B1 blogcsalád



Különös dolgok derültek ki a magyarok viszonyáról a menekültekhez

2016. augusztus 03. - nickgrabowszki

pl.png

A Századvég - az Orbán-kormány politikáját meghatározó think-tank nyilvánosságra hozta felmérést, amiben arról kérdezte a magyarokat, hogy mit gondolnak a menekültekről/bevándorlóról/migránsokról.  (A hivatalos változat itt, egy rendes összefoglaló itt.)

A tanulságok viszont az alábbiakban.

1. Alig van személyes tapasztalatunk a menekültekről.

Csak a megkérdezettek 25 százaléka mondta azt, hogy ő vagy közeli hozzátartozója találkozott már menekülttel. Ha feltesszük, hogy a minta reprezentatív volt és az embereknek 8-10 közeli hozzátartozójuk is van, akkor csak 200-300 ezer magyar szerzett személyes tapasztalatot a Magyarországon átvonuló emberekről és körülményeikről.

2. Akik találkoztak velük, azoknak a 90 százalékát nem érte inzultus.

Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük. Tehát alig néhány tízezer embert. Az összes magyar választó kevesebb mint fél százalékát. (Feltesszük, 18 év fölötti választókorú állampolgárokat kérdezett a Századvég.)

3. Ez a több tízezer inzultus különös módon nem kapott nyilvánosságot.

Bár ez a mennyiség statisztikai értelemben elhanyagolható, minden egyes eset személyes sérelem.

De ezekről az esetekről furcsa módon nem tudunk. Ráfoghatnák talán a liberális-baloldali, az illuminátusok befolyásolta médiára, ha nem tudnánk, hogy menekültügyben az Orbán-kormány propagandakampánya és a hatósági tájékoztatás határozta meg a közbeszédet.

De ez a több tízezer magyart ért személyes inzultus valahogyan lemaradt a plakátokról.

Ami különösen annak fényében meglepő, hogy a kölni molesztálási tömeges ügyet, bár nemcsak haláleset, hanem fizikai sérülés vagy nemi erőszak se történt, januárban heteken át bő terjedelemben tárgyalta, és azóta is előcitálja a kormánysajtó.

Különös, hogy a hasonló magyarországi esetek tízezreiről hallgatnak viszont.

4. A magyarok zöme ki van téve az agymosásnak.

A Fidesz és az Orbán-kormány az állami médián, pártszócsöveken, pénzkiszívó propagandaszájtokon, óriásplakáton, tévé- és rádiószpotokon, újsághirdetéseken keresztül mossa a választók agyát. A Századvég felmérése szerint csak minden 6. magyar tájékozódik külföldi forrásokból.

Egy jelentős részük - bár ezt nem mérték vagy nem közölték - nyilván csak a hivatalos tájékoztatáshoz és a kormányzati propagandához fér hozzá.

5. Ezért aztán nem csoda, hogy a magyarok zömének elítélő a véleménye a menekültekről.

A személyes tapasztalat és az alternatív források hiánya vezetett oda, hogy 

a megkérdezettek 90 százaléka továbbra is elutasítja az Európába irányuló illegális migrációt.

Sok múlik persze a kérdésfeltevésen. A menekülthelyzet helyett illegális migrációra kérdeznek rá például. (A Századvég - mint a Fidesz-klientúra egyik kifizetőhelye - sok jelét ebben a felmérésben és interpretációjában sem adta a semlegességének, vagy hogy a valóság érdekelné a fikció helyett.)

De azért az jellemző, hogy bár alig ismerjük őket, 90 százalékunk elutasítja a menekültek/bevándorlók befogadását. És az elutasítókat ebéli véleményükben az se ingatja meg, hogy Magyarországra senki nem akar bevándorolni/migrálni, hogy elvegye a munkánkat.

Valamint az is kifejező, hogy bár azokat a keveseket, akik találkoztak velük, 90 százalékban nem érte inzultus, de ennek ellenére 75 százalékuk negatív tapasztalatokat szerzett róluk. Hogy még érthetőbb legyen:

1000-ből csak legfeljebb 10-en találkoztak már menekülttel, abból csak egyet ért atrocitás, de attól még a másik 6-7 is utálja az arabokat. Sőt, a másik 800-900 is.

Azt látjuk, amit látni akarunk, és azt akarjuk látni, amit elvárnak tőlünk, hogy lássunk. Confirmation bias és underdog bandwagon-hatás.

Ha a magyar reformok nem is, de a kormányzati propaganda működik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr998932406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.03. 14:37:33

Ezt a meccset a ballibák csúnyán elbukták... ez van, tessék beletörődni.

A magyar emberek szeretnek előre gondolkodni: azaz nem behozni 2 millió iszlamistát, megvárni míg inzultank embereket, majd aztán pánikba esni, hanem inkább be se engedik a veszélyt.

bkz60 2016.08.03. 19:10:20

@a BircaHang Média szerk.: a Birka felsőbbrendű állat, te pedig jóindulattal is csak egy cikavírus vagy.

Pan Modry 2016.08.04. 10:17:36

Ez kb olyan mint amikor a kilencvenes evekben azok a szlovakok utaltak a magyarokat akik tanulatlanok voltak es eszakon laktak es soha nem is talalkoztak magyarral.

Thrasher 2016.08.04. 10:20:18

"bár alig ismerjük őket, 90 százalékunk elutasítja a menekültek/bevándorlók befogadását"

Jaja, szerintem is azt kéne tenni, hogy előbb hagyjuk, hogy betelepítsék őket, megölnek néhányunkat, aztán AMIKOR MÁR ismerjük őket, na akkor kéne mondani csak, hogy ne telepítsék be őket!

Hála a jó istennek, hogy a Fidesz amúgy valóban gerinctelen, hazug politikájával szemben ilyen kimért, racionális ellenzék áll.

Egyébként jó lenne más fontot választani, ez a keskeny szar olvashatatlan.

Pan Modry 2016.08.04. 10:22:33

@Thrasher:
azt hiszem te nagyon nem vagy kepben kiskomam

Medgar 2016.08.04. 10:32:10

Néhány gondolat a patkányokról, akiket az emberek többsége igazságtalanul elítél:

Nekünk magyaroknak
1. Alig van személyes tapasztalatunk a patkányokról.
2. Akik találkoztak velük, azoknak a 90 százalékát nem érte inzultus.
3. A több tízezer állítólagos inzultus különös módon nem kapott nyilvánosságot.
4. A magyarok zöme ki van téve az agymosásnak.
5. Ezért aztán nem csoda, hogy a magyarok zömének elítélő a véleménye a patkányokról.

shakespeare 2016.08.04. 10:35:18

"a megkérdezettek 90 százaléka továbbra is elutasítja az Európába irányuló illegális migrációt"

egy kérdés : az illegálist miért nem 100% utasítja el ?
szvsz. az a 10% is sok.

bebaszna, ha mondjuk 90% támogatná Afrika és Közel-kelet zöldhatáron való önkényes beköltözését.

az is külön érdekesség, hogy a mostani illegális tevékenység támogatók milyen szépen mocskolták a határon túli magyarokat amikor arról volt, szó, hogy ne afrikaiként kezeljék őket.

akkor az volt a válasz, hogy de, kezeljék csak ugyanúgy, AIDS teszt lepra teszt stb stb.

szép banda

anthro 2016.08.04. 10:57:03

És egyáltalán miért jó egy arab kecskepásztornak minden kínszenvedést vállalva elindulnia egy olyan közegbe, amihez semmi sem köti.....se kultúrálisan, se nyelvileg, se vallásilag, se.....
Miért nem a kőgazdag tesóihoz megy pl. Szaud-Arábiába ????

a Zamboni nem egy tészta 2016.08.04. 10:58:14

@a BircaHang Média szerk.: természetesen nem kizárt, hogy amit mondasz az reális veszély, de nagy birkaság azt mondani, hogy a magyar ember ezt előre lesakkozza...

Nem beszélve arról, hogy nem ballibek vannak, hanem én meg te meg ő meg ő meg ő.... akiknek a véleményalkotása, információszerzése, nyitottsága.... lehetne bizony fejlettebb.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 11:00:23

Menekülthelyzet HELYETT illegális migráció??? Hogy mi van??

Akkor tisztázzuk!! Illegális migráció van, menekülthelyzet nincs, maximum nagyon elenyésző mértékben.
Senki nem menekül, sehonnan! Senki nem üldözi őket, pláne Törökországban nem.

Miért hazudik a blogger??

Jó lenne már felhagyni ezzel a fasisztoliberális hazudozással!!

És kedves liberálnáci barátaim!! Attól, hogy valakinek más a véleménye, még nem lesz agymosott! Ezt egy felnőtt, modern, liberális és elfogadó ember megértené, de ti, a szélsőséges kirekesztő nézeteitekkel valamiért állandóan gyűlölködtök!!
Mert ugye a ti szubjektív nézetetek az egyetlen, és mindenki hülye, aki másképp látja mi??
Mocskos Nácik!! Rohadék, kollaboráns, Európaellenes migránssimogató fasiszták! Ezek vagytok!

a Zamboni nem egy tészta 2016.08.04. 11:00:28

mondjuk mert Szaud Arábia csak innen nézve "kb olyan mint Szíria"

Bubuci 2016.08.04. 11:04:47

Baromság, hogy a média eltussolja ha voltak incidensek. A média több mint 90%-a kormánykézen van és a legkisebb atrocitást is közli a bolhából elefántot csinálva. Példa erre a körmendi menekülttáborban történt ablakbetörés amiről a végén kiderült, hogy semmi köze a menekültekhez.
EMBEREK GONDOLKODJATOK!!!

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 11:07:51

@anthro: Területfoglalás, hódítás, igázás!! Ezért!! Nincs más oka.

Régen a birodalmak háborúval, vérrel, és harcok árán nőttek... Ma ott tartunk, hogy az áleurópai fasisztoliberális értelmiség önként dalolva adja át a földet az idegen hatalomnak humanitárius hazugságokra hivatkozva. Azt felejtik el, hogy ez a kultúra tette a közel-keletet olyanná, amilyen. Ha átteleportálod UGYANEZT a közösséget Európába, attól azok még nem fognak megváltozni!

a Zamboni nem egy tészta 2016.08.04. 11:08:30

@Prognozuoti Blasio: mindegy hogy hivod jogilag.... az, hogy 1-3 év szopás után Törökországból elindul, teljesen logikus.

Nem üldözi senki őket, nem kergeti, de ha pl van családod, akkor egy idő után elinulsz velük vagy elindulsz magad. Ettől még lefejezheted aki idejön és leteroristázhatod mindet, de azért kicsit lehetne a gondolkodásod cizelláltabb.

A menekült szó pedig hétköznapi értelemben elterjedt vagy egyes rétegek által használt szóhasználat. Te rögtön egy tucat hasonlót írsz:

"És kedves liberálnáci barátaim!! Attól, hogy valakinek más a véleménye, még nem lesz agymosott! Ezt egy felnőtt, modern, liberális és elfogadó ember megértené, de ti, a szélsőséges kirekesztő nézeteitekkel valamiért állandóan gyűlölködtök!!
Mert ugye a ti szubjektív nézetetek az egyetlen, és mindenki hülye, aki másképp látja mi??
Mocskos Nácik!! Rohadék, kollaboráns, Európaellenes migránssimogató fasiszták! Ezek vagytok! "

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.08.04. 11:17:44

Megint hazudnak a norvég és Soros dollárokból agymosott liberrálisok, ahogy azt megszoktuk. Életükben nem volt még önáló véleményük, csak azt fújják fel amit a Soros előír nekik.

És hogy a ballibák tudják: Orbán Vikotr megmondta, hogy ezek nem háborús menekültek. Egyiknek sincs ellőve a lába vagy keze, egfyik sem vérzik. Tehát ki hiszi el, hogy ezek a háborúból jönnek??

Ráadásul nem vízummal jönnek, Ferihegyen legálisan landolva, hanem 1000 kilómétereket szöknek hajókon meg határokon, tehát pláne hogy mitől lennének ezek legális menekültek?

Orbán Viktor megint fényévekkel járt az EU előtt amikor felismerte, hogy ezek csak azért jönnek hogy elvegyék a magyarok munkáját. Ráadásul köztudott, hogy ezek lusták dolgozni, azért jönnek, hogy vígan eléljenek a bőkezü magyar szociális rendszeren.

Nem hagyhatjuk, hogy ezek idejöjjenek és átvegyék a hatalmat felettünk és Magyarországon rabszolgák legyünk! Ma még csak 1000-et akar az EU hozzánk betelepíteni, holnap már 100 milliót!

Csatlakozz Orbán Viktorhoz és szavazz októberben az EU-ból való kilépésre!

2016.08.04. 11:18:04

A véleményem:
- aki papírok nélkül, suttyomban a hivatalos beléptetőket elkerülve, regisztrációt megtagadva jön, azt én nem szívesen látom. Akinek az első biztonságos ország a menekülésében Németország, azt nem szívesen látom.
- Ez nem keverendő össze a papírokkal, vízummal migráló magyarokkal, ugyanis szívesen mossák egybe egyesek
- Nem keverném össze a kettős állampolgárság elutasításával sem, ugyanis akkor a leszakadt területek állampolgárai, magyarságukra hivatkozva akartak megszállni minket. Ez részben meg is történt, ugyanis a munkahelyek többségében már nem Magyarországi magyarok dolgoznak, vagy dolgoztak. Ugródeszka voltunk Anglia felé. Az arab migránsok pedig nem dolgozni akarnak jönni, hanem menekült segélyből éldegélni.

