B1 blogcsalád



Miért értelmetlen, hogy "Magyarország magyar ország"?

2016. május 30. - nickgrabowszki

Annyira keresi a hatékony retorikát a Fidesz meg az Orbán-kormány, hogy a valamikori liberálisok eljutottak a neonáciságig.pf.jpg

A kormány új szlogenje, hogy Magyarország magyar ország. Ezzel első pillantásra nincs gond, legfeljebb stiláris, hiszen csak egy magától értetődő pleonazmus (szószaporítás).

Alaposabban szemügyre véve viszont van: már csak egy lépés kell ahhoz, hogy az legyen az új szlogen, hogy cigányok, zsidók, kifelé. Meg a román, szlovák vagy német származásúak is. (És persze a buzik, mert egy igazi magyar nem lehet buzi.)

  • Ha mindenki magyar, aki annak vallja magát, akkor értelmetlen azt hangsúlyozni, hogy "Magyarország magyar ország".
  • Ha meg ahhoz, hogy valaki magyar legyen, nem elég az, hogy magyarnak vallja magát, akkor ki dönti el, hogy ki számít magyarnak?

Bízzuk talán a félnótás Bayerre. Neki nagy rutinja van ebben. Már nemcsak azt szokta eldönteni, hogy ki számít európainak, hanem már azt a jogot is fönntartja magának, hogy ki számít osztráknak. Mondhatnánk, hogy teljesen elment az esze, de ha elment, akkor - majdnem vagy szinte - mindenkié elment a kormányban. Mert

a "fajvédelem", amit Bayer hangoztat, az mára a Fidesz hivatalos politikája.

Ez nyilvánvalóan visszatérés a 30-as évek és a 40-es évek elejének viszonyaihoz, amikor etnikai és származási alapon dőlt el, hogy kik számítanak első-, kik másodrendű állampolgárnak.

Amiért most visszahozták, az az apokaliptikus, de fiktív veszély, hogy majd az arab és egyéb muszlim bevándorlók elfoglalják és elpusztítják Európát. De ilyen veszély nincs.

  • Nem tudják elpusztítani.
  • Nem akarják elfoglalni. (És nincsenek is annyian.)

És ami a legszebb: Magyarország és a magyar szavazók egy jelentős része úgy aggódik a vélt probléma miatt, hogy az Magyarországot nemhogy nem fenyegeti, de nem is érinti.

  • Ide nem jön senki, legfeljebb átutazóban.
  • Nem veszik el a munkánkat, a kultúránkat, etc.

A kvótarendszerrel legfeljebb 1200-1500 menekültet kellene befogadnia az országnak, és még ez sem valószínű. Ennek rettegett kiterjesztése meg egyenesen lehetetlennek tűnik. Bár Magyarországnak szüksége volna képzett munkaerőre, mert fél-egymillió embere dolgozik Nyugat-Európában,

ugyan miért is maradna itt bárki, aki Németországban többszörösét tudja kapni ugyanazért a munkáért?

Legyen az szíriai arab, kolozsvári vagy kecskeméti magyar. Legfeljebb erőszakkal lehetne itt tartani őket rabszolgamunkára. De ez meg senkinek nem érdeke, nemcsak nekik nem.

Mivel Magyarországon nemmagyarok csak mutatóban vannak, és sokkal többen nem is lesznek, a "Magyarország a magyaroké", meg a "Magyarország magyar ország" szlogenek értelmetlenek.

Kivéve persze, ha senkit nem tekintünk magyarnak, akinek az ősei nem a honfoglalókkal kerültek a Kárpát-medencébe. De akkor mit kezdjünk például Hunyadi Jánossal, Széchenyi Istvánnal, Petőfi Sándorral, Neumann Jánossal, Puskás Ferenccel, meg a fél Aranycsapattal?

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr158756232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz11 2016.05.30. 23:46:27

A magyarság a történelme során száznál is több jövevény népet olvasztott magába. Legutóbbi példának talán az itt szerencsét próbáló kínaiakat hozhatnánk fel.
Van azonban 2 kisebbség, akinek eddig még nem sikerült bizonyítania, hogy képes az emberi módon való normális együttélésre.

