü többséggel módosítani az alkotmány módosító törvényt, mely által az alkotmány egyszerü többséggel úgy módosul, ahogy azt orbán diktátor és csőcseléke akármekkora elbukott gyülöletnépszavazása után akarja.

Francois77 2016.11.08. 21:31:58

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: bocs, de a jelenlegi ellenzék beszél arról, hogy ha nyernének, de nincs 2/3-uk, akkor hogy tudnak alkotmányt módosítani demokratikusan :) Orbán csak 2/3-dal tette ezt meg.

6.Lenin 2016.11.08. 21:32:32

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:

"Na most valamire válaszoltam, de pont a kérdésedre nem tudok. "

Pontosan ez a baj (az ellenzéknek).

Ki a fenét érdekel a népszavazás eredményes-é, vagy nem, ha elmegy, és 1irányba szavaz 3,4 millió választani is akaró polgár. Ők értették, hogy miért mentek el.

A saját szavazóikat köpték szemen most néhányan, akkor, amikor minden támogatóra szükségük lenne.
Az érvényességen rugózni politikai vakság. Nem értik, hogy maguk alatt fűrészelik a fát. A Fidesz irányít. Nem tudják már 6. éve átvenni a kezdeményezést. A Fidesz hibáit se tudják kihasználni (esetleg néha jelentéktelen esetekben).
Miért sopánkodnak is itt néhányan? A saját tehetségtelenségükön? Már azért is a Fidesz a felelős?
Juhász Péterek, meg kétfarkúak lennének a jövő Magyarországa?
B+, ez már nagyon siralmas kezd lenni.

$pi$ 2016.11.08. 21:37:14

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "orbán diktátor nyer, akkor 2022-re kivezeti az országot az EU-ból. Ez tény."

Tények, amik a jövőben fognak bekövetkezni. :D Megint nagyot szóltál öregem!

$pi$ 2016.11.08. 21:43:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Most persze semmit nem döntött le a népszavazás, mert érvénytelen volt. De ha érvényes lett volna, akkor főtt volna csak az orbáni feje. "

Ez is jó nagy marhaság...

monddazigazatmar 2016.11.08. 21:52:59

@morpho: Mi a bajom? Hogy egy sötét fasszal beszélgetek, akinek lövése sincs semmiről, csak károgni tud.

monddazigazatmar 2016.11.08. 21:59:20

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Juház Péter. Na, ez tökos gyerek. Ígéretes."
Azt hiszem akkor erről ennyit. Ez a drogos hazug faszfej ígéretes neked? :D:D:D
Gratulálok. Bazmeg, ez már ellenzékben is korrupt

monddazigazatmar 2016.11.08. 22:01:59

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:
"Mindenki tudja, hogy ha 2018-ban orbán diktátor nyer, akkor 2022-re kivezeti az országot az EU-ból. Ez tény."
Ki mindenki tudja? Én speciel most olvasom ezt a baromságot először.
Mesélj, miért tenné? Mikor mondott olyat, hogy ezt kéne csinálni?

2016.11.08. 22:02:36

@monddazigazatmar: Demokratikusnak nevezni a magyar választási rendszert... aminek az alapjait a kerekasztal tárgyalásokon az mszmp gyámkodása mellett rakták le, és majd te megmondod kinek van lövése a témához... muhahahahahaha

1ghost 2016.11.08. 22:04:00

@$pi$: Így van te bérhazudozó! Ezen a nickeden itt még semmit nem hazudtál. Ráadásul többnyire ezen vagy a leghülyébb. Ki ne hagyd hát, hagy röhögjünk. :))

morpho 2016.11.08. 22:04:45

@monddazigazatmar:
Károgni?? Na ne bassz! Mi a problémád tulajdonképpen? Valahogy még nem sikerült megfogalmaznod. Eddig az jött le, hogy nekem nem lehet véleményem, de ez nettó hülyeség ezért nem tudok vele mit kezdeni. Legalább a problémádat meg tudnád fogalmazni te nagyon hülye!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.08. 22:25:06

