B1 blogcsalád



10 idézet, amelyekért Bayer külön-külön is megérdemelte volna a lovagkeresztet

2016. augusztus 18. - nickgrabowszki

Magyarország kormánya kitüntetett egy neonyilas, rasszista, uszító futóbolondot, aki - többek között - a balliberális zsidók tűrhetetlen viselkedéséről közölt sorozatot, közben meg az arab, afrikai és cigány állatokról ír.bayer-zsolt-magyar-hirlap_1.jpg

Bayer mint a magyar kultúra hordozója, a nemzeti büszkeség megalapozója.

Íme 10 idézet, amely önmagában is megért volna egy (nyilas-, horog-) lovagkeresztet.

1. Cigányliszka (2006)

Bárki, aki ebben az országban elgázol egy cigány gyereket, akkor cselekszik helyesen, ha eszébe sem jut megállni. Cigány gyerek elgázolása esetén tapossunk bele a gázba.

2. Indokzsidók (2008)

1967-ben a pesti zsidó újságírók még Izraelt gyalázták. Ugyanezek a pesti zsidó újságírók ma az arabokat gyalázzák. Meg a Fideszt. Meg bennünket. Mert jobban gyűlölnek bennünket, mint mi őket. Ők a mi indok-zsidóink - értsd: a puszta létezésük indokolja az antiszemitizmust.

3. Horogkeresztes fiúk (2008)

A híres-hírhedt berlini kabarékban estéről estére azon röhögött a törzsközönség, hogy kifigurázták Trisztán és Izolda legendáját. Levizelték, kigúnyolták, kiröhögték mindazt, ami a németeknek fontos volt és szent. Aztán egy este megjelentek a nagyon szőke, nagyon kék szemű, horogkeresztes karszalagot viselő német fiúk, és felismerhetetlen péppé verték a bártulajdonos arcát a pult szélén... 

4. Orgoványi erdő (2011)

Magyarországból »bűz árad« – írja valami Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék valahonnét Angliából. Cohen, meg Cohn-Bendit meg Schiff. A Népszava pedig a nagy kalapácsos ember vörös figurájával jelentkezik, és sajtószabadságot követel. A legtöbben pedig azt gondolják, hogy ez valami újdonság, s hogy ilyen hadjárat még nem volt. Botorság. Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben...

5. Együttélés (2013)

A tények pedig ezek: a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre. Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen. A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik. Akkor és azzal akar üzekedni, akit és ahol meglát. Ha ellenállásba ütközik, gyilkol. Ott és akkor ürít, ahol és amikor rájön. Ha valamiért ebben akadályoztatva érzi magát, gyilkol. Az kell neki, amit meglát. Ha nem kapja meg azonnal, elveszi és gyilkol. A cigányok ezen része bármiféle emberinek nevezhető kommunikációra képtelen. Leginkább tagolatlan hangok törnek elő állati koponyájából, és az egyetlen, amit ért ebből a nyomorult világból, az az erőszak.

6. Veszett kutya (2015)

Csak akkor nincsen riadó, amikor milliószámra özönlenek befelé az idegenek. Akiket a második emeletről kiugorván is még le kell lőni. (...) Sokkal jobb lett volna, ha ellenállást tanúsít, és lelövik, mint egy veszett kutyát.

7. Vérontás (2015)

Itt az idő kimondani: elkezdődött valami rettenet. Aminek véget kell vetni. Most. Minden eszközzel. Európát meg kell szabadítani ettől az iszonyattól. Ha kell, fegyverrel. Mert ha minden így marad, akkor elkerülhetetlen lesz a vérontás. És a hordák ma még úgy hiszik, csak az európaiak vére ontható…

8. Tiszai barátom (2015)

bayer1.jpgbayer2.jpg

9. Ferenc pápa I. (2016)

Ferenc pápa küldött és megvett ember. Vérlázító dolgokat mond a muszlimok befogadásának szükségességéről, és egy szava sincs az üldözött és bántott keresztényekről. (...) Kartávolságra van a polgárháború Európában. Ez tény.

10. Ferenc pápa II. (2016)

A pápa vagy egy demens vénember, aki teljességgel alkalmatlan a pápai poszt betöltésére, vagy egy gazember. (2016)

Találhatnánk többet is, nem volna kihívás, de nem kívánhatja senki, és mi sem kívánjuk senkinek.

Írtunk már arról, Bayer Zsolt egyszerű bűnöző, a Btk. több passzusa is megáll rá.

Bár szégyelljük magunkat amiatt, hogy olyan országban élünk, amelyik kitüntet egy Bayer-féle rasszista uszító félnótást, arra azért büszkék vagyunk, hogy Bayer lovag egyszer minket is lehányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3110426166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirimogyoró 2016.08.19. 06:03:29

Nem ennek ellenére kapta a kitüntetést, hanem ezért.

ka_TARZI_s 2016.08.19. 09:25:30

Én sem szeretem Bayert, de a fenti idézetekel pontosan mi a gond?

Sadist 2016.08.19. 09:38:19

A 7. és 9. sajnos nagyon igaz, csak ezt ma a PC miatt tilos kimondani.
Ettől függetlenül bőven megérdemelné, hogy kitüntetés helyett pár évtized börtönt kapjon.

Nbl 2016.08.19. 09:49:05

@ka_TARZI_s: Pont így vagyok én is ... ezeknek az idézeteknek egy része a maga kontextusában helytálló - pedig alapvetően hányok a faszitól.

lang.vince 2016.08.19. 09:54:58

Madarat tolláról...

DFK 2016.08.19. 09:55:25

Az összes idézet precíz helyzetleírás. Bayernak igaza van.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.08.19. 10:07:14

@ka_TARZI_s: Olvasd végig a posztot, és a végén kattints rá a linkre: Btk. több passzusa is megáll rá. Egyéb kérdés?

Netuddki. 2016.08.19. 10:15:40

Szégyellje magát az aki kitüntette (nem fogja)!

Ebből is látszik mekkora az összetartás a börtönszökevény zsiványok közt, és lépten-nyomon az orrunk alá dörgölik, itt bármit megtehetnek (még). Nem fogok könnyet hullatni ha egyszer megkapják a rég esedékes büntetésüket...

Észmegálló 2016.08.19. 10:19:29

Mit kell ezen csodálkozni? Köztudott, hogy Bayer - mint a Népszabadság egykori üdvöskéje - egy kisstílű politikai prostituált, aki abból él, hogy hatalmas ra fújt verbális lufikkal kápráztatja el az aktuális hatalom degeneráltjait. Most éppen Orbán felszopóembereként találta meg a számítását.

Kelly és a szexi dög 2016.08.19. 10:27:43

azé sok igazság van a fenti idézetekben - van, amikor ki kell mondani és nem szépíteni a dolgokat...

bloglegelő 2016.08.19. 11:39:40

bajerzsótit kritizálni ? Van is rá ok, pocsék a levegő miatta, dehát máshol is van szarszag bőven

főleg az efféle lilanáci blogokban - ahol a blogolás kezdődik ugye

Ballib cenzúrázók réme 16 2016.08.19. 11:50:45

Érdemes elolvasni Bayer-től a Tűrhetetlen sorozatot.

magyarhirlap.hu/cikk/49514/Bayer_Zsolt_Turhetetlen

Minden betűje kincs.
---

A poszthoz is valami:
A ballib bérrettegőkkel nem érdemes foglalkozni.

Fogalmaztak itt is már durvábban, nem beszélve a többi blogról.

$pi$ 2016.08.19. 12:01:53

Bayer igazából azt mondja és úgy, amit és ahogyan a fél ország beszél. Persze, tudjuk, nagy nyilvánosság alatt nem lenne szabad ezeket és így, mert akkor egy csomóan lesznek, akik megsértődnek.