Krisz11 2016.05.30. 23:48:51

@fideszes Bróker kormány:
A magyarok honfoglalók voltak, nem migránsok, idióta. Ha viszont a migráncsok hont foglalni jönnek, vissza fogjuk őket verni.

wallenberg88051001 2016.05.30. 23:51:08

@Krisz11:

A magyarok nem honfoglalók voltak hanem hazaérkeztek a hosszú vándorlásból, de eredetileg Kárpát-medencei őslakosok.

fideszes Bróker kormány 2016.05.30. 23:52:28

@wallenberg88051001:

a te felmenőd zsidó, te korcs német-zsidó keverék. Irány haza, megválaszthatod, hogy Izraelbe mész vagy az NDK-ba. Indíts te illegális bevándorló, ne élj a magyarok kenyerén.

fideszes Bróker kormány 2016.05.30. 23:55:20

@Krisz11:

értem te nagyon hülye: a magyarok migránsok voltak, de honfoglalók. Az egyéb migránsok meg nem honfoglalók, de meg kell védeni tőlük a 93 ezer négyzetmétert, mert különben honfoglalók leszmek. Te is valami beszivárgó alávaló népség maradéka lehetsz, hogy ilyen hülyén lázítasz a magyarok ellen. Orbán Viktor megmondta, hogy a ti fajtátok nem kell ebbe az országba!

fideszes Bróker kormány 2016.05.30. 23:56:43

@wallenberg88051001:

a magyarok már Ramapitecusként itt éltek a Kárpát medencében és csak hazajöttek, miután összemigrálták a világot. Te se leszel már nagyobb hülye mert akkor kilógnál az univerzumból.

Romanee Conti 2016.05.30. 23:59:04

@wallenberg88051001: Felhívom a figyelmedet egy régen történt eseményre, honfoglalás.

mégegyszer:
Migráns jelentése: Bevándorló, menekült. Az országát elhagyó, idegen országba bevándorló, ott letelepedni akaró.

Tehát nincs igazad.

Olyan hogy magyar, genetikailag nem létezik. Egy világ fog összedőlni benned, sajnálom.

Amiről tudok, családomban német, örmény, francia felmenők voltak. Tehát pipa, nem vagyok magyar.

Hasznos olvasmány:
Dr. Czeizel Endre: A magyarság genetikája

fideszes Bróker kormány 2016.05.31. 00:00:01

@Krisz11: A magyarság a történelme során száznál is több jövevény népet olvasztott magába. Legutóbbi példának talán az itt szerencsét próbáló kínaiakat hozhatnánk fel.

te csak a kínai masszőrnődet olvasztottad magada, azt is maximum pénzért egy fél órára. Ennél több integráció nem kell ezektöl az idegenektöl, ahogy Orbán Viktor helysesen megmondta.

kris69 2016.05.31. 00:01:42

@Romanee Conti: Az érvek itt leporognek,alig vàrom,hogy amagyarok kiszavazzàk magukat az EU-bol...

Willkommenskultur 2016.05.31. 00:06:28

@Romanee Conti: Segítek, annyi a lényeg hogy nem kívánunk tömegesen idegeneket befogadni az országba. Legfeljebb ha pénzt hoznak, vagy nálunk keresett tudással rendelkeznek.

Régen mi is migráltunk, és akárhogy is volt, aki előtte itt lakott az már nem lakik itt. Az indiánok migrációs politikája is elég meggondolatlan volt, ők meg már nem laknak ott.

Nem bonyolult.

- duplagondol 2016.05.31. 00:15:52

A jobb magyarázat kedvéért: a mondat eredetileg a Pethő Sándor alapította Magyar Nemzet fejlécében szerepelt, a harmincas-negyvenes években ezzel kívánták hangoztatni a német- (és bizonyos mértékig zsidó-)ellenes álláspontjukat. Orbánéknak valószínűleg egyszerűen megtetszett, anélkül, hogy Simicska levédette volna.

