B1 blogcsalád



Kóka elmagyarázza Rogánnak, van különbség aközött, hogy saját vagy lopott pénzen helikopterezünk

2016. október 17. - nickgrabowszki

Nem mindegy, hogy tehetős emberként politikára adjuk a fejünket, vagy politikusként válunk irdatlanul gazdaggá.

Ezt Kóka János, az SZDSZ volt elnöke, frakcióvezetője, a Gyurcsány-kormány gazdasági minisztere írta hétfőn a Facebookon.

Kóka még 2007-ben, miniszterkorában adott interjút a Playboynak, amiben beszélt a gazdagságáról.koka.jpg

Rogánt 2016-ban, miniszterkorában érték helikopterezésen, amit ő legelőször kereken letagadott, és később is valótlanságokat állított. Magyarázatot azóta se adott arra, miből volt másfél millió forintja, hogy helikopterrel menjen egy lagziba.rogan_helikopter_bors.jpg

A lap, amelyik erről beszámolt, alig egy héttel később megszűnt. A Playboy azóta is megjelenik.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr2611815431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.10.17. 14:06:30

"A tulajdon lopás!" ANTALFFY Tibor Van-e jövőnk? MEK. Könyvtárban teljes szöveg!

A mindenkori kormány és a mindenkori ellenzéke szemforgató módon beszél a költségvetési hiányról, a gazdaság visszaeséséről vagy éppen fellendüléséről, árbefagyasztásról, privatizálásról és persze csűrik-csavarják a mondatokat ide meg oda. Csak a pimasz valóságról nem esik egyetlen szó sem, arról, hogy sok esetben a költségvetés 90 százalékát egyszerűen ellopják. Megismétlem, 90 százalékát. Az ország népéről lerabolt adó kilencven százaléka magán zsebekbe vándorol és csak tíz százaléka fordítódik országépítésre. Nem csoda, hogy a száz éve épített Budapest ránk rohad. Nem csoda, hogy a falvak fejlődése nem egy helyben topog, hanem egyenesen visszafelé halad.
„hol a bűnözők a törvényhozásban ülnek, soha törvény elé nem kerülnek!” Bölcsességek könyve! Ókor Óta tudott!
„Ha hitvány gazemberek kerülnek magas polcra, amennyivel méltatlanabbak erre, ugyanannyival gondatlanabbak és felelőtlenebbek lesznek, s eltelnek esztelen hetykeséggel és vakmerőséggel” (Demokritosz — 41/48) I. e. valamennyi! Lásd Moszkva/ Brüsszel/ TelAviv helytartói!
Szent Ágostonnak az a sokszor idézett mondása, hogy igazságosság nélkül az állam is csak egy rablóbanda,
„Fejedelmeid megátalkodottak és lopóknak társai, mind szereti az ajándékot, és vesztegetést hajhász” (Ézsaiás próféta 23. – privatizáció)

Amely országban a gonosztevők büntetés nélkül maradnak, gyilkosságok, ragadozások, minden Istentelenségek eláradnak, melyekért veszedelemre bocsátja Isten az országot…Mivel sokszor a kis lopót a nagy lopók felakasztják: sokszor aki sokat lop, aranyláncot visel, aki keveset, kenderkötélen függ. Pázmány Péter (Ma annyira szégyentelenek, vagy tudatlanok, mesterségük címerként hordják!) Sólyom elvtárs tiltja meg a privatizáció, ügyészségi felülvizsgálatát!

LHedvig 2016.10.17. 19:21:43

Gyerekkorában az apja vasvillával kergette az asztal körül, ha nem akarta megenni a homárlevest? Ja, nem. Az csak mostanában vált kedvencévé. Gyerekkorában a zsíroskenyér volt a sláger. Nálunk is, csak még nem jutottam el a helikopterig. Mit gondoltok, van még remény?

Énmégújvagyok 2016.10.17. 20:55:10

@LHedvig: Van, van! Tudod: "a REMÉNY hal meg utoljára"
Ez maradt nekünk!
Ö (Rogán) állítja magaráról, hogy parasztgyerek volt az is maradt -vagy azt mondta "egyszerű"?
Nem emlékszem, de a kifejezések bizonyos értelmében -akkor amikor ezt mondta- nem hazudott!
"Paraszt, egyszerű" maradt! És hozzáteszem, gyáva is!