Én kifejezetten libsi vagyok, de mégsem akarom a kényszer betelepítést. Sajnos szavazatommal viszont eszem ágában sincs támogatni a fideszt, inkább nevelek szír gyerekeket az albérletemben!

Arkhimédész 2016.08.04. 11:19:33

Információk a cikkből (kis betűvel):

1. Csak a megkérdezettek 25 százaléka mondta azt, hogy ő vagy közeli hozzátartozója találkozott már menekülttel

2. Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük.

Összegzés a végén óriási betűkkel:

"1000-ből csak legfeljebb 10-en találkoztak már menekülttel, abból csak egyet ért atrocitás..."

Ez most komoly? Minket nézel ennyire madárnak, vagy te magad vagy képtelen egymásután két egyszerű matematikai műveletre?

Az adataiddal számolva: 1000fő 25%-a szerintem 250, ennek 10%-a pedig 25 fő.
Nem pedig 1 fő, ami neked kijött. Bár belátom, hogy az okfejtésedhez az 1000-ből 1 az jobban hangzik. De ha azt szeretnéd, hogy komolyan vegyenek, akkor legalább a matematikában légy következetes!

steery 2016.08.04. 11:21:18

Ha a cikk írójának picit is számítana az, hogy több tízezer magyar embert ért valamilyen inzultus a migránsok részéről, akkor erre harapna, mint a pitbull és utána járna a részleteknek, amiket csúnyán elhallgat a kormánymédia. És konkrét példák százait hozná fel, részletezve, mik történtek, hol, mikor, kikkel, miért. Enélkül csak lufi az egész.
Kíváncsiak vagyunk a piszkos részletekre!

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 11:23:47

"az, hogy 1-3 év szopás után Törökországból elindul, teljesen logikus. "

Az pedig hogy Európa értelmesebb fele azt mondja, "ne gyere ide" szintén logikus.
Senkinek nincsen joga csak úgy rábökni a térképre, hogy mától ott akar élni... Ez nem így működik, nemhogy számukra, de senki másnak a világon!

"Nem üldözi senki őket, nem kergeti, de ha pl van családod, akkor egy idő után elinulsz velük vagy elindulsz magad. Ettől még lefejezheted aki idejön és leteroristázhatod mindet, de azért kicsit lehetne a gondolkodásod cizelláltabb."

Ha van családom, azt nem teszem ki a bizonytalanságnak, nem cibálom át gyalog a fél világon, nem teszem a gyerekemet életveszélyes ladikba a Földközi-tengeren azért, hogy egy biztonságos országból átkeljek egy más kultúra földjére, ami nem mellesleg az Iszlám első számú ellensége, ás állandó terrortámadások célpontja. Erről ennyit. Úgyhogy nem, nem indulok el!! Ha a hazámban háború dúl, nem fogok a biztonságos szomszéd országból elindulni, még távolabb a hazámtól...

Arkhimédész 2016.08.04. 11:28:27

@abcd1234:

Én kifejezetten mnem vagyok libsi, de ezzel az okfejtéssel legalább felerészben egyet tudok érteni. És itt az egyetértés a lényeg. A félig töltött pohár nálam félig tele van, nem félig üres.

Amivel vitatkoznék, az a határontúli területeken élő magyaroktól való félelem. Mára Magyarországon valójában munkaerő hiány van. Ember van persze, csak olyan szakmunkás nincs elég aki rendesen dolgozni akarna és tudna is. A határon túli magyar munkavállaló kiváló munkaerő . Egy a nyelvünket nem beszélő, máshoz szokott, idegen kultúrájú tömeg viszont nem segít semmin.

$pi$ 2016.08.04. 11:34:43

Még egy legenda megbukott:

“Nyíltan beszélt a helyzetről, azt mondta, csomó emberük van Európában, akik parancsra várnak, hogy megtámadhassák az európai embereket". Ez a párbeszéd Szíriában még a brüsszeli és párizsi támadások előtt volt.

Most írja az index. Amikor hónapokon keresztül ugyanezeket állították a hozzászólók, akkor mindenféle fasisztának el lettek mondva, hogy nem értik ezek az erőszak elől menekülnek és kizárólag csak adót fizetni szeretnének. :D

Anna King 2016.08.04. 11:36:24

szerintem tegyunk egy probat, a cikk iroja koltozzon ossze/melle nehany arabbal. beszeljunk ujra 3 honap mulva. pont.

arckönyv 2016.08.04. 11:38:19

ezt az egészet több irányból is zavar lengi körül, és ha mondjuk a hatályos szabályok szerint folyna a menekültek fogadása akkor kicsit könnyebb dolgunk lenne. az egyik oldalról látni kellene, hogy csak mert menekült meg szar neki, előtte azért gyarló ember volt valahol, és ahogy nekem sem fogják bemondásra elhinni a bankban, hogy becsületes, jó ember vagyok és adjanak nekem nyugodtan sok pénzt, őket sem kellene ilyen naivitással kezelni. a teljes elutasítás is eléggé visszás, van persze egy-két veszélyes alak köztük de azért a nagyrészük csak simán olyan bigott mint a keresztények többsége is. a legnagyobb gond szerintem pont ezzel van, a vallásosságot el kellene már felejteni. az integráció elengedhetetlen része a legkonfliktusosabb kulturális különbség erodálása, azaz a vallásé, amely még mindig a középkorban tartja ezeket a szerencsétleneket. meg persze a jó fehér emberek jelentős részét is ott tartaná ha mára nem szorult volna vissza ennyire a közéletből.
a világos feltételek megszabása a menekülteknek is segítene abban, hogy mire számíthatnak, meg az itt élőket is megnyugtatná, hogy olyanokat fogadunk be akik vállalják, hogy a fehér ember életstílusát felveszik. ezzel szemben hímes tojásként akarnak kezelni embertömegeket és arra hivatkozunk, hogy ez itt alapérték. és mi áll az érzékenység középpontjában? a legmegfoghatatlanabb dolog ami létezik és amiért évszázadok óta irtják egymást az emberek. szóval az egyik oldalról van egy elég embertelen előjog illúziója, hogy ezt itt a mi földünk csak azért mert ide születtünk és mindenki menjen a picsába, ami egyből elvesz bármilyen erkölcsi töltetet a dologból, a másik oldalról viszont ez itt egy működő közösség és akik itt a működő közösségben élnek hadd szabják már meg, hogy mi az amit elvárnak egy újonnan érkezőtől. ehelyett megy a teljes elutasítás vagy éppen a teljes elfogadás és reménykedés, hogy majd beilleszkednek. na ez a jelenség, ez a szélsőségesség nagyon gáz. ezt csinálja a politika, agyatlan barmokat bátorít és az értelmesebb, árnyaltan gondolkodni tudó embereket figyelmen kívül hagyja. bármilyen téma mentén képes ugyanolyan ellenségeket gyártani országon belül is mint ahogy most a menekült kérdésben. emiatt van zavar. mostanra látjuk is, hogy hova vezet.

ZX 2016.08.04. 11:39:24

Pofázás, pofázás, pofázás! De még egyetlen ember sem mondott egyetlen épkézláb ötletet, hogy hogyan lehetne megállítani a menekültáradatot. Mert így nem, az biztos.

Hajdú Peter 2016.08.04. 11:40:25

"1. Alig van személyes tapasztalatunk a menekültekről."

Kurvara nem akarom megtapasztalni, hogy 500 millio arab elfoglalja es lerombolja az orszagot.

ZX 2016.08.04. 11:40:45

@Anna King: Nem kell összeköltözni, kezdetnek elég ha beszélgetsz velük. De te még ezt sem tetted meg, a székedből a gép előtt ülve próbálod osztani az észt, hogy más mit csináljon.

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2016.08.04. 11:41:31

Pont a közeli események mutatják, hogy Törökország biztonságos:

hány menekültet akar Erdogan halál büntetéssel kivégezni? Egyet sem! Csak törököket!
hány menekültet tartóztatott le Erdogan és vágott börtönbe? Egyet sem! Csak törököket!
hány menekültet fosztott meg az állásától Erdogan? Egyet sem! Csak törököket!

És ezek után a gyurcsányista liberálsiok még azt merik hazudni, hogy Törökország egy élhetetlen meg nem biztonságos ország lenne egy menekült számára. Hülye agymosottak!
Minden menekült megtalálja a számítását Törökországban, ehet, ihat, dolgozhat amennyit csak megengdnek neki, a gyerekei is eljárhatnak iskolába ha kiengedik őket a táborból.

Hát mi kell még a menekülteknek? Toronyóra láncostul? Örüljenek hogy nem lőnek rájuk mint Szíriában. De az is kamu, hogy lőnek rájuk, hiszen nem is háborús menekültek. Csak a mi jólétünket akarják meg a mi földjeinket, hogy aztán ők kapják meg a busás EU agrártámogatásokat ne a mi nemzeti agrárvállkozónik, a mi Csányik, a mi Mészáros Lőrinc rokonságunk meg akiből Orbán Viktor akar sikeres embert kovácsolni.

ZX 2016.08.04. 11:41:51

@Hajdú Peter: Miért nem mindjárt 1 milliárd? Sőt, csillió billió. Mindjárt jobban hangzik nem?

vöröspanda 2016.08.04. 11:43:12

Ugyan nem vagyok már tinilány, de arab szemmel még mutatós nőnek számítok, ezért ért atrocitás tőlük. Az, hogy a statisztika szerint csak azok 10 %-át érte atrocitás, akik találkoztak a migránsokkal, nekem azt jelenti, hogy valószínűleg ők a mutatós nők, ez ilyen egyszerű, férfiakkal meg bányarémekkel nem szórakoztak, (már ha valaki nem azt akarja mindenáron bebizonyítani, hogy minden migráns maga a ma született bárány, és aki rosszat mond rájuk az egy náci rohadék)

bloglegelő 2016.08.04. 11:51:01

cím elolvasva, a blog leszarva

biztos érdekes téma lenne a magyarok viszonya a menekültekhez

most egyébként vesztenivaló nélküli migránsokkal van dolgunk

kedves blogger: tájékozódj az alapfogalmakról

a blogolás is ott kezdődik

Mérnork 2016.08.04. 11:53:05

Világviszonylatban 1000-ből csak legfeljebb 10-en találkoztak már skorpióval, abból csak egyet ért atrocitás, de attól még a másik 6-7 is utálja az skorpiókat. Sőt, a másik 800-900 is.
Hihetelen, hogy milyen előítéletesek az emberek... ;-))))

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2016.08.04. 11:56:24

@Hajdú Peter: "Kurvara nem akarom megtapasztalni, hogy 500 millio arab elfoglalja es lerombolja az orszagot."

Én sem. Gondold el, minden magyarra jutna 60 bevándorolt arab! mennyit kéne már dolgoznuk, hogy eltartsuk őket? És hol dolgoznánk rájuk, ha ,ár lerombolták az országot? Tántorogjunk ki Amerikába, hogy onnan küldjünk nekik dollárokat a megélhetésükre?

Ráadásul ezek nem fognak a mezőn lakni a mi juhászainkkal a csillagos ég alatt, hanem elveszik a mi panellakásiankat, a vezéreink kastélyait. A BKV járatokra fel se férnünk majd, mert ezekkel lesz tele már a reggeli járat is. Hogy jutunk el a munkába??

A boltban nem kapnánk semmit, mert ezek mindent felvásárolnak a 10 tagú családjaiknak, mi meg csak éheznénk. Ráa´dasul a boltos állást is elvennék a magyaroktól, így ki se szolgálnának mindket ezek az arab nácik.

Orbán Viktornak igaza van, ezeket ki kell verni az országból, különben elveszik a munkánkat, földjeinket, trafikjainkat, kaszinóinkat, panel lakásainkat, körzeti orvosiankat, a BKV járatainkat. Az asszonyainkat meg lányainkat meg hordában fogják megerőszakolni!

Kell-e még valamit mondanom Árpi?

d.j 2016.08.04. 11:57:45

OK. Utáljuk a migráncsokat. Ne engedjünk be egyet sem. De kérdezem, mi fasznak kell egy népszavazás erről? A kormány dönthet arról, hogy a kvótát elfogadja vagy sem. Ehhez nem kell népszavazás. Kidobni az ablakon milliárdokat a reklámokra a kampányra a népszavazásra, minek?
Az az érzésem, hogy ezt a népszavazást gyávaságból csinálják. Nem merik felvállalni a véleményüket az EU felé. De ha sikeres lesz a népszavazás, akkor mondhatják, hogy a nép akarta.
Nagyon remélem, hogy érvénytelen lesz a népszavazás és saját maguk hatáskörében kell elutasítaniuk a kvótát. Izzadjanak már egy kicsit.

a Zamboni nem egy tészta 2016.08.04. 12:02:03

@Prognozuoti Blasio: Igazad van, jogunk van ezt mondani sőt tegyük is meg. Én is megteszem.

A cizzelláltságot a megnyilvánulásaidra értem illetve erre, hogy a "menekült" kifelyezésen rugózol...

"Ha a hazámban háború dúl, nem fogok a biztonságos szomszéd országból elindulni, még távolabb a hazámtól..." dehogynem, ha elfogy a pénzed, az ismereteid hiányosak, egyszerű ember vagy, több ismerősöd kecsegtet nyugatről és 3 éve egy török táborban élsz... Nem mondom hogy ez racionális, de elfogadom, hogy akár az is lehet illetve azt, hogy nincsenek mindíg jó döntések. Törökország nem biztonságos, ha fogy a segély és ha a visszatérés az ISIS miatt (ez volt 2015-ben a trend) egyre reménytelenebb esély.