Csakhogy valakinek mégis ki kell mondania azokat a dolgokat, amikről az emberek beszélnek, mert különben lesz egy csomó ember, aki soha nem tudja meg mi foglalkoztatja a többieket. Aztán akkor úgy járnak mint az SZDSZ. Azt hitték, hogy a féle ország áll a hátuk mögött, közben azok már rég hazaszálingóztak mert elegük volt az udvarias beszédből.

midnight coder 2016.08.19. 12:14:16

A gond az, hogy Bayernek ebből a 10 mondatából max. eggyel lehet vitatkozni, a több tény. Az 5. -tal lehet vitatkozni, bár alapvetően itt is igaza van, csak nem definiálja kellőképpen a cigány fogalmát. A cigány ugyanis alapvetően nem bőrszínt jelent, hanem kultúrát. Elég sok roma származású ember van aki tökéletesen beilleszkedett, és nincs semmi gond vele, ugyanakkor jó néhány olyan fehér is akad aki simán felvette a cigány "kultúrát", és nem csak a munkához, tanuláshoz, magántulajdonhoz, stb. való viszonyt illetően, de még a beszédmódot is tökéletesen elsajátította.

Sir Galahad 2016.08.19. 12:14:59

Annak a műfajnak, amit Bayer művel, gyakran sajátja az obszcén szóhasználat. Ez az én ízlésemtől is távol áll, de ha ezt figyelmen kívül hagyjuk, miközben az írásait olvassuk, kiderül, hogy sok fontos dolgot kimond, amit rajta kívül senki nem mer. Ezekkel aztán persze lehet vitatkozni, de a tabuk döntése szerintem a szólásszabadság fontos és értékes eleme.

morph on deer 2016.08.19. 12:23:33

Elég helyes pubi, na!
Főleg civilizált, ahogy illik egy hithű orbanistához..!

Azért ilyen névvel, hozzá ezzel az arccal az ő helyében én konzultálnék a Sz. Csanád nevű sorstársammal - csak hogy legyen fogalmam a jövőről...

morph on deer 2016.08.19. 12:31:33

@Sir Galahad:
"Ezekkel aztán persze lehet vitatkozni, de a tabuk döntése szerintem a szólásszabadság fontos és értékes eleme."

Az igen, csak a bunkóság és a tahóság nem szükségszerűen velejárója, tudod?
Ez az enyhén szólva is civilizálatlan kifejezésmód az íróján kívül a mondanivalót és a politikai környezetet - a Fideszt, meg barátját, Orbánt - is sikeresen lejáratja.

patkányarcúáginéni 2016.08.19. 12:55:57

Neked bűnöző, antiszemita, stb. Másnak igazmondó hős. Majd megbeszélitek személyesen.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.08.19. 12:56:49

erre van igény. orbán parancsba adta, a magyar diplomás értelmiség teljesíti. a nép pedig örül.

midnight coder 2016.08.19. 13:14:36

@endike: Endike, vegyél már magadnak legalább egy érettségit a bolhapiacon, hátha ettől elmúlik a diplomásokkal szemben érzett ellenszenved!

Burpi Turpi 2016.08.19. 13:38:40

Kár,hogy kapott levegőt miután megszületett....

Rwindx 2016.08.19. 13:56:38

Az írások egy részté olvastam, és az idézetek a maguk helyén teljesen rendben vannak. Persze ha valaki fogja, összegyűjti és odaadja valakinek, akinek fogalma sincs az érintett kontextusokról, ne adjisten a seggében hordja a fejét, és amúgy is fogékony az ilyesmire, az természetesen nácizmustfog kiáltani. Megszoktuk. Jöhet a következő.

Sir Galahad 2016.08.19. 14:06:15

@morph on deer: Mondom, a szóhasználat tőlem is távol áll. Ez a hangzatos trágárkodás azonban része a stílusnak, ami a tabuk döntéséhez, a figyelem felkeltéséhez szükséges. Lenne itt mondjuk vita B. írásairól, ha teszem azt olyanokat írt volna, hogy " a cigányság egy jelentős hányada sajnos képtelen a beilleszkedésre"? Ugye hogy nem...

Jenyei 2016.08.19. 14:17:03

@Sir Galahad: tabudöntésen olyasmit értesz, hogy az országot esetleg egy széthízott, szétesett, kényszeres szájnyalogató szerencsétlen gazember vezeti?

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.19. 14:24:25

Hitler vagy horti élne, őket is kitüntetnék.

ob.szerver 2016.08.19. 14:30:12

A poszt súlyos tévedés. Bayer a lovagkeresztet egyetlen, 1994-ben íródott, korszakos jelentőségű és örökbecsű remekművéért kapta:

"Most biztosan nem kéne megszólalni. Mert hát kit érdekel az egész? Kaptak öt százalékot, éppenhogy becsúsztak a parlamentbe... Fidesz? Ugyan kérem!

Azután meg, én igazán jókor váltottam.

Éppen jókor. Botrányok voltak már, de még potenciális esélyes volt a párt, sötét ló, akármi is lehetett volna belőle, így nem érhetett az a vád, hogy a végső bukás után menekültem el. Hja, kérem, fontos a jó ritmusérzék... Arról nem is beszélve, hogy milyen elegánsan tudtam hallgatni. Az »igazi« okokról... Semmi árulás, semmi fecsegés, diszkréció, pókerarc - mindjárt »csókos gyerek« lettem.

Most itt az idő az árulásra: igen, én, az alapító atyák egyike dr. Simicska Lajos és Tóth Béla miatt hagytam el a pártot.

Ugyanis nem szerettem őket. Nagyon nem. Dr. Simicska körül egyre több lett a fegyveres őr, s lassan kezdtünk úgy kinézni, mint valami kokainbáró rezidenciája Kolumbia-alsón. Meg a titok is egyre több lett, s a titkok számának emelkedésével párhuzamosan sűrűsödtek a fontos arcú fószerek, akikkel nem lehetett emberi szavakat váltani nőről, kajáról, piáról.

Na, a Tóth Bélát pedig a Bécsi Kávézóban mutatták be nekem, rizsfelfújtat evett a picim, málnaöntettel, aztán kért egy leveseskanalat, hogy rendesen ki tudja hörpölni a jó szaftját neki - na most, én igazán nem vagyok megjátszós, de ez mégiscsak zsenánt volt kicsinyég...

Hát így.

Ki hitte volna, hogy lassan majd megszeretem őket."

A nemzet elismerése már régen esedékes volt.

E helyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este. 2016.08.19. 14:37:09

Bayer zsenialis, szeretem az irasait, musorait.

Netuddki. 2016.08.19. 14:42:03

@ob.szerver: Nemzet? Legfeljebb fidesz. A fidesz meg nem a nemzet. Nagyon nem azok...

Alick 2016.08.19. 14:51:58

A szókimondó udvari bolod, aki ha nem is vicces, de legalább beszólós...

MR3 Béla 2016.08.19. 15:51:06

Az a baj, hogy amit a cigányokról ír - pláne annak fényében, hogy minek kapcsán írta őket (agyonverés, szilveszteri késelés) - mind nagyon igaz.

morph on deer 2016.08.19. 16:11:05

@Sir Galahad:
"Ez a hangzatos trágárkodás azonban része a stílusnak..."

- Az meg maga az ember, mint tudjuk.
Illik is hozzá, mint az ötös számú pártkönyv tulajdonosához.

Az "élvonalhoz" tartozik, vitán kívül.
Ugyanaz a sötét gyökér, más szóval.

Behajtó70 2016.08.19. 16:27:48

És mind micsoda telitalálat! Nem csoda, hogy itt acsarkodtok - pont mint a veszett kutyák. Nem baj! Ha majd véget ér a hazugság világa (liberáldemokrácia PC dumával súlyozva), akkor az ilyen vélemények teljesen normálissá válnak, a felforgatók nem büjhatnak többé a PC duma pajzsa mögé.

ulpius66 2016.08.19. 16:33:34

Grabovszki!

Kösz, hogy ilyen szépen összeszedted!

Én pl. ezekért imádom a Zsótit!!!!!!!!

agent T 2016.08.19. 16:56:21

Én nem szeretem a Zsoltiban, hogy nagyon light. Pont, mint Bogár tanár úr, csak másként. Például azt a bizonyos pusztító világerőt, na azt semelyik nem meri világosan megnevezni.

morph on deer 2016.08.19. 17:41:27

@agent T:
"Én nem szeretem a Zsoltiban, hogy nagyon light."