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.10.18. 00:45:06

Amíg Cilikebácsi nem jelent meg a színen, eszembe se jutott, hogy a tapló élősködő.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.10.18. 01:31:38

Kokanak sajat helikoptere van
Rogan utazott egy utat cca 2-300 ezer forint ertekben
ezen a 300 ezer forinton megy a vita
en holnap elhelikpterezek 200 km-t
sot marciusban hazarepulok, az kicsit hosszabb ut:)
vihar a biliben

nyelv-ész 2016.10.18. 06:24:15

Nem mindegy, hogy valaki jó helyre nősülve, a Telekom strómanjaként munka nélkül kap-e állami százmilliókat.
Nem mindegy, hogy valaki ezután szájára meri-e venni, azt a szót, hogy "versenypiac".
Nem mindegy, hogy valaki ezután le meri-e írni azt, hogy "tisztességesen szerzett vagyon".
Nem mindegy, hogy vannak-e még Magyarországon olyan tudatlanok, akik az ilyen ember szavára adnak. Mi több, félájultan blogolnak-e róla hülyeségeket.

bulista 2016.10.18. 06:58:22

@hagyma: Bár ez erre mifelénk, Kolumbia-alsón még szokatlan, Rotor Anti szárnyalásával a következő gondok vannak:

1. Újságírói kérdésre kapásból letagadta az egészet - vagyis HAZUDOTT

2. Amikor szerény képességeivel is rájött, hogy lebukott (fotók bizonyítják a tényeket), megpróbálta fenyegetésekkel elhallgattatni az újságírót - HATALOMMAL VISSZAÉLÉS

3. Sokadszor nem tud hitelesen elszámolni fékevesztett urizálása anyagi hátterével, helyette "férfiasan" az asszony szoknyája mögé bújik - ADÓCSALÁS ÉS HAMIS VAGYONBEVALLÁS

És akkor ugye még nem beszéltünk az V. kerület polgármestereként elkövetett ámokfutásáról, ami finoman szólva is felveti a korrupció gyanúját - persze így, hogy a legfőbb ügyészt Polt Péternek hívják, a dolog soha nem juthat el a nyomozásig....

Tudtommal arra felétek ezekből egyetlen is elég volna ahhoz, hogy az illető a bokáját összecsapva önként lemondjon, és utána minden idejét az ellene indított büntető eljárásokra szentelje - de ezt mifelénk egy vállrándítással lerendezik dicső politikusaink...

2016.10.18. 07:04:35

@hagyma: Egy vezető politikus jelentős összegű ajándékot kapott egy gazdasági szereplőtől = korrupció. Ezt letagadta és azóta sem tiszta, hogy pontosan mi és hogyan történt = hazugság.

Szóval egy hazug, korrupt befolyásos politikus, aki szétlopja az országot, mióta csak egy bilinyi vihar?

pessi 2016.10.18. 07:10:07

Tisztelt nyelv-ész!
Az Elender mikor volt a Telekom stromanja?
Szerintem sehol, csak valakik rájöttek, a 90-es évek elején hogy az internet a jövő, és abba beleöltek sok milliót, utána pedig eladták jó pénzért!Hol itt a baj? Nagyon sok appos céget adnak el naponta a nagyoknak, csillagászati áron, akkor ők is strómanók?

torró 2016.10.18. 07:38:52

Kóka mint tisztességes politikus? Csak azt nem értem miért mondta Medgyesi, hogy az SZDSZ tele van korrupcióval! ?
Amúgy azt sem értem mi a fenének kellett ezt a helikopter dolgot tagadni. Van olyan fizetése, hogy nyugodtan helikopterezhet. Ez támadható felületet hagy maga után. Hülyeség!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.10.18. 08:21:39

Kóka elmagyarázza....
hiteles mint az index/444 menekültügyben...

sok sikert 2018hoz elvtársak!

kewcheg 2016.10.18. 08:24:44

@lényeglátó: pontosan.Csak a szűkebb pátriámról: Miskolcon a gyerekem olyan általános iskolába jár, amiről már szinte teljesen lehámlott a vakolat. A wc egy okádék. (állami suli) Meg kell nézni a miskolci törvényszék épületét, ami egyébként egy impozáns,kb. százéves palota: belülről Peruban vagy Bolíviában érezheted magad ingyen és sokórás repülőút nélkül..:) Tapolca -egy országos hírű üdülőközpont: töredezett útburkolatok,járdák,közművekre utakra kb. 30-40 éve SEMMIT nem költöttek, kivéve a zsuga marcell utcáját. Szóval én nem nagyon látom azt a faszaságot, amit nyomatnak orrbaszájba...

Nzoltan 2016.10.18. 08:26:44

Kóka a havi apanázs legális feléből helikopterezett, rogán meg nem. Ezt úgy lehet felismerni, hogy a lopott bankókonn Széchenyi a kamerába néz. Én még tónival ellentétben nem találkoztam ilyen ötezressel, tehát csak legális pénzből tudnék helikopterezni.

Vagy a pöcsömmel...