Még egyszer: nem akarok migránsokat látni Európába nem gondolom, hogy embertelen idióták....

+ értelmesen beszélünk egy kommentfolyamban.... beszarok :)

bloglegelő 2016.08.04. 12:02:30

@d.j: ugye nem ment neked a matek az isiben ?

tocsogsz az önellentmondásokban

Mérnork 2016.08.04. 12:02:36

@ZX:
"Pofázás, pofázás, pofázás! De még egyetlen ember sem mondott egyetlen épkézláb ötletet, hogy hogyan lehetne megállítani a menekültáradatot."
Két sor szögesdrót a határra közéjük meg disznóka telepíteni kellő egyedszámban, hithű mohamedán a közelébe se nagyon mehet, mer örökre tisztátalan lesz ő is és nem engedik be a paradicsomba halála után. ;-))))

szani12inda 2016.08.04. 12:07:39

@Arkhimédész:
a matematikához kis segítség:
" ő vagy közeli hozzátartozója "

Thrasher 2016.08.04. 12:07:58

@Pan Modry: ja nem? fú, köszi, hogy valaki, aki ilyen okos, mint te, felvilágosított!

prakp 2016.08.04. 12:08:18

@a BircaHang Média szerk.: Aztaq, gyere már közelebb, már többen írták neked, hogy szeretnék tisztázni személyesen a dolgokat. Persze ahhoz kevés vagy.

@Ballib Cenzúrázók Réme 10: Figyu, kistáska! Te beszélsz agymosásról? Mikor egy az egyben a fütyesz plakátjait olvasod ide? Milyen Soros, vazze?? Mutass erre egyetlen egy apró bizonyítékot!

Ballib Cenzúrázók Réme 15a 2016.08.04. 12:09:03

@vöröspanda: "Ugyan nem vagyok már tinilány, de arab szemmel még mutatós nőnek számítok, ezért ért atrocitás tőlük"

Sajnos ezek tények. A mi Pasa parki lakótelepünkre is beszöknek a migránsok. ahol lakik 30 nő, Ezek közül 90%-ot ért már migráns atrocitás. Ráadásul a felük már nyugdíjas és kettő belőlük tolószékes. De még ők is észrevették, hogy a migránsok atrocitálják őket.

A szomszéd lakótelepen ahol az ostoba prolik laknak, csak 40% mondja, hogy érte már migráns atrocitás, Négy még gondolkodik rajta, de jó az esély, hogy ők is belátják, hogy megtörtént, hogy a migráns atrocitáskodott ellenük.

I-Work 2016.08.04. 12:10:28

Az agymosás talán a a fidSS, cöf, cöf propagandánál kezdődik, utána folytatódik az ilyen posztokban, - csak győzzön az ember találgatni, hogy egy blogger miért fogadja el a Századvég nyilvánvalóan torz kutatását etalannok és miért magasztalja a blog a kormányzati és fidesz propaganda hasznosságát.
Ne is beszéljünk arról, - hogy magam is beszélgettem honfitársaimmal e kérdésről -, és egy kicsit sem tűnt úgy, hogy a harci díszbe öltözött pártpropaganda oly nagy hatással lenne az emberekre, akik már nagyon várják, hogy ez a harc legyen a végső...
Másrészt cinikus, - miközben a külföldi médiumok -, politikai nézettől függetlenül felforgatónak, anarchistának, demagógnak, sovinisztának és populistának nevezi a magyarok abszolutizmusra törő önjelölt koronás fejét, - a post szerint mégis a külföldi sajtótermékek hatására gondolják úgy többen Magyarországon, hogy a népvándorlóktól jobb félni, mint rettegni...
El kellene dönteni, hogy a post a kormányzat demagógiáját implicit támogatja-e annak látszólagos kifogásolásával, de a kutatás megállapításainak feltétlen elfogadásával.

bloglegelő 2016.08.04. 12:10:28

@d.j: na jó, lásd kivel van dolgod:

Orbán épp, hogy veszíthet a névszavazással, ha az őt támogatja.

mert az eu-übermenschek akkor is ránk kényszeríthetik az akaratukat

ezen gondolkoz fiam

de nem fogsz

dukeekud 2016.08.04. 12:10:40

"5. Ezért aztán nem csoda, hogy a magyarok zömének elítélő a véleménye a menekültekről.A személyes tapasztalat és az alternatív források hiánya vezetett oda, hogy a megkérdezettek 90 százaléka továbbra is elutasítja az Európába irányuló illegális migrációt.
"1000-ből csak legfeljebb 10-en találkoztak már menekülttel, abból csak egyet ért atrocitás, de attól még a másik 6-7 is utálja az arabokat. Sőt, a másik 800-900 is."

Ez egy hazug faszság, mellébeszéles. NEM ÉRDEKELNEK A TAPASZTALATOK, NEM ÉRDEKEL MILYENEK. NEM ÉRDEKEL, HOGY JÓK VAGY ROSSZAK !!

Akármilyenek is, N_ E_M A KAROK nem akarok belölük több száz milliót, nem hogy magyarországra, de Europába sem.
Nem akarok 100 millio Japánt, Kinait, Kanadait, vagy Ausztrált sem, Arabot meg aztán végképp NEM.
Mert nem akarom, hogy a beáramló embertömegek alapjaiban változtassák meg az Europai világot, szétverjék megszüntessék a nemzetállamokat.
A terrorizmus, meg a nemierőszak, csak hab a tortán, azt még akár kezelni is lehetne, de civilizációnk megsemmisítése elkerülhetetlen lenne, több száz millió arabbal.

ZX 2016.08.04. 12:12:03

@Mérnork: Még szerencse, hogy annak sok hithű muzulmánnak a fele keresztény. De te ugye még ennyit sem tudsz. A kerítés meg ugyan kit állít meg?

prakp 2016.08.04. 12:12:52

@Prognozuoti Blasio: "Az pedig hogy Európa értelmesebb fele azt mondja, "ne gyere ide" szintén logikus.
Senkinek nincsen joga csak úgy rábökni a térképre, hogy mától ott akar élni... Ez nem így működik, nemhogy számukra, de senki másnak a világon!"

Hű, bazmög, neked van bajod.

bloglegelő 2016.08.04. 12:13:07

@Mérnork: a hithű mohamedán azt vallja, hogy a hitetlenekkel szemben BÁRMI megengedett

nem fogja zavarni a disznóhús - majd kiadnak egy fatwát, hogy Allah megbocsátja, ha közben terjeszti az igazhitet

I-Work 2016.08.04. 12:13:17

@bloglegelő:
Orbán mindenképpen veszít, csak vele együtt a Magyarországon élő polgárok zöme is.
Nekem nincsen kedven orbán feudál-bolsevik abszolutizmusának kiszolgálásához, amit tesz, vállalhatatlan és előbb-utóbb felelnie kell.

prakp 2016.08.04. 12:15:16

@a BircaHang Média szerk.: Egy sör mellett, hogy miért trollkodsz. Hm?

zord íjász · zordidok.blog.hu 2016.08.04. 12:15:24

Különös dolgok derültek ki a blogger viszonyáról a menekültekhez, a magyarokhoz, a valósághoz. Ezek részletezésébe nem kezdenék bele, de hadd jegyezzem meg szerényen, hogy a tűpontos és hibátlanul helytálló vélemény és ítélkezés kialakításához az esetek 99 %-ban nincsen szükség személyes tapasztalatra.

Engem még nem erőszakoltak meg, nem csíptem be a érzékeny testrészemet a cippzárral, nem ejtettem a lábara üllőt. nem etettek meg szarral töltött palacsintával, nem kellett menekülnöm futva egy no-go zónában, nem robbantottak fel, nem ütöttek gyomorszájon, nem bombáztak le napalmbombával, de még Liberátorok sem szórtak még bombát rám, mint apámékra, viszont az öreg azt mondta, hogy ez nem volt fasza, és én hiszek neki,… tehát ha holnap a fidesz népszavazási-plakátkampányt indít a ezek káros hatásai ellen, én támogatom az elképzelésüket és aláírok, mert jó a fantáziám, és szerintem a szarral töltött palacsinta sem ízlene, és a híradásokból úgy tűnik, hogy a migránsprobléma kezelése nem tűnik egy sikertörténetnek, nálunk sokkal gazdagabb országokban sem.

Ahogy tehát egykori szomszédunk, a 96 évet megélt Pesta Laci bácsi mondaná, az ablakból kiszólva, a kezével elhajtva őket, amikor csöngettek a ház kapuján a kitűzős-hittéritőK : “Majd ha szükségem lesz magukra, szólni fogok!”

csak néha benézek ha marhaságot látok 2016.08.04. 12:16:27

érdekes módon az 56-os forradalomban és utána volt összesen 3000 körüli halott, kb 400 kivégzett, durván 13000 sebesült, 20 ezer bebörtönzött és kb ugyanannyi internált. ez max 60 ezer ember akinek közvetlen hátránya származott a forradalomból, az akkori lakosság 0,6%-a. disszidált kb 200-220 ezer ember, tehát a hátrányosan érintettek 3-4 szerese, magyarán a több mint 3/4-e semmilyen hátrányt nem szenvedett, hanem gazdasági megfontolásokból disszidált. Szíriában óvatos becslések szerint is meghalt olyan 400 ezer ember, 1,9 millió pedig megsebesült. az 2,3 millió, (a lakosság 13,5 %-a, a bebörtönzöttek, eltűntek, kitelepíttettek száma szintén milliós) csak az első 2 kategória áldozatainak a 3-4-szerese ugye 6,9-9,2 millió menekültet vált ki magyar modell szerint. ennek a 3/4-e legyen gazdasági menekült mint Magyarország esetében. de ENSZ becslések szerint nyugat felé "csak" 4 millió menekült hagyta el Szíriát, tehát a szíriaiak menekülési kedve "csak" fele a magyarokénak pedig ott nem 3 hete tart az öldöklés hanem több mint 5 éve. nem értem miért csodálkozunk, hogy ezek menekülnek, hisz 56 után a magyarok sokkal nagyobb arányban menekültek. természetesen teljesen másképp kellene kezelni a válságot, de az nem lehet meglepetés, hogy onnan menekül (és nem migrál) aki teheti

Wrex 2016.08.04. 12:16:59

Magyarország nem határos egy olyan országgal sem ahol háború van, tehát ezek nem menekültek, hanem migránsok. Pont. Aki pedig a zöldhatáron át próbál jönni az illegális migráns, azaz bűnöző. Bűnözőimportra pedig semmi szükségünk, van belőlük épp elég anélkül is, pl. a parlamentben.

prakp 2016.08.04. 12:18:10

@bloglegelő: Pontosan, azt nem látják át a Bircak, hogy még a kvótával járnánk a legjobban. Csak már fel vannak habonyizálva.

bloglegelő 2016.08.04. 12:18:21

@I-Work: és ezt most ki nem szarja le, te hülyegyerek ?

az országot veszély fenyegeti, és az ország nem tehet arról, hogy éppen egy Orbán hoz helyes döntéseket a megvédéséhez

menj le a határhoz és és ott verd a faszodat a helyiek előtt, hogy neked aztán nem kell az Orbán-feudalizmus, nincs olyan ár neked, ami nem érné meg, hogy megbukjon

nem sokáig lesz mit verned

Kuviklacz · szemelyesadatok.blogspot.com 2016.08.04. 12:18:31

@$pi$: Van egy kis probléma: európaiakat toboroznak, akiket nyaralás ürügyével visznek ki, még a visszafelé szóló repülőjegyet is megveszik nekik. Ez igazolja, amit próbálunk már megmagyarázni hónapok óta: a menekültek közé minek vegyülnének, amikor kényelmesen ideutaznak.
@prakp: Nem az én dolgom szólni, de süt belőle az irónia (van egy szám nélküli rém is, aki komolyan gondolja, de néha azt érzem Birca se.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.08.04. 12:19:13

@prakp:

Nem trollkodom sosem.

Októberben Bp-en leszek.

bloglegelő 2016.08.04. 12:19:42

@prakp: perszepityu

ha már önként bemászol a szaros verembe, akkor már csak visszalökni fognak, te fasz

Sir Galahad 2016.08.04. 12:20:43

A szerző is következetesen keveri a menekült és a migráns fogalmát, pedig nem azonos a jelentésük. A migráns szélesebb kategória, a menekült ezen belül egy szűkebb csoport. Menekültnek az nevezhető, akinek a hazájában háború folyik és hogy az életét mentse, elmegy a legközelebbi, lehetőleg szomszédos országba, ahol béke van, majd ott kivárja a háború végét, aztán hazatér. Magyarország viszonylatában egy olyan szomszéd van, ahol háború folyik: Ukrajna. Aki onnan jön, annak menedéket kell nyújtanunk, amíg ott nincs béke. Zárójel: nem tudok menekültek tömegeinek érkezéséről... A többi nem menekült, hanem migráns, velük nincs dolgunk. Ha van köztük, aki legálisan, papírokkal idejönne munkát vállalni, mert megvan hozzá a nyelvtudása, képesítése, eldönthetjük, hogy fogadjuk-e. Ha szükségünk van rá, és ő vállalja a beilleszkedést, esetleg jöhet - a többi maradjon, ahol van.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.04. 12:20:52

Le kellene szállni a magas lóról! Így nem lesz meg az áhított győzelem. Ha az emberek nem értenek veletek egyet, akkor nem az emberek a hülyék, hanem ti vagytok csapnivaló politikusok!