Spiritmonger 2016.05.31. 00:40:44

Szegény posztoló!
Borzasztó lehet ennyire hülyének lenni, játszani a megélhetési rettegőt, a hivatásos antifasisztát, az örök ellenzékit, az emberjogi harcost, a harcos magyargyűlölőt, a valóság által nem befolyásolt idealistát és még ki tudja mennyi mást egyszerre.
Szóval, te nyomorult féreg, ki ezt a posztot elkövetted, a valóság megismeréséhez lépjél ki a Nagykörúton kívülre, és hagyd, hogy a tények befolyásolják a véleményedet.
2018 neked a totális szívás éve lesz, ha így folytatod...

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 05:43:28

@Gérard Duchemin:

Ha Szlovákia nem lenne szlovák ország, nem a szlovák lenne a hivatalos nyelv. Az országok nemzeti identitását tagadni liberális elmebej.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 05:45:33

@fideszes Bróker kormány:

A kínaiak a magyarság része? Ne viccelj. A kínaiak 95 %-a nem közösködik a magyarokkal, kisebbségként élnek az országban,

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 05:47:52

@fideszes Bróker kormány:

A magyar honfoglalók alapították meg az országot, azaz ez hamis érv. Mit tettek a magyar honfoglalók? Elvették az országot az előzőleg itt élt emberektől, azokat beolvasztották.

Szóval a honfoglalásra hivatkozás nem erősíti a liberális álláspontot.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 05:48:49

@Krisz11:

A kínaiak a magyarság része? Ne viccelj. A kínaiak 95 %-a nem közösködik a magyarokkal, kisebbségként élnek az országban,

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 05:51:40

@Gérard Duchemin:

A cigányok kis része magyar csak, a legnagyobb rész cigány csak.

A zsidók esetében fordítva van, a nagyobb rész magyar, de egy kisebb rész csak zsidó.

Romanee Conti 2016.05.31. 06:22:57

@Willkommenskultur: Segíts kérlek!

"...annyi a lényeg hogy nem kívánunk tömegesen idegeneket befogadni az országba."
Ki nem szeretne? A jó magyar? Keresztény? Max. a magyar keresztény egyház, a főnök máskép gondolja:
-Ferenc pápa amellett foglalt állást a migrációval kapcsolatban szerdai audienciáján a Szent Péter téren, hogy a nemzetek és vezetőik nyissák meg szívüket és nyissák meg kapuikat - írja az MTI. Izrael népének száműzetésének bibliai eseményeit idézve Ferenc pápa a most zajló migrációról beszélt. Nagyon sokan "a száműzetés tragédiáját élik át távol hazájuktól, szemükben romba döntött otthonaik látványával és szívükben a szeretteik elvesztése miatti fájdalommal" - mondta.

"Nem szabad bezárni a kapukat" előttük - mondta. Azt látja, hogy ma "nagyon sok ajtó és nagyon sok szív zárva van". A mai migránsok "a szabad ég alatt, élelem nélkül szenvednek, és nem léphetnek be, nem érzik a befogadást. Én azt szeretem nagyon hallani, hogy a nemzetek és kormányzóik megnyitják a szívüket és megnyitják a kapukat"- mondta.

Ismét makacs tények:
- 1956 migránsok száma: 154 993 (www.natarch.hu/szemle/20023/soos.htm)
- kb. 500 000 magyar hagyta el az országot...

Magyar lakosság: 9 823 000
kvóta: 1500
ez: 0,01527 %

2014-ig 7000 milliárd EU támogatás (talán mostanáig 8500)

Hogy megértsd, az EU tagság nem csak jogokkal, kötelességekkel is jár. Ki kell lépni az EU-ból, annyire egyszerű.

Vedd észre, nincs migráns válság. Helyette:
MAGYAR PÉNZBŐL a kormány image és preválasztási kampány, a MAGYAR PÉNZBŐL privatizált cégeknél (segítek, Eximbank-TV2-Andy Vajna- 16 000 000 000 000 kb.) elhelyezett kampány, amit MAGYAR PÉNZBŐL fizet a kormány, amit vissszaad a TV2. Tehát ELLOPJA. Talán érthető. Az Eximbank adott