B1 blogcsalád



Orwel leleplezte Orbán háborús stratégiáját

2016. október 21. - B1blog

Szegény, Kárpátok ölelte kis hazánk tengernyi ellen között soha véget nem érő csatát kénytelen vívni? Ahogy a kedves vezető mondotta tavaly március idusán: „az ország szuverenitásáért folytatott küzdelemnek soha sincs vége”.goaf.jpg

Vagy az egész csak átverés, amely a kontroll nélküli hatalmat és a birkaként vezethető tömeget szolgálja ki? 

Magyarország háborúban áll/szabadságharcot vív (a kívánt rész aláhúzandó):

  • az IMF,
  • Brüsszel,
  • nemzetközi háttérhatalmak,
  • a nihilisták,
  • a liberálisok,
  • a kommunisták,
  • az Egyesült Államok,
  • Norvégia,
  • a civil szervezetek,
  • az ENSZ,
  • Soros György,
  • a bankok,
  • a multik és
  • a menekültek ellen.

(Könnyebbnek látszik felsorolni, kivel nem állunk hadba: Oroszországgal.)

Vegyünk e hosszú listából egynehényat, akik ellenünk fenekednek.

IMF

A három betűs szörny. A Nemzetközi Valutaalap volt olyan kegyetlen, hogy kölcsönt adjon a csőd szélén álló Magyarországnak 2008 őszén. De minket nem csapnak be! Tudjuk, hogy számításból tették, hogy nyomorba taszítsanak bennünket! De megvívtuk a szabadságharcunkat és leráztuk a rabigájukat.

Ha ebből lehántjuk a kurucos karcsörgetést, mindössze annyi történt: Magyarország időre visszafizette a felvett kölcsönt. Hála a válság utáni pénzbőségnek, nincs is szükség újabb mentőcsomagra.

Brüsszel

Az új Moszkva! Nekünk aztán senki által meg nem választott, nihilista bürokraták nem diktálnak. Ismét a jól ismert vircsaft. Olyannyira, hogy Orbán akkor sem tudott vissza venni a verbálattakból, amikor Magyarország töltötte be az unió elnöki tisztét. De mit is tesz „Brüsszel”, ami felér egy jól irányzott nemzetrontással? Az Európai Parlamentben és az Európai Tanácsban ülő, a polgárok által megválasztott képviselők és kormányfők által meghozott döntéseket igyekszik betartatni, valamint van akkora cenk, hogy az eurómilliárdok elköltését is szeretné némiképp ellenőrizni - utóbbit azért nem olyan vészesen komolyan.

És mit ért el a kedves vezető a permanens háborúval egy olyan terepen, ahol a többi versenytárs - mert ne tévedjünk, az EU társult országok finom versenye - diplomáciával, háttéralkukkal és látványos konszenzusra törekvéssel próbál jobb helyet kikönyökölni magának? Orbán ma már bármit csinál, az uniós vezetők mindegyike sandán figyeli. Ha Magyarország lenne az EU mintaállama, már akkor sem hinnék el neki, hogy nincs hátsó szándéka. Az oly hőn áhított asztalnál nem díszhelyen ül, hanem megtűrt vendég, akivel kevesen szeretnek együtt mutatkozni. Mindezt pedig a maga erejéből, a harcias szónoklataival.

Menekültek

A haza megrontói. Túl sok szót erre sem érdemes vesztegetni, hisz egy érvénytelen, bukott népszavazás megmutatta, hogy az orbáni állásponttal egyébként egyetértő többséget is el lehet riasztani a vértenger víziójával az urnáktól.

Orbán Viktor annyira megvédte Európát a menekültektől, hogy tavaly csak 400 ezer haladt át Magyarország puha altestén - igaz úgy, hogy ha a kormány nem avatkozik közbe, bizony egyetlen magyar állampolgár sem találkozik velük. Amikor pedig az EU felajánlotta a segítségét, hogy átvesz Orbántól 40 ezer migránst, a kedves vezető dacosan félre ütötte a felé nyújtott segédkezet. Mi mást is tehetett volna? Fél évig ajvékolt a menekültek miatt, de az elszállásolásukra létrehozott, 3000 férőhelyet sem tudta velük megtölteni. Nemhogy 40 ezret nem tudott volna átadni Brüsszelnek, de 400-at sem.

Végig lehetne menni a listán, de nem érdemes. Hamar kiderülne, hogy olyan háborúk ezek, amelyekről csak az egyik felet, jelesül Orbánt értesítették. A bitang ellenség meg el sem jött.

Akkor mivégre az állandó háború?

Egy nálunk jóval nagyobb tudású író ezt már megmagyarázta:

a tudat, hogy háborúban állunk, s következésképp veszélyben vagyunk, azzal jár, hogy a megmaradás természetes, elkerülhetetlen feltételének tartjuk azt, hogy minden hatalom egy kis kaszt kezében van. … Nem az a lényeg, hogy valóban van-e háború, s mivel döntő győzelem úgysem lehetséges, nem is az, hogy a háború jól megy-e vagy rosszul. Csak arra van szükség, hogy háborús állapot legyen. A tudathasadás, amelyet a Párt megkíván a tagjaitól, s amely háborús légkörben könnyebben elérhető, már majdnem általános, de minél magasabban van valaki a ranglétrán, annál szembeötlőbb. Éppen a Belső Pártban a legerősebb a háborús hisztéria és az ellenség gyűlölete. Vezető funkciójában gyakran tudnia kell egy Belső Párt-tagnak, hogy ez vagy az a háborús hír nem igaz, s gyakran annak is tudatában lehet, hogy valójában nincs is háború, vagy egészen más célokért folyik, mint a deklarált célok.

George Orwell, 1984.

Más szavakkal: a háborús retorika mindössze „látványpékség”, a tömeg hülyítésére való, ám annak kiváló eszköze. Amikor a kedves vezető Magyarországra törő hadakról beszél, akkor

  • felülemelkedik a pitiáner pártcsatározásokon,
  • történelmi, heroikus távlatba helyezi mondandóját és magát,
  • aki harcában támogatja a vezénylő tábornokot, az magát is hősnek hiheti,
  • az ostromlott erődben a vezető egyetlen döntését sem lehet megkérdőjelezni, mert a vita veszélyezteti a védekezést, vagyis a nemzet életben maradását,
  • a világ leegyszerűsödik, csak jók és rosszak, honvédők és ellenség létezik,
  • a vezénylő tábornok narratívájában magához emeli az őt követő tömeget, így lesz minden mondata többesszám első személyben, ám e „mi” mindig a vezér akaratában egyesül,

így aki a vezért támadja, a hazát támadja.

Ébresztő! Kettő meg kettő az négy, a háború pedig nem egyenlő a békével. Az orbáni újbeszédet nem kötelező benyelni.

Nincs háború!

ashwood

(A kép Orwell Állatfarmjának rajzfilmfeldolgozásából származik.)

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3511826383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2016.10.22. 14:53:38

"a háború pedig nem egyenlő a békével"

a fideszeseknek olyan a háború mint normális embernek a levegő: nem bírnak létezni nélküle. orbán 20+ éves magyarellenes pszichoterrprja sikeresen elérte hogy már nem csak ő személy szerint, de egész nyomorult tábora is háborús tömegpszichózisban szenved, és igényük, méghozzá óriási igényük van a gyűlöltre.
ezért is tűrik szemrebbenés nélkül az ország tönkretételét, a demokrácia kinyírását, a végtelen sok lopást, mert olyan ostobák hogy be tudta velük etetni orbán hogy háború van. és amíg lesz orbán addig mindig lesz ellenség akit eléjük tesz hogy nesztek őt gyűlöljétek, tőle rettegjetek, miatta nézzétek el nekem hogy kilopom még a tömést is a fogatokból. és ők ezt szépen be is veszik, és félnek és gyűlölnek, pont ahogy orbán akarja.

pamut 2016.10.22. 15:15:12

:DDDD
ezt láttok már fiúk? :DD

a linkben ott a videófelvétel, basszátok már olyan szarul hazudik orbán hogy azt is elhazudja amit két perccel korábban mondott :D

24.hu/kozelet/2016/10/22/orban-letagadta-amit-par-perccel-korabban-mondott/

komolyan mondom, ez már a torgyáni sötétség...

1ghost 2016.10.22. 15:15:34

@Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy:

@$pi$: @midnight coder: @Jakab.gipsz:

Ez nem három bérhazudozó fideszdisznó, hanem csak egy darab, három nickkel.

Csak mondom.

morpho 2016.10.22. 15:41:28

@$pi$:
"Majd 2010-ben fél éven keresztül azt hirdették magyarországról, hogy csődbe fog menni"
Ezt a hantát Orbánék találták ki, aztán ennek keretében Szijjártó és Kósa benyögéseivel megshortolták a forintot. Ebből fizettek ki egy csomó támogatót, akik előtte 8-10 évig pénzelték a fideszt. A módszer: Az árfolyam alacsony. A hever cége eurót vásárol. Én shortolok, ettől az árfolyam felmegy. A haver cége eladja az eurót és felmarkolja az árfolyamkülönbözetet. Ezt csinálták Orbánék, ráadásul teljesen átlátszóan. Tudták, hogy a magyarok úgy sem értik.

"Amúgy nekem rohadtul megfelel a mostani természetes árfolyam"
Az megvan, hogy ajegybank szándékosan magasan tartja az árfolyamot és a különbözetből alapítványokat hoz létre, melyeken keresztül fideszes haverokat pénzelnek? Ez is egy gagyi csalás. Egyrészt a jegybanknak nem dolga nyereséget termelni. Neki a monetáris politikát kéne felügyelnie (természetes árfolyam, jelentsen ez bármit :) De ha már keletkezik nyereség, azt be kéne fizetnie a költségvetésbe és nem alapítványosdit játszani, ami szintén nem dolga egy jegybanknak.

"Emlékszem mit nyilatkozgatott az IMF, ne terelj! Amit az IMF csinált az konkrétan a befektetők riogatása volt. Ez tény, ennyit állítottam"
Tolj ide valami linket légyszi, hagy emlékezzek én is!

morpho 2016.10.22. 15:44:59

@midnight coder:

"Azt mostanra már kb. az IMF is beismerte, hogy az általa javasolt gazdaságipolitikai megoldások finoman szólva nem nagyon váltották be a hozzájuk fűzött reményeket sehol ahol megpróbálkoztak velük."
Egy linket légy oly drága. Ha lehet akkor olyat, ahol nem a 888-ról idézed saját magad!

"Majd amikor úgy 20-30 év múlva a vértenger tényleg bekövetkezik és Európában is olyan fasza kis polgárháború lesz mint most Szíriában, akkor érdemes lenne elővenni ezeket a ballibás postokat."