Light?
Azért ma már elég világos kellene, hogy legyen mostanára, milyen sötét, csak magunk közt mondva, te nem látod?

Ugyanis ez a modor csak a hasonló mélymagyar taplóknak imponál, írástudó, értelmes emberek undorodnak az ilyen gerincmentes csúszómászóktól, akik mindig a széliránynak megfelelően mocskolódnak vagy hozsannáznak - mindig a saját pitiáner érdekeiknek megfelelően.

Valakinek lett már jobb az élete, mert a Bayer ekkora gyökér?

A hazafiak kevésbé szeretnék a hazát akkor, ha Bayer kevésbé tahó módon fogalmazna?

A fideszes "hazafiakhoz" tényleg csak ilyen bunkón lehet beszélni, mert csak ezt értik, a normális beszédmód az csak "libsibolsi" lehet?

Bayert vajon a kedves, jobboldali, polgári konzervatív mamája tanította erre a nyelvezetre, vagy ez már a fideszes 'elvárás' szüleménye?

Csak azért beszél így, hogy a Viktor is megértse?

De tényleg!
Miért nem képes valaki emberhez méltó módon kommunikálni, ha már az ötödik számú tag a Fideszben..?

agent T 2016.08.19. 17:50:36

@morph on deer: Ugye ismered a light szót? Ebben az esetben nem a fényre utaltam általa, tehát nem arra, hogy sötét-e vagy sem, hanem arra, hogy olyan, mint a light kóla.
Zsolti egyáltalán nem kemény, csak annak látszik. Öt mondatban le lehetne írni a legvérmesebb cikkeit, csak akkor tényleg habzani kezdene a szája a PC agybetegeknek.

Master. 2016.08.19. 18:10:10

Nem hiszem, hogy Bayer Zsoltnál is van lejjebb! Pedig ez a köpedelem eredetileg egy újságíró volt valaha. Mielőtt még pártpropagandát kezdett volna sorozatgyártásban írni. Korábban még a Népszabadságnál is dolgozott az istenbarma. Aztán övé lett az egyik egyszámjegyű Fidesz pártagkönyv és megindult a lejtőn. Ma már neve a habzószájú, gyűlölködő, korlátoltság és az intelligens emberek számára szalonképtelen igénytelenség szinonimája lett! Egy f*sz, ha tömören kéne megfogalmazni!

midnight coder 2016.08.19. 18:16:10

@Chris Kyle: "Korábban még a Népszabadságnál is dolgozott az istenbarma."
Mindenki követhet el hibát.

morph on deer 2016.08.19. 18:16:28

@agent T:
Hogyne!
Az a jelentés, amelyikre hivatkozol, a "könnyű". Mint tudjuk, angolban ez a szövegösszefüggésből derül ki, mivel a "fény" ugyancsak "light".
Bevallom, a poént sajnáltam volna veszendőbe menni, mert teljesen kézenfekvő, ahogy részleteztem.

Az azért biztos, hogy attól, hogy valaki nem megy le totál suttyóba, még lehet kemény, sőt!
Ha civilizáltabban fogalmazna, még akár hiteles is lehetne! Így viszont nem jobb, mint akármelyik kocsmai hőzöngő a napi Kocsis Irma adagja után..!

És ő képviseli a fideszes "elit" véleményét, gondold végig, ez kire/kikre van hatással!
Hát ez az..!

cov 2016.08.19. 18:29:07

@ka_TARZI_s: hogy apád rossz helyre dugta

cybericius 2016.08.19. 18:51:42

Sajnos nem ismerem munkásságát behatóan, de meg kell hagyni, derék ember ez a Bayer!

Sir Galahad 2016.08.19. 18:52:08

@Jenyei: Azt is, bár ilyesmiket inkább az Amerikai Népszava és a hasonszőrű úgymond ellenzéki oldalak szoktak írni.

$pi$ 2016.08.19. 19:03:33

@morph on deer: "A fideszes "hazafiakhoz" tényleg csak ilyen bunkón lehet beszélni, mert csak ezt értik, a normális beszédmód az csak "libsibolsi" lehet?"

A libsibolsik a "kurvaország" meg "elkúrtuk" típusú beszédet csípik, ők nem prosztók. :D

Master. 2016.08.19. 20:13:55

@midnight coder: ... ő maga egy hiba. Isten tévedése, a politikai gagyi és ízléstelenség megtestesítője. Bayer Zsolt a legolcsóbb hangulatkeltés legbunkóbb képviselője. Szégyen hogy egy ilyen ember egyáltalán publikálhat ebben az országban!

morph on deer 2016.08.19. 20:19:58

@$pi$:
Gondolm ezt is mostanában olvastad, ugye, egy "élvonalbeli" liberális újságíró tollából, aki mellesleg egy ellenzéki pártelnök barátja, nem utolsó sorban a párt alapító tagjainak egyike, nem?

Ilyen lehet igazi prosztónak lenni..!

A te helyedben én azért figyelmeztetném ezt a "kedves, antipatikus" személyt, hogy legalább a párt érdekében vdgyen vissza a tahóságból, mert többet árt, mint használ!
Lehet, hogy újat mondok, de akkor, ha valaki ebben a stílusban érvel, már az sem érdekel, hogy igaza van e - kizárt, hogy ilyen emberekkel én valaha is közösséget vállaljak.

Igaz, engem valóban a polgári normák szerint nevelt anyám, dehát nem vagyunk egyformák. Mindenesetre pártvezetőként én elgondolkoznék azon, hogy tényleg az aljanép beszédmódjával kellene e azonosulnia a Fidesznek, vagy esetleg a civilizált emberekhez is kívánnak szólni...

Nem muszáj, persze, de én kegalább megfontolnám. Veszteséget ez biztosan nem okozna, és még az is megeshetne, hogy kevesebben undorodnának a fideszes propagandától, mint most.
Ha ez érdekes egyáltalán, ugye :)

zastava · http://balkanmaskepp.blog.hu/ 2016.08.19. 20:34:22

Nem is az a hajmeresztő, hogy Bayer Zsolt olyanokat ír, amilyeneket. (Bár erre már rég van tabletta is, meg terápia is, és manapság már rég nem ciki segítséget kérni.) Az a félelmetes, hogy milyen sokan lelkesednek itt érte. Valahol azért még bennem van a vak remény, hogy ezek csak trollok, de bele sem merek gondolni, mennyien lehetnek azok, akik tényleg elhiszik, amiket összeokád.

pamut 2016.08.19. 20:48:30

:)

Fideszes = legalja.

Bayer kiváló példaképe, szimbóluma a fideszizmusnak. Lehetne hosszan sorolni a förtelmes emberi tulajdonságokat amiknek mintegy sűrítménye az a sötét rémület amit a fidesz jelent, de így tényleg egyszerűbb hogy Bayer ad neki arcot.

BéLóg 2016.08.19. 21:02:16

Cáfoljatok ballibfaxok, ne csak ugassátok a világot. Melyik beírásra tudtok ÉRDEMI ellenválaszt adni azon kívül hogy nácifasisztantiszemitafidessfújrohatt?
Ti vagytok a rózsadombi fajvédők és migráncssimogatók, a való életről annyi fogalmatok sincs mint egy újszülött gyereknek. De míg utóbbi nem magától ilyen, ti magatokat tettétek azzá és most ajvékoltok, hogy akad egxy ember, aki KOCSMASZINTEN de meg meri mondani azt, amit rajtatok kívül 9millió9száz9venenezer ember UGYANÍGY gondol.
Sőt, a legtöbben ti magatok is egyetértetek, de ezt csak lesötétített szobában egy Faraday kalitkában ülve mobilból kivett akkumulátorral meritek hangosan kimondani.

has 2016.08.19. 21:36:11

Semmi probléma bayerral. Kell a fityisznek egy ilyen sötét paraszt(Elnézést a dolgos földművesektől) aki az aljanép hangján tudja a fidesz igéjét hírdetni.

has 2016.08.19. 21:37:54

@BéLóg: Jaj itt egy újabb ballibező. Ugyan fogalmazd meg mi a liberalizmus. Persze ne azt írd, amit bayertől olvastál, vagy valami más szemináriumon hallottál.