Peterpapo 2016.10.18. 08:38:38

@hagyma:

"Rogan utazott egy utat cca 2-300 ezer forint ertekben
ezen a 300 ezer forinton megy a vita"

Nem csak ezen a 300 ezren megy a vita, hanem ezen az újabb 300 ezren. Nagyon nem mindegy. Egyébként pedig, ha a saját bevallásod szerint, többmilliós tartozásod van, akkor meg pláne nem lehet 300 ezred helikopterezésre.

arpika23 2016.10.18. 08:44:06

Azért mielőtt a becsületesség élő szobra megdicsőülne, jó lenne ha a Csata utcai kis lukacskában elkövetett "apróságok" is eszébe jutnának. Az ő helikopterét is mi fizettük' (magyarázat: ÁFA)

putris72 2016.10.18. 08:45:48

Kóka mint hiteles ember,és tisztességesen meg gazdagodott?Ja csak a cégeire rá irt tenderekkel szerzett milliárdok segítetek neki a meggazdagodást!!!A Juhász Petike is tisztességes!Minden a jótevő fizetnek!!A kocsijait,az nyaralásait,a számláit,a bérletidaiját,gondolom most már a gyerektartást is egy jótevője fizeti!Csak ugy meg jegyzem,hogy azért nem megfizethetetlen egy sétarepülés,repülővel,és helikopterrel sem!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 08:50:33

@nyelv-ész: Ha érvekkel nem tudsz nyerni, gyilkold a karakter. Habony suli 1. osztály. Igaz-e?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 08:56:17

@hagyma: Az a baj, hogy:

1.: ha csak 300 eFt lenne (ikább a duplája, nem permetezővel ment), akkor is több, mint Rogán havi legális nettó fizujának a fele. Én meggondolnám, hogy mire költöm, fura jellemre vall, ha ő helikopterezésre költötte. Ezt persze én leszarnám, de Rogán az egyik legbefolyásosabb magyar politikus most, nem jó, ha fura jelleme van. Logikusabbnak tűnik, hogy ez neki csak aprópénz, akkor viszont ott a kérdés, hogy 'mibű?
2.: Azt sikerült nyilatkoznia, hogy a helit, meg az s600-as Mercit barterbe / meg jófejségből kapta. Vannak barátaim a közigazgatásban, még egy tábla csokit is tilos elfogadniuk "ügyféltől". Rogánnak pedig - tekintve, hogy közpénzzel gazdálkodik - az ilyen vállalkozók az ügyfelei. Reméljük, hogy nem zsíros túlárazott közbeszerzés, vagy valami V. kerületi ingatlan a viszontszivesség (amúgy szinte biztos, hogy de).

Szóval ezért érdekes a kérdés, több, mint vihar a biliben.

Jakab.gipsz 2016.10.18. 08:56:58

Az egyik tizenkilenc a másik egy híján húsz.

Kóka mester a Magyar állam tulajdonát, eladatta az Osztrák államnak, nyilvánvalóan azért mert osztrák bakter jobban ért a vagongurigatárshoz mint a magyar bakter, vacak 100 millió euróért, a zsíros üzleti jutalékot pedig gondolom a karitásznak átutalták.
Mert hát az állam rossz gazda majd a piac megoldja.

És Ti mind annyian talpig becsületeSS úri emberek vagytok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 09:00:21

@arpika23: És ez változtat bármin is a jelenlegi kérdésben? Komolyan kérdezem, hogy egészséges dolog az, ha az ország mai bajaira csak valami bő 10 éves sztori tud lenni a "válasz"? Ez sem indok, sem mentésg semmire, szokjunk már le róla! Ez az egyik, ami miatt a fideszesek tiszta hülyének tűnnek.

arpika23 2016.10.18. 09:06:44

@Narancsseggű Mandrill:
A jelen kérdésben (lagzis helcsi etc.) semmit nem változtat.
Csak éppen a képzelt erkölcsi piedesztáláról magasztos kioktatást tartó valaki inkább kussoljon, mert ő is k. sokat lopott. Ami persze nem menti fel az általa kritizáltat. Csak ezt ne pont ő ugassa. Érted? Mert nekem nem jön be amikor az egyik rohadt nagy tolvaj oktatja erkölcsre a többit.
És mert régebben volt attól az ugyanakkora bűn marad mint a mostani.
Mert mindannyian a mi zsebünkből lopnak.
És hogy Kókát kritizáljam nem kell fideszesnek lennem, tudod okoska.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 09:08:51

@Jakab.gipsz: És Rogán mester mit csinál, ha 1-ik 19 a másik 1 híján 20? Kókát alaposan "nevesítetted" Rogánt is légyszi!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 09:11:03

@arpika23: Állj, Kóka azal kezdi, ogy nem szólt volna bele, ha nem szólítják meg. Milyen piedesztáról beszélsz? Milyen kioktatásról? Miért fáj neked, ha at a kis gülüszemű tolvajt kioktatják? Nem fér rá, hogy védened kell?

Amúgy Kóka miért nincs börtönben, ha bűnös?