Arról, hogy ez így lesz, nektek papírotok is van?

"A gond az, hogy ezen a hajón mi is rajta vagyunk, és nem tudunk leszállni róla mint a britek. A hajó viszont ezerrel tart a jéghegy felé. Amit Orbán tehet, hogy kiabál hogy ki kellene kerülni. De szerintem már rég késő"

Azért úton a jéghegy felé egy kis zseton is érkezik a potyautasoknak..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 16:02:54

@Jakab.gipsz: "Az orweli újbeszédet Soros Gyuri egyetemein (agymosodáin) tanítják, és politológusi diplomával jutalmazzák, a jobbaknak irodalmi, béke No-bel-díj és egyéb díj is dukál."

:)) Sírva röhögök a faszságaidon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 16:05:21

@midnight coder: "A hajó viszont ezerrel tart a jéghegy felé. Amit Orbán tehet, hogy kiabál hogy ki kellene kerülni."

Csodálatos költői hasonlataid vannak, csak faszság minden szavad. Európa hajója köszöni, jólvan. orbán Magyarország hajóját vezeti biztos kézzel a jéghegynek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 16:09:10

@$pi$: "Majd 2010-ben fél éven keresztül azt hirdették magyarországról, hogy csődbe fog menni"

Igen, ezt hírdette orbán, oszt majdnem sikerült is, egy évig kellett pávatáncot járnia az IMF-fel a gecinek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 16:11:30

@Mérnork: "mindennek az ellenkezőjét annak, amit ő mond"

A Geci minden szava hazugság, úgyhogy normális ember nem tud neki nem ellentmondani.

$pi$ 2016.10.22. 16:23:36

@morpho: "Az megvan, hogy ajegybank szándékosan magasan tartja az árfolyamot"

Hát az, hogy "magas árfolyam" az eléggé szubjektív, szerintem nem magas, hanem normális az árfolyam, de mindegy. Ami nem mindegy az, hogy szerinted hogy a csodába tartja szándékosan magasan az árfolyamot? A kutya nem kérdezi meg a jegybankot, hogy szerintük mennyi is legyen az árfolyam.

"Tolj ide valami linket légyszi, hagy emlékezzek én is!"

Hát én most nem fogok hat évvel ezelőtti IMF nyilatkozatokat böngészgetni csak azért, mert te nem emlékszel.

morpho 2016.10.22. 16:37:37

@$pi$:
Jegybenki intervenciónak hívják. A jegybank egy bizonyos árfolyam szint elérése után elkezd eurót vásárolni. Ezzel gyengíti a forintot. Ez eddig 310 forint volt, most, hogy két hitelminősitő is kivette Magyarországot a bóvliból ez olyan 308 forint körül van. Ha eléri az euró a 308 forintot az MNB beavatkozik. Pedig 300 környéke lenne a reális árfolyam. Nem baj, hogy nem értesz hozzá, nem végezhet mindenki a közgázon, csak akkor nem írogatni kéne, hanem figyelni. (vagy kérdezd meg a megbízóidat, hogy mit kell írni ilyenkor)

Hát én most nem fogok hat évvel ezelőtti IMF nyilatkozatokat böngészgetni csak azért, mert te nem emlékszel.
A baj az, hogy így viszont hazugságnak minősítem, ugyanis más sem emlékszik. Arra viszont többen is, hogy a fidesz megshortolta a forintot 2010-ben és Orbán azt hazudta, hogy Magyarország rosszabb állapotban volt mint Görögország, aztán külföldön meg azt mondta, hogy a Bajnai féle válságkezelés világbajnok volt.

Jakab.gipsz 2016.10.22. 16:37:41

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Az a baj, hogy Soros Gyuri faxságain én is sírva röhögök, Ti ájuldoztok, na hát milyen okos és demokratikus gyuribá.

Gyanítom nem olvastad el a mestere K. Popper könyvét, "A nyitott társadalom és ellenségeit", na az az igazi agyrém.

morpho 2016.10.22. 16:44:59

@Jakab.gipsz:
Ha sírva röhögtök Soros Gyuri faxságain, akkor miért van démonként beállítva a kormányzati kommunikációban? Ha sírva röhögtök, akkor miért támadjátok, ha sírva röhögtök, akkor miért kell vegzálni az alapítványait? Viccmesélés közben lövöldözni szoktál otthon is?

$pi$ 2016.10.22. 17:00:40

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Csodálatos költői hasonlataid vannak, csak faszság minden szavad. Európa hajója köszöni, jólvan."

Nézz már körül a világban ember! Elég csak az interneten körbenéznek, elég csak a youtube-on megnézni egy-két filmecsskét! Itt egy például:

www.youtube.com/watch?v=6MJJu8q_FrM

Te tényleg úgy látod, hogy minden jól van? Normális vagy?!

morpho 2016.10.22. 17:12:23

@$pi$:
Nagyságrendekkel csökken az Európába érkező menekültek száma, de ez ne zavarjon. Az összevágott propcsividcsi még a népszavazósdiból maradt? Nagyon rémisztő. Összeszartam magam. Nem szóltak, hogy a kampánynak vége és bebuktátok? Most már nem lehet több szavazatot hozzáadni! Tényleg, úgy belejöttem, nem tudod véletlenül, hogy mikor lesz a következő népszavazás?

midnight coder 2016.10.22. 17:19:11

@morpho: "Egy linket légy oly drága."
Rádióban volt, a BBC world service-ben.

"Arról, hogy ez így lesz, nektek papírotok is van?"
Nincs. De a folyamatok ebbe az irányba mutatnak. Pl. ott dekkol több mint egy millió migri a németeknél. Ha lesz családegyesítés, akkor ez olyan 5-6 millió migri lesz. A probléma nem is itt van, hanem ott hogy van ezen kívül még vagy 10 millió hasonló sorsú polgár még a Közel-Keleten (alsó hangon számolva is). Ez kapásból úgy 15 milliócska. Ez azért már egy kisebb ország. És az EU e nélkül is komoly bajban van, Pl. a görögök problémája is csak lóg a fejünk fölött mint Damoklész kardja. És ez csak rosszabb lesz. A technológiai előnyünk Ázsiával szemben már rég a múlté, az ipar nagy része már rég ki lett szervezve, jelenleg pedig a szolgáltatások mennek Indiába.

Persze el lehet hinni, hogy a semmiből is meg lehet élni hosszú távon, de ez tévedés. És ez a tévedés úgy 10-15 éven belül erősen fog fájni Európában. Ennek egy tünete amúgy a BRExit is. A briteknél az átlagpolgár, akinek volt rálátása az elmúlt 30 évre azt látta, hogy nemigen mennek jó irányba a dolgok. De ez még semmi ahhoz képest, ami várható: a kicsi európai aki ma 4x annyit keres mint mi vagy épp a kínaiak, egy nap arra fog ébredni, hogy nincs meló. És a bére pedig lemegy a kínaiaké alá. Miért ? Mert miért ne ? Mi olyat tud az európai munkavállaló amit a kínai, indiai nem ? Ráadásul a piac, és a technológiai is ott van. Akkor mi indokolja, hogy az európai többet keressen ? Nos, hosszú távon semmi. És akkor lesz egy rakás nagyon-nagyon elégedetlen európai fiatalod jövő nélkül, és lesz egy rakás iszlamistád, négered akik megszokták a kis segílykéjüket és ez egyszer csak elkezd drasztikusan csökkenni.

Nem, ennek nem lesz csúnya vége, még véletlenül sem. Ehelyett az európai kultúrát gyűlölő iszlamisták hirtelen eldobják a vallásukat ami miatt szétromboltak odahaza mindent, és hirtelen szorgos ateista GDP termelő gépekké válnak, mindegyik megtanul legalább két európai nyelvet, és a sok agysebész fellendíti Európa gazdaságát. Feltalálják a galaktikus hiperhajtóművet, az antigravitációt, a rák gyógyszerét és az örökmozgót. És mind a baloldali és a liberális pártokra fog majd szavazni. A kezed meg belelóg a bilibe.

midnight coder 2016.10.22. 17:22:09

@morpho: "Nagyságrendekkel csökken az Európába érkező menekültek száma, de ez ne zavarjon."
Mert pillanatnyilag az illiberális demokrata Erdogan bácsi visszatartja őket - legalábbis abból az irányból. Cserébe békésen népirthatja a kurdokat a NATO oldalán. Ettől persze Afrikából ugyanúgy jönnek a hosszútávúszók.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 17:25:05

@Jakab.gipsz: "Soros Gyuri faxságain én is sírva röhögök"

Ez csak rólad bizonyítja, hogy fasz vagy. Kevesen tettek annyit Magyarországért, mint Soros úr.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 17:27:22

@$pi$: "minden jól van?"

Pl. Németországban nem éheznek a gyerekek, mint itthon.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 17:30:51

@midnight coder: "Pl. ott dekkol több mint egy millió migri a németeknél."

Aggódsz, a németekért, mi? Milyen rendes ember vagy te. A magyar kórházakban elkapott fertőzés miatt évente meghalt ezrek miatt mi a fasznak nem izgulsz te retardált?

morpho 2016.10.22. 17:43:27

@midnight coder:

Rádióban volt aha. Én pont az ellenkezőjét hallottam ugyanabban a rádióban.

15 millió menekült tuti hazavágja az 550 milliós EU-t. Meggyőztél. A németekért és a törökökért aggódsz? Ez édes és Magyarországon mizu?

morpho 2016.10.22. 18:14:11

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Pedig nem is beszéltünk össze. Ez is mutatja, hogy ekkora faszságok kb ugyanolyan ellenvéleményt generálnak...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 18:22:02

@morpho: :))

Ezek nem gondolkoznak, hanem a mai napra előírt mantrát nyomják. Fasz tuggya, miért válaszolok, a trollt nem kéne etetni.

Netuddki. 2016.10.22. 18:28:03

Mi van ma? Kommunista szombat van a fideszes pártirodán?

Netuddki. 2016.10.22. 18:28:47

@midnight coder: Akkor akár le is szophatod az "illiberális demokrata Erdogan bácsidat"...

Jakab.gipsz 2016.10.22. 18:29:22

@morpho: Mert filozófus démon és fenevad, hamis tudománnyal kufárkodik.

Tudod a gonosz sohasem úgy kezdi, hogy szépen illedelmesen bemutatkozik, például így - szervusztok emberek én vagyok a gonosz akartok-é engemet.
Nem nem így kezdi, hanem a tökéletesség ígéretével, kecsegtet.