Tizenötmillió Magyarok 2016.08.19. 22:27:50

GRATULÁLUNK BAYER ZSOLT KITÜNTETÉSÉHEZ !!!!!

Ha valaki Ő abszolut megérdemelte, hazájának tett szolgálataiért.

Chris Colombo2 2016.08.19. 22:33:37

Magyarország kormánya kitüntette Bayer Zsoltot - Magyarország kormánya a FIDESZ...akkor most mi is ezen a meglepő??

ember100 2016.08.19. 22:34:42

Helló !

TÉNYLEG VAN EMBER aki védi EZT a gyűlölködő pondrót !
Ez egy féreg !
Hogy nézhet tükörbe ?
Csak gondolatkísérlet :)
Mi lenne ha a cigány , zsidó , ballibsi helyébe azt írnám hogy fideszes , magyar bézsóti ?
Akkor is ennyire tetszene ?????
Gondolom már nem élnék :)
Ki ez a lény hogy leszólja a pápát ? osztja itt az eszet kocsmai stílusban , habár egy kocsmában ilyeneket mondana akkor úgy megvernék ahogy az a 3. as pontban történt !
Azért egy találós kérdés ki volt a 21. században aki egyedül saját kezűleg fegyverrel megölt 77 embert ?
A HELYES válasz Anders Behring Breivik KERESZTÉNY , JOBBOS , NORVÉG .
A plagáton feltüntetett "300" as szám 25.6 % EGYEDÜL !

ERRE mi a válasz ?

gyászhuszár 2016.08.19. 22:39:33

Bayer egy idiota de amit a ciganyokrol irt abban lehet nemi igazsag..

morph on deer 2016.08.19. 22:47:38

@BéLóg:
Tudod a "baj" nem az, hogy mit ír/beszél egy beborult köpönyegforgató opportunista, az csak szomorú, hogy egy hajdan igéretesnek számító tehetség manapság mások mocskolásából él, de nem "baj"!
A "baj" az, hogy manapság, Európa közepén, a kereszténynek és polgárinak mondott Magyarországon ez lett a norma!
A "baj" az, hogy ez/egy ilyen személy nemhogy publicitáshoz jut, hanem még ki is tüntetik!

Itt messze nem a migránsokról vagy a cigányokról van szó, hanem ÉRTÉKRENDRől, tudod?

Ahol ez az aljadék stílus kitüntetésre érdemes, ott bármi megtörténhet!

És ha azt hiszed, hogy a Bayer féle gerincmentes bunkó csak a "másik" oldalt képes ilyen alpári módon gyalázni, akkor ki kell ábrándítsalak: amelyik pillanatban Orbán bukik, abban a pillanatban fog Bayer Orbán ellenes cikkekkel előjönni, és téged meg a hasonló gondolkodásúakat gyalázni, probléma nélkül!
Ahogy ezt mindig is tenni szokta, akkor is "bátran" azt fogja mondani, amit a "zemberek" - szerinte - hallani akarnak, ahhoz, hogy népszerűséghez és elismertséghez jusson!
Főleg az értelmileg kihívásokkal küszködők körében, akik a taplóságot a bátorsággal keverik!

Mint most...

ember100 2016.08.19. 23:14:49

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!:
Helló !

Most jöttem rá hogy brejvikre gondoltál :)
Akkor gondoljuk tovább mi lett volna ha itt Magyarországon vérengzik és véletlenül a gyereked öli meg a cserkésztáborban ??????

$pi$ 2016.08.19. 23:18:47

@morph on deer: "amelyik pillanatban Orbán bukik, abban a pillanatban fog Bayer Orbán ellenes cikkekkel előjönni, és téged meg a hasonló gondolkodásúakat gyalázni, probléma nélkül!"

Miből gonolod? Amikor legutóbb bukott az Orbán akkor a Bayer elkezdte szidni meg gyalázni azokat, akik a fideszre szavaztak? Ugye tudod, hogy nem?

udvaros · https://udvar.wordpress.com 2016.08.19. 23:33:11

Az ilyen hírekből és blogbejegyzésekből is érezhető, hogy még javában tart az uborkaszezon. Pedig alakulhatott volna úgy a történet, hogy mondjuk Bayer lemond a kitüntetéséről Kaltenbach jelölése miatt. Na, ez már lett volna valami.

morph on deer 2016.08.19. 23:47:10

@$pi$:
Amikor legutóbb bukott, még lehetett sajnálni is, meg még benne volt a visszatérés lehetösége. Legközelebb ez már nem lesz így

Abból gondolom, ahogyan sikerült elvtársból is NERtárssá válnia. Gondolom a váltás legközelebb sem okoz nagyobb nehézséget. Az opportunizmus már csak ilyen.

Én a következetes, egyenes gerincű ellenfelet/ellenséget is többre becsülöm az időről időre "megvilágosodott" köpönyegforgatóknál, még akik esetleg jelenleg velem azonos nézeteket vallanak is, ez van.

Hiába, na, rá kell jönnöm, hogy a régimódi, úgymond klasszikus jellemvonásokat értékelem és tartom fontosnak, úgymint becsület, igazmondás, tisztesség, stb.
Még jó, hogy liberális gondolkodásúnak tartom magam, ugyancsak a hagyományos, - figyelem, nem az orbáni - értelemben.

pamut 2016.08.19. 23:57:22

Látom az öngerjesztő, határokat nem ismerő sötét fideszes gyűlölködés már olyan végletekig fokozta önmagát, hogy van ember aki ilyen nevet választ magának "@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!: "

Mondjuk mit várjon az ember olyanoktól akiknek egy Bayer az idolja... nem vagytok ti normálisak.... és ennek már a politikához sincs köze... ez már a totális elmebaj...

tpl 2016.08.20. 02:44:58

Ezek közül egyik sem idézet. Bayer tematikus írásaibólintott kidolgozott mondatok, értelmezhetetlenekkor így. Mondom ezt úgy, hogy legtöbb írásáróla a gyomrom kifordul.

E.Katolnai 2016.08.20. 05:02:06

tettszik, nem tettszik a sok magyargyűlölonek szükség van Bayer Zsolt szókimondására, mint ahogy szükség van a Kuruc infóra is, a liberális söpredék mocskolódása ellensúlyozására.
Kell a magyar embereknek olyan egyszerü fogalmazás, érthető hang, mely mellőz minden pc.-t, nevén nevezi az árulókat, nemzetünket gyűlölő idegeneket, és nem finomkodik a kifejezések használatával ...

E.Katolnai 2016.08.20. 05:23:52

Ismét beindultak a göthös törpék és szolgáik, most Bayer kitüntetése miatt. Ugyanazok, akik nem rég Horthy szobor vagy a Szabadságtéri emlékmű miatt őrjöngtek, Vass Albertet, Hóman Bálintot köpködték, most ez miatt verik nyálukat. Nemzetünk veszett ellenségei, ugyanazok, akik négereket, őrült arabokat szeretnének Magyarországon tízezer-százezer számra látni, akik beleugatnak, h a magyarok kinek emelhetnek szobrot, kit tisztelhetnek, most a liberalizmus nevében gyalázzák azt a szerzőt, aki nyíltan ki meri mondani, amit oly sok magyar nem mer. Mert a legtöbb magyar csendes és hallgatag, mert fél a bosszúálló göthösöktől, félti a munkahelyét, kevéske nehezen összegyűjtött értékeit: hát hallgat. De helyettük van olyan valaki, aki kimondja az elfojtott érzéseket, az elnyomott igazságot.
Már csak ezért is megérdemli kitüntetését!

pamut 2016.08.20. 08:16:51

Bayer látványos bizonyíték rá hogy a fidesz nem más mint egyfajta gyűlölet-szekta, ahol a legagresszívebbek, legszélsőségesebbek, leggyűlölködőbbek, emberi mivoltukból örökre kivetkőzöttek számítanak hősnek, példaképnek.