Peterpapo 2016.10.18. 09:36:52

Nem kell túl misztifikálni a dolgokat. Egyetlen kérdést kell feltenni: Miből telik neki helikopterre, amikor a 2014-es adóbevallása szerinte neki 111 ezer euró, a feleségének pedig 30 millió forint hitele volt bejegyezve a Pasa parki lakásukra.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 09:40:17

@hagyma:

Téved maga vak amérikai, másfélmillió a helikoffer költsége oda-vissza. Mert egyélbként oda-vissza utazott. Mellesleg szerinted dolgozott Rogán életében annyit, mint te a legutóbbi bulin? No látod ez a lényeg ebben a kofferban, aki nem keres havonta egy helikoffetezésre valót, annak miből tágul a lakása, neveli a gyerekeit, veszi a drága tasót, és még kofferezik is?

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 09:43:11

@Narancsseggű Mandrill: "Komolyan kérdezem, hogy egészséges dolog az, ha az ország mai bajaira csak valami bő 10 éves sztori tud lenni a "válasz"?"

Komolyan nem értelek. Hiszen az elmúlt majdnem 7 évben meg a régi 4-ben is az volt a fideszmódi, ha rádnyújtják a nyelvüket, nyújtsd vissza magad is.

Faszerkezet 2016.10.18. 09:44:19

@Narancsseggű Mandrill:

"Amúgy Kóka miért nincs börtönben, ha bűnös?"

Nagy összegbe merek veled fogadni, ha Kóka /vagy bármelyik levitézlett szoclib-komcsi-bárki/ visszajönne, Rogán nem megy börtönbe....

Pontosan ugyanazon okok miatt amiért Kóka és még jópáran nem ülnek börtönbe.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 09:51:43

@arpika23:

Az is jusson eszedbe, hogy Kóka már régen jól menő üzletember votl, amikor miniszter lett.
A Semmelweis Orvostudományi Egyetemen 1996-ban szerzett diplomát, és csak 2004-b4n lett miniszter. Előtte meg dolgozott.
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B3ka_J%C3%A1nos -itt részletesen elolvashatod mit és hol dolgozott, ehhez képest Tonyo közölte, hogy ő paraszt maradt ( Érdekes módon ezt valami mezőgazdasági szövetség még nem kért eki magának. )
Örülnék, ha megcáfolnád a kijelentését legalább annyi édremi munkával, mint amit a Kóka fel tud mutatni.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 09:53:20

@Peterpapo:

Minől telik-miből telik? Hát abból, amitől a lakása is tágul.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.10.18. 09:59:29

@Faszerkezet: Ezt a fogadást én nem állnám Veled szemben.

Peterpapo 2016.10.18. 10:16:16

@látjátok feleim szümtükkel:

Sejtettem. De lenne egy újabb kérdésem:

Hogy lehet az, hogy az összes Fideszes vezetőnek fantasztikus nyugdíjat kapnak a szülei, illetve, hogy lehet, hogy az összesnek baromi jól kerestek aktív korukban, hogy mindegyiknek tudtak adni kölcsön több tízmillió forintot kölcsönbe a palota vásárlásaikhoz?

Jakab.gipsz 2016.10.18. 10:30:17

@Narancsseggű Mandrill: Folytatom, ha már egyszer felveteted a szót, Kóka nedvesítését.

Nem nedvesek hanem, "vizesek" mert ugyan abba a jakuzzi medencében pancsikolnak, mind a ketten másokkal egyetemben, ami viszont már, csak azért pezseg, mert éppen most figják tele Ők és a celeb feleségek.

Így már megfelel? Addig örülj amíg száraz maradsz.

nu pagagyí 2016.10.18. 10:40:15

A Fideszben az ad rangot, hogy ki tulajdonítja el ügyesebben a közpénzeket. Természetesen, vigyázni kell be ne előzzék az Orbán családot.

Komplex módszereket dolgoztak ki, melynek része az egy pályázós tender, az államosítás, piaci szegmensek adminisztratív módon történő tönkretétele, majd a kijelölt strómanoknak való átjátszása. Külön műfaj a közpénzek közpénzjellegének eltüntetése és családi felügyelet alatt álló alapítványokba való átjátszása. A középkáderek zsebpénze a közvetítői jutalék a lezsírozott támogatásokból, illetve áltanulmányok irkálása néhány millióért. Az ostobábbak az állami cégek jól fizetett, de kevés munkával járó helyeire pályázhatnak a párt káderközvetítő szolgálatánál.

Szóval pezseg az élet, csak az ország nem fejlődik. Egy kezemen meg tudom számolni azokat a fideszeseket, akiknek még van gerince (Varga Mihály, Pokorny Zoltán talán) , csak azt nem értem mit keresnek egy bűnbandában.

Peterpapo 2016.10.18. 10:47:09

@nu pagagyí:

Ha narancs maffiáról beszélünk, akkor lehet meg vannak fenyegetve.

Jakab.gipsz 2016.10.18. 11:03:12

@nu pagagyí: És tegyük még a gerincesek közé a főmumust Kövér Lacit, nyugi sokan vannak még nem férnének el ezen a lapon.