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.08.04. 12:20:53

@dukeekud: "Nem akarok 100 millio Japánt, Kinait, Kanadait, vagy Ausztrált sem, Arabot meg aztán végképp NEM."

Igazad, van és Orbán Viktor a megoldást már 15 éve leszállította: MAX 4 MILLIÓ BEVÁNDORLÓ MAGYARORSZÁGRA, azán slussz! Ha akkor a ballibák nem szabotálják el Orbán Viktor tervét, akkor ma nem lenne migrás kérdés. Viszont lenne nyugdíjunk meg olyan gazdaságunk amelyik képes előre növekedn, nem csak hátra.

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő. A társadalom elöregedésétől egész

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 12:21:56

@prakp: Igazad van... Holnap felkerekedek, és elmegyek az USA-ba, vagy Izraelbe, pénz, papírok, és nyelvtudás nélkül... Biztos fognak gondoskodni rólam, és semmi kivetnivalójuk nem lesz az ellen, hogy én akkor ott maradjak... Természetesen a kultúrám elfogadásához ragaszkodom, ellenben másokét nem tűröm... Simán jó lesz...

csak néha benézek ha marhaságot látok 2016.08.04. 12:22:01

@Wrex: az 56-os disszidensek is mind ausztriában meg jugoszláviában maradtak?

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.08.04. 12:24:00

@a BircaHang Média szerk.: "Októberben Bp-en leszek."

Nem fogunk semmiféle jöttment rongyos bevándoroltat beengendni az országunkba, Úgyhogy te októberben a kerítés szerb oldaláról fogsz csak bepislogni Orbán Viktor országába, tovább nem engedünk. Azon nyomban migrálhatsz vissza a Balkán-ázsiádba.

prakp 2016.08.04. 12:24:35

@bloglegelő: Hamár így letegeztél, fasszopó barátom, elárulom, hogy régóta nyakig vagyunk benne. Csak nem mindegy, mennyire lötykölik. Mivel ilyen jófej módon reagáltál, sejtésem szerint a pofádba jutott is pár szívlapáttal. Ami mellesleg mocskosabb, mint pár arab segge.

ZX 2016.08.04. 12:26:20

@Prognozuoti Blasio: Nyilván nem fognak beengedni, mert OV hadserege nem bombázta szét a házad. Azért gondolkodni is kéne néha. Ne legyen ilyen, de ha egyszer megtörténik, remélem majd romok alól legelőször a papírjaidat keresed ki, aztán meg csak olyan országba mész ahol beszélik a magyart, nehogy már papírok meg nyelvtudás nélkül indulj neki! :P

prakp 2016.08.04. 12:26:53

@Prognozuoti Blasio: Honnan a fenéből veszed, hogy " pénz, papírok, és nyelvtudás nélkül"? Mire fel általánosítasz?

Nazareus 2016.08.04. 12:27:50

Engem ez a mondat fogott meg leginkább:

"Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük."

Szerintem ez rengeteg. Azaz 10% esélyem van, hogy inzultus vagy bántalmazás érjen. Ha kimegyek Pesten sétálni az utcára találkozom legalább 100 emberrel. Ha abból 10% próbálna minden alkalommal inzultálni vagy bántalmazni, akkor nem mernék kimenni az utcára. A blogger mégis úgy állitja ezt be, mintha ez semmiség lenne.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 12:30:38

@a Zamboni nem egy tészta:

A menekült kifejezésen azért rugózok, mert ennek a kifejezésnek a használata nagyon jól megmutatja, hogy az adott médium Európa-párti e, vagy kollaboráns fasisztoliberális....
Az Index például állandóan "menekültezik", látatlanban olyanokra is rászórják, akik békés országból érkeztek, és semmiféle üldöztetésnek nem voltak kitéve...

A lépésüket én is megértem az ő szemszögükből. Nekem csupán annyi fáj, hogy sokan nem látják be, hogy nem egyeznek az érdekeink velük. És soha nem is fognak. Ha tetszik, ha nem, ők egy idegen nép számunkra, teljesen más kultúrából. Ez egy háború fegyverek nélkül. De ne legyen igazam.

Ad Dio 2016.08.04. 12:33:58

Menekülttel valóban nem találkoztam. Illegális bevándorlóval annál többel.
Nem gyűlölöm őket, de azt gondolom, mind nekünk, mind nekik nagyon káros hogy tömegesen, illegálisan Európába áramlanak. Hosszút távon mindenki szívni fog.

Sem a valódi menekültek megsegítésének sem a bevándorlásnak (legális keretek közt, megszűrve, kölcsönös hasznosságra törekedve) nem vagyok ellene.

Az ilyen ostoba agymosó cikkeknek viszont semmi hasznát nem látom.

prakp 2016.08.04. 12:34:48

@Nazareus: Arról a halmazról beszélünk, akit megkérdeztek, állítólag, a századvégesek. Érdemes ám ennek fényében nézni a dolgot. Egyébként, szerintem ha csak egy ilyen inzultus történt volna, már plakátkampány lenne belőle.

vöröspanda 2016.08.04. 12:36:43

@Ballib Cenzúrázók Réme 15a: aha, ezzel tudod az egyetlen bajom, hogy én azt írtam le, amit ténylegesen megtapasztaltam, nevezetesen: kétszer kellett leszállnom a villamosról, mert nem vették le rólam az arabok a szemüket és féltem tőlük (holott nem vagyok annyira besz@ri, másik két alkalommal kishíján fellöktek a szatyraimmal együtt csapatban közlekedő fiatal férfiak, migránsok, merthogy ők nem kerülnek ki egy hitetlen nőt... a te válaszod pedig elég erősen cinizmus szagú, és prekoncepciókról szól...

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 12:37:40

@ZX: Ahogyan az ide beáramló karrierista kalandor erőszakológépek tisztes részének sem bombázta le senki.
Nekem te mondhatsz, amit csak akarsz! 20-30 életerős férfira jutott egy nő/gyerek. Annyira menekül, hogy a papírjait nem találja, de a családot meg otthon hagyja??
Én ezeken napi szinten sétáltam át a Keleti pályaudvaron egy éve, engem ne fárassz a hülyeségeiddel, kérlek!!!
A papírjait nem találta a romok alatt (amit ugye magánál hord), de az Iphone-ját töltővel azt sikerült... Ez ám a menekülés.

Meg kicsit uncsi, hogy mindegyiknek ugyanaz a sztorija... Mindegyiknek megölték valakijét, lebombázták a házát, elvesztette a papírjait, de a család otthon maradt, mert apuci előkészíti nekik a biztos helyet Európában... Ja, és persze mind Szíriából jött, miközben mindenki tudja, hogy ez nem igaz...
Rájöttek mi a belépő Európába, leellenőrizni nem lehet, a sok hülye meg kajálja...

Ad Dio 2016.08.04. 12:39:23

@prakp:

Nem általánosítás, hanem statisztika. A többségre igaz az állítás. Te is utánanézhetsz a akarsz.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 12:39:42

@vöröspanda: megöltek?? Lefejeztek? Nem!! Akkor ne panaszkodj, hiszen semmiféle inzultus nem ért... Ezek teljesen természetes szituációk, legalábbis fasisztoliberáliséknál biztosan....

2016.08.04. 12:42:41

@Arkhimédész: A határon túli munkaerővel viszont az a baj, illetve volt a baj, hogy szinte ingyen dolgoztak. A cégek erre rendezkedtek be. Most, hogy már Szlovákiában is többszörösét lehet keresni, mára már csak a szerbek, ukránok és kevés román maradt itt. Ebből munkaerőhiány keletkezett. Igen ám, de a fizetések maradtak a 10 évvel ezelőtti szinten. Így sem a kvalifikált, sem a segédmunkás munkavállaló nem erőlködik a munkába állással.
Migráns ügyben az egyetértés lenne fontos, de sajnos ez pártharci kérdéssé vált és nem a józan ész, valós vélemény ütközik.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 12:44:55

@prakp: Onnan, hogy ez a hivatalos magyarázat tőlük...
Papírokkal mellesleg beléphet a tranzit-zónába, és jogosult benyújtani a menedékkérelmet ha háborús országból jött...
És mi a valóság? Hogy valami érdekes oknál fogva inkább másfelé mennek... Nahát... És nem is jönnek annyian...

$pi$ 2016.08.04. 12:46:02

@Kuviklacz: "Ez igazolja, amit próbálunk már megmagyarázni hónapok óta: a menekültek közé minek vegyülnének, amikor kényelmesen ideutaznak."

Minek? A csávónál akit a piros megafonnal letartóztattak volt vagy tíz útlevél, mégis a zöldhatáron közlekedett, nem? A másiknak, aki gyilkolt a magyarok vették le az ujjlenyomatát, nem?

Igen, már hónapok óta próbáljátok megmagyarázni, hogy nem jönnek a százezrek közt terroristák, a bizonyítékotok meg annyi, hogy "minek tennék?".

Hát minek köt magára bombát, minek hajt a tömegbe, minek vágja el a pap nyakát? Mert megteheti, azért!

Ad Dio 2016.08.04. 12:48:32

@csak néha benézek ha marhaságot látok:

"nem értem miért csodálkozunk, hogy ezek menekülnek, hisz 56 után a magyarok sokkal nagyobb arányban menekültek. "

56-ban itt egy terror nézett ki. A forradalmat vérbe fojtották és senki nem tudta, hogy 400 vagy 40000 kivégzés következik. Ráadásul a helyzet kilátástalan volt: a diktatúra győzött és aki szabad akart maradni, menekült. Btw nem úgy, hogy illegális módon elözönlötte a legmagasabb szociális juttatásokat adó országot, hanem megvárva az elosztás, osztrák táborokban élt addig.

Szíriában háború van. Senki nem csodálkozik ugyan a menekülésen, de a kimenetel még nem dőlt el. Szar ügy ugyan ha meg kell az embernek harcolnia a hazájáért, de néha ezt dobja a gép. Ezeknek az embereknek nem menekülnie kellene, hanem küzdenie. Mert gyáva népnek nincs hazája. Se ma se máskor.

vöröspanda 2016.08.04. 12:51:40

@Prognozuoti Blasio: értem, tehát, ha félnem kell a saját hazámban, az teljesen rendben van, ha sietnék valahova, mert általában céllal utazom és időre, de nem érek oda, mert meg kell szakítanom az utamat, az is rendben van... hallod te nagyon beteg vagy, vagy életedben nem dolgoztál még és a te időd nem értékes... komolyan némelyeknek agyára ment a megfelelési kényszer, hogy minden áron jófejek legyenek még a gyilkosokkal is...

Arkhimédész 2016.08.04. 12:52:48

@szani12inda:

aha, és az hogy jött ki, hogy 25 főből egy ő és 24 pedig közeli hozzátartozó??

$pi$ 2016.08.04. 12:53:26

"Akik találkoztak velük, azoknak a 90 százalékát nem érte inzultus."

Úgy van! És akik kimentek az utcára gyalog, azok közül 99.99%-ot nem gázolták halálra részegen. Valamiért azonban mégis általánosít az a gaz rendőrség, előítéletes, azt gondolják, hogy ha valaki bepálinkázik, akkor veszélyt jelent a többiekre a volán mögött.

Még meg is büntetik azokat, akik részegen vezetnek, pedig a józanok sokkal több balesetet okoznak, mint a részegek! És ráadásul olyan emberek követelik az ittas vezetés üldözését, akik még nem is láttak részegen vezetni senkit!

Gyűlöletkeltő mocskod plakátokon uszítanak az ittas vezetés ellen!

Előítéletes náci, általánosítás, le vele!

szemtanú 2016.08.04. 12:57:22

A 4. ponttal tökéletesen egyet lehet érteni, vagyis: A magyarok zöme ki van téve az agymosásnak.

prakp 2016.08.04. 12:58:16

@Ad Dio: "Csak annak a statisztikának hiszek, amit én hamisítottam..." De oké, nézzük innen: ez megint nem politikai kérdés akkor, hanem rendészeti. Ergo erre is alkalmatlanok az alulfizetett főnökeink, nem?

prakp 2016.08.04. 13:00:34

@Prognozuoti Blasio: Ezt adom, de nézd meg a "tranzitzónákat". Még a saját rendőrségünkkel és katonáinkkal is úgy bánnak, hogy inkább felmondanak. Nemhogy ezekkel a csórikkal. Szerinted ez rendben van így? Nem érzed benne a csavart?

Anna King 2016.08.04. 13:02:48

@ZX: maradjunk annyiban hogy kulfoldon elek, dolgozom veluk. pontosan tudom milyen amikor atneznek rajtam csak azert mert no vagyok. ha valaki ordit, menekult, ha valaki szemetel, menekult, ha valaki beszol a noknek, menekult... ugyhogy szerintem te is fogadj be nehanyat, aztan majd eszmecsere hogy tenyleg akarsz-e olyanokkal elni akik evszazadokkal vannak lemaradva.

prakp 2016.08.04. 13:03:14

@$pi$: Tudod, előbbire van példa, az utóbbira (lehet hogy még) nincs.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 13:06:00

@prakp: Nézd. Van a családban rendőr is, meg a katona is. Nem tudom mi megy a határon, mert egyiküket sem küldték oda soha... Nem volt indokolt.
Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy a hamispróféta balfasiszta média bármilyen hazugságra képes, hogy politikai hasznot szerezzen, és ostorozza a rezsimet. Fenntartásokkal kezelném ezeket a dolgokat. Ettől függetlenül lehet ebbe igazad van.