Mondtam már párszor hogy a fidesz: a Gyűlölet Pártja, az elmúlt egy év intézményesített, állandó, izzó gyűlölködése is ezt hirdeti, a legtrágárabb gyűlölködő kitüntetése és hivatalosan is példaképpé emelése ebből már egyenesen következett.

midnight coder 2016.08.20. 08:19:30

@pamut: "Látom az öngerjesztő, határokat nem ismerő sötét fideszes gyűlölködés már olyan végletekig fokozta önmagát, hogy van ember aki ilyen nevet választ magának "@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!: "

Azért hasonlót bővel látni a másik oldalon is. Elég visszaolvasni a saját hozzászólásaidat, elég kevés olyan van köztük, amiből nem csöpög a sötét, elvakult gyűlölet.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 08:20:16

Sokszor agresszív és feleslegesen trágár, nem a kedvenc újságíróm. De mivel a ballibák most rikácsolnak, utólag helyesnek tartom a kitüntetését,

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 08:22:27

@morph on deer:

Pedig Bayer éppenhogy nem köpönyegforgató alak, ő mindig mélyen hisz abban, amit mond.

El kellene már felejteni azt a ballib mítoszt, hogy aki nem ballib, az köpönyegforgató érdekember.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 08:23:50

@The Ghost Wolf:

A ballib szabályzatot több ponton is sértette bayer, de ezzel mi a gond?

midnight coder 2016.08.20. 08:27:46

@pamut: A gyűlölet alapvetően nem feltétlenül teljesen rossz dolog. Csomó olyan dolog van a világon, amit minden jóérzésű ember gyűlöl. Nem hiszem, hogy Pl. a Holocaustot, az örmények irtását, a kurdok ellen jelenleg is folyó népirtásokat, az iszlám állam műemlékrombolását, a női körülmetélést és kismillió más egyéb szemétséget ne gyűlölné bármelyik normális ember. És bizony egyes emberek is joggal érdemelték ezt ki: Hitler, Sztálin, Lenin, Mao, hogy csak a legismertebbeket említsem... A gond az, amikor a gyűlölet elvakítja az embert. Azért, mert valaki utálja Hitlert, ettől még akár Hitlernek is lehetett egy-két dologban igaza.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 08:29:16

@zastava:

A ballib terror az oka ennek: addig nyomták, gyalázták, fosztogatták a kisembert, hogy mára a már a Bayer-féle trágárság is elfogadható lett.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 08:30:47

@pamut:

Gyűlölet ballibául = valaki határozottan nem azt mondja, amit a ballib agytröszt szerint kellene.

micsoda? 2016.08.20. 08:30:49

Nem tudom, hogy ki részesült még ilyen kitüntetésben, de a helyükben visszaküldeném, Ugye volt, hogy a Köztársasági Elnök nem fogott kezet a kitüntetettel, most a fordítottjának vagyunk tanúi.

Végül is kiderül, hogy nem kell lenézni a korábbi "Szocialist munka hőse" , "Kiváló Dolgozó" és a többi kitüntetéseket, Ahogy akkor volt rá érdemtelen, az van ma is.

midnight coder 2016.08.20. 08:32:38

@a BircaHang Média szerk.: Azért maradjunk annyiban, hogy Bayer alsó hangon is picit ellentmondásos személyiség. Még akkor is, ha egyébként viszont valóban kimond egy rakás olyan dolgot, ami valóban így van. És aminek a nem kimondása bár politikailag valóban korrekt, de hosszú távon mérhetetlenül káros társadalmi folyamatokhoz vezet.

A nyugat-európai PC-nek is durván meg lesz a böjtje pár éven belül. A feszültséggel két dolgot lehet csinálni: vagy kimondod az okát és teszel ellene, vagy letagadod, elfojtod, és hagyod hogy hadd gyűljön a gőz. Csak ennek a vége előbb-utóbb robbanás. Európában ma ez utóbbi zajlik.

midnight coder 2016.08.20. 08:38:32

@micsoda?: Nem emlékszem, hogy valaha bárki is lenézte volna a szocializmusban a "kiváló dolgozó" kitüntetést. A "szocialista munka hőse" már egy picit viccesebb volt, bár ha arra gondolok hogy a cégnél ahol dolgozom olyan kampányok mennek, hogy legyél "security superhero", meg hogy "javascript ninja"-t keresnek álláshirdetésekben, néha arra gondolok hogy a valahol azért visszatér a múlt. :-D

2016.08.20. 08:49:32

Mivel az internet nem felejt, egy pár, igen értékes, mindent űátölelő és magas szinvonalon előadott, kiragadott mondatok Bayer Zsolt, kereszteslovag irásaiból.
Hiába no, művelt embernek nincs párja. / forrás : 444 /

1. Ehhez neked mi a kurva anyád közöd van, te geci fluffer?

2. Akkor mi a kurva anyádat csinálnak, te geci?

3. Hm? A kurva anyádat!

4. Vagyis, aki azt gondolja ezek közül, hogy itt folytathatja azt, amihez otthon hozzászokott, azt ki kell baszni innen, a kurva anyjába!

5. Úgyhogy az azeri meg a horvát geciláda kéz a kézben bassza meg a büdös kurva anyját!

6. Aki nem, az takarodjon a kurva anyjába!

7. Úgyhogy elmennek a törökök a büdös kurva anyjukba.

8. Ha esetleg nem, akkor még egyszer: a KURVA ANYÁTOKBA!

9. És mindegyiknek egyenként a kurva anyját!

10. Ez rólatok szól. A kurva anyátokat.

11. De hát, a kurva anyátokat!

12. Neked meg a kurva anyád…

@a BircaHang Média szerk.: Örülök hogy itt vagy ismét ! Lehet olvasgatni az egykori mszmp pártpropagandista aranyköpéseit . Okos kutya, jó kutya, ül és ha kell csahol.

micsoda? 2016.08.20. 08:51:31

@midnight coder: Azt is írhattam volna, hogy kigúnyolták, mindenesetre elvtársi osztogatásnak tartotta az új rend polgára. Meg kell nyugodnunk, "nincs új a nap alatt".:)

pamut 2016.08.20. 08:57:50

@midnight coder: épp most véded a totális gyűlölködést, és még neked áll feljebb? :D
én a hazaárulást, a magyarok saját kormányuk általi kifosztását, tudatos elbutítását utálom és ezen felháborodok, ami jogos, ráadásul én csak egy átlagember vagyok, nem én csinálom azt amit a rablókormány hogy intézményesített gyűlölködésbe zülleszti Magyarországot. persze ez neked nem fáj, sőt ez neked tetszik. te miért állsz ki a magyargyűlölő orbámaffia mellett?

pamut 2016.08.20. 09:02:29

@midnight coder:
"A gyűlölet alapvetően nem feltétlenül teljesen rossz dolog."

Ó, tudom én jól hogy a fideszeseknek csak akkor van van baja a lopással, hazaárulással, gyűlölködéssel, off-shore-ral, sikkasztással, hazudozással, a komcsi múlttal, sőt spicli múlttal, bármilyen rossz dologgal ha az nem fideszes :) évek óta nap mint nap ezt bizonyítjátok.....

amúgy még mindig olyan idióta vagy hogy Clinton rosszabbnak tartod Hitlernél? Csak azért kérdem mert ez (is) a bizonyíték rá milyen szélsőséges pontagyú debil kreténné darálja le az embereket a folyamatos gyűlölet. már fel se fogod hová süllyedtél, mivé amortizáltad le magad.

Bayer kitüntetése = Magyarország megalázása.

És egyben annak végső bizonyítéka, hogy a fideszesek egy vödör fost is boldogan megisznak ha rá van írva a vödörre hogy fideszes.

pamut 2016.08.20. 09:03:18

@a BircaHang Média szerk.:

:))))

jól van birka, ma is hülyét csináltál magadból, most már mehetsz vissza legelni :)))

pamut 2016.08.20. 09:07:54

Amúgy ha Bayert kitüntetitek, mi bajotok van a Kurucinfóval?