A közvagyon privatizálását, Milton Friedman Nobel-díjas közgazdász találta ki.

A Fidesz csak önzősködik, mindent a magyaroknak akar.

Soros emberei pedig irigykednek egy kicsit, a pluralizmust pedig ezért reklamálják.

Nem értem, hogy miért értetlenkedsz.

atomic power 1986DucaDuca 2016.10.18. 11:06:48

Kérdés az, hogy társadalompolitikai szempontból mennyire hasznos egy olyan meggazdagodással járó tevékenység, amely a kialakulatlan, tökéletlen, kvázi "neoliberális" piacgazdaság, nem valódi "versenyszférájában" folytatódott. A neoliberális piacgazdaságot, minden fejletlensége ellenére - vagy annál inkább - a profit privatizálása és a költségek a széles társadalmi rétegek közötti elosztása, "társadalmasítása" jellemzi. Ez azt jelenti, hogy a gazdaságban keletkező haszon a tőketulajdonosokhoz kerül, az ezzel párhuzamosan fellépő károk vagy negatív kockázatok az államot és az adófizetőket terhelik. Ezekután kérdes, hogy mennyire megalapozott az erkölcsiségre hivatkozni egy ilyen szisztémában szerzett jövedelemre, mégha első pillantásra rendben levőnek látszik. Hiszen meggazdagodni csak úgy lehet, ha más elszegényedik. Ez a hatalmas elosztasbeli aránytalanság szerintem nem erkölcsös, ráadasul a növekedési korlátok miatt fenyegeti a természeti környezetet, az egész társadalom jövőjét. Egyre nyilvánvalóbb, hogy egy önkorlátozó társadalom lesz csak életkepes a jövőben, ahol a társadalmi stabilitás érdekében a jövedelemelosztason is változtatni kell. Mindez nem menti fel azokat a politikusokat, akik kihasználva helyzetüket, illetektelen jövedelemre teszen szert.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:18:34

@Jakab.gipsz: "És tegyük még a gerincesek közé a főmumust Kövér Lacit"

:)) Aki minimum asszisztál a nagy tolvajlásokhoz, hacsaknem ő is könyékig van a közpénzben.

A FideSS-nél nem találsz gericmaradványt, felvételi követelmény a puhatest. Aki véletlenül bekerült, Ángyán, Hadházy, azokat kiveti magából a maffia.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:20:13

@nu pagagyí: "Varga Mihály, Pokorny Zoltán"

Varga már nem.

Pokorny-ról még nem hallottam patkányságot, de ez az én hibám.

nu pagagyí 2016.10.18. 11:24:30

@Jakab.gipsz: Hát, Kövér testvére tevékeny résztvevője volt a fideszes mutyiknak, nyilván nem véletlenül. Talán rémlik még a Kaya Ibrahim-Joszip Tót kezein eltüntetett céghálózat.

A Fidesz magyarnak kizárólag saját kádereit tekinti, nem pedig a 10 (15) millió magyart. Gátlástalanul tesznek tönkre magyar vállalkozókat, termelőket, hogy hatalmi erővel elbitorolják a piacukat, földjüket. A magyar emberek magánvagyonának számító nyugdíj megtakarítások eltulajdonítása sem arra vall, hogy különösebben érdekelné őket saját nemzetük. A multikkal sincs bajuk, öntik a közpénzt oda is és garantálják az olcsó munkaerőt, most éppen az oktatás lebutítása révén. Idegen maffiózóknak biztosítanak milliárdos bevételeket mondjuk a letelepedési kötvényes offshore cégek által. A lopott pénz nagy részét külföldi bankszámlákon és offshore cégekben tárolják, mivel itthon számonkérhetik a "mibűl"-t, abból fedezik külföldön zajló luxuséletmódjukat: Ibizát, svájci oktatást a gyereknek, luxusjachtot stb.. Nem a magyar a legfőbb jellemzője ennek a csoportnak, hanem az, hogy nemzetközi szintű maffiózók, hiszen szívesen befogadnak külföldit is a csapatba, most éppen Pecinát.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 11:27:13

@a BircaHang Média szerk.: "Kóka pénze se az égből hullott le... "

Ez mennyiben menti arogán hazugságait?

Jakab.gipsz 2016.10.18. 11:44:39

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: @nu pagagyí:
Úgy tűnik nem értitek a lényeget, ez a neoliberális rendszer, egy tudományos alapokon meg tervezett gazdaság és társadalom továbbá politikai filozófia. Mindenkinek kötelessége ezt a demokráciát elfogadni, itt morálról szó sincs, csak beszélnek róla, mert a morál nem jogi kategória.
Na már most aki kilóg a sorból, és/vagy illiberális, un-ortodox gazdaság filozófiát akarna csinálni, azt darabokra szedik és biztos ami biztos a morált is számon kérik, a morál nélküliek.

Egy a lényeg senkinek sem lehet egy önálló gondolata sem, mert az náci, antiszemita és persze rasszista, stb.