Az meg hogy miként bánnak velük... Ha valaki megengedni magának azt a luxust, hogy nem 600 kilométert "menekül", hanem inkább 2000-et az Európai Únióig, akkor ne lepődjön meg, hogy nem látják szívesen...

prakp 2016.08.04. 13:06:13

@vöröspanda: Bocs, hogy belekotty, de éppen mitől is rettegsz? Amiket felsoroltál, arra van ám megoldás. Úgy értem, a hisztin felül.

Larry Silverstein 2016.08.04. 13:07:15

Nem kell megvárni hogy a magyaroknak személyes tapasztalatuk legyen, mint a nyugatiaknak.

El kell menni és nemmel kell szavazni a migráncsokra.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 13:08:23

@vöröspanda: Bíztam benne, hogy átmegy az irónia, már csak a hozzászólásom abszurditása végett is. Nem ment át... Mindegy... A lényeg, tökéletesen igazat adok neked, és megértem a felháborodásod az utolsó betűig...

vöröspanda 2016.08.04. 13:09:40

például attól, hogy képen locsolnak egy kis sósavval, ha nem úgy nézek rájuk, ahogy szeretnék, sajnos szokásuk... ezért nem is mertem rájuk nézni, tudod milyen az, maikor utazol néhány megállót úgy, hogy érzed a gonosz és vetkőztető tekintete magadon de nem mersz még pislogni sem... ez nem hiszti, főleg mert az utazási időm lenne a relax időm is, hiszen amikor megérkezek, bárhova, akkor ott feladatokat kell megoldanom, és bocsi, de kikérem magamnak, hogy ilyen helyzetbe állítson bárki is

Wrex 2016.08.04. 13:10:22

@csak néha benézek ha marhaságot látok: Nem. És? Te is "disszidensek"nek nevezted őket, nem pedig menekülteknek, holott Ausztria és jugó velünk határos ország, tehát addig igenis menekültek voltak. Viszont onnantól kezdve hogy Ausztriából ill. jugóból továbbmentek, ők is migránsok lettek. Csak épp legálisan mentek tovább, a mostani sáskahad túlnyomó többségével ellentétben.

vöröspanda 2016.08.04. 13:10:26

@Prognozuoti Blasio: hát, lehet, hogy kicsit érzékeny kezdek lenni erre a témára, sajnálom

prakp 2016.08.04. 13:11:46

@Prognozuoti Blasio: K.G. törm, 2 gyerekes családapa, pont karácsony előtt vonták vissza a "túlfizetést", satöbbi. Le is szerelt a francba. De erről van cikk most az indexen, olvasd el.
A másik, ha már tipliznem kell valahonnan, lehetőleg oda mennék, ahol meg is tudok élni, nem?

Ad Dio 2016.08.04. 13:12:08

@prakp:

Ne hazai statisztikából indulj ki, hanem osztrákból, franciából vagy épp németből.

prakp 2016.08.04. 13:12:38

@Larry Silverstein: Gratula, feltaláltad a terrorellenes spanyolviaszt!

prakp 2016.08.04. 13:14:24

@Ad Dio: Mivel itt élek és elvileg savazati jogom is van, miért rettegjek más problémája miatt? Ha jól tudom, nem sok magyar gripen osztja a demokráciát Szíriában...

Ad Dio 2016.08.04. 13:15:47

@prakp:

És gondolod hogy egy németül ne beszélő, képesítéssel nem rendelkező, iszlám világban szocializálódott ember nagyobb eséllyel él meg _Németországban, mint mondjuk Egyiptomban? Feltételezve, hogy "megélhetés" alatt nem az életvitelszerű segélyen élést érted....

Ad Dio 2016.08.04. 13:16:42

@prakp:

Olvasd kérlek végig a gondolatmenetet mielőtt megnyilatkozol.

Prognozuoti Blasio 2016.08.04. 13:18:22

@prakp: Ne egyes szám első személyben beszélj, mert ez konkrétan népvándorlás, nem pedig egy egyéni döntés a túlélésért. Nagyon nem ugyanaz a kettő.

Az pedig, hogy az Index mit ír, illik fenntartásokkal kezelni. Jelenleg az sem tisztázott, hogy milyen érdek mentén korteskedtek Európa iszlamizálódása érdekében.

Persze attól függetlenül igazad lehet. Biztos méltatlan helyzet ez sok rendőrnek meg katonának. De ettől még nem lesz kisebb probléma Európa leigázása.

prakp 2016.08.04. 13:20:21

@vöröspanda: Savas bácsi van errefelé is, saját nevelésű... Elhiszem, hogy jó nő vagy, ezért azt gondolod, hogy mindenki rád van állva, aki csak futólag rád néz. De továbbra is azt gondolom, hogy ezt túlspilázod. Ha meg nem, akkor sem engedném a helyedben, hogy ez mérgezze az életed, hanem megoldást keresnék rá.

Larry Silverstein 2016.08.04. 13:25:05

@prakp: Most ez komoly? Ha lennének papírjaik, nem lennének a tranzitzónában. Ha lenne pénzük, nem Németországba meg Svédországba igyekeznének, ahol még van némi szoc. ellátás nekik.

Ha lenne alapszintü nyelvtudásuk, legalább vmi ócska munkát hónapok alatt találnának, ha akarnának. De vagy nem akarnak vagy semmire se jók. szentkoronaradio.com/blog/2016/07/05/integracio-egymilliobol-csak-54-migrans-dolgozik-nemetorszagban/

na4 2016.08.04. 13:25:06

Ezt a baromságot! Ahhoz, hogy tudjuk mi az a pofon, elöbb hagyjuk magunkat pofonvágni? Hülye!

Breaking news: újabb beilleszkedni vágyó migráns ölt Londonban. Egyre jobb lesz.

A migránscsürhe takarodjon ki Európából. Indul az új keresztes háború. Kotródjanak!

ZX 2016.08.04. 13:27:40

@Prognozuoti Blasio: Ja bazmeg, egész Irak meg Szíria romokban. Tényleg tök hihetetlen, hogy mindenkinek ugyanaz a sztorija. Vannak gyerekek meg nők is köztük, de érthető ha inkább hátrahagyja a családot és ha megvan a menekültkérelem, akkor sokkal biztonságosabban el lehet őket juttatni oda ahol a családfő van. Útközben ha van pénze akkor annyi telefont vesz amennyit akar, de ugye azt te is tudod, hogy papírokat nem minden sarkon árulnak. Gondolkodj vazze gondolkodj, tudom, hogy nehéz de ne add fel hátha egyszer összejön neked is.

prakp 2016.08.04. 13:29:03

@Prognozuoti Blasio: Erre gondoltam: index.hu/belfold/2016/08/04/deli_hatarvedelem_rendor_katona_korulmenyek/

@Ad Dio: Jogos, de vajon a magyar "kivándorlók" teológiai alapon tendálnak inkább nyugatra?

ZX 2016.08.04. 13:30:15

@Larry Silverstein: Szavazzál nemmel. Azt majd meglátod az megállítja-e őket. Esetleg felpofozhatod a fingodat az is ér annyit.

Ad Dio 2016.08.04. 13:30:18

@prakp:

"Ha meg nem, akkor sem engedném a helyedben, hogy ez mérgezze az életed, hanem megoldást keresnék rá."

A szexuális zaklatással szemben tehát az a megfelelő védelem, hogy hozzászoknak a nők? Érdekes elgondolás...

arckönyv 2016.08.04. 13:30:23

@vöröspanda: neked nagy szükséged lenne orvosi segítségre...

vöröspanda 2016.08.04. 13:32:16

@prakp: kicsivel több savas, robbantós, késelős, baltázós, stb, bácsi van a muszlimok között, mint az átlag európaiak között, ez sajnos, vitathatatlan. Ez, amit leírtam nem mérgezi az életemet, azért írtam le, mert nagyon unom, hogy ballib oldalon (ahol én is voltam még két évvel ezelőtt) annyira félvállról veszik azt a társaságot, akik Nyugat Euróbában már sokak életét pokollá tették, vagy nemes egyszerűséggel elvették... a Népszínház utcában a sok közül az egyik muszlim üzlet neve az volt, hogy SARIA, volt olyan vasárnap délután, maikor ezen az útszakaszon kizárólag arabokat lehetett látni és nem voltak túl barátságosak,.. ez nem túl spilázás, hanem tény, nem tudom milyen megoldást találhatnék a váratlanul, úton útfélen felbukkanó esetek ellen, nem hiszem, hogy ez az én dolgom lenne, nem fogok burkába öltözni (amúgy tisztességesen öltözök, elég öreg vagyok már hozzá) alkalmazkodjon én hozzám az aki idejön, tőlem is ezt várná el a saját hazájában, ha nem akkor harcolni fogok ellenük, ahogy tudok

prakp 2016.08.04. 13:33:47

@Larry Silverstein: Oké, biztos van sok potyaleső, de ezt akkor sem így kellene kezelni, hogy akkor az összes rohadjon meg a kazettás bombák alatt. Ha teszem azt, téged befenyít itthon a cigányhorda és menekülnöd kell, milyen szempontok alapján választanál úticélt?

Ad Dio 2016.08.04. 13:35:21

@prakp:

" Jogos, de vajon a magyar "kivándorlók" teológiai alapon tendálnak inkább nyugatra?"

A magyar "kivándorlók" az Eu egyik alapját jelentő szabad munkaerő-mozgás miatt oda mennek, ahol többet keresnek. A mi kivándorlóink zöme nyelvet beszél és képzett. Tömegével nem a kinti szociális rendszeren mennek élősködni. Aki mégis így tesz, azt a fogadó ország helyében szépen haza is küldeném.

Csúsztatásokkal semmire nem mész. Ne keverd össze a szezont a fazonnal.

Az illegálisan bevándorló közel keletiek, észak afrikaiak és távol keletiek szinte semmiben nem hasonlíthatóak össze a külföldön munkát vállaló magyarokkal. Bár - ha már itt tartunk - ha tényleg elmérged a helyzet az illegális bevándorlás körül, az akár az EU szétesését is eredményezheti, ami őket is lehetetlen helyzetbe hozhatja.

prakp 2016.08.04. 13:38:12

@Ad Dio: A megoldás keresése nem egyenlő a megszokással. Nagyon nem. Adott esetben raptor haverok, satöbbi, most honnan tudjam, hogy csak hiszti vagy tényleg ennyire tré a helyzet?

@vöröspanda: 112

Larry Silverstein 2016.08.04. 13:38:34

@prakp: Biztos nem az iszlámba menekülnék mint ahogy soha semmilyen európai nem menekült soha az ő szarfészkükbe.

A kazettás bomba elől meg meneküljenek Törökországba, vagy ahova akarnak, mi közöm hozzá?

2016.08.04. 13:38:44

Szóval aki nem ért veled egyet az "agymosott". Ti vagytok az igazság egyedüli letéteményesei, mi? Egy alternatív valóságban talán. De sajnos hiába görcsöltök, ezzel csak még inkább felhergelitek a népet

Larry Silverstein 2016.08.04. 13:40:14

@ZX: Ja, már a kerítésre is ezt mondtad. Ne építsük meg, mert embertelen. Minek építsük meg, nem állítja meg őket.

Megállította őket. A népszavazás meg juunkerék ámokfutását fogja megállítani.

Ad Dio 2016.08.04. 13:42:18

@prakp:

"most honnan tudjam, hogy csak hiszti vagy tényleg ennyire tré a helyzet?"

Mindaddig míg nincs másik információs forrásod az adott helyzetre, illik elfogadni a közlő véleményét.

prakp 2016.08.04. 13:43:13

@Ad Dio: Nem állt szándékomban se csúsztatni, se kötni az ebet a karóhoz. Mondjuk a targoncás jogsi aztán tényleg nagy képzettség, mert a magyarok zöme nagyjából ezen a szinten van. Azt hiszem, abban nem értünk egyet, hogy szerinted ez politikai kérdés, szerintem szimplán rendészeti. Csak épp a regnáló vezéreink ezt uszításra használják fel, holott az alkalmatlanságuk csimborasszója.

Ad Dio 2016.08.04. 13:44:00

@prakp:

" A megoldás keresése nem egyenlő a megszokással."

Akkor Te milyen "megoldást" javasolsz annak a nőnek, aki úgy érzi, hogy a migránsok zaklatját, szexuális tárgynak nézik? Szerinted mit kellene tennie?

$pi$ 2016.08.04. 13:45:56

@prakp: "az összes rohadjon meg a kazettás bombák alatt"

A németek visszaküldenének egyes migránsokat magyarországra. A magyarok visszaküldenék őket Szerbiába.

Namost ha a magyarokat azzal vádolod, hogy a kazettás bombák alá küldenék őket, akkor a németeket is vádolhatod ezzel. Sem Szerbiában sem Magyarországon nem lövik őket kazettás bombákkal.