Látjátok, már a kurucinfós szintre süllyedtetek le...

szegény jobbik azért kénytelen középre húzódni a jobbszélről, mert a szélről kiszorítja a maffia és ezért nem marad hely vonáéknak.....

pamut 2016.08.20. 09:13:58

Na most kivételesen kedveskedek a fideszeseknek egy idézettel, had örüljenek, a sok hazaárulás után kell egy kis pihenés, amikor nekik kedves orokat olvashatnak, nesztek egy Bayer, tudom imádjátok, fidesz hőse, példakép, stb.:

"És ekkor, 30 (!) másodperccel a vége előtt, a mindvégig támadó magyart a kirgiz faszszopó geci megintette passzivitásért"

Van még sok, kurvázós, szarjankózós, erőszakkal fenyegetőzős, stb, stb, mind-mind egy fideszes álom, de úgy éreztem most ennek a faszszopó gecizősnek örülnétek igazán.

midnight coder 2016.08.20. 09:26:36

@pamut: "épp most véded a totális gyűlölködést, és még neked áll feljebb"
Értem. Ezek szerint te úgy gondolod, hogy Pl. a Holocaust vagy a női körülmetélés, vagy az örmény népirtás helyénvaló dolog volt, és kicsit sem gyűlölöd azokat, akik felelősek érte.

"én a hazaárulást, a magyarok saját kormányuk általi kifosztását, tudatos elbutítását utálom és ezen felháborodok, ami jogos"
Magyarul te is gyűlölködsz, csak téged a korrupció jobban zavar mint a Holocaust.

"amúgy még mindig olyan idióta vagy hogy Clinton rosszabbnak tartod Hitlernél"
Nem érted. Hitler egy ember volt aki bekerült egy adott történelmi helyzetbe, és ezt ő így reagálta le. Ha a 25 éves Hitlert beteszed a mai amerikai demokrata pártba, akkor jó eséllyel ott is karriert csinál, és a vége a dolognak nem Holocaust vagy II világháború, max. Arab Tavasz. A másik oldalon, ha a 25 éves Clintont helyezted volna el Hitler székébe (és kiveszed a képletből hogy egy nő az akkori német társadalomban nemigen csinálhatott volna ilyen politikai karriert) akkor nem biztos, hogy a németek (és a zsidók) jobban jártak volna.

2016.08.20. 09:35:39

@a BircaHang Média szerk.: Tudod, hogy nem sértek meg senkit, téged sem, hiszen nincs miért.. Csak arra szeretném felhivni figyelmed, hogy az emberi baromságnak, butaságnak és tahóságnak is van határa. Itt a példa a fideszes "mélymagyar okoska ".

Még egyszer, nem sértegettelek, csak próbáltam az ostobaság , az aljasság példáját megmutatni a Bayer féle irásoknál. Mert ha ezért lovagkeresztet kapott, akkor holnaptól, bárki , aki minden irásában anyázik, a másik anyját szidja--politikai, vallási nézetei miatt, akkor nosza, kezdjünk neki. Mert ha ez igaz, akkor mi --Te is és sokan mások is, velem együtt--még a kardokkal diszitett nagykeresztet is megkapjuk.

Ha most az egykori '56-osok felkelnének, akkor ezeket a mélymagyar aljas pojácákat halomra lőnék ! Mert azok az emberek, és a családtagjaik, sokan ma is nyomorognak, az egykori mszmp-s agit-proposok és megélhetési bértollnokok pedig--mint Bayer, Bencsik--mind mind hősök és hazafiak ! Mert segget nyalni azt igen jól tudnak Na ettől van sok embernek hányingere .

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 09:52:01

@jános515:

Ilyenek a művészek, sokan agresszívek. Nelem se kedvencen Bayer, a stílusát kontraproduktívnak tratom, De sokat tett a demokráciáért, a szabadságért, a véleményszabadságért.

Bértollnok? Ne viccelj! Ez egy unalmas, lejárt lemez, hogy aki ballib, az független, önálló, aki meg nem, az bértollnok. Hülyeség ez, te is tudod.

pamut 2016.08.20. 09:59:25

@midnight coder:
haha, nem is lennél fideszes, ha aljasságodban nem mindjárt azzal kezdenéd hogy kiforgatod a szavaimat:
"Ezek szerint te úgy gondolod, hogy Pl. a Holocaust vagy a női körülmetélés, vagy az örmény népirtás helyénvaló dolog volt"
Látod, ilyen aljassá, sunyivá, szar alakká züllesztett le téged az hogy mindig, évek óta minden szar mellé kiállsz ha azon rajta van a fideszes logo. Vagy eleve ilyen voltál, ezért lettél fideszes, mert a hasonlók között érzed jól magad? Szinte mindegy is, az ilyen aljasság önmagáért beszél, önmagát minősíti.

"Magyarul te is gyűlölködsz"
Nem én felháborodok, honnan van benned ez az iszonyú vágy hogy kiforgasd a szavaim, hogy - Bayerhez hasonlóan - megbélyegezz, verbálisan üss? A bayer-féle féreg tettek ilyenné, vagy eleve ilyen voltál?

"téged a korrupció jobban zavar mint a Holocaust."

Kiforgatás, level 3 :)
Tudod a másik szavának a kiforgatása az a hazudozás egy formája, a hazudozás egyik altípusa. Azt hazudod, úgy teszel mintha a másik azt mondta volna amit te belehazudsz, noha nem azt mondta. És aki hazudik, az romlott. Te csak ebben a kommentedben eddig 3x bizonyítottad be hogy hazug és romlott vagy. Ja, és nem csak kiforgattál, de csúsztattál és elhallgattál is, valahogy a hazaárulást és a magyarság szellemi tönkretételét kihagytad... mondjuk az lepett volna meg ha akár csak egy tisztességes mondatot is leírsz.

"Hitler egy ember volt aki bekerült egy adott történelmi helyzetbe, és ezt ő így reagálta le."
Igen, úgy mint a megtestesült ördög. Ezért Hitler az abszolút gonoszság szimbóluma. Te viszont nem értékelsz, hanem próbálod pragmatikus, leíró módon megközelíteni és így lényegétől, borzalmától megfosztani a világtörténelem egyik legnagyobb gyilkosának értékelését. Az ördög is kb. ezt csinálná ha védőügyvéd lenne....
Az meg hogy bármiféle alap nélkül közlöd hogy Clinton rosszabb lett volna, az sokadik bizonyítéka annak hogy hová darálta le az agyadat az örök gyűlölet amiben égsz.

Mondjuk azok után hogy Bayert véded, hát innen már tényleg nincs messze Hitler rettenetes bűneinek bagatellizálása vagy kimagyarázása... te egy-nagyon eltorzult, romlott ember vagy. Nem csodálom hogy vonzódsz Bayerhez.

ember100 2016.08.20. 09:59:49

@CSAK A dunába lőtt libsi a jó libsi !!!:
Helló !

TE BETEG VAGY !!!!!
Remélem tényleg nem szaporodsz :)
Amúgy honnan tudod hogy akiket bejvik megölt azok "ballibsik " voltak ?

pamut 2016.08.20. 10:00:40

Mi a különbség Bayer és a kurucinfó között?

Mi a különbség Orbán és Vona között?

pamut 2016.08.20. 10:02:46

A fideszes gyűlölet-vallás egyik szép eredménye, nézzétek mit írt itt fentebb éjfélkor valaki:
"Ha a gyerekem libsi lenne, en magam olnem meg, nem varnek Breivikre."

ember100 2016.08.20. 10:14:26

@pamut:
Helló !

Nekem válaszolt :)
És tényleg ezt tette a vezír és csapata a Magyarokkal , kettészakította az országot embereket.

pamut 2016.08.20. 10:26:44

@ember100:
Igen, Orbán egész életében azon dolgozott hogy kettétépje az országot, hogy hideg polgárháborút szítson, uszítson, magyar magyar ellen fordítson.

Csak mert ez az ő személyes politikai érdeke. A gyűlöletre építette-építi pártját, hatalmát, egész királyságát. Amíg eléri hogy hívei gyűlöljenek, addig uralja, kontrollálja, vezeti őket, addig érzelmi-szellemi szolgái lesznek a hívei.