Rwindx 2016.10.18. 11:52:17

1. erősen meglepődnék ha egy 100-200km-es helikopteres repülés másfél millába fájna.
2.pl kakaóbiztos számítógépek.
3. rógán hazudozása a sztoriban sokkal gázabb mint az, hogy helikopterrel ment akárhova

wolves84lb 2016.10.18. 11:58:39

@putris72: igen, ezt tudjuk mi is. Sőt, én is helikoptereztem már, és nem is bivalybasznádalsón, hanem a Grand Canyon felett...azt nem tudjuk, egy menő vállalkozóasszonyság férjecskéjének miért kellett erről haudnia, utána meg fenyegtőzni és zsarolni??

Esetleg erről ugatnál pár szót?

putris72 2016.10.18. 12:04:14

@wolves84lb: Kóka te vagy az???Ugatni te szoktál!Amúgy azt próbáld meg meg cáfolni amit írtam!Ja azt nem tudod!Akkor már inkább a szokásos mantra!!Ugyan kérlek ezzel már lassan egy százalék alá kerül az demokratikus ellenzék támogatottsága!!

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.10.18. 12:07:25

Kókának teljesen igaza van. Hogy hogyan szerezhette az első milliárdját, persze annak is utána lehetne nézni, de ettől függetlenül minisztersége előtt és utána is a versenyszférában dolgozott, s dolgozik, úgyhogy valóban nem a mi pénzünkön repked. Ahhoz meg aztán semmi közünk.

Ellenben Rogánnal. Hogy a felkapaszkodott fideszes senkik dőzsölésére elköltött egyéb közpénzeket (luxushotelek, stb.) már ne is említsük.

2016.10.18. 12:23:29

Suttyógyereknek csillogott a szeme, amikor annak idején látta a helikoptert és már akkor elhatározta, hogy egyszer ő is ilyen ember lesz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 12:23:37

@a BircaHang Média szerk.: Nemtom Kóka lopott-e és mennyit. Biztos nem érte el arogán százmilliárdját, amit a letelepedési kötvényeken rabolt.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.18. 12:25:29

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Kóka kategóriákkal többet lopott, mint Rogán, hisz rendszerváltás óta, a privatizáció kezdetekor kezdte és azóta se hagyta abba az államon való élősködést.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 12:28:09

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Te is tudod, hogy Rogánnak nincsenek millliárdjai. Valószínűleg olyan 2-3 millió eurós vagyon alehet, azaz egy senki Kókához képest.

Ugye nem gondolod komolyan, hogy a kötvénypénzek az ő személyes haszna?

Igazsagoszto buldog seriff 2016.10.18. 12:29:06

Szánalmas libbant blog. Komolyan 6 év alatt nem tudtak semmi mást felhozni a nemzeti kormány ellen, mint hogy korrupt meg lop ? Ez egy nagy rakás NULLA, ha csak ennyi van, akkor maradjanak még 100 évig, mert egyébbként kiválóan vezetik az országot. Orbán Viktor az egész ország presztizsét EMELTE, bizony Orbán Viktornak köszönhetjuk, hogy mostmár BÜSZKÉK LEHETÜNK az országunkra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 12:31:14

@a BircaHang Média szerk.: Te is tudod, hogy az ingatlanbizniszből százmilliárdokat, a migrénsokből százmilliárdokat lopott. Legalább a nyilvánvalót ne tagadd le, teljesen hiteltelen vagy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 12:33:20

@Igazsagoszto buldog seriff: "6 év alatt nem tudtak semmi mást felhozni a nemzeti kormány ellen, mint hogy korrupt meg lop"

És hazaáruló, tönkreteszik az országot.

Peterpapo 2016.10.18. 12:34:50

@Jakab.gipsz:

"Egy a lényeg senkinek sem lehet egy önálló gondolata sem, mert az náci, antiszemita és persze rasszista, stb."

Én meg azt tapasztaltam, hogy ha önálló gondolkodásra szeretnél serkenteni valakit, akkor mocskos ballibsi, zsidó, soros bérenc vagy.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 12:35:03

@a BircaHang Média szerk.: "a kötvénypénzek az ő személyes haszna?"

Különben miért kéne ofsór cégekbe raknia a pénzt? Komolyan, néha tényleg birka vagy.

báró Csekonics 2016.10.18. 12:50:08

@Igazsagoszto buldog seriff: "nem tudtak semmi mást felhozni a nemzeti kormány ellen, mint hogy korrupt meg lop ?" Nem elég?!
"egyébbként kiválóan vezetik az országot" - nem is kell vezetni, annyira a lejtőn megyünk, hogy itt már magától is halad a szekér... :-(

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 12:51:33

@Peterpapo: "Hogy lehet az, hogy az összes Fideszes vezetőnek fantasztikus nyugdíjat kapnak a szülei, illetve, hogy lehet, hogy az összesnek baromi jól kerestek aktív korukban, hogy mindegyiknek tudtak adni kölcsön több tízmillió forintot kölcsönbe a palota vásárlásaikhoz?"