@monddazigazatmar: Te csak gyűjtsd a tüzelőt télire, ne a netre költsd a pénzt! Ne a gallyakat kelljen lopkodnod mint tavaly.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.08. 22:27:38

@6.Lenin: "48-ban, mint osztályidegent kicsesztek az óvodából,igaz utána visszavettek, mert nem akartak kitenni az imperialisták martalékának, aztán mégis kicsesztek. Utána már önként nem jártam, igaz ezért meg otthon jól megruháztak, mert azért reggelente azt mondtam: hogy megyek az óvodába, délután meg időben hazamentem"

Lehidalok. Te már óvodásként hős ellenálló voltál? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.11.08. 22:29:01

@6.Lenin: "Semmiben sem hasonlítható a Rákosi-korszakhoz. Tudom, mert éltem benne."

Ja. Látszik. Ugyanazokat a jelszavakat megkajálod.

Szabványok 2016.11.08. 23:33:14

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Én magamat jobboldali, konzervatív, neoliberális, antikommunista, szabad piac párti kereszténynek tartom.
Orbánt már az első ciklusában fekapaszkodott suttyónak tartottam. Megyó egy szocialista senki volt. Gyurcsányban volt spiritusz, bíztam benne. 2006-ban örültem, amikor legyőzte Orbánt. Az öszödi beszédet nagyon pozitívan értékeltem, végre jó irányba indult. A csőcselék hőzöngésén elkeseredtem, és sajnáltam a vergődő Gyurcsányt. Bajnainak örültem, mert megmentette az országot. 2010 óta szégyenkezem a buta, agresszív, suttyók, pofátlan hatalmán és az eszetlen híveik miatt.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.11.08. 23:35:24

@monddazigazatmar:

te nem tudod hogy a vezíred végcélja az EU-ból való kilépés? Annyira hülye vagy hogy azt hiszed hogy orbán diktátor csak azért bomlaszt már vagy 15 éve az EU ellen, hogy majd a végén bemondja, hogy ácsi gyerekek, visszaút!

orbán diktáror köztudottan ott fog ráfaragni, hogy őt nem lehet egy halovány kormányváltással meg faszrasejó társadalmi gazdasági programokkal leváltani, őt csak olyan programmal lehet leváltani, hogy őt a börtönbe vágják. A népnek meg egyre nagyobb az igénye arra, hogy a fideszesek börtönbe menjenek. Ez tény!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.09. 02:13:02

barmilyen hihetetlen szamolni meg a miniszterelnok ur is tud, es tudta nem less meg a 2/3-ad, de ez less az aduasz, a piroshetes a kezeben jovore vagy 2018-ban, mikor brusszel megszavazza kvotat
a jobbikosok mennek vissza a fideszhez es sok balos is
2018 nem kerdeses, cask az 2/3 vagy sima folenyes gyozelem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.11.09. 02:15:27

@Szabványok: bajnai megmentette az orszagot
megcsinaltad az estemet
a nejem nem erti min rohogok 5 perce
nehez neki elmagyarazni, mert amerikai, nem is erolkodom vele:)
gyurcsanyi - spiritusz
bajnai - megmento
ez tenyleg kesz

nu pagagyí 2016.11.09. 04:08:19

@hagyma: Most akkor te vagy migráns, vagy a feleséged?

dunántúli gyerek 2016.11.09. 04:11:01

A 2s mérce nevü libbant zsidóblog címlapja most: 'csak a csoda választhatja el clintont a győzelemtől'

...ehhez képest már a JYT nevü zsidólap is trump győzelmét tartja valószínübbnek, nem is kicsivel, magyar idő szerint hajnali 4kor www.nytimes.com/elections/results/president?action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=span-abc-region&region=span-abc-region&WT.nav=span-abc-region

Hiába a libbant sajtó hónapok óta tartó össztüze, ott sem hisz nekik senki.

conchita wurst 2016.11.09. 04:14:21

@dunántúli gyerek: holnap ugyanolyan kínos magyarázkodás lesz a teljes nk-i libbantmédiában mint a brexitkor

....:) csak a kávémat kérem

Willkommenskultur 2016.11.09. 05:24:32

Én is fennmaradtam, de már nem bírom....ásít.