Egész élete arról szólt hogy híveinek mindig gyűlölni való ellenségeket mutasson fel (kezdjem sorolni?....) és minden erejével szította a gyűlöletet, ahogy ezt teszi most is, és amíg csak él ezen a borzalmon fog dolgozni. Külön szakérőket is alkalmaz rá Finkelsteintől Habonyig. Az egész óriási orbáni médiabirodalom is ezt a célt szolgálja, ahogy az ilyen ikonikus gyűlölet-élmunkások, gyűlölet-zsoldosok mint Bayer kitüntetése, példaképpé emelése is.

Mindebből egyenesen következik, hogy a fideszeseknek a gyűlölet életmóddá vált, a gondolkodásuk keretévé, központjává, meghatározó vezetőjévé, ami már olyan szinten roncsolta-pusztította el a személyiségüket hogy egyesek már ide jutottak:
"Ha a gyerekem libsi lenne, en magam olnem meg, nem varnek Breivikre."

Orbán már többet ártott a magyaroknak, mint Kádár.

blindenhund 2016.08.20. 10:31:48

@ka_TARZI_s: na, pont az a gond, hogy előbb írni kell megtanulnod, aztán tollat/billentyűt használni.

morph on deer 2016.08.20. 11:49:07

@a BircaHang Média szerk.:
"Pedig Bayer éppenhogy nem köpönyegforgató alak, ő mindig mélyen hisz abban, amit mond."

Ó, hát persze!
Anno a másik pártlapnál is, meg most is.
Mikor miben kell, mikor miben előnyösebb!
És tényleg nagyon "mélyen" teszi mindezt, bizony! Lejjebb már nemigen lehet...

Tudod, vannak többen akik szintén nagyon mélyen hisznek abban amit mondanak,- bár nem jelenik meg nyomtatásban, csak az ápolók hallják - "én vagyok Napoleon..."

Lovagkeresztet nekik is!

morph on deer 2016.08.20. 12:03:15

@a BircaHang Média szerk.:
"...mára a már a Bayer-féle trágárság is elfogadható lett."

Nem mindenki számára, Birca.
Önmagában a stílus annyira taszít, hogy innentől kezdve teljesen mindegy, hogy miben van igaza vagy miben nincs, undorító!

Olyan, mintha egy trágyadombot kéne végig guberálni abban a reményben, hogy hátha van benne valami értékes, vagy legalább használható...
Ha lenne is, az akkor is mocskos és szaros, ugye..?

Szóval nem, kösz!
Ez a stílus nem a liberalizmus miatt ilyen, ez azért ilyen, mert egy tapló személy biztos benne, hogy "ez kell a bunkó parasztoknak", és ezt kapják!

Egyébként már jó néhány éve nem a "libsik" sarcolnak és szednek el mindent, szóval ezt az érvet nem kéne annyira forszírozni.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 12:37:23

@morph on deer:

Liberális volt fiatalkorában, aztán lett harmadikutas jobbos.

Aki egész életében nem ugyanazt vallja, az szélkakas?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.20. 12:38:24

@morph on deer:

Engem is taszít a stílus, ezért is csak ritkán olvasok tőle cikket.

Garrincha 2016.08.20. 13:37:10

A Fideszben mindenki másképpen nyalja Orbán seggét.Van aki festményt ad neki,van aki együtt bömböli vele a fehérvári huszárok csődörös tetteit,van aki strómanként hizlaltatja az Orbán család vagyonát,vannak akik egyszerűen csak agyatlan nyalógépek,akik Viktor, Viktor üvöltéssel lelkesedtek a nagy hasú vezérért .Ezek felmenői tapsolhatták az első sorból vörösre a tenyerüket Rákosi alatt is.Ez utóbbiból van vagy másfél millió,nos ezek színvonalához feltétlenül kell egy megbízható udvari szerző,aki egyébként nem tehetségtelen,csak végtelenül aljas és alpári.Ez Bayer.

2016.08.20. 16:04:18

@E.Katolnai: Legnagyobb ostobaság azt hinni, hogy ha valaki nem PC, akkor mindjárt igazság minden szava. Bayer Zsotti nem kimondja az emberek félelmeit, hanem gerjeszti azokat, és ez rohadt nagy különbség.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.08.20. 17:48:32

@a BircaHang Média szerk.: Örülök neki, hogy nem vagyok jobboldali keresztény-konzervatív ember. A balliba újságírók nem szoktak ilyen stlusban beszélni/írni senkiről. Sem másik ember csoportokról, sem politikai ellenfeleikről.
Úgy látszik ez a nyelvezet csak a lelki beteg, frusztrált jobboldali újságírók sajátja.

Tizenötmillió Magyarok 2016.08.20. 18:49:26

Szorakoztato a libsik undorito vinnyogasa. A Bayer is biztos jol szorakozik ezeken nyomorultakon, elore tudta hogy ez lesz.
Nagyon kivancsi vagyok, mit fog majd mondani, irni ezekrol a fergekrol.
Remelem nem fogja vissza magat :)))

2016.08.20. 19:20:21

@Tizenötmillió Magyarok: Te melyik liberális demokráciából osztod ékezetek nélkül a bayeri mélységű érveidet?

$pi$ 2016.08.20. 19:45:56

Lassan már egyetlen ballib blogon sem lehet hozzászólni az indexen. Csak így tovább! :(

2016.08.22. 03:40:33

Nem finomkodik ez a Bayer, de nem lehet azt mondani, hogy nincs igaza az idézett szakaszokban.

2016.08.22. 03:44:33

Bayer stílusa néha alpári, de gondolom ez is a hatás elérését célozza. Amit meg ír, az alapvetően igaz, legalábbis a fent idézett részletek igazságtartalmába nem lehet belekötni, csak a stílusukba.

Alex Raps 2016.08.22. 08:34:39

@Sir Galahad: Egy olyan világban ahol a fucking sikkes kötőszó számba megy az éves rendszeres Oscar dij átadáson, a Bayer féle célzott, vagyis nem a nyálas divatos, hanem az igazat erősítő trágárság egyálalán nem lóg ki. :)

Alex Raps 2016.08.22. 08:48:31

@ember100: Az embereket az a békeidőben háborús hiányt mutató 2006-os költségvetés hiány szakította végleg ketté, amelyet aztán megerősített a világgazdasági válság kezdetének idején 2008-as egyben 3%-os jegybanki kamatemelés (ugyanis ekkor csökkentett az a gazdasági környezet, amelybe amúgy alapvetően tartozunk 3%-ot) és tette fel a pontot erre az a devizahitel, amelyet az államitámogatású forinthitellel egyszerre kellett volna felszámolni (mert ugye az egyik a másiknak volt az egyensúlya). Ez a három tényező volt az amely miatt végképp megingott a választók bizalma az álliberális politikai erőkben. Mindezek mellett szinte szerencse, hogy az a nyugdíjemelések igéretével párezer forinton manipulálható meghatározó létszámú tömeg - amelyet én csak Kádárizmuson szocializált nyuggereknek hívok - elég nagy létszámban halt ki ahhoz, hogy ne tudjon hatást gyakorolni a jövőnkre. Ha érted amit írok, akkor az is meg lesz hogy az igazolható módon Soros pénzén terelt - zsidókkal és keresztényekkel szemben igazólható módon ellenséges több milliós muszlim tömeg - miért is olyan kedves az álliberó elvtársaknak. :)

Alex Raps 2016.08.22. 09:00:33

Magam véleménye: Miért fáj az bárkinek is ha arról beszélünk hogy a cigányság nem képes a beilleszkedésre? Ide jöttek ha jól emlékszem kb. 400 éve és azóta igazolható módon képtelenek beilleszkedni és teszik ezt úgy, hogy amikor én például Európán belül külföldre költöztem ez nekem még azon a napon sikerült. Ezt a fajta magatartást tagadni az ostobaság legteteje. Azt is jól lehet látni - és akinek működik az analitikus gondolkodása az észre is vette - hogy a cigányság a három csapás óta jókorát szelídült. Persze. Mert azok akik rendszeresen "sikeres" mintát tudtak adni az erőszak problémamegoldó képességéről, már végleg a sitten üdülnek.

tiberius744 2016.08.22. 10:54:06

Emberek!
Ébresztő!
Évszázadokon keresztül mennyi magyar vér folyt, hogy megvédjük Európát ettől a csürhétől. Most pedig megszegve, porba tiporva azokat a törvényeket amelyeket saját magunk hoztunk, saját költségünkön beszállítunk több millió potenciális gyilkost Európa kellős közepébe. Aki ezt támogatja, az mind saját gyermeke, unokája...gyilkosa!

ember100 2016.08.22. 18:42:54

@Alex Raps:
Helló !