Lehetséges, hogy azok is parasztnak születtek ( oszt nagy részük a tsz-be dolgozott aligbérért ), mint Tonyo, és nem is szégyellik. Ők vószínűleg a jól fizető tsz-ben dolgoztak, mert sajnos nekem nem adott az apám.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 12:58:21

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "Különben miért kéne ofsór cégekbe raknia a pénzt?"

Mert állandóan nem lehet alkotmányossági költséget kérni, meg 98 %-ot visszcsurgatni. Néha más mód is szükséges, mert a nagyplakátot a haverok sem adják ingyen, meg ingyen helikofferezni sem lehet, meg a szállodát sem ingyen osztják, a bankokról nem is beszélve. Aki a pixiszbe van, esetenként más módon nem tud visszacsurgatni, mert nagyon kilógna a lóláb. Az offshor céget meg nem tudja a nav ellenőrizni, még ha akarná sem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 13:08:10

Meggondolta magát, és mégsem fogadja el a kormány jelölését a Demokráciák Közössége főtitkári posztjára Eörsi Mátyás a Demokratikus Koalíció országos tanácsának tagja.

Eörsi Mátyás levélben tájékoztatta döntéséről Szijjártó Péter külgazdasági-és külügyminiszert.

Ebben a döntését azzal indokolja, hogy "a demokrácia megerősödéséért küzdő globális nemzetközi szervezet élén nem állhat hitelesen olyan személy, akit egy, a demokratikus intézményrendszer lerontásában elhíresült kormány jelöl".

www.origo.hu/itthon/20161018-eorsi-matyas-kormany.html

Peterpapo 2016.10.18. 13:14:14

@a BircaHang Média szerk.:

Mint írtam korábban, Rogánnak nincsenek milliárdjai. 2014-ben 111 ezer eurós tartozás volt bejegyezve a lakására. Ezért is oly meglepő ez a nagylábon élés.

VT Man 2016.10.18. 13:29:36

Koka?? Emlekeztek az Elenderre, Sulinetre, penztargep cserekre (mar akkor is divat volt)? Na meg sok masra.

Ja nem, nem emlekeztek. Kar, pedig Koka se csak a szabadpiacbol gazdagodott meg.
Az Elender eladasa valoban piaci tranzakcio volt, de sok mas dolog nem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 13:31:28

@VT Man: "Koka se csak a szabadpiacbol gazdagodott meg."

Ja, bocsi, akkor arogán szabadon rabolhat.

Briliáns logika!

VT Man 2016.10.18. 13:41:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Ja, bocsi, akkor arogán szabadon rabolhat."

Nem tunt fel, hogy nem ez a kerdes?

"Kóka elmagyarázza Rogánnak, van különbség aközött, hogy saját vagy lopott pénzen helikopterezünk"

Ez a cim. Igaz? Nem, mert Koka is lopott penzt.

Tehat o csak ne magyarazzon.

VT Man 2016.10.18. 13:43:02

@Igazsagoszto buldog seriff:
"Szánalmas libbant blog. Komolyan 6 év alatt nem tudtak semmi mást felhozni a nemzeti kormány ellen, mint hogy korrupt meg lop ?"

Azert az tetszett nekem 2006-ban, a valasztasok elott, hogy azzal erveltek, hogy szavazzuk meg ujra az MSZP kormanyt, mert "ok mar eleget loptak".

Erted!? "Ok mar eleget lopnak" tehat majd biztos onmersekletet tanusitanak a kovetkezo 4 evben.
Haha..

2016.10.18. 14:06:20

Bohózatba illő történet ez.
Mondjuk egyik felet sem zavarja különösképpen ez a vagdalkozás, a háttérben Jancsi jól elüzletelget Tóniékkal.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 15:28:35

@Peterpapo: "Ezért is oly meglepő ez a nagylábon élés."

Neked.
Gondolom Rogán nem lepődött meg, amikor a helikoffer oda állt a bejárat elé, hogy miniszter nertárs tessen mán beszállni gyerekestől, nehogy elfáradjon az a gyerek.

wolves84lb 2016.10.18. 15:31:17

@putris72: Még te ugatsz, fideszzombi, komolyan? Te ugatsz nekem "szokásos mantráról"? A sapka rajtad van, kis bohósom, csak nem vagy vicces sajnos.

"Kóka mint hiteles ember,és tisztességesen meg gazdagodott?Ja csak a cégeire rá irt tenderekkel szerzett milliárdok segítetek neki a meggazdagodást!!!A Juhász Petike is tisztességes!Minden a jótevő fizetnek!!A kocsijait,az nyaralásait,a számláit,a bérletidaiját,gondolom most már a gyerektartást is egy jótevője fizeti!Csak ugy meg jegyzem,hogy azért nem megfizethetetlen egy sétarepülés,repülővel,és helikopterrel sem!"