Már pedig aki, mint ahogyan Gyuri teszi, bepofátlankodik mindenhová, a jól szervezett (naiv, és hiszékeny gyerek-emberek, manipulációjával), és a fejlődés, haladás ígéretével kecsegteti a népeket.
Hol ott tudja, pontosan,hogy hamis nem megvalósítható dolgok elfogadására irányítja figyelmünket, felesleges matériák birtoklására, (fogyasztói társadalom).
Mind e közben ateista állam elméletek bevezetését szorgalmazza, sokak érzékenységére, érzéketlen ezeket az egyedeket, pszicho és szociopatáknak hívja a szakirodalom.
Pontosan azt a világ kormányt akarja megvalósítani, mint amit egykor az a hülye zsidó Marx, a proletár internacionalizmust, ma más a neve, globalizáció, de a cél ugyan az uniformizálni a világot.

A tudományról, tudósként hazudni, emberiség elleni bűntett.

sírjatok 2016.10.22. 18:35:29

@1ghost: "Ez nem három bérhazudozó fideszdisznó, hanem csak egy darab, három nickkel. "

Igen, sőt szavazni is ugyanaz az ember megy el kétmillószor... jaj hagyjuk már.

Jakab.gipsz 2016.10.22. 18:36:57

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Jobban jártunk volna ha messze elkerül bennünket.

Ezt a szélhámost senki sem kérte fel, arra hogy bele kontárkodjon a magyarok vagy más népek dolgaiba.

sírjatok 2016.10.22. 18:38:16

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: fogalmam sincs, mit tehetne még az állam azon kívül, hogy a rászorulókat napi háromszor ingyen étkezteti. Személyesen Orbán Viktor járjon házról házra ellenőrizni, hogy a lurkók megfelelően esznek-e? Nem inkább a szüleik felelőssége ez?

sírjatok 2016.10.22. 18:39:44

Egyébként az egész baloldal egyre inkább ilyen chemtrail-gyíkemberes igaztudók társaságára kezd emlékeztetni.

Netuddki. 2016.10.22. 18:44:50

@sírjatok: Milyen baloldal te balfasz? Aki nem orbánfarturkász? Nem látok itt egy szem baloldalt se, se jobbot. A parlamentben megélhetési politikusbűnözők ülnek, mindegyik a saját zsebét tömi. Aki meg nincs ezzel tisztában annyi esze sincs mint egy marék lepkének.
Na, neked még annyi se.

HaD 2016.10.22. 18:45:05

@Jakab.gipsz: orbán szájer dajcs/vagy mi a valódi neve/ stb...soros pénzén vett részt angliai kiképzésen az un rendszerváltás előtti években. Pontosan ott tanították ki őket azokra a trükkökre amelyeket napjainkban csodálattal adózhatunk. Mint mindíg és mindenhol elmondom az egész rendszerváltás az mszmp átbaxása volt pozsgai vezérltével...az ügyes fijjukat(orbán és bandája/gyurcsány és bandája) stumpf istvánakinek az após az akkori mszmp kb tag belügyminiszter volt) ellenőrzése és jóváhagyása mellett csinálták amit csináltak és ennek szellemében cselekednek mai napi. orwell 1984-e teljesn visszaadja a jelenlegi és a rákosi rendszer mikéntjét...ja még a nácikét is anno Németország szétbaxásában....az Eu meg ehhez a weimari koztársaságot játsza el:(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 18:45:16

@Jakab.gipsz: Senki nem kérte, önzetlenül segített. Tiszteletet, hálát érdemel. A rendszerváltás előtt fénymásológépekkel segítette a szamizdat terjesztését, ösztöndíjakkal a tudomány fejlődését, stb, stb. Én is utaztam a Soros pénzén dániai konferenciára. orbán a Soros ösztöndíjából tanulmányozta Angliában a demokráciát - soha pénz ilyen kevéssé nem hasznosult.

Furi, hogy az idióta gyűlölködő véleményed szabad közléséhez Soros is hozzájárult. Nem mondom, hogy Soros harcolta ki a rendszerváltást, csak hozzájárult, ahogy Reagan és a Pápa is.

morpho 2016.10.22. 18:49:00

@Jakab.gipsz:

No menjünk csak sorban.A gonosz úgy kezdte, hogy behálózta Orbán Viktort és ösztöndíjat adott neki. Ezt aztán még jónéhány fideszes politikussal megtette.
Orbánék ezt követően bepofátlankodtak mindenhová, a jól szervezett (naiv, és hiszékeny gyerek-emberek, manipulációjával), és a fejlődés, haladás ígéretével kecsegtették a népeket.
Hol ott tudják, pontosan,hogy hamis nem megvalósítható dolgok elfogadására irányítják figyelmünket: teljes foglalkoztatás, adóbevallás a söralátéten, Paks II, népszavazás a migráció ellen, stb, miközben ezen ők gennyesre keresik magukat.
Mind e közben kamu klerikális állam elméletek bevezetését szorgalmazzák, sokak érzékenységére, hiszen a magyar templomba járók száma alakosság 10%-át sem éri el. Ezeket az egyedeket, pszicho és szociopatáknak hívja a szakirodalom, de a népnyelv simán politikai szélhámosnak, csalónak és tolvajnak nevezi.
Pontosan azt az autoriter kormányzást akarják megvalósítani, mint amit egykor az a hülye jobbos Horthy és azt a proletár internacionalizmust amit Kádár. Ma más a neve, Nemzeti Együttműködés Rendszere, de a cél ugyan az uniformizálni Magyarországot.

A magyaroknak, magyarként hazudni, magyarság elleni bűntett.

Teljesen egyetértünk!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 18:52:02

@sírjatok: "Személyesen Orbán Viktor járjon házról házra ellenőrizni, hogy a lurkók megfelelően esznek-e?"

Nem. orbánnak a fejlődéshez megfelelő gazdasági környezetet kellene teremtenie. Nem a gazdaság lerombolását a rossz gazdaságpolitikával, befektetők elüldözésével, az ország legyatyásítsásával, emberek gyilkolását az egészségügytől ellopott pénzzel, a jövőnk ellopását az oktatás szétzüllesztésével, az EU-s pénzek ellopását, minden ellopását, ami nincs lebetonozva, meg azt is, ami van...

De ha úgy kormányozna, hogy nem kellene néptől rettegnie, emberek közé mehetne, elbesszélgethetne velük, hogy legyen valami fogalma a közállapotokról, az se lenne rossz. Rákosi bátrabban ment az emberek közé.

midnight coder 2016.10.22. 19:25:03

@Tibi !: Ez Merkel asszony dolga, elvégre az ő seggét védik a törökök - egy ideig még.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.22. 19:25:28

@$pi$:

mi üres sértés, te lankadatlan fidesz harcos? Annyira hülye vagy te minden mondatodban, hogy majd gondolod, hogy egy értelmes ember regény hosszúságú válszokban fogja minden baromságodat helyre rakni?

Először is látványosan tökön lőtted magad azzal, hogy éppenséggel a fidesz mocskkaid terjesztették, hogy be fog dőlni Magyarország a görög módra.

Ezután a koppanás után azzal fokoztad az ostoba hozzá nem értésedet, hogy azt állitottad, hogy a 2010-es áprilisi 265-ös euró árfolyamot 12%-os kamattal tudták csak elérni a maszopék. Hát vén fideszkomcsi elvtárs, 12%-os kamat utoljára 2004-ben volt, Járai alatt. Úgyhogy csak másfél ciklust tévedtél. Hogy ez mit jelent, majd megtudod, ha a sebészed is ekkora arányokat fog tévedni a mütétednél.

De titeket fideszes birkaharcosokat a 100 ezredik felsülés se fog megakadályozni abban, hogy azzal az üres fejetekkel ki ne jöjjetek beböffenteni a 100 ezer egyedik tudatlanságaitokat.
Pont erre épít orbán diktátor, a csőcselék megtörhetetlen ellenállásában a józan és tények ellen.

midnight coder 2016.10.22. 19:28:28

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Az ország legatyásításáért elsősorban a 40 év szocializmus, majd az elkúrt gengszterváltás a felelős. Ja, és ne felejtsük a jóléti rendszerváltás programját, az is sokat tett a mostani szar állapotokért.

midnight coder 2016.10.22. 19:29:02

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Az ország legatyásításáért elsősorban a 40 év szocializmus, majd az elkúrt gengszterváltás a felelős. Ja, és ne felejtsük a jóléti rendszerváltás programját, az is sokat tett a mostani szar állapotokért.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.22. 19:29:20

@sírjatok:

mi van Blogger Gézu, reaktivált takonyárpi? Ennyire magatokra maradtatok, nem akar a mocskos fidesz bandátokhoz már senki csatlakozni?

midnight coder 2016.10.22. 19:29:50

a blogmotor pedig egy rakás kaki.

midnight coder 2016.10.22. 19:34:29

@morpho: A 15 millió közel-keleti plusz az a pár 10 millió aki majd afrikából jön. És persze az a szép nagy válság ami borítékolható. Ez együtt fog nagyon fájni.

a nagy hohoohooo 2016.10.22. 19:44:11

@midnight coder: Nem kell mindjárt összeszarnod magad derága "íkúvitéz"takonynáci baro...hehehee! Előbb mosd ki a szádat, a sorrend fontos!..és te folyton felcseréled.
Ha pl. kezdetnek elmagyaráznád a tanulatlan ostoba Fidesz híveknek, hogy mi is az a liberalizmus, azzal valóban sokat nyerhetnék. Kevesebb lenne a tudatlan hülye, akik gondolkodás nélkül ismételgetik amit a vezér a szájukba adott - anélkül, hogy legalább főbb fogalmak jelentését ismernék.

Ha meg esetleg még azt is elmesélnéd nekik - afféle történelemóra gyanánt - hogy a Fidesz ultraliberális pártként látta meg a napvilágot és hogy maga Orbán Viktor volt a legnagyobb liberális Magyarországon .Sőt a Liberális Internacionálé alelnöke is- egészen 1994-ig, amikor a választási vereségből rájött, hogy populizmussal több szavazatot lehet nyerni, hisz megvezethető hülyéből mindig több lesz.
Itt az alkalom. Meséld már el nekünk, hogy mi a liberalizmus.
Igen, amennyiben a liberalizmus definíciója nálad az, "mindenki azt mond és azt csinál, amit akar, és minden más le van szarva". Ez ugyanis pont úgy hangzott, mintha a liberalizmus kizárná a társadalmi érdekek érvényesülését, ami viszont nem igaz.
A liberalizmus lényege az, hogy egy társadalom tagjai olyan lehetőségeket is megismerhessenek, mérlegelni tudjanak, ami esetleg maguktól eszükbe sem jut, és ne csak azt "nemzetileg konzultálják", amit az elit arra érdemesnek gondol.
Csak a mélységes ostobaságodat és tudatlanságodat teszed ki itt a kirakatba minden nap.
Soha, de soha nem tud felemelkedni Magyarország, mert ilyen a többség.
A Fidesz-NER-Nemzetthy Elhülyítés Renccere is "liberális" - amolyan "nemzeti liberális". A klerikális irányzat pedig amolyan "keresztény liberális". Ma nincs olyan politikai irányzat Magyarországon, amely valamilyen formában ne lenne "liberális". Csakhogy ennek semmi köze a klasszikus liberalizmushoz, azaz a liberális szabadságeszméhez. Amihez köze van, az a "szabadosság", vagyis hogy NEKEM SZABAD, meg az engem támogato "hivek" körének szabad, a politikai ellenfélnek NEM SZABAD.