$pi$ 2016.08.04. 13:46:45

A kazettás bombák számossága Magyarországon és Szerbiában ekvivalens. Stimmt? :D

vöröspanda 2016.08.04. 13:46:52

@prakp: ezt a haverok dolgot nem is értem, nem sértegetni akarlak, de úgy gondolom, hogy te nem Budapesten élsz... én a munkám miatt elég sok helyen fordulok meg, méghozzá sokszor úgy, hogy félórával azelőtt tudom meg, hogy hol kell lennem... lehetetlen előre tervezni dolgokat, és az ismerőseim is dolgoznak... egyébként amiket leírtam jó egy - fél évvel ezelőtti dolgok, akkor vettem egy bors spray-t , az azóta is a táskámban van, szerencsére nem kellett még használni. Mostanában békésebb itt, és tetszik nem tetszik ebben a kormánynak is része lehet...

prakp 2016.08.04. 13:47:07

@Larry Silverstein: Persze, egy Erdogan-féle tisztogatásba, mi? Tudod, az is érdekes, hogy a gránit szilárdságú alapnyelvény szerint nemzetközi egyezményről nem igazán lehet népsavazni. Pár tirpák hülyesége szerinted megállít egy EU-t? Ez nekem úgy tűnik, hogy ugat a kutya a láncon. Sőt, próbálja harapni a gazdi kezét.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.04. 13:48:38

@ZX: "Vannak gyerekek meg nők is köztük, de érthető ha inkább hátrahagyja a családot és ha megvan a menekültkérelem, akkor sokkal biztonságosabban el lehet őket juttatni oda ahol a családfő van."

Tehát szerinted érthető, hogy a családot ott hagyja a háborúban addig, amíg ő átjut európába?

"Gondolkodj vazze gondolkodj,"

Neked se ártana, ha megpróbálnád!

Larry Silverstein 2016.08.04. 13:50:49

@prakp: nem az EU-t kell megállítani hanem a liberrált vezetést kell megfékezni. Ők most kaptak egy picsánrúgást a Brexittel, nem áll jól a szénájuk. Lengyelország-Csehország-Szlovákia-Magyarország-UK egy darab migránst sem enged be.

A népszavazás politikai véleménnyilvánítás, jogi ereje az EU felé nincs. De megnézném hogy a mai helyzetükben szembe mernek-e menni vele!

Macropus Rufus 2016.08.04. 13:54:18

@Pan Modry: és a Pirézek? Anno egy felmérésből kiderült, hogy a magyarok nagyrésze rühelli a Pirézeket, jobban mint a romákat. A baj ott volt, hogy olyan, hogy Piréz nem is létezik :D Kitalált népcsoport volt.
De ettől függetlenül nem szívesen várnám meg míg itt is gondot okoznának a bevándorlók.

prakp 2016.08.04. 13:54:42

@Ad Dio: Csak egyetlen egy pénisszel rendelkezőt mondj, aki nem így tekint egy nőre... Nemár, hogy nem nézed meg a miniszoknyás csajokat, baszki. Szóval ne játsszuk ezt a puritán marhaságot, hogy csak az arabnak áll a cerka...
@vöröspanda: Nem sértesz meg vele, igen, vidéki vagyok. Ennek ellenére nem savazok, nem nyúlok alá a buszon egy csajnak se, sőt. Hidd el, ha mifelénk valaki az akaratod ellenére kikezdene veled, hamar szarul járna. De ez nem iszlám, meg arab kérdés, ez egyszerűen emberi hozzáállás kérdése.

Ad Dio 2016.08.04. 13:54:59

@prakp:

"Mondjuk a targoncás jogsi aztán tényleg nagy képzettség, mert a magyarok zöme nagyjából ezen a szinten van."

Mire alapozod ezt? Tudnál esetleg statisztikát mutatni erről? Én csak a saját ismeretségi körömet tudom alapul felhozni. egy vidéki mintavétel: a többség szakmával és minimum alap szintű nyelvismerettel ment ki. Illetve aki ezek nélkül, az már itthon van.

"Azt hiszem, abban nem értünk egyet, hogy szerinted ez politikai kérdés, szerintem szimplán rendészeti."

Ha ez így lenne, akkor 1. egész Európa teljes rendészeti rendszere alkalmatlan a feladatára, mert hiszen látjuk amit látunk 2. ha ez így van, akkor ez innentől már politikai kérdés: vajon az a megoldás, hogy folyamatosan drasztikusan növeljük a rendészeti kiadásainkat (fegyveres rendőrt minden sarokra), vagy az, hogy véget vetünk ennek a sehova nem vezető folyamatnak?

"Csak épp a regnáló vezéreink ezt uszításra használják fel, holott az alkalmatlanságuk csimborasszója."

Azt hiszem, a Te gondolataid alapjául egy belpolitikai szimpátia-unszimpátia szolgál. Ez el is fogadható normális esetben. Viszont ez már régen nem normális eset. Itt egy nagyon komoly rendszerszerű krízis zajlik. Ilyen helyzetben aki párszimpátia mentén pozicionál, az komoly stratégiai hibát vét. Körülöttem rengeteg liberális és baloldali elköteleződésű ember él, de a többség úgy véli: Orbán egy gengszter, de ebben a dologban igaza van.

prakp 2016.08.04. 13:56:14

@vöröspanda: ...és igen, a kurmánynak annyiban biztosan része van ebben, hogy még ezek a gettótöltelékek is inkább letipliznek innen.

ZX 2016.08.04. 13:56:51

@metal: Nem a háborúban hagyja, hanem a menekülttáborban.

prakp 2016.08.04. 14:00:19

@Ad Dio: "Ha ez így lenne, akkor 1. egész Európa teljes rendészeti rendszere alkalmatlan a feladatára, mert hiszen látjuk amit látunk 2. ha ez így van, akkor ez innentől már politikai kérdés: vajon az a megoldás, hogy folyamatosan drasztikusan növeljük a rendészeti kiadásainkat (fegyveres rendőrt minden sarokra), vagy az, hogy véget vetünk ennek a sehova nem vezető folyamatnak?"

1.: Szerintem így is van. Alkalmatlan is.

2.: Ha alkalmatlan, öntsünk bele még több erőforrást?

De visszakérdezek, szerinted mi a megoldás? Egy új vasfüggöny? Vagy mi?

ZX 2016.08.04. 14:00:51

@metal: Ja és nem egyedül, hanem több családtaggal.

prakp 2016.08.04. 14:02:54

@Larry Silverstein: Azért ennek a Brexitnek még várjuk ki a végét...

Nem azt mondom, hogy ész nélkül fel a sorompókkal, helló!

birka menet 2016.08.04. 14:16:15

@vöröspanda:

nem vették le rólad az arabok a szemüket a villamoson? Te meg nem jelentetted fel őket a rendőrségen nemi erőszakért? Hát milyen fajvédő magyar anya vagy te????

Azt a történetet meg elfelejtetted, hogy a gyerekeddel éppen beszállni készültél az autódba, amikor migránsok hada rohant oda hozzátok, feltépték a kocsi ajtaját, megpróbálták a gyerekedet elrabolni, téged meg megerőszakolni.

Ezek is minden napos esetek, hiszen minden nap terjesztik az illetékesek, hogy hogy te meg ezeket az attrocitásokat elfelejtetted?

Amúgy nem lehet, hogy akik téged a villamoson megbámultak, a piacon majd fellöktek, a dinnye vásárláskor fél kilóval átvertek, a termék bemutatón bóvlit sóztak rád 200 ezer forintért, a diszkóban a melledet fogdosták, az italodba extasyt kevertek, a forgalomban eléd vágtak majd leanyáztak, az uszodákban magukat úszóedzőnek kiadva megerőszakoltak, nos ezek nem is arabok voltak, hanem a te büdös nagy suttyó magyar honfitársaid?

vöröspanda 2016.08.04. 14:21:22

@prakp: nem azért kérdeztem, mert bunkónak tartanálak, hanem mert errefelé ez a haverok majd segítenek kérdés nem nagyon járható a távolságok meg az elfoglaltságok miatt, de el tudom képzelni, hogy valami kisebb településen ez is játszik

vöröspanda 2016.08.04. 14:23:02

@prakp: igen, nem a legjobb megoldás, de ez esetben jó...

Ad Dio 2016.08.04. 14:30:04

@prakp:

"De visszakérdezek, szerinted mi a megoldás?"

Én biztos hogy nem a rendőrállamra szavaznék. Európa liberális világ, ami többé-kevésbé demokratikusan épül fel. Aki ehhez a rendszerhez nem tud alkalmazkodni, annak itt nincs helye. Épp azért, mert úgy tűnik a többség szívesen él úgy ahogy most. Ez a liberalizmusnak és a demokráciának az 1x1-e.

Ez volna tehát az én alapállásom: az illegális migráció ROSSZ. Európának ki kell mondania, hogy ez így van és hogy a jövőben tenni fog ellene. És ha lehet gerincesen tegyük mindezt. sokkal őszintébb egy kemény határőrség, falakkal, szöges kerítésekkel, mint az a mentalitás, hogy az ide Európába eljutott illegális bevándorlóknak minden elfogadunk, semmit észre nem veszünk, de közben szépen csendben lelövetjük a törökökkel a török határon az oda érkezőket. Merthogy ma ez megy és ez engem mélységesen felháborít. Velejéig hazug rendszereket futtatunk és csak egyre mélyebbre süllyedünk a hazugságainkba.

Persze a kerítés önmagában nem megoldás, de egy olyan része, amit nem lehet kihagyni, mert nincs mivel helyettesíteni. A legfontosabb az lenne, ha a közel kelet stabilizálható országait stabilizálnánk és a migráció okait igyekeznénk felszámolni. Nem megyek ebbe itt bele, mert messzire vezet, de vannak konkrét ötletek is. Én is hangoztatom, de nálam sokkal okosabbak is. ami ma megy, az a szakadék velé vezet, sehova máshova.

Ad Dio 2016.08.04. 14:31:45

@prakp:

"1.: Szerintem így is van. Alkalmatlan is.

2.: Ha alkalmatlan, öntsünk bele még több erőforrást?"

Akkor? dobjuk be a gyeplőt? Írjuk ki, hogy Európa vége? Oszlassuk fel magunkat?

ZX 2016.08.04. 14:34:37

@Ad Dio: Hű! Pörgünk mint a szélkakas egy kommenten belül is. :D

ZX 2016.08.04. 14:52:52

@Ad Dio: Amennyiben a liberális Európába lépést őskonzerv módszerekkel tiltjuk meg. Abban viszont igazad van, hogy a problémát a gyökerénél kellene kezelni. Csak el kéne már kezdeni végre, de helyzet egyre inkább a Brian életére hasonlít... már sokadszor. :(

grafoguru 2016.08.04. 14:58:24

@Nazareus:

""Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük."
Szerintem ez rengeteg. Azaz 10% esélyem van, hogy inzultus vagy bántalmazás érjen. Ha kimegyek Pesten sétálni az utcára találkozom legalább 100 emberrel. Ha abból 10% próbálna minden alkalommal inzultálni vagy bántalmazni, akkor nem mernék kimenni az utcára. A blogger mégis úgy állitja ezt be, mintha ez semmiség lenne."

Szövegértelmezésből 1-es. Vagy matekból. De leginkább mindkettőből.
Olvasd át még egy párszor, l a s s a n , hogy te is megértsd.
Neked még az óriásplakátot is hiába írják.

Larry Silverstein 2016.08.04. 14:58:26

@ZX: Semmi köze a liberalizmusnak ahhoz h megvédjük a határt. Az USA v. Ausztrália talán konzervatív?

Gránátvetővel lőnek ki akár tutajon mész, akár gyalog.

Larry Silverstein 2016.08.04. 15:00:01

bréking - a mai londoni eszelős is egy büdös néger volt, norvég-szomáliai migráncs

Ad Dio 2016.08.04. 15:06:37

@ZX:

"Amennyiben a liberális Európába lépést őskonzerv módszerekkel tiltjuk meg. "

Nem így van. A liberalizmus nem azt jelenti, hogy mindenki megtehet bármit. Az az anarchia. A liberalizmus célja az, hogy azoknak, akik elfogadják a játékszabályokat, minél nagyon mozgásteret (szabadságot) biztosítson. A szabályok elfogadása jelen esetben azt jelenti, hogy 1. alkalmazkodom az egyes országok törvényeihez 2. átveszem a liberális világ alapvető világképét (integráció). Egy liberális államnak KÖTELESSÉGE megvédenie a polgárait és betartatni a törvényeket, azaz fellépni azokkal szemben, akik erre nem hajlandóak vagy nem képesek. Épp azért, mert a demokrácia többségi elve ezt megkívánja tőle.

Sajnos a tévedésed eléggé közkeletű. Ennek az az oka, hogy a liberalizmust nagyon sokan azonosítják azzal az állásponttal, amit a magukat "liberálisnak" nevező politikai erők per pillanat képviselnek. Ez azonban általában nem "a" liberalizmus, hanem annak szélsőbal olvasata (bal-liberalizmus) vagy épp libertarianizmus, ami meg megint egy másik műfaj.

Kapaszkodj meg: én liberális vagyok ÉS jobboldali. A konzervatív szót nem szeretem. Ez kifejezetten pejoratív. Én nem érzem magam konzervatívnak amikor nemzetállamban, teljesítményben, kapitalizmusban, tulajdon sérthetetlenségében meg ilyesmikben gondolkodok.

Lémusz 2016.08.04. 15:06:43

„Ezért aztán nem csoda, hogy a magyarok zömének elítélő a véleménye a menekültekről.
A személyes tapasztalat és az alternatív források hiánya vezetett oda, hogy a megkérdezettek 90 százaléka továbbra is elutasítja az Európába irányuló illegális migrációt.”
Az állami agymosásról szóló rész után én nem tettem volna be egy olyan részt, amiben a menekült és az illegális migráns kifejezések tartalmilag azonosak.