Ezen a random betűhalmazon mit kellene cáfoljak, te agyatlanka?

Plusz, hiába is terelsz, a kérdés az az: ha annyira kis semmiség ez a kopterezés, mi a románkurvaanyádnak hazudott róla luxutoncsikád?

Amúgy te tuti kósalali vagy, az ilyen barom.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 15:38:46

fideSS fasszopói, miért véditek arogán hazugságait? Fizetést kaptok érte?

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.18. 15:53:21

Tutta?

Ha mán kakaóbiztos az a számítógép, akkor ennek a projektnek a gépe meg adózóbiztos volt. Az adózók biztosan jól megfizetik az árát. Kinek? No ezt talán a Kóka sem tudja.

index.hu/gazdasag/bankesbiztositas/2016/10/18/ocsa_devizahitel_lakopark/

Én csak négy osztályt jártam, annak a felét is mellé, de azt kiszámoltam, hogy egy házra költött forintból legalább 3 adósnak ki lehetett volna fizetni a tőketartozását ( nem a luxuslakásokét ), és azt az államnak tehetőségük szerint majd részletekben fizetgethették volna, a házra/lakásra meg mehetett volna jelzálogjog az állam javára. Meg úgy magyarul, meg is vehette volna ebből az állam sok adós ingatlanát.

Peterpapo 2016.10.18. 16:07:16

@látjátok feleim szümtükkel:

"nehogy elfáradjon az a gyerek."

Vagy a NERtárs. :)

Igazsagoszto buldog seriff 2016.10.18. 18:16:19

@báró Csekonics: "nem tudtak semmi mást felhozni a nemzeti kormány ellen, mint hogy korrupt meg lop ?" Nem elég?!"

A lopasokra nincs semmilyen bizonyitek, a Sorosek altal penzelt ellenseges baloldal hazudozasain kivul.
De meg ha volna is lopas, az is csak egy koltseg a sokbol
Az elmeleti par szaz milliard forint amit libbantak szerint ellopnak, JELENTEKTELEN a magyar koltsegveteshez kepest. Es meg ha ugyis volna, a jelenlegi kormany BOVEN megerne ennyi koltseget az orszag szamara.
Eleg csak arra gondolni, mi lenne itt ha veletlenul libsi kormany lenne, mar reg megszunt volna az orszag szuverenitasa, tiz millio szamra orjongenenek itt az arabok. Mindehol terror, gyilkosag, eroszak lenne napi 24 oraban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 18:25:02

- A fideSS nem lop.
- Na jó, lopnak, de a gyurcsány többet lopott.
- Na jó, a gyurcsánynál sokkal töbet lopnak, de a GDP-t nem érinti.
- Na jó, a GDP 10%-át ellopják, de legalább a gazdaság világelső.
- Na jó, utolsók vagyunk az EU-ban, de legaláb gyorsan fejlődünk.
- Na jó, a leglassabbnál is lassabban fejlődünk, már Bulgária is lehagy minket, de legalább a fideSS nagykutyák helikopterezhetnek, az olyan szépen néz ki innen alulról...

putris72 2016.10.18. 22:48:19

@wolves84lb: Meg kell jegyeznem te elmebeteg vagy!!A gyűlölet már agyatlan zombivá tett!Azért nem cáfoltál meg mert nem tudsz!Ilyenkor jön a szokásos szöveg!Mélységesen sajnállak!

nyelv-ész 2016.10.19. 07:04:25

@Narancsseggű Mandrill: Butaság. Nin csazon a karakteren mit gyilkolni. Megöngyilkolta már az magát régesgég.

nyelv-ész 2016.10.19. 07:13:19

@pessi: Akkor volt, amikor a Telekomot kizárták az állami pályázatokról, de az Elenderrel mégis sikerült a sulinetes bizniszt megcsípniük. "Szerencséjükre" az alvállalkozókra nem terjedt ki a tilalom, tehát a Telekom egy strómannal ugyanúgy vihette az állami pénzeket, mintha alanyi jogon nyerte volna a tendert.

Nincs ebben semmi dráma, hiszen a jogi környezet nem tiltotta, hogy valakihez úgy dőljenek az állami pénzek, hogy azért egy szalmaszálat se kelljen keresztbe tenni. A dráma ott van, hogy egy ilyen állami pénzen megtollasodott szarjankó nekiáll az észt osztani, és úgy ekézi a másik tolvajt, mintha ő lenne a becsület mintaképe.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.20. 17:49:28

@Igazsagoszto buldog seriff: "De meg ha volna is lopas, az is csak egy koltseg a sokbol"

Nyugodtan aludhatsz, nem Valdemort nagyúr fejéből pattant ki az alkotmányossági kőccség, meg a 98/-os visszaosztás sem.
süti beállítások módosítása