Nagy lesz az ajvék holnap az indexen.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.11.09. 06:00:32

Nagyon jó kis blog, ki pénzeli?
Minden idők legnagyobb GyurcsányaL

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.11.09. 06:01:54

@Szabványok: bajnai megmentette az országot? Mitől, hogy nehogy kikerüljök az államcsődöt?

wolves841b 2016.11.09. 07:13:31

@$pi$:

Ballib Soros bérencek tényei.

Falra hányt borsó.

Szerintem most rohadtul fő a fejük a Soros csicskáknak, mert Clinton betlizett.
Hiába elemezte az index hogy szívatja majd a kis kedvencük Magyarországot az USA következő elnöki ciklusába, dugába dőlt a mester terv.

sírjatok 2016.11.09. 08:05:09

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy: "Mindenki tudja, hogy ha 2018-ban orbán diktátor nyer, akkor 2022-re kivezeti az országot az EU-ból. Ez tény."

Ez tök jó, mert ezt már hallottam 2010-ben és 2014-ben, természetesen mindig úgy, hogy 4 év múlva már nem leszünk benne a natoban, euban, összedől az ország, éhséglázadások lesznek és "minmekhalunk".

Oszt jé most minősítettek fel. Boszorkányság.

conchita wurst 2016.11.09. 08:07:54

nem sikerült annyira begyógyszerezni az öregasszonyt, hogy elmondja a beszédét..

hmm

sírjatok 2016.11.09. 08:09:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Most akkor te olyan vagy, mint a toporzékoló kisgyerek, hogy de a brokkolit se kérem meg a karalábét se meg a kakaót se?

Ennyi esze egy háromévesnek is van, hogy mindenre ordít, hogy ez szar.

Ahhoz kell nagyobbnak lenni, hogy belássa, ezek vannak, ezek közül lehet választani.

sírjatok 2016.11.09. 08:21:58

@morpho: "17,4 millió a kilépésre és csak 16,1 millió a maradásra: 51,9 százalékos eredménnyel nyert a brexit."

Pedig mondhatta volna azt is, hogy 17,4 millió ember szavazott a kilépésre, de mivel az UK populációja 60 millió, ez alig 25%.

Na ez a mai ellenzéki logika. Ezt vagytok képtelenek felfogni, hogy a szavazni elmenni hajlandók közötti arányt kell nézni, nem az "érvénytelen" szót motyogni vagy azzal érvelni, hogy Orbánra igazából a magyarok egyharmada szavazott.

Zsoltbacsi 2016.11.09. 08:28:16

@sírjatok:

"Ez tök jó, mert ezt már hallottam 2010-ben és 2014-ben, természetesen mindig úgy, hogy 4 év múlva már nem leszünk benne a natoban, euban, összedől az ország, éhséglázadások lesznek és "minmekhalunk""

Ehhez meg hozzatennem a kedvencemet, miszerint evente tobbszazan fognak megvakulni az otthonfozott hazipalesztol :)))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.09. 08:32:17

@sírjatok: "a brokkolit se kérem meg a karalábét se"

Nem, ez olyan, hogy szart akarsz enni, vagy hugyot akarsz inni, szabdon választhatsz. :))

konrada 2016.11.09. 08:40:58

@wolves841b:
...pedig ez volt az egyik nagy esélyük, amibe belekapaszkodhattak volna, ha már belülről nem megy...

Netuddki. 2016.11.09. 09:02:35

@hagyma: Bazmeg hagyma, neked a Trump a miniszterelnökúr!

Netuddki. 2016.11.09. 09:05:07

@nu pagagyí: Nemá', hogy nem tudod ki is ez a hagyma! Amerikás magyar, de elkapott valamit és mostanában úgy érzi bele kell pofáznia a magyar belügyekbe. Lehet már annyira nem jó neki ott a zusában, és a hazaköltözésen gondolkodik. Mary valaga is egyre nagyobb, most hogy megszerezte általa a zöld kártyát, egyre kevésbé tetszik neki a nő.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.09. 09:08:45

Trump lett az elnök. ezen a földön mindenki hülye, csak a libsik helikopterek

Nagyorrú Barbi 2016.11.09. 09:16:37

@morpho: Csak akkor volt demokrácia, mikor gyurcsótány elvtársad szemeket lövetett ki ugye?

Netuddki. 2016.11.09. 09:18:49

@Scott Tenorman Must Die: A bűnözők sajnos mindig előnyben vannak a becsületesekkel szemben. Amit a becsületesek néha elfelejtenek. A németek is máig nyögik a hitler ámokfutását.

Netuddki. 2016.11.09. 09:20:55

@Nagyorrú Barbi: 6+4 év fidesz balfaszkodás után lúzer dolog még mindig gyurcsányozni.

2010-ben el lettek zavarva a maszoposok 8 év után, 2002-ben a fideszed el lett zavarva sokkal kevesebb miatt mint amit most a vajdád megenged magának fasszopó tolvajfidesztroll.

Habony Árpád. 2016.11.09. 09:39:22

"Orbán Viktor még soha nem égett ekkorát"

Orban megint nyert, lenyegeben epp most nyerte meg az Amerikai elnokvalasztast .
Honapokkal korabban meg mondta kinek kell nyerni, es termeszetessen az nyert.
A Vona egy senki, Orban Viktor fel kezzel elintezi ezt a Gyurcsanyista seggdugaszt.

Scott Tenorman Must Die 2016.11.09. 10:02:31

@Tibi !: igen, bűnözők, meg kevesen szavaztak, meg akik nem mentek el azok Hillaryra szavaztak volna.. ismerem már ezeket a paneleket

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.11.09. 10:17:42

Villámgyorsan neki kell látni amerika naggyá tételének:

1. tisztogatás a sajtóban (a sajtó tegnap este 80-90%-ra tette hillary győzelmét de a számlálás kezdete óta Trump vezet)

2. fal és tüzparancs a mexikói határra

3. amerikai katonák hazavitele a külföldi támaszpontokról, bevetése otthon az etnikai zavargásokban

4. büntetőadó minden nem fehér, vagy indián kisgyerek után

5. rendőrtiszti, katonatiszti pálya lezárása az etnikai hátterüek számára, fegyvertartás megtiltása nem fehér (+indián) amerikaiak számára

6. központi jegybank zsidótlanítása

MAKE AMERICA GREAT AGAIN - szükség van az unortodox lépésekre

Tizenötmillió Magyarok 2016.11.09. 12:12:02

AZT HISZEM MINDEN TÚLZÁS NÉLKÜL KIJLENTHETJÜK, HOGY TRUMP GYŐZELME, EGYUTAL ORBÁN VIKTOR 2018-AS GYŐZELMÉT IS BEBIZTOSÍTOTTA. A VILÁG MEGVÁLTOZOTT, LIBSIKNEK LEJÁRT AZ IDEJÜK.

6.Lenin 2016.11.09. 13:08:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

1 biztos, abból a rendszerből se értettél semmit, a mostaniból sem. A kettőt összehasonlítani nagy badarság. Amit írtam abból se értettél semmit.
Nem csodálkozom ezen.
Majd 1x, talán sikerül megértened a körülötted zajlót.
süti beállítások módosítása