Nem is az szakította ketté az országot hogy az elvesztett 2006 os választás után a vezír elkezdte "aki nincs velünk az ellenünk van " stratégiát. kivonulás a parlamentből , kordonbontás stb.
Lehet magyarázgatni Gyurcsány öszödi beszédével meg minden DE ez akkor is uszítás volt .
Ezért HAZAÁRULÓ az egész fidesz bagázs!

BéLóg 2016.08.23. 00:18:47

@has: Liberalizmus (ballibfax, pontosan az), hogy nekünk mindent szabad és mindennek a mértéke mi vagyunk. Amire mi bármit rámondunk az az, aki ezzel nem ért egyet az náci. Meg agymosott hülye.
A tolerancia az, hogy minket el kell viselni, aki miránk egy rosszat is szól, az náci. Meg agymosott hülye.
Az igazság letémenyésesei vagyunk, ezért aztán minden igaz amit mondunk, QED. Aki ez ellen szól, az náci. Meg agymosott hülye,
Minden ami más az szép, minden ami nemmás, az szar. Aki ezzel nem ért egyet, az náci. Meg agymosott hülye.
Mi demokratikusak vagyunk, illetve kizárólag mi vagyunk demokratikusak. Ha a nép nem minket választ, akkor az eleve nem demokratikus választás, aki mást mond az náci. Meg agymosott hülye.
Mi bátrak vagyunk, hiszen mindenki tudja a mondást, gyáva népnek van hazája. Nekünk nincs, nem is kell. Aki ezen felháborodik az náci. Meg agymosott hülye.
Egyébként is mindenki g****ci náci!

ursus artos 2016.08.23. 11:44:32

Két és fél hete megint volt egy lincselés... vs. beletaposni a gázba (és mellesleg a kocsiból hívni a mentőket és persze nem elszelelni, hanem irány be a rendőrségre...) Persze csak kiragadva ütősek az idézetek.

ursus artos 2016.08.23. 11:46:07

@ember100: "kivonulás a parlamentből , kordonbontás stb."
A kivonulás oka ismert a kordon felállítása meg konkrétan törvénytelen volt.

ursus artos 2016.08.23. 11:49:05

@randomnotexists: " Bayer Zsotti nem kimondja az emberek félelmeit, hanem gerjeszti azokat, és ez rohadt nagy különbség. "
Bennem inkább a "siófoki vonulás" gerjesztett félelmet...

2016.08.23. 14:24:15

@ursus artos: Nem zárja ki egymást. Sőt, erősíti.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.23. 15:57:58

@DanielK: "életed is veszélyben lesz. Büntetlenül fognak téged a Dunába lőni"

És egy kultúrállam se fogja menekültként befogadni, mert M.o. sem fogadja be a menekülteket.

bbwd 2016.08.23. 21:12:49

most mondja valaki azt, hogy nem írt igazakat...

a stílusával lehet vitatkozni, de az írásai valóságtartalmával botorság lenne

BéLóg 2016.08.25. 18:17:41

@DanielK: Na ez megint egy tipikus ballibfax válasz.
1. Amit más gondol az NYILVÁNVALÓ nem igaz. Mert én mondom.
2. Megmagyarázod NEKEM hogy ezt nem is én gondolom hanem valaki más.
3. Szart keversz ide, amiről nem is beszéltünk. hazudsz is, mert neonácikat eddig csak a ballibek tüntettek ki.
4. Közlöd a végső diagnózist, mindenki (de leginkább a mexólított) egy hülye, csak te vagy a helikopter.

Na hát EZT mondtam a "liberalizmusról", köszönöm hogy igazoltál. QED.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.25. 22:06:29

@bbwd: Amikor állít valamit, akkor is hazudozik. Legtöbbször viszont véleményt mond, mégpedig vállalhatatlant.

A kormány menekültellenes fasiszta uszítása sokakra hat. Saját kialakult véleményük nincs, csak a Vezért követik. A legvisszataszítóbb ősi ösztöneik bújnak elő a kultúrember máza alól.

bbwd 2016.08.26. 09:49:58

@atpijkamo116: te szándékosan kevered a menekült jogi kategóriáját a gazdasági bevándorlóéval? menekült, aki háborús övezetből érkezik, tehát a pakisztáni, afganisztáni, bangladesi, iraki, líbiai meg nyugat-afrikai nem az
továbbá csak az első biztonságos országig illeti meg ez a státusz, ami az ő esetükben törökország

milyen uszításról beszélsz? a normálisan gondolkodó emberek mind így gondolják, senkinek nem hiányoznak ide muszlim vallási fanatikusok

neked hiányoznak? szeretnél szomszédnak néhány családot?

ember100 2016.08.27. 18:16:09

@ursus artos:
Helló !

Jó kis kifogás :) Ez olyan fideszdroidos "illegitim , nem törvényes" vicces kifogások , De a Kossuth tér körbepisilése az volt .
Na hagyjuk már.
Bennem a kis cigánygyerek meg a szüleik lelövése gerjesztett félelmet , NEM IS KICSIT

2016.08.27. 18:36:21

eddig abszolút nem olvastam Bayert, de ha ilyen igazságokat ír le, akkor ezentúl minden írását elolvasom, kösz a tippet.

Szúrófény 2017.06.13. 03:44:32

@ulpius66: A Remete levele a lovagokrúl

Ídős egy komám, mit hallok felűletek? Megint Feltámadt a rangkórság, mint a kórság? Kilencven éves vén vitézek, kóbor lovagok, lovagolnak elő, Horthy apánk lila ködéből! Olyan deli vének, szőrén ülik meg az érdemrendet! A rozsdát leáztatták rúla ecetben, ki is smirglizték, hadd fényeskedjék, fejük sötétjében, legalább az! Vitézi telek, nem kell hozzá, abba már nem bírná beléütni a kapát, mint asszonyba a vizelőjét! De Ő Vitéz! Látná magát, ahogy kinéz! Felveszik szegény jó Bocskai gúnyáját, őtet is megcsúfolják!
Aztán lettek kóBorlovagok es! Valódi lovagi címet, még nem kaphatnak, hisz király sincs! Kiskirályok vannak bővibe, de az, más tészta! Az is megterheli, az éhes nép gyomrát! Hasmenésre készteti, az meg viszi az egész embert. Ahol nem azzal etetik, ő milyen jól él! Így aztán egymásnak adják a kitüntetést, mint kommunisták a forradalom emlékérmet! Lovaggá, egy rozsdás Fallosszal, Pallost nem bírtak szerezni! Tökkel, ami megfelelő lenne, az meg mégis zsenánt vóna!
Szóval alakul a jövőkép, mint púpos györek a prés alatt! Az se bír ott görbeségébűl kiegyenesedni, igyekezetük ellenére se! Hiába minden fáradozás, hamis hírmondó! A kikiáltó rekedtre órdíjja magát, úgy igyekszik, minden öntözőcsatornán, de a nép agya csak nem szíjja be, mint a főd, a túl sok esőt szokta!
Én mög csak vigyorgok, öreg tőgyfám alatt, magamba! Egy milliméterrel sincs több eszük, mint a kommunyistáknak! Mitűl lenne? Az ő nevelésük! Apáik is megéltek, uraskodtak szélhámos eszmével, ők is meg akarnak! Az, hogy az is beszart, egy idő múltával, az se zavarja! Fafejibe nem tudsz egy gondolatot beléverni, mint a szöget!
No Isten adjon jobb napokat! Becsületesebb népséget az országházba! De férjet/feleséget se tudtok választani, nemhogy képviselőt!
süti beállítások módosítása