A menekülteknek az Európai Unió területén joguk van menedékkérelmet benyújtani. Miért is nem akarnak az illegális migránsok élni ezzel a lehetőséggel? Mert az EU gonosz, és nem hajlandó a területén minden magát igazolni nem tudó embert oda engedni, ahova az illető menni akar. Ráadásul a kérelmek elbírálása is lassú.
Az is tény, hogy nem csak a háború sújtotta országokból akarnak Németországba jutni az emberek, vagy, hogy most azok is jönnek, akik elől korábban menekültek. Egyesek számára Ők akkor is menekültek lesznek, ha a valódi menekülők egy a millióhoz arányban lesznek köztük.
A lényeg, hogy sokan úgy döntöttek, hogy a törvények megszegésével áthaladás, vagy letelepedés céljából bizonyos országok területére lépnek. Ezzel ők egyértelműsítették, hogy nem kívánják betartani ezen országok törvényeit. A tranzit, vagy célországok lakosainak egy része ezt elfogadja, de van az őslakosságnak egy jelentős része, akik erre nem képesek.
Lehet itt belemagyarázni fajgyűlöletet, érzéketlenséget vagy tudatlanságot, de ha egy idegent találunk az előszobánkban a betört ajtó mögött, nem hívjuk meg vacsorázni. Ha Magyarországot vesszük, így is van éppen elég törvényen kívüli. Persze, ha a társadalmi felfogást meg akarják változtatni, elegendő eltörölni a törvényeket. Ha nekünk sem kellene papírokkal igazolnunk a személyazonosságunkat, mástól sem várnánk el. Csak hát ki merné rábízni az életét egy olyan szakemberre, aki nem tudja igazolni a végzettségét. Jelenleg azonban a hivatalos álláspont az, hogy az illegális bevándorlók nem büntethetők a törvények megsértéséért, míg mindenki más igen. Ez diszkrimináció, és az emberek ezt sem szeretik.
„Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük.” Én ezt a számot is soknak találom. Gondoljunk bele, hogy akkor volna 100 % ha az a szegény migráns mindenkibe belekötne, akivel találkozik.  Piszok fárasztó lenne így végigsétálni az országon.

Larry Silverstein 2016.08.04. 15:08:54

@Larry Silverstein: Persze kb. 16 óra eltelt mire a média le merte írni hogy migránsnéger volt, eddig nyilván nem látszott a színe. Vagy csak be vannak fosva, mert nesokára polgárháború lesz.

ZX 2016.08.04. 15:11:37

@Ad Dio: "A liberalizmus nem azt jelenti, hogy mindenki megtehet bármit." Én sem ezt mondtam. De attól, hogy félmilló emberből van 20-30 netalán 100 amelyik nem tartja be a jogszabályokat még nem kell kirekeszteni mindenkit. Megvannak módszerek a renitensek kiszűrésére, csak élni kell vele. Nem visszaélni.

atomic power 2016.08.04. 15:15:22

A cikkíró szándékosan, vagy felületessége okán összemosta az illegális migráció és a törvényes menekültbefogadás kérdését. Normális ember nem támogathatja az illegális migraciót. Ehhez nem kell agymosás. A valódi menekültekkel kapcsolatos kérdés már sokkal differenciáltabb megközelítést igényel. Itt a segítségnek tóbb formaja jöhet szóba, nem a betelepítés.

Willkommenskultur 2016.08.04. 15:16:47

Az afrikai négerek IQ szintje a legokosabb országokban 80, a legsetétebb kongóban 65. Az amerikai négereknél 80-90, mert a legtöbbjükben van már fehér gén is. Az európai átlag IQ 100.

Ezek a holnapután munkavállalói, mi? 70 alatt az ember orvosilag debilisnek számít, ezt még a hazai cigányok is felülmúlják.

search.yahoo.com/yhs/search?hspart=Lkry&hsimp=yhs-SF01&st=dd&channelid=888&av=windows&type=YHS_SF_10600&p=monkey+kalashnikov&param1=na3P9y1NXVZbMmPWCNoFhuSLL4x1gqeHqMQ80-orVZXVfVEM7iK0xbus2DjyOWlc5J3XfPRLcJh1PE75ENLmQ14gqb8rpZ0kKkeIijGUXJ18R0H6myfR0GXr33y66_v26FDP6RiTg_ElGcyWC5K1YsDZ3r8wuiSNnJmtU_ITBf5uwiItsOOEgR5vwO6jEUzfv_vt8rBZMVgc_4q5keaBWovjMVs9

ZX 2016.08.04. 15:19:40

@Willkommenskultur: Szóval az IQ-t a gének határozzásk meg.. ahham.. akkor igen szar géneket örököltél ecsém. :D

@atomic power: Senki sem betelepítésről beszél, csak OV agyában létezik ez.

Willkommenskultur 2016.08.04. 15:22:37

@ZX: Hát tekintve hogy Kongóban az átlag iQ 65, igen, a gének határozzák meg az iq-t. Miért, idióta cigány családba hány nobel-díjas született?

Ad Dio 2016.08.04. 15:23:00

@ZX:

Mind illegálisan vándorolt be. EGYETLEN EGY sem tartotta be a szabályokat. Az integráció sikertelen 2-3 generáció mélységében is. Miért? Fene tudja. Nem akarnak.. nem tudnak... inkompatibilisek. Így viszont nincs itt helyük.

Engem egyébként nem érdekelnek különösebben azok a törvénytelenségek amiket MÁR ITT Európában követnek el. Ez csak arra jó, hogy a nép kicsit hálistenkedjen rajta. Amolyan szemléltetés gyanánt. Az egész rendszer tragikus: bárki a világon gondolhat egyet és idejön Európába. Felteszi a kezét, hogy ő "menekült" és innentől mi kötelesek vagyunk befogadni. Tudod hogy a világon hány ember él SOKKAL rosszabbul mi mi itt Magyarországon? Szerinted tényleg az a megoldás, hogy aki valamiért szarul van, az szépen ott hagy csapot és papot és idejön lakni? Tudod lehet hogy úgy tűnik, hogy az európai életvitel valami ingyenes dolog, de el kell árulnom, hogy ez nem igaz: a mi mai mozgásszabadságunkért generációk hosszú sora küzdött meg és a dolgozó, igát húzó európaiak a mai napig küzdenek érte. Nincs ingyen ebéd, mert az ebédfőzés erőfeszítése legalább olyan fontos része a normális életnek, mint a kajálás. Ezeknek a népeknek sincs ingyen ebéd: tessék megküzdeni a világukért. EBBEN a küzdelemben viszont minden segítséget meg kellene kapniuk. Európa ebben igen sokat segíthetne. Például azzal, hogy rákényszeríti a nagyhatalmakat (elsősorban az USA-t), hogy ne kavarja a szart a közel keleten.

Willkommenskultur 2016.08.04. 15:26:32

@ZX:
Countries With The Lowest Average IQ
1 Equatorial Guinea 59
2 Ethiopia 63
3 Sierra Leone 64
4 Democratic Republic of the Congo 65
5 Zimbabwe 66
5 Guinea 66
7 Nigeria 67
8 Ghana 71
9 Tanzania 72
9 Sudan 72

www.statisticbrain.com/countries-with-the-highest-lowest-average-iq/

ZX 2016.08.04. 15:31:51

@Willkommenskultur: Ja, bocs, nem tudtam, hogy Nobel-díjas genetikussal vitázom. :P

ZX 2016.08.04. 15:36:29

@Ad Dio: "Mind illegálisan vándorolt be. EGYETLEN EGY sem tartotta be a szabályokat." És ezt gondolom bizonyítani is tudod.

"rákényszeríti a nagyhatalmakat (elsősorban az USA-t), hogy ne kavarja a szart a közel keleten."

Sok esetben igen, de másokban meg pont nem a nagyhatalmakon múlt a dolog.

Ad Dio 2016.08.04. 15:41:40

@ZX:

""Mind illegálisan vándorolt be. EGYETLEN EGY sem tartotta be a szabályokat." És ezt gondolom bizonyítani is tudod."

A tavalyi migrációs hullámban érkezettek re ez kivétel nélkül igaz. Európába normálisan beutazási vízummal lehet beutazni, tartósan itt élni pedig csak munkavállalói engedéllyel. Szerinted ki rendelkezett ilyennek. Ne játszunk már felesleges köröket egymással. Baromi fárasztó amikor azt kell bizonygatni, hogy a nap kelete kel fel és nyugaton nyugszik le :-/.

"Sok esetben igen, de másokban meg pont nem a nagyhatalmakon múlt a dolog."

80%-ban rajtuk múlt. Az olaj és a gáz még mindig a kulcsa nagyjából mindennek ami arrafelé történik.

Reszelő Aladár 2016.08.04. 15:45:27

Bakker a schengeni csatlakozás előtt Magyarországról sem léphetett be senki Ausztriába. Aki így tett elfogták és eljárás indult ellene.
Erre itt vannak ezek a jöttmentek. Nincs rájuk jobb kifejezés, mert semmilyen papírjuk nincs, leginkább a nyelvjárásukról lehetne kideríteni, honnan is valók. Az életkoruk is bizonytalan, csak annyi fix hogy nő és gyerek jóval kevesebb jön...
De biztos értenek valamihez. Biztos orvos vagy mérnök. Papírja nincs de mehet egyből operálni vagy motorblokkot tervezni. Más erre egy évtizedet tanul, neki elég a bemondás.
Nem vagyok toleráns, de mégis hol írja elő nekem bárki is, hogy nekem minden és mindenkit szeretnem kell?
Főleg azokat, akik a legkevésbé szeretnek és tisztelnek minket? Honnan tudom? A szabályainkra és a kultúránkra szarnak magasról, a segítő kézbe belerúgnak. Szomjas ember nem dobja el a neki kínált vizet.

Willkommenskultur 2016.08.04. 15:52:09

@Reszelő Aladár: Az nagy hiba volt hogy nem kevertünk tavaly napi 1000 romát a menetbe. Azt talán meg tudtuk volna nekik tanítani hogy merkel, merkel! meg gemani!, papírok el azt sasszé sz osztrák határ fele

ZX 2016.08.04. 15:53:59

@Ad Dio: "A tavalyi migrációs hullámban érkezettek re ez kivétel nélkül igaz." Ki kell ábrándítsalak, ez egy nagyon nem igaz. Vagy nem ismered a helyzetet, vagy ami rosszabb, hogy szándékosan hazudsz.

"80%-ban rajtuk múlt. " Egyiptom, Szíria, Líbia, Tunézia. Egyik esetben sem az USA a felbújtó, max a már kitörő harcokba szólt bele. De a múltban is ott van Libanon példának.

Willkommenskultur 2016.08.04. 16:07:31

@ZX: Ne hazudozz akinek nincs papírja, és nem határátkelőn jön v. repülővel az mind illegális bevándorló. Ezen sokat nem kell agyalni.

Még Ausztráliából is ide lehet repülőzni 1000 dollárért, ezek meg saját bevallásuk szerint is többet adnak jóval az embercsempészeknek. Pedig z okostelójukon biztos ki tudják keresni az occsó repjegyet, 70es iq-val is.

Willkommenskultur 2016.08.04. 16:11:51

@ZX: Azt tuttad hogy papírok nélkül nem ülhetsz fel a repülőre? Nehogy azzal gyere hogy mer elvették a papírjaikat mert erre is van a fehér embereknek módszere: mész a követségre papírér, vagy jelentkezel a határátkelőn hogy elvették a papírjaidat.

Ezek a vadak ahhoz szoktak kecskebaszófalván, hogy ott van a határ ahol rájjuk kiabálnak aztán lőnek. A törökök már rájöttek.

Tiszteltetem Brüsszelet 2016.08.04. 16:14:16

Azt a migráncsok fogják megfizetni, hogy a brüsszeli turizmus visszaesett a felére, mióta pukkantottak ott a nyomoroncok?

ZX 2016.08.04. 16:18:49

@Willkommenskultur: Tehát az '56-os menekültek is mind illegális bevándorló volt. Értelek.

M1nd3gy 2016.08.04. 16:20:38

Pontosítsunk:

1, Ezek nem menekültek.
2, Ezek nem menekülnek. Egészen pontos és irracionális okokkal jönnek be európába, és iszonyítosan dühösek és veszélyesek lesznek, ha azok a célok nem teljesülnek nagyon gyorsan ami miatt európába jönnek. De aki arab bevándorlót szeretne simogatni, támogatni miért nem megy ki pl: Brüsszelbe??? Miért akar mást meggyőzni, hogy ez a Magyaroknak jó, amikor nyilvánvaló, hogy a franciáknak, németeknek SEM jó? Nem értem...

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2016.08.04. 16:22:31

Európa úgyis benácul és akkor elégetik a migrókat ahogy Hitler idejében a zsidókat. Nagy balhé lesz még ebből. A liberálisok is mennek az égetőbe. A zembereknek elegük lesz lassacskán ebből az undorító ál-demokratikus mocsokból. De hát úgyis tudja mindenki, csak nem meri bevallani még maga előtt sem, mert az nem PC.

ZX 2016.08.04. 16:24:08

@M1nd3gy: "Szíribán és Irakban nincs háború. Szíriában és Irakban sosem volt háború."

--- Fidszoc, OV Nagytestvér

Willkommenskultur 2016.08.04. 16:39:57

@Jóléti Dán Kekszesdoboz: Itten látható hogy a legokosabb nemzetek a világon a legnácibb országok (IQ szerint):

1 Hong Kong (*Not a country but listed for examination) 107
2 South Korea 106
3 Japan 105
4 Taiwan 104
5 Singapore 103
6 Austria 102
6 Germany 102
6 Italy 102
6 Netherlands 102
10 Sweden 101
10 Switzerland 101
12 Belgium 100
12 China 100
12 New Zealand 100
12 United Kingdom 100
16 Hungary 99
16 Poland 99
16 Spain 99

www.statisticbrain.com/countries-with-the-highest-lowest-average-iq/

A legprimitívebbek meg nagy meglepetésre az afrikai majomemberek.

szani12inda 2016.08.04. 16:48:55

@Arkhimédész:
sehogy, ilyen ugyanis nem volt a posztban

Faszerkezet 2016.08.04. 17:14:44

Én így vagyok a tigrisekkel is. Nem kell, hogy megharapjon, vagy megharapja egy ismerősömet....

Én hiszek a kormánypropagandának és bedőlök annak, hogy a tigris veszélyes....

Ad Dio 2016.08.04. 17:35:14

@ZX:

"Ki kell ábrándítsalak, ez egy nagyon nem igaz. Vagy nem ismered a helyzetet, vagy ami rosszabb, hogy szándékosan hazudsz. "

Nem szeretek tévedni. Oktass kérlek.

Ad Dio 2016.08.04. 17:37:22

@ZX:

"Egyiptom, Szíria, Líbia, Tunézia. Egyik esetben sem az USA a felbújtó, max a már kitörő harcokba szólt bele. De a múltban is ott van Libanon példának."

Az összes esetben az USA a közvetett felbujtó/támogató. Aki azt hiszi, hogy az "arab tavasz" (de szép név egy birodalmi terjeszkedésre!) spontán dolog volt, az nem ebben a világban él. Persze nem akarom az egészet az USA nyakába varrni. Szíriában az oroszok is érdekeltek.

Ad Dio 2016.08.04. 17:40:08

@Willkommenskultur:

Ez így egy nagy marhaság kérlek alásan. Az IQ teszt nem arra való, hogy különböző kultúrájú embereket összehasonlítson. Azok a népek NEM genetikusan buták, hanem csupán a kultúrájuk nem képzi ki őket arra, hogy jól szerepeljenek egy ilyen 'IQ teszten".

Willkommenskultur 2016.08.04. 18:12:50

@Ad Dio: 'Az IQ teszt nem arra való, hogy különböző kultúrájú embereket összehasonlítson.'

Mér nem?

'NEM genetikusan buták, hanem csupán a kultúrájuk nem képzi ki őket arra, hogy jól szerepeljenek egy ilyen 'IQ teszten'

Hogy lehetne már IQ teszte képezni valakit? Az ázsiaiaknak meg se kottyant.

Sexual Harassment Panda 2016.08.04. 18:19:05

@ZX: az 56-os menekülteket a közel-keleti àlmenekült segèlyvadàszokkal összemosni azèrt elèg meredek

Nazareus 2016.08.04. 19:14:13

@grafoguru: Igazán értelmes hozzászólásod volt ez :) Azaz semmit se ért, témához nem szólt, új információt nem adott. Gratulálok, igy müködik egy igazi troll :D

Soványka 2016.08.04. 19:21:49

Hazudsz! Ahogy a balliberálisok általában. Fogd már fel: nem akarunkmide csadort, többnejűséget, müezint, nem akarjuk félteni lanyainkat, feleségeinket, nem akarunk olyan vallást a közelünkbe, amely megengedi a karlevágást, megkövezést, tiltja a bikinit, és naponta ötször köztéri imára kötelez!

Mi a lóseggért nem vagytok képesek ezt felfogni?!

De ha ti szeretitek az ilyesmit, akkor irány kelet!

grafoguru 2016.08.04. 20:03:42

@Nazareus:

Nem vártam hogy értsd.
Amúgy szeretett volna új információt adni. Most megpróbálom lassan:

Ha csak minden 10. magyart ért inzultus (AKI TALÁLKOZOTT VELÜK), és csak 200-300 ezer magyar szerzett személyes tapasztalatot (azaz találkozott velük), akkor 20 - 30.000 ember az, akit inzultus ért.
Ez pedig NEM minden tizedik, hanem - 10 millió magyart feltételezve - minden 4 - ötszázadik.
A blog szerint még ez sem igaz (egyetértek vele), mert ha lett volna 20.000 inzultus, azzal tele lett volna az összes magyar királyi médium, és nem kellett volna csecsemő áthajigálást, meg ablakbetörést kamuzni.
Kb. ennyi.

pánpéter 2016.08.04. 20:27:29

Nem menekült, hanem illegális bevándorló! Óriási a különbség. A menekült az első biztonságos országban megáll, mert ő az életét félti, ezért ahol biztonságban tudja azt, onnan nem megy tovább.
Továbbá, ha menekült vagyok, akkor nem törvénytelenül, teljesen illegális módon, a zöld határon, vagy a kerítést átvágva megyek be egy országba, hanem az erre kijelölt tranzitzónában jelentkezik, betartva a hatájos jogszabályokat, ahogy azt mindenkinek, pláne egy vendégnek illik!
Másodsorban pedig, ahogy azt lehet tudni, itt 100 milliós nagyságrendben fognak emberek elindulni, fekete Afrikából, az arab világból Európa felé, a jobb es könnyebb élet reményében. A szociális juttatásokért, stb stb stb. Ha valaki úgy gondolja, hogy hazánknak szüksége van ezekre a teljesen eltérő kultúrájú, identitású, a miénktől alapjaiban elérő felfogású tömegekre, az az önsorsrontás olyan foka, amivel nehéz mit kezdeni!
Persze mindig lesznek ilyen ostoba bloggerek, akik tolják a teljesen agyament balliberális mantrát, és mindenkit lefasisztáznak, lenáciznak, akik józanul gondolkodnak, de szerencsére a nagy többség pontban tudja, mi a jól felfogott érdeke!

igazi hős 2016.08.04. 20:32:59

@Sexual Harassment Panda: "az 56-os menekülteket a közel-keleti àlmenekült segèlyvadàszokkal összemosni azèrt elèg meredek" Nagyon fontos egy ilyen distinkció, hiszen 56-ban több ezer köztörvényes lépett le Ausztriába és III-as ügyosztály nagyon sok (kimutathatóan több tucat, de lehet, hogy több száz) ügynöke ment át különböző okból Nyugatra.

Ad Dio 2016.08.04. 20:39:06

@Willkommenskultur:

Az IQ test egy fajta diskurzív, jellemzően bal agyféltelkes problémamegoldást tesztel, amit nagyon is jól "tréningelni". azok, akik pici koruktól fogva ilyen jellegű problémamegoldással foglalkoznak (mondjuk az oktatási rendszerekben), azok sokkal jobban fognak teljesíteni a teszteken, mint azok akik ilyennel nem találkoznak. Ettől ezek az emberek nem lesznek okosabbak vagy butábbak, csupán jobban vagy rosszabbul szerepelnek ezeken e teszteken.

Ad Dio 2016.08.04. 20:43:03

@igazi hős:

"Nagyon fontos egy ilyen distinkció, hiszen 56-ban több ezer köztörvényes lépett le Ausztriába"

Erre valami forrás?

A 3-as ügyosztály sem küldött tömegével ügynököket ki, mert az idő igen rövid volt. Ráadásul nekik akkortájt "dolguk" volt idehaza.

Ad Dio 2016.08.04. 20:48:28

@Reszelő Aladár:

"De biztos értenek valamihez. Biztos orvos vagy mérnök. Papírja nincs de mehet egyből operálni vagy motorblokkot tervezni. Más erre egy évtizedet tanul, neki elég a bemondás."

Ez is csak a korai német mesekönyvekben volt így. Aztán kiderült, hogy még ha MINDEN papírja megvan, lobogtatja a diplomáját, a korábbi szakmai gyakorlatának igazolását stb, akkor sem nyúlhat sem beteghez sem motorblokkhoz mindaddig míg nem honosítja a diplomáját. Ehhez pedig legtöbbször évekig kell majd egyetemre járnia.

Willkommenskultur 2016.08.04. 21:04:52

@Ad Dio: Én soha az életben nem töltöttem ki IQ tesztet holott túl vk a doktorimon.

Miről beszélsz? Hogy az európaiakat óvodától készítik az IQ tesztre, azért hozza az összehasonlítás butának a niggereket?

Willkommenskultur 2016.08.04. 21:08:41

@igazi hős: Na persze. Hónapokig táborokban éltek az 56osok.. Ha akkor az osztrákok nem tudták kiszürni közülük a komcsikat, akkor sok sikert nekik ahhoz, hogy az Akhmedek közül kiszürjék a terroristákat.

Mindenesetre mi nem fogunk erre a mókára erőforrást pazarolni.

Krumpli Bogart 2016.08.04. 21:15:34

A "zembereket" az ILLEGÁLS migrációról kérdezték. 10% "támogatta".
Vajon ez a 10% a bankrablást, mint illegális pénzszerzést is támogatná?

Nazareus 2016.08.04. 21:18:24

@grafoguru: Rossz a gondolatmeneted. Nem számit hány magyar van, az eredeti állitásból (amit idéztem elsönek is):
""Csak minden 10. magyart ért inzultus vagy bántalmazás azok közül, akik találkoztak velük."

Amit te irtál: "Ez pedig NEM minden tizedik, hanem - 10 millió magyart feltételezve - minden 4 - ötszázadik."

Itt összemosod azokat a "magyarokat akik találkoztak velük", azokkal a "magyarokkal, akik nem találkoztak velük". Ez utóbbiról szó sincs az eredeti állitásban. Csak azokról beszél, akik találkoztak velük. Azaz egy szükebb csoportról beszélünk, azon belül pedig igaz a 10%-os állitásom illetve következtetésem.

Viszont tovább nem irok e témában két okból kifolyólag:

1. Ha eddig nem értetted meg, ezután sem fogod.
2. Nem etetek trollt.

Krumpli Bogart 2016.08.04. 21:21:54

@Ad Dio: Voltak olyan tervek, hogy IQ-bajnokokból összerakott csapatok támogatják majd a kormányzati döntéseket. Nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket.
Az én párom MENSA tag. Egyáltalán nem sikeres ember. De imádom, hogy olyan okos. :)

csak néha benézek ha marhaságot látok 2016.08.04. 21:40:55

@Ad Dio: azért megnéznélek téged ha az ISIS elfoglalná a faludat ...

Ad Dio 2016.08.04. 21:46:39

@Willkommenskultur:

Ahhoz hogy "túl legyél a doktoridon" elég komoly szöveg értelmezési képességek kellenek. Amit én írtam az messze nem olyan bonyolult. Ergo vagy teszed a hülyét, vagy úgy vagy doktor, mint a migránsok agysebészek ;-).

Larry Silverstein 2016.08.04. 21:54:34

@Ad Dio: Adott egy ugyan olyan teszt, amit minden a felmérésben részt vevő országban megírattak. A négerek a legbutábbak, az ázsiaiak rendelkeznek a legmagasabb IQval. Ennyi.

Larry Silverstein 2016.08.04. 21:59:22

@Krumpli Bogart: Amit mondasz az az a jelenség, hogy a régi IQ-t már szétszedték IQra és EQra. Akiben az utóbbi megvan, az ügyesebb az emberekkel és vezetni is képes őket. Az anyagi siker inkább ezen múlik mint az IQ-n. De a kettő együtt a legütősebb.

Meg persze az is hozzátartozik, hogy akik ezeket a kategóriákat kitalálják, többnyire tudósok, tanárok, szóval anyagilag maguk sem sikeresek többbnyire.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.05. 08:53:31

@ZX: Aha, tehát akkor mégsem menekült már nálunk! Hiszen már egy menekült táborban van (nak), és az EU-ba már nem azért jön, mert veszélyben az élete, hanem anyagi megfontolásból. Legalább következetesen nyomd a hülyeséget!

ZX 2016.08.05. 10:26:46

@metal: Látogass el egy török menekülttáborba. Sok sikert! Biztos jobban fogod magad érezni - és főleg nagyobb biztonságban - mint Németországban. :P
Csak szólok, hogy a törökök utálják az arabokat és pont úgy is bánnak velük.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.05. 11:58:31

@ZX: Most akkor biztonságos az a menekülttábor vagy sem? Döntsd már el! Az, hogy nem érzik ott jól magukat, nem indok.

ZX 2016.08.05. 12:07:28

@metal: Biztonságos olyan szempontból, hogy nem lövik őket agyon (még). Ugyanakkor naponta vegzálják őket, nem járkálhatnak ki szabadon, az üzletnyitást ellehetetlenítik stb. Szerinted van olyan ember aki ezt hosszú távon eltűri? Ha ezt veled csinálnák már óbégatnál a jogaidért mástól meg azt várod kussban legyen mint a birka.

metal · http://electric.blog.hu 2016.08.05. 12:47:07

@ZX: Tény, hogy nem jó nekik az adott helyzet ott a menekülttáborban. De sehol, senki nem mondta azt, hogy azért mert ők nem érzik jól magukat, majd európa szépen eltartja őket!

ZX 2016.08.05. 13:10:36

@metal: Ebben tök igazad van, de amikor el vannak keseredve akkor nem válogatnak. Azt látják, hogy itt kánaán van, meg kell próbálni akkor idejönni. Nem állítja meg őket semmi és senki. Nem is megállítani kell őket, hanem rendet tenni ott ahonnan jöttek, hogy hazamehessenek.
süti beállítások módosítása