Ez a szabadosság nem liberalizmus, hanem NEOLIBERALIZMUS, mert nem szabadságeszmét tükrözz, hanem tisztán gazdasági érdeket - mégpedig egy nagyon pontosan körülirható érdekszféranak a gazdasági érdekeit.
Hol vagytok ti az osztrákokhoz, a németekhez, a franciákhoz, a hollandokhoz, a svájciakhoz, ti sötét mélymagyarok
A liberalizmus, más néven szabadelvűség, a szabadság-ot jelentő liberty szó után alapvetően a személyes szabadságon és törvény előtti egyenlőségen alapul, vagyis a szabad gondolatok széles spektrumát jelentő eszmerendszer, melyek közös vonása, hogy az egyén szabadságát jelölik meg mint legfontosabb politikai célt. Gyökerei a 17–18. századra, a felvilágosodás
idejére nyúlnak vissza. Olyan korábbi alapvető elveket tagadott meg,mint az uralkodók isteni felhatalmazása, az öröklött kiváltságok,államvallás és protekcionizmus
Kizárólag azok az országok vannak élvonalban, ahol demokrácia van. S a demokrácia az természetesen liberális. Ezt minden kisgyerek is tudja Nyugaton.

Épp ahol liberális piacgazdaság működik , ott kivétel nélkül jólét van , és volt ezelőtt 50 éve is ! Tudjuk van egy réteg jobb oldalon akinek példaképe , hol egy arab ország , a másiknak , épp Oroszország , Törökország vagy Azerbajdzsán , ezekre az országokra az illiberalizmus a popolizmus a jellemző , gazdaságilag elmaradtak , kilátástalanság van ezek országokban , és kivétel nélkül sokak számára nyomor ! Kinek kel ilyen , ki szeretne ilyenbe élni , ? Mert az megpróbálhatja !

morpho 2016.10.22. 19:47:39

@midnight coder:
A száznapos progikat a fidesz is megszavazta. Csak mondom.
15 millió meg 10 millió. Ok. Jön még valaki?

morpho 2016.10.22. 19:52:15

@a nagy hohoohooo:
Kizárólag azok az országok vannak élvonalban, ahol demokrácia van. S a demokrácia az természetesen liberális. Ezt minden kisgyerek is tudja Nyugaton.

Bizony ám! Ez a lényeg. Az autokrata "nemzetállamok" soha sehol nem voltak sikeresek.

a nagy hohoohooo 2016.10.22. 19:56:57

@midnight coder: "....majd az elkúrt gengszterváltás a felelős. Ja, és ne felejtsük a jóléti rendszerváltás programját, az is sokat tett a mostani szar állapotokért. ".....hööö..
De én kedvellek téged derága "íkúvitéz "takonynáci baro...hehee,kedvellek mert olyan színvonalas vitapartner vagy, nem kétséges.Örülök ,hogy ilyen és ennyire egyszerű trollal találkoztam....a faék ezután felejtős.....

Ha te túlzásnak tartod Antall ámokfutását emlegetni, akkor nyilvánvalóan haloványlila szellentésed sincs Antall köztörvényes, nemzetellenes bűneiről.

Nem igaz, hogy senki sem tudta, mit kellett volna csinálni.
A szakmai közvélemény Antall minden egyes hülye döntésekor időben szólt, és konstruktív javaslatokkal élt.
De Antall nemhogy az ellenzéki pártokkal, hanem még a saját pártjával sem volt hajlandó a döntéseiről konzultálni.
Sőt, Antall megzsarolta a saját pártját, hogy ha nem támogatják feltétel nélkül minden döntését, akkor lemond.
Antall pontosan tudta, hogy tökhülye a kormányzáshoz, és nem szerette, ha ezzel lépten-nyomon szembesítik. Ezért kifejezetten idegesítette, ha gazdasági kérdésekről kellett tárgyalnia, és a döntéseivel kapcsolatos minden kritikai megjegyzést személyes támadásnak vett.
Antallnak se képzettsége, se tárgyi ismerete, se felkészültsége, se koncepciója, se tapasztalata, se a tanácsadói csapata nem volt az ország kormányzásához.
Antallt 1990-ben nemhogy kormányfőnek, hanem még minisztériumi osztályvezetőnek se lett volna szabad megválasztani.
Nem igaz, hogy a rendszerváltás utáni első kormány eleve bukásra volt ítélve, ahogy azt Antall a saját felelőssége elmaszatolása céljából elhitetni próbálta.
Semmi akadálya nem lett volna annak, hogy 1990-ben egy jól felkészült, széles körben elfogadott programmal és nagy arányú parlamenti támogatással kormányzó kabinet alakuljon.
Mondjuk egy MDF-SZDSZ-MSZP nagykoalíció, ahogy azt az országban minden normális ember várta volna.
A Németh-kormány a kerekasztal-tárgyalások idején többször is felajánlotta, hogy az ország helyzetéről és az ország előtt álló feladatokról tájékoztatja az ellenzéki pártokat.
Tehát a rendszerváltó pártok már jóval a választási kampány előtt felmérhették volna az ország előtt álló feladatokat, és a fontos kérdésekben konszenzusos megoldásokra juthattak volna.
De az ellenzéki pártok közölték, hogy a választások előtt kizárólag csak a hatalomátvétel módjáról hajlandók tárgyalni, és az ország ügyeivel csak a kormányra kerülés után akarnak foglalkozni.
Tehát az ellenzéki pártok már az 1990-es választások előtt kinyilvánították, hogy nem azért indulnak a választásokon, hogy az ország ügyét szolgálják, hanem kizárólag csak azért, hogy a hatalmat megszerezzék.
Fogalmuk sem volt az ország ügyeiről, és nem is érdekelte őket.
1990-ben amikor elvakult a jónép a Marihilfer kirakataitól,attól ,hogy végre nem lesz ha jól emlékszem 300 dolláros valutakeret,nem kell a nagyikat beültetni az autóba amikor Bécsbe mégy a pénzed költeni,amikor elhitted,hogy az utazás szabadsága egyet jelent a szabadsággal,és az említett Mariahilfer kikatai által elvakítva nem láttad,hogy szegénységet is "árukapcsolsz"magadnak ahhoz a nagy szabadsághoz,minden négy évben dönthettél kiket veszel a nyakadba ,előrevinni,a magad,a gyerekeid ,az ország sorsát boldogulni a jövőért
Antallnál már tapasztalhatta a nép hová vezet a jobboldal fasiszta múltat visszahozó uralma ,Antall megalapozta a mai milliárdosok jólétét minden eladhatót eladott köztük jól működő vállalatokat dohánygyár konzervgyár stb ami nem lenne olyan nagy gond hiszen én is tudok a piacosítás szentségéről mégis ő indította el egyáltalán nem olyan szakszerűen az a folyamatot aminek a végét most élvezhetjük
1994-re az Antall kormány a nyugat kérése ellenére erőszakolta a hitelek fizetését,amit a nyugat nem is kért,sőt figyelmeztették ők megvárják míg megerősödünk ,de nem, Antall fizetett mint a katonatiszt ha az ország beledöglik is,ezzel olyan nagyra növelte az ország hitele, hogy azt csak a Bokros csomag tudta megoldani,Bokros azzal a csomaggal húzta ki az országot abból a szärból amibe Antall a"mi kifizetjük az adósságot mint a katonatiszt".megugrott a .munkanélküliség,gyárak ,üzemek szűntek meg,és az emberekkel akarták megfizettetni ,a szegényekkel ha tönkremegy az ország akkor is!
És akkor az Orbánnék ennek pont az ellenkezőjét csinálták 98-02 között. ..... a Bokros csomag eredményeit elosztogatták ugyanúgy választási célokra mint most ,lásd az akkori lakásdevizahiteleket,amivel 20 évre előre eladósították a kőccségvetést a következő kormányoknak
Namég szép ,hogy az emberek inkább a szocikat hozták vissza.
Orbán a választási vereségből rájött, hogy populizmussal több szavazatot lehet nyerni, hisz megvezethető hülyéből mindig több lesz.
Ezért jutottunk oda, ahol most vagyunk

És értelmes is vagy felettébb..de vigyázz ebből az erőlködésből az aranyeredből agyvérzés lesz...heheee..,de hagyjuk kedves baro.....sztem szórakoztató vagy,lehet ,hogy szadista disznó vagyok, de élvezem nézni a vergődésed..hehe.

Október 2. Orbán csőcseléke népszavazni megy 2016.10.22. 19:58:01

@midnight coder:

Aztán 2010 után nem történt semmi? Vagy arról a kakiról nem akarsz beszélni, hogy 2010 óta tovább csúszik le az ország? EU-s összehasonlításban mára rekord mélységben van mind a gazdasági eredményekben, mind a nemzetközi reputációban, mindenben. Ez nem érdekes, csak az hogy 1990-ben privatizáltak? Nálunk ezért nem jó 2016-ban?

Igaz a cseheknél meg szlovákoknal meg a lengylekénél is privatizáltak meg loptak, meg nekik is vannak komcsijaik, aztán azoknak mégis miért jobb mint a bolond magyaroknak?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:03:21

@midnight coder: Több, mint hat évvel a fülkeforradalom után vicces dolog az elmútnyócévre, meg elmútakármire hivatkozni. Azzal jöttek, hogy két hét alatt rendetcsinálnak.

A libajnai pár hónap alatt rendbetette az országot. Kár, hogy fékezhetetlen faszfej eltolcsiban hitt az orbán egy szekember helyett, kell majd 10 év, mire a Varga kijavítja az ebaszásait.

$pi$ 2016.10.22. 20:21:25

@morpho: "Nagyságrendekkel csökken az Európába érkező menekültek száma, de ez ne zavarjon."

Ez egyszerűen nem igaz. A "nagyságrendekkel" azt jelentené, hogy legalább századára csökkent az illegális határátkelések száma, de szerintem erről szó sincs.

"Az összevágott propcsividcsi még a népszavazósdiból maradt?"

Az megvan, hogy ezt a videót nem magyarok csinálták?

"Nagyon rémisztő. Összeszartam magam. Nem szóltak, hogy a kampánynak vége és bebuktátok?"

Nyugodtan csapd be magad, hogy több mint három millió szavazó véleménye egyáltalán nem számít, én ebben nem kívánlak megakadályozni. :)

"Most már nem lehet több szavazatot hozzáadni! Tényleg, úgy belejöttem, nem tudod véletlenül, hogy mikor lesz a következő népszavazás? "

Majd. :)

$pi$ 2016.10.22. 20:23:53

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "A libajnai pár hónap alatt rendbetette az országot. "

Hát renbe, az egyszer biztos. Fel tudnád sorolni, hogy mik voltak azok a zseniális lépések, amik a rendbetételhez vezettek? Mit jegyzett fel az utókor mint Bajnai Gordon rendbetevő lépései? :) Amúgy miért nem tették rendbe előbb, Bajnai akkor is ott ült a kormányban...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:25:44

@$pi$: Nem verte nagydobra, nem fényezte magát, mint matolcsi, csendben tette a dolgát. Ezt kéne csinálni minden kormánynak, nem véres szájjal uszítani.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 20:26:43

@$pi$: "több mint három millió szavazó véleménye egyáltalán nem számít"

Csak annyira amennyire 5 millió véleménye nem számít.

6.Lenin 2016.10.22. 20:41:49

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

A 3.3 millió véleményét ismerjük,

Az 5 millióét nem. Némi jóindulattal 1-1,5 milliónak lehetett sejteni, hogy készakarva nem szavazott. 30-45 %ig soha nem szavaznak, nem tudjuk kik, és miért nem.

Bajnai alkalmatlan 1 ország vezetésére (még maga is elismeri, hiszen elhúzott. Nem tettrendbe semmit, hiszen lelépett)

6.Lenin 2016.10.22. 20:45:24

@6.Lenin:
kieg.
2012 elején ugyan próbálták Bajnait visszatuszkolni, de inkább lemondtak róla. Más meg nincs. Ezért (is) vergődik az ellenzék már 6. éve.

morpho 2016.10.22. 20:50:34

@$pi$:
"Negyven százalékkal csökkent idén szeptemberben augusztushoz képest és 12 700-at tett ki a Földközi-tengeren át Olaszország partjaihoz érkező illegális bevándorlók száma – közölte pénteken az Európai Unió határőrizeti ügynöksége (Frontex)."

"98 százalékkal kevesebb bevándorló érkezett a Földközi-tenger keleti medencéjén keresztül Európába, mint tavaly, jelentette ki Donald Tusk, az EU miniszterelnökeit plusz a francia, a litván, a ciprusi és a román államfőt összefogó csúcsszerv, az Európai Tanács vezetője péntek hajnalban. „Ezért
már arról beszélhetünk, hogyan térjünk vissza Schengenhez,
és idővel fel lehet oldani az ellenőrzéseket az unió belső határain.”

Ez azért nagyságrend nem??

"Az megvan, hogy ezt a videót nem magyarok csinálták?"
Hű és akkor hova szarjak???

"Nyugodtan csapd be magad, hogy több mint három millió szavazó véleménye egyáltalán nem számít, én ebben nem kívánlak megakadályozni."

Becsapni magam? Van egy népszavazási törvény Magyarországon. Én ezt néztem bocs. Te inkább a szakrális vonalat követed, de ezt én természetesen tiszteletben tartom.

"Fel tudnád sorolni, hogy mik voltak azok a zseniális lépések, amik a rendbetételhez vezettek? Mit jegyzett fel az utókor mint Bajnai Gordon rendbetevő lépései? :)

Itten van: index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/14/zarszamadas/

A költségvetés zárszámadásából ugyanis kiderül: az előző kormány azt tette, amit tennie kellett, az IMF-hitelre szükségünk volt, és az "Út a munkához" program is egészen sikeres volt.Elismeri például, hogy az előző kormány jelentős lépéseket tett a gazdasági és a pénzügyi rendszerek stabilizálása érdekében. A korábbi fideszes állásponttal szemben az írás leszögezi: az államháztartás finanszírozása, a forint árfolyamának stabilizálása, illetve a pénzügyi rendszer működése is csak az IMF hiteleivel volt biztosítható.

Ez így elég?? Egyébként Orbán szerint pedig világcsúcstartók vagyunk válságkezelésben.
Ezt a Bajnai kormány munkájáról mondta, persze szigorúan csak külföldön.

Az a baj, hogy ha nem tetovál valaki kokárdát az ánuszgyűrűjére, az nektek már nem magyar és különben is sorosbérenc...

HaD 2016.10.22. 20:51:05

@a nagy hohoohooo: Ez egy mekkora fszság! Egyszerűen tévedés azt állítani hogy létezett bármiféle ellenzék meg a rendszerváltásnak nevezett átbaszáson kívűl más reális lehetőség. Az egész egy előre lejátszott és kidolgozott hatalomátmentési stratégia része volt és ma annak az eredményét kaszálják az elvtársurak. Tessék elolvasni az mszmp kb 98-as jegyzőkönyveit különösen pozsgai elvtárs ötleteire!! pozsgai/stumpf/soros alapvetően kitalálták az "ellenzéket" azokat kiképezték majd elővezették a békés rendszerváltás elvét ami villám gyorsan abba torkolt hogy ilyen demján csányi(demján kisz titkára az magyar Hitelbankban) félék odabasztak a magyar ipari és mg szektor nyakába 40%-os kamatokat amivel villámgyorsan veszteséget lehetett kimutatni hogy aztán meg lehessen osztrák német amerikai orosz(!) izraeli "befektetők"-nek fillérekért kaparintani azt amit a szüleink összelapátoltak. Közben le esett egy egy falat gyurcsányoknak orbánoknak és a strómanoknak. Tudja a félelmetes az az egészben hogy jelenleg Magyarországon a legnagyobb tuljdonnal egy orosz rendelkezik pl a fasza nemzetinek kikiáltott otp-ben meg a mol-ban stb..

6.Lenin 2016.10.22. 20:57:16

@morpho:

Ez a "Bajnai rendbe tette az országot ", 1 mese. Nem ő vitte tovább, eleve nem vállalta csak a választásokig.
2012 elejére be volt tervezve 1 bukás az új kormánynak, de nem jött össze, Bajnai lelépett.
Ennyi a mese lényege.

NagyVonalakban 2016.10.22. 20:57:31

@midnight coder: "..Ne feledd el, hogy alapvetően nekünk a legfőbb bajunk a 40 év szocializmus, és az azt követő nagyüzemi országszétlopás és töketlenkedés miatt van...."
Na, akkor mi a f@szom is van Orbán párttitkár apjával meg a bányáival?

Jakab.gipsz 2016.10.22. 20:59:54

@morpho:
Imé ahogyan mondod Soros Gyuri megrontotta a magyar nép ifjúságát, úgy ahogyan leírtad.

Csakhogy időközben, az ifjaknak kicsit benőtt a fejük lágya és illiberális demokraták is lettek akik viszont unortodox gazdaság filozófiáról elmélkednek.
A soros-féle elme-bajos ateista globális világállam víziójával szembe.

Úgy látom kezded érteni a helyzetet, (ezért lettünk ismét a nyugat és Európa páriái).

A magyarokat nem szükséges uniformizálni, az alapfogalmainkról egy formán gondolkodunk, (ez persze sokaknak nem tetszik) de például megtudom mutatni, hátha megérted, például ezt a mondatot "az egy igaz teremtő Isten, minden teremtmény Istene", ezt a tézis minden magyar érti és nem szoktunk róla vitát nyitni, mert amit mindenki ért és tud, arról felesleges, vitatkozni, hinni pedig a templomba kell.

Tehát a klerikalizmus, (ugyan reformra szorul), de még így is érthetőbb átfogóbb képet nyújt a világról számunkra, mint az ateisták hablatyolása, a tudományról és a relativitásról.

A mi Horthy-nkat és a mi Kádár- unkat ne szidja senki sem, mert egy állam férfinak nem csak akkor kell tudnia helyes döntést hoznia amikor, minden ismeret vagy erőforrás a rendelkezésére áll, hanem akkor is amikor semmilyen (politikai) mozgástere és/vagy erőforrása sincs, mind a kettő gúzsba kötve táncolt, körbe véve hitszegőkel, árulókkal, tétova ostobákkal.

Mind a kettő jól teljesített történelmi távlatokból vissza nézve.
Horthy-t nehezebb megérteni noha van reá egy egy mondatos magyarázat, (ez most korai még hallgatok róla) ami meg-érthetővé teszi állításomat.
Kádárt kicsit könnyebb méltányolni, mert nem az a fontos kérdés, hogy elvállalt egy feladatot, (próbálta volna nem elvállalni), hanem, hogy egy elmebajól, tudománytalan hazugság halmazból, a Marxizmusból) kibújni úgy, hogy a fene vadak ne vegyék észre és ez ami a lényeg.

Talán vannak aki emlékeznek az érvelésére, "elvtársak, a kommunizmus minden bizonnyal jó dolog, de nekünk előbb a szocializmust kell felépíteni", ugyanis a valóságra irányította a figyelmet, fantazmagóriák kergetése helyett.
A valóság pedig munkahely, iskola, közintézmények, stb. formájában jeleníthető meg.
A többi becsapott kommcsi vezetőhöz kell viszonyítani, egy szerény viszonylagos fejlődést.
És még valami, nőt az magyarország létszáma, regnálása alatt és most vajon hogy állunk?
A libsi és a Soros teoretikusok "jó tanácsai" következtében pedig eltűnt a felhalmozott nemzeti érték, vagyon és elvesztettünk több mint egymillió embert.
Azt hallottam a médiából, Soros újabban pedig azt tanácsolja pótoljuk muszlinokkal, ez egy "nagyon-nagyon liberális és szép gondolat", egy világállam-férfi tollából, aminek önmagát képzeli.
szerintem elgurult a gyógyszered elmebajos ateista filozófuska, ha a nemzet államok felszámolását így képzeli el.

morpho 2016.10.22. 21:05:03

@6.Lenin:

Én csak belinkeltem ezt és idéztem belőle. A fidesz összevissza hazudozott Bajnai munkájáról, majd megszavazta a költségvetés zárszámadását. Tessék még egyszer:
Itten van: index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/14/zarszamadas/

morpho 2016.10.22. 21:11:31

@Jakab.gipsz:
"Csakhogy időközben, az ifjaknak kicsit benőtt a fejük lágya és illiberális demokraták is lettek akik viszont unortodox gazdaság filozófiáról elmélkednek.
A soros-féle elme-bajos ateista globális világállam víziójával szembe."

Nem. Az ifjak meg akarták szerezni a hatalmat és az MDF bukása után köpönyegüket megforgatva benyomultak az üresen maradt jobber területre. A hatalmat azonban nem azért akarták megszerezni, hogy Magyarországot szolgálják és jobbítsák, hanem azért, hogy mérhetetlenül meggazdagodjanak. Azóta csalnak lopnak és hazudoznak a magyar népnek. Úgy tesznek, mintha kormányoznának és háborút folytatnának mindenkivel, de ez a posztban remekül le van írva, olvasd el újra. A többi, amit leírtál simán fingfűrészelés. Kár volt ennyit gépelni!

6.Lenin 2016.10.22. 21:12:32

@morpho:

Ugyan már. Én bármit rendbe tudnék tenni akár 1 hónap alatt is, csak a következményeit viselje más.
Néhány "mi lett volna, ha" jönne ezek után, de nem érdemes belemenni.

Az talán biztos, hogy másként kezdték kezelni a Orbán kormányt, és nem hasonló feltételek mellett folytathatta volna az előző kormány.

Nem mindig játszanak nyílt lapokkal.

morpho 2016.10.22. 21:15:43

@6.Lenin:
Az megvan, hogy ezt a fidesz parlament terjesztette be és fogadta el?

1ghost 2016.10.22. 21:22:45

Mi a különbség a kisztitkárokból lett fideszkommunisták és a kommunisták között?

Alapvetően nincs lényeges különbség:

- mindettő szemben állt a civilizált, fejlett nyugati világgal
- mindkettő utálta a külföldi tőkét,
- mindkettő üldözi az ellenzéket, kivégezte az ellenzéki újságírást
- mindkettőnél a párt szócsöveként szolgált az állami televízió
- mindkét rendszerrel szemben állt az értelmiség ( a fidesznek de facto zéró az értelmiségi támogatottsága)
- mindkettő folyamatosan hazudott a magyaroknak
- mindkettő szétkúrta az országot
-mindkettő az oroszok faszát szopta
- mindkettő ellopta az emberek magánvagyonát
- mindkettőben a legfőbb ember az érték, s nem a legfőbb érték az ember

És végül, mindkettő ugyanúgy végzi.

De azért remélem, hogy mivel a fidesz az ország kifosztására alakult bűnszövetkezet, ezért a küszöbön álló bukásuk után nem csak úgy eloldalognak ám, hanem független bíróság előtt felelnek majd a magyarság ellen elkövetett bűnökért.

6.Lenin 2016.10.22. 21:24:23

@morpho:

És?
A Fidesz nyert (2/3) és kormányozni kellett. Voltak előre elhatározott lépések, eddig be is jött sok minden, annak ellenére, hogy óriási volt az ellenszél, kintről. Bent volt 1 balfácán társaság, az nem jelentett akadályt, ma se jelent.
Nem a felszínt kell kaparászni. amit igyekeznek eltakarni, az szokott az érdekesebb lenni, és könnyebben érthetővé válhat sok minden.
Szerintem.

6.Lenin 2016.10.22. 21:29:50

@1ghost:

"hanem független bíróság előtt felelnek majd " Aztán ez honnan lesz? Valamilyen olcsó kínai?
Mitől, kitől lesznek hirtelen függetlenek? A mostaniak?
Vicces .
Nem próbálkoztak már eleget a "függetlenek" Brüsszelből?
Tagjai vagyunk 1 szövetségnek állítólag.

morpho 2016.10.22. 21:32:08

@6.Lenin:
Na várjunk egy picit. A fidesz azt kommunikálta a társadalom felé, hogy a Gyurcsány-Bajnai kormány tönkretette az országot. Továbbá azt, hogy az IMF-nek eladták Magyarországot és változtatták a számokat a válság alatt. Ezek után beterjesztettek egy törvényt (a fidesz), ami ennek pont az ellenkezőjét állítja, majd csendben elfogadták. Akkor ők itt átbaszták a magyarokat, ugye? Akkor összevissza hazudoztak, hiszen ők maguk ismerik el, hogy az IMF hitelre szükség volt, a számokat nem lehetett előre látni és az előző kormány jelentős lépéseket tett a gazdasági és a pénzügyi rendszerek stabilizálása érdekében. Matolcsy nyújtotta be a parlamentnek még gazdasági miniszterként, miközben Varga Misike látványosan csontvázak után kutatott.

Ez így rendben van?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 21:47:29

@6.Lenin: "Bajnai alkalmatlan 1 ország vezetésére"

2002 óta egy évig volt rendes vezetése kishazánknak, a libajnai alatt. Tovább erről nem vitázom, nem vagyok alkalmas az ő védelmére.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 21:53:03

@6.Lenin: "is jött sok minden"

Hát ha az volt a cél, hogy sereghajtók legyünk, akkor bejött.

6.Lenin 2016.10.22. 21:56:43

@morpho:

Miért verték volna át a magyar társadalmat?
Talán a "társadalmak" teljesen tisztában vannak 1 ország irányításához szükséges gazdasági és politikai kérdésekkel?

Talán mindenhol a világon a legapróbb részletekig tájékoztatják a "társadalmat"?
A világuralmi tervekről is? Vagy az európai vezetője cím elnyerésére folytatott verseny legapróbb részletei is ismertek a "társadalmak" előtt?

Ne vicceljünk már.

Nyilván volt az új kormánynak 1 fontossági sorrend (talán követhető is az akkori eseményekből), és volt kényszerhelyzet is.
Nyilván mindig minden kormány a világon másként "tájékoztatja" a "társadalmat", és másként a hozzáértőket (akikkel függőségi viszony áll fenn)

Ne áltassuk már 1mást olyasmikkel, hogy az Orbán kormány gyökeresen másként viselkedik, mint bármely más kormány a világon ( persze vannak kivételek, mint mindenben). Nem lopnak többet, mint máshol a művelt nyugaton, hiszen ott találták ki a módszereket, de esetleg ők már finomítottak rajta .
Talán nem olvastál olyasmit, hogy komoly pozíciókban volt politikusok kapnak zsíros banki beosztásokat, miután távoztak a beosztásukból? Hadd nem soroljam.
Nézed az amerikai cirkuszt? Talán ott makulátlan, tisztalelkű (zsebű) valakik lesznek sok száz millió ember sorsát befolyásoló pozícióban?
Mindig, minden addig "működik", amíg tömegek támogatják.

Aztán majd jön más, nem jobb, csak finomít a módszereken.
(természetes, hogy valakiknek az éppen hatalmon lévők a gonoszak, és mindent elkövetnek, hogy ez megváltozzon, ha tömegek be is veszik- nekik is jobb lesz tőle-akkor sikerül is a változtatás. Ha nem elég meggyőzőek, marad a régi. Ez van jelenleg nálunk)

1ghost 2016.10.22. 22:05:28

@6.Lenin:

" Nem lopnak többet, mint máshol a művelt nyugaton, "

Na tudod, mit? A retkes, korrupt, tolvaj, fideszes kurva anyádnak hazudjál a képébe, ne minekünk, te gerinctelen fideszbérenc!

6.Lenin 2016.10.22. 22:05:58

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

6. éve kormányoznak. Néhány perccel a következő választás előtt toronymagas a támogatottságuk. Ellenzék sehol. Alternatíva sehol.
(mondjuk azt én is azt támogatom inkább, hogy a táborok hívei itt tépik a szájukat mindenféle faszsággal, és nem robbantgatnak, vagy lövöldöznek. ez még akár szórakoztató is lehet. Főleg, ha olvasás közben kiváló zenészek felvételei jelentik az aláfestést. Te szereted a bluest?)
www.youtube.com/results?search_query=mississippi+delta+blues

6.Lenin 2016.10.22. 22:11:28

@1ghost:

Akkor nézz utána, hogy hány magas rangú európai vezető kapott zsíros banki állást, vagy milyen összegbe kerül az uniós naplopó gárda életben tartása. Miért találták ki az alapítványokat, és hasonló pénzpumpákat. Hány más finomabb módszere van az adófizetők pénzének ellopására.
Csak nem mindenhol mernek erről ordibálni a hozzád hasonló köcsögök.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 22:11:58

@6.Lenin: "toronymagas a támogatottságuk. Ellenzék sehol. Alternatíva sehol."

És ez mire érv?

2006-ban a választások előtt a gyurcsány eltitkolta az ország gazdasági helyzetét, 5 éves adócsökkentési törvényt fogadott el a parlament, a választások után kijöttek az adatok, adót emelt. Szólt bárki egy szót? A szavazók preferenciájával ne gyere nekem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.22. 22:13:00

@6.Lenin: "finomabb módszere van az adófizetők pénzének ellopására."

Persze, de nem az egész ország ellopására. Ez unikum.

morpho 2016.10.22. 22:14:09

@6.Lenin:
Az, hogy tönkretette, ellopta, hazavitte, eladta, és egyébként is egy gazember, aki a véreteket szívta, azok apró részletek? Ezek után elfogadom fű alatt az ellenkezőjét, mint amit azóta is kommunikálok hat év !!! kormányzás után, ezek apró részletek???
Nem barátom ez nyílt szini hazudozás, amit a nyugat európai kormányok nem tesznek meg, mert nem tehetnek meg. Ugyanis megbuknak, továbbá ha megbuknak le szoktak mondani és nem maradnak a helyükön két egymás után elvesztett választást követően és nincs 25 éve regnáló demokratikus pártelnök, ez ugyanis paradoxon.
A többi, amit leírtál az sima szerecsenmosdatás. Nem érdekel az amerikai cirkusz és nem érdekel, hogy máshol hogy kommunikálnak a politikusok. Egyébként nem így, úgyhogy még fals is az egész. Itt van mondjuk a Brexit. Mind a három figura belebukott, aki fajsúlyosan mögé állt. Magyarországon??? igen, Gyurcsánynak is le kellett volna mondania az őszödi beszéd után, mielőtt ezt előszednéd.

Ami meg a válságkezelést illeti. Kétségtelen, hogy az egyensúlyt Orbánék hozták létre. Úgy, hogy lerabolták a manyup 3000 Mrd forintját, amiből konszolidáltak, majd bevezettek egy halom különadót, amiből fenntartják ezt a rendkívül egészségtelen gazdasági környezetet. A te logikád szerint azt Bajnai is megtehette volna. Az ugyan ilyen gyalázatos gazemberség lett volna. De ő nem ezt csinálta, hanem megszorított és hitelt vett fel. Ezzel is jelentősen csökkent a hiány.

Szabványok 2016.10.22. 22:14:36

@a BircaHang Média szerk.: A felsoroltak egyike sem ellenség, mert semmi rosszat nem akar a magyaroknak.
Szemben a belső ellenséggel, aki a vérünket és pénzünket szívja. Stadionokat épít kórház helyett, kisvasutat, a MÁV támogatása helyett, hülyeségeket épít, fákat vág ki, ostoba alaptörvényt és még ostobább törvéneket hoz. Államosít, tönkreteszi a szolgáltató cégeket.
De legfőképpen felszámolja a szabadságot. Nekem csak az az ellenségem, aki korlátozza a szabadságom, mert én liberális vagyok.
A kapitalizmus és a szabadkereskedelem híve.

morpho 2016.10.22. 22:20:41

@6.Lenin:
Tudsz eu-s példát arra, hogy a jegybank szándékosan magasan tartja a nemzeti valuta árfolyamát, hogy a különbözetet alapítványokon keresztül a haveri körnek csatornázza át? Te hallottál ilyet más eu-s országban? Te hallottál olyat, hogy létrehoznak egy állami bankot, ami a haverok cégeit/tévéit/kaszinóit megveszi nekik, teletölti pénzzel, majd fenntartja és működteti közpénzből?
Ezzel hogy lehet összehasonlítani, hogy Schröder, vagy Blair zsíros állásokat kap? Ez teljesen irreális, inkább szürreális logika.

Szabványok 2016.10.22. 22:23:14

@midnight coder: Hogy lehetne az IMF ellenség? Mi megyünk hozzá, kölcsönt kérni. Ha Te hozzám jössz kölcsönt kérni és én csak BUBOR+5%-ra adok Neked kölcsönt, akkor én ellenség vagyok? Ha nem tetszik menj Khonhoz, nála olcsóbb! Ja, hogy nála nincs? Ha nálam sem lesz, akkor nálam is olcsóbb lesz.
A piacon nincs ellenség!

Brüsszel nem ellenség. Brüsszel mi (is) vagyunk. Valóban a nyugati civilizáció egyik válságának vagyunk tanui. De a nyugati civilizáció ennél sokkal nagyobb válságokkal megbirkózott. Együtt, összefogva, meg a mostani válság egyáltalán nem tűnik szörnyűnek, legyőzhetetlennek. Mi rosszat csinál Büsszel? Pénzt ad? Hát azt még kibírjuk! (Sajnos elfüstöljük, felét ellopjuk, felét meg ostobaságokra költjük, de ezért Brüsszelt vádolni nem korrekt.) Brüsszel közös jogrendet akar? Helyes, mert így rosszul működik Eurpa, hogy minden országban más szabványok vannak, más jogszabályok, a magyar mozdony nem kompatibilis a német infrastruktúrával, a szlovák rendszámú autóra mások az adók, stb.
A mákos tésztánkat meg szemmel láthatóan nem akarja elvenni senki.

6.Lenin 2016.10.22. 22:33:38

@morpho:

A manyuppal kár volt jönnöd. A Bokros is rendbe tett mindent , de előtte alapítottak olyan magáncégeket, hogy ők fölözték volna le a hasznát.
Mindig meg kell próbálni a dolgok mögé nézni. Ott rejtőzik az igazság 1 apró részlete. a teljes soha nem szokott kiderülni. Az állam a világon a legjobb fejőstehén (lóvé) mindenhol. még háborúkat is képesek kirobbantani a hozzávalót gyártók. Milliók halálát okozva ezzel. Szíria az nem pénzlopás? Néhányan meghalnak, mások milliárdosok lesznek. a háborút meg kormányok kezdeményezik, mert valaki hátulról piszkálja őket.

Azt én értem, hogy utálod ezt a rendszert, és a benne szereplőket. Én az előtte lévőket sem igazán szerettem. A mostaniban senki mindenki tökéletes, és az utánuk következőben se lesz mindenki az. Egyben se lesz, és mindig lesznek olyanok is, akiknek másak lesznek az érdekeik, és utálni fogják őket.

Erre van 1 jó módszer: elhiteted tömegekkel, hogy......, ha ez sikeres lesz, te lophatsz. Természetesen jogosan, hiszen kitalálsz majd valamit, hogy ez neked jár, mert.....

Csak azt nem értem, hogy mi lenne ebben az újdonság?

6.Lenin 2016.10.22. 22:42:37

@morpho:

Minden különösebb turkálás nélkül kihámozhat a hírekből olyasmit (akit érdekel és nem teljesen hülye), hogy vannak,akik komoly pénzekkel támogatnak olyanokat, akik kormányozni szeretnének, aztán, mondjuk részt vehetnek egy előtte államilag szétbombázott ország rendszerének újjáépítésében, vagyonának privatizációjában. Vagy 1 országot bedöntenek a jószívűen nyújtott kölcsönökkel, milliárdokat keresve az ország vagyonának megszerzéséből, aztán itt nyújtanak zsíros nyugodt állást a támogatottnak.
Nem kell különösebben utánajárni.
Újat írtam?

morpho 2016.10.22. 22:44:42

@6.Lenin:
Az tök mindegy, hogy én kiket utálok, de semmire nem reagáltál, amit leírtam. Max annyit, hogy megemlítetted a manyupot, amivel nem "jöttem", csak leírtam a gazdasági tényt, hogy elköltötték. Miért, nem költötték el? Szóval akkor úgy veszem, hogy egyetértesz velem, ami nem baj. Én már rég túl vagyok azon, hogy érzelmi szinten viszonyuljak egy politikai párthoz, vagy kormányhoz. Viszont demokrata vagyok és a mostani magyar kormány nem az. Ez valóban zavar.
Az meg végképp nem érdekel, hogy ki volt előttük és mi lesz utánuk. Azt látom, hogy Magyarországon kurva nagy a szegénység, nem működik az egészségügy, a közoktatás elképesztően le van butítva, a felsőoktatás rendkívül drága, ehhez képest viszont szar és versenyképtelen, a közigazgatás kaotikus, a nyugdíjrendszer biztosan nem működik így sokáig és közben olyan dolgokkal foglalkozik a kormányzat, pénzt és időt nem kímélve, aminek ezekhez semmi köze, sőt tök felesleges és kizárólag hatalomtechnikai és/vagy pénzszerzési célokat szolgál. Nem, valóban nem akartam ilyen országban élni és nem gondoltam volna, hogy megtörténhet, hogy Magyarország ilyen állapotban legyen 25-évvel a rendszerváltás után. Na ezt utálom!

morpho 2016.10.22. 22:45:33

@6.Lenin:
Az EU-ban van ilyen ország? Melyik?

6.Lenin 2016.10.22. 22:47:08

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

"Persze, de nem az egész ország ellopására. Ez unikum. "

B+, ha Orbán elpatkolna,Mo helyén lesz 1 lyuk?

Aki azt mondja, hogy most minden tökéletes, az hülye, de az is, aki azt mondja, minden szar.

a nagy hohoohooo 2016.10.22. 23:10:47

@6.Lenin: Seggem verem a földhöz a röhögéstől hehehe ..mérmindig a leghülyébb takonynácit vezénylik ki szolgálatra...hehhe jahúgy ennyi a választék?....te vónál a takonynáci elit?:..heheee akkor milyen az alja..heeee...
Ezt a jobbikuSS marhát...:
"Aki azt mondja, hogy most minden tökéletes, az hülye, de az is, aki azt mondja, minden szar. "
Most értük el a 2010-es GDP szintjét okostojás!A százalékokba ne menjünk bele,mert 2013-tól másként számolják és ez önmagában 5 %-al csökkentette a szintet!Az IMF hitel jó része be lett téve az MNB tartalékába, amit az orbán kormány 35,5 milliárd dollárral vett át és jelenleg 27 milliárd alatt van, azaz elköltöttek kb 8 milliárd dollárnyi tartalékot. Ugyanakkor a Magánnyugdíjpénztár 3000 milliárdját is elköltötték! Ezek meglévő pénzek voltak és ha összeadjuk az kb. 20 milliárd Euróra rúg! (85 %-os adósság az Orbán kormánynál volt ,nem Gyurcsánynál! A kormányzást Bajnaitól vették át kb. 18 000 milliárdos államadóssággal, és ez jelenleg eléri a 26000 milliárdot!Egyébként pedig az akkori adósság éppen 80 % körül volt! A 2002-es államadósság 55% volt, de azért,mert az államadósság egy részét eldugták az FHB -nél és az EU vissza számoltatta az eredeti adósságba, azonban az már a Medgyessy kormány idején történt és kb 5% pluszt jelentett de még az ov kormányának a sara volt!
Nem utolsósorban az IMF hitel nagyobb részét már az Orbán kormány költötte el. Csak a kormánykasszában hagyott Bajnai 1860 milliárdot belőle, amit szintén Orbánék használták fel Többek között abból vásároltak 500 milliárdért MOL-részvényeket!

Megdöbbentő számok: a magyar gazdaság a legrosszabb az egész EU-ban
A magyar GDP csökkent a legnagyobb mértékben az EU-ban az idei első negyedévben - derül ki az Eurostat friss adataiból.
www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/megdobbento-szamok-a-magyar-gazdasag-a-legrosszabb-az-egesz-eu-ban-471024#hozzaszolas-doboz

Megint ugrott Orbánék adóssága:
mfor.hu/cikkek/makro/261_milliarddal_ugrott_Orbanek_adossaga.html

Nos én leírom neked miért sz@r a Fidesz. :-D Az államadósság forintban 2002-ben 9.200mFt míg 2010-ben 19.300mFt s most 25.500mFt. Szóval nyugi most is emelkedik, sőt valamelyik nap olvastam, hogy lehet még több lesz, mert az Eu vizsgálódik és valamilyen trükközésen kapták a kormányt. Szóval ezen ne igen vergődj. . . Na de nem is erről akartam írni, de a kb 12.000mFt se annyi tanulj meg számolni. ;-) Nos az egészségügybe most jelen állás szerint 290 milliárddal kevesebb pénz folyik be mint a szocik idején. A szocik idején volt MNYP, most nincs. Nyugodtan számold az államadóssághoz, mert ha nincs a MNYP akkor ugye tudod, hogy hitelt kellett volna felvenni szóval +3000mFt. Az pedig természetes dolog, hogy egy világválság idején a kötvények a mélybe zuhannak, de pár éven belül visszatér minden a rendes kerékvágásba. Nos én minden évben kaptam egy szép kis kimutatást, hogy mennyit fizettem be mennyi volt a hozamom mennyi a tőkém mennyi a kamatom. Nos az államhoz befizetett összegről SEMMIT se tudok. Persze az önkéntes nyugdíjpénztáram most is jól kamatozott az államiról még mindig semmit se tudok, pedig a Viktor azt ígérte egyéni számlák lesznek. . . A munkanélküliség se csökkent jó a közmunkaprogram csak hamisításra való, de nyugodtan vehetjük őket munkanélkülinek. . . Az oktatásból egy halom pénzt kitalicskáztak. A szocik idejében a MNB devizatartaléka sokkal több volt mint nt most. Persze most a Fidesz azt is felélte sebaj. A frank, euró stb elszabadult. A devizahitelesek jó nagy szarban hagyta a kormány, persze a csókosokat megmentette 180FT-on a szegény parasztokat meg 256Ft-on, de volt olyan hónap mikor 350Ft körül mozgott az árfolyam. . . SZJA csökkentése 1-2% míg az ÁFA világrekordokat döntöget kis hazánkban. Tudod a 27%. Persze most csökkent a disznóhúsi áfája talán jövőre csökken a tej,tojás,csirkehús áfája, de tudod a szegények nem húsit húsival esznek hanem kenyeret, rizst,burgonyát szóval ezzel megint a tehetősebb réteg járt jól azaz jobban. Persze vannak jó intézkedései is a kormánynak, de azért ne szálljunk már el magunktól. S a mérhetetlen magas korrupcióról ne is beszéljünk. Gyurcsány és bandája is lopott, de Orbánékhoz képest semmiség volt. Az IMF hitelt visszafizettük hitelből. Hmmm. Szóval ennyit a Fideszről. Mondjuk mikor Viktor azt nyilatkozta, hogy az a legnagyobb baj, hogy nem magyarázták el az embereknek mit gondoljanak, nos nekem akkor szépen látszik, hogy a Fidesz szavazók bírkák, hisz ha valakinek azt is el kell magyaráznia, hogy mit gondoljon az már rég rossz. Szóval eddig Orbánék 6000 (államadóság növekedése) + 3000 milliárd MNYP + 2000milliárd MNB tartalék felélése és az EU-s pénzek csókosoknak való átjátszása (tudod valami 60 milliárdból megépíthető akkor valahogy egy Fideszes 120 milliárdért vállalja el vicc) nos kicsit számolgass. Köszi!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.23. 08:37:11

@Szabványok:

De, a felsoroltok nagy része ellenség. Ugyanis el akarják venni az országot, meg akarják azt változtatni a hatalmasok igényei alapján, el akarják síbolni a nép által megtermelt hasznot, stb.

6.Lenin 2016.10.23. 08:41:41

@morpho:

Este válaszoltam,de karbantartás miatt már nem ment át.
Csak annyit, hogy nézz utána, hogy mennyit kerestek európai bankok, országok a görög gazdaság bedöntésén. Ukrajnában mi is történt.
Kiknek éri meg ezeket "létrehozni".

6.Lenin 2016.10.23. 08:49:13

@a nagy hohoohooo:

Aki sokat ír, hazudni szeretne. Csak beleolvastam, és igazam van.

Mo a legutolsó helyen van a 46,5-os lábú nők számában.
A 3 szemű középkorú férfiak számában pedig az utolsótól is le van maradva 43,8 %-al.
Orbán miatt 32 %-al kevesebb hóvihar van május 34-én a többi fejlődő régióhoz képest.
Kb ennyit szándékoztál tudatni velem. Kösz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 09:40:57

@6.Lenin: "Aki azt mondja, hogy most minden tökéletes, az hülye, de az is, aki azt mondja, minden szar."

Mi nem szar szerinted? Ha most azt mondod, hogy az oktatás meg az egészségügy, akkor kiröhöglek.

6.Lenin 2016.10.24. 09:54:36

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Hol nem szar az oktatás, meg az egészségügy?
Olvasd el miről hablatyolnak mindenhol (még az USA-ban is)a hatalomért ácsingózók.
Mindenki az egészségügyet, meg az oktatást tenné rendbe.

Ha néha gondolkodnál is, talán értenéd is, hogy miért is faszság erről hablatyolni.

(akik ma mennek iskolába, kb 10-12 év múlva fog kiderülni, hogy hasznos vagy téves volt a "reform", addigra a 2kitalálói" már rég eltűntek. A 2q-ás Mari néni szerint minden orvos hülye ) Ezt a két ágazatot senki nem tudja rendbe tenni, mert állandóan változnak az elvárások, és a követelmények)
Amikor te is beállsz a sorba, hogy ezeken rugózol magadat röhögöd ki.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 10:02:11

@6.Lenin: "Hol nem szar az oktatás, meg az egészségügy?"

Például a lengyel barátainknál és a finn rokonainknál.

Egyébként meg talán még a román és a bolgár is jobb, mint a magyar. Ha majd megöregszel, és nem lesz aki fizesse a nyugdíjadat, mert orbán betanított munkásokat nevel, és nem lesz orvos, aki gyógyítson, majd eltákozod a szerelmetes orbánodat hétezerzer.

6.Lenin 2016.10.24. 10:25:55

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Ha Angliából hazamennének a kelet -európai, stb orvosok, összeomlana az egészségügy Angliában, és sok más országban is.
Azért jönnek Finnországból, Ausztriából nyugdíjasok hozzánk,Angliából Máltára, stb mert otthon jó a nyugdíjrendszer?

Írtam, hogy ezek a rendszerek sehol sem jók, mert nem is lehetnek jók, mert olyan eltérőek az elvárások és az igények, hogy képtelenség mindenkit kiszolgálni úgy, hogy elégedett legyen.
ezen rugózik mindenhol a mindenkori ellenzék, aztán kormányon ezekbe (is) buknak bele. Miért nem gondolkodol? Macerás?

Vajon miért nem tud már továbblépni az ellenzék legalább a tartós 10 % fölé?
Próbálj a valós kérdésekre választ adni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 10:33:05

@6.Lenin: "Azért jönnek Finnországból, Ausztriából nyugdíjasok hozzánk,... mert otthon jó a nyugdíjrendszer?"

:)) Hát, most ahogy mondod, a magyar nyugdíjrendszer valóban kitűnő. Kb. 20%-kal magasabb a magyar nyugdíj, mint máshol. De emiatt biztos nem jönnek, mert az otthoni nyugdíjukat kpják ígyis-úgyis. És nem jöhetnek sokan, mi nem tűrjük a migránsokat.

"sehol sem jók"

Biztos lehet rajtuk fejleszteni. De a magyar a legalja legaljánál is lejjebb van. Nah, ne védd a védhetetlent, látod, hogy nem megy.

6.Lenin 2016.10.24. 11:02:50

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Én voltam 90-től önkormányzatban képviselő, de a foglalkozásomból kifolyólag is több tizezer családdal,emberrel voltam napi szinten kapcsolatban a hajléktalantól a volt báró úrékkal is.

Nem tudsz annyit adni az embereknek, amennyivel elégedettek lennének. A legtöbb ember elvárja, hogy mások oldják meg a problémáikat.
Amiket itt mantrázol az 1 nagy marhaság.

Gondolkodtál már ezen, vagy a könnyebb utat választva másra kened a saját tehetetlenséged?

"Vajon miért nem tud már továbblépni az ellenzék legalább a tartós 10 % fölé? "

Szabványok 2016.10.25. 00:22:42

@a BircaHang Média szerk.:
MEGVENNI?
Az én részem eladó. Ha a házamért, telkemért, vállalkozásomért, munkarőmért olya árat ígér valaki. amennyiért odaadpm, akkor odaadom. Ezt hívják szerződésrs szabadságnak, szabad piacnak, EZ a gazdasági fejlődés motorja.
Merz egyedül a verseny kényszeríti ki a hatékonyságot. És csak a hatékonydágon múlik, hogy ne 30 évig kelljen spórolni egy Zsigulira, hane, öt évet egy Fordra.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 04:37:49

@Szabványok:

Azaz a kényszert szabad piacnak hívjuk? Ne viccelj.

Valójában a nagytőke semmit se akar kevésbé, mint szabad piacot. Ha ugyanis a piac tényleg szabad lenne, a tőke összeomlana.

Szabványok 2016.11.08. 08:54:00

A kapitalizmus tagadása. Az én véleményem szerint (eltekintve a feudalizmustól) kétféle gazdasági rend létezik:
* A kapitalizmusmus, ahol a nevele alapján is a tőke, a pénz az irányító. A piaci automatizmusok biztosítják a termelés optimalizálását, a fejlődést, a gyengék kiszelektálást. Természetesen nem tökéletes rendszer, sok hibája van, sokan emberi oldalról igazságtalannak tartják. (Pl. miért van ennek a Zuckerberg gyereknek ennyi pénze, amikor én 40 évi kemény munkával a csavargyárban csak 50eFt nyugdíjból nyomorgok.) A kapitalizmushoz *nagyon* hozzátartozik, hogy a munkaerő is árú, annak az ára is a szabad piacon alakul ki, kemény harcok árán. A kapitalizmus hibáinak a javítására szokás korlátozni a szabad piacot különböző törvények által. Pl. monopólium ellenes törvény, állami szociális háló, büntetőadók, támogatások(pályázat!), állami szerepvállalás a gazdaságban. Én mint neoliberális, neokonzervatív azon a véleményen vagyok, hogy ezeknek a minimális szinten kell maradniuk, piackonformoknak kell lenniük, mert különben nagyon lerontják az alapalgoritmust.

* Ha a kapitalizmust túlságosan szabályzozzuk, akkor először eljutunk a szocializmusba, ahol ugyan van még pénz, de tőke már csak marginális szerepet játszik. Ezt lehet internacionalista alapon és lehet nemzeti alapon művelni. A kapitalizmusból kivezető út a "szociáldemokráciával" kezdődik, majd jön a szocializmus, végül az elméleti cél: a kommunizmus. Ezért nevezek én minden a kapitalizmustt megdönten igyekvő embert kommunistának.
Kérdés még, hogy miért nem jó erre az útra lépni. Azért, mert a kapitalizmus az egyetlen "központ" nélkül működő rendszer. Az összes többihez kell egy erős központ, egy erős állam, ami korlátozza az autonóm tőkét. És az alapvető emberi természet miatt ha egyszer hatalmat adunk valakinek, annak maga felé fog hajlani a keze. (Elméletileg a végén ott a kommunizmus, ahol megint nem nagyon kell állam, de ott meg az egyes emberek lelkiismeretére van bízva minden. Na, az még kevésbé működik.)
süti beállítások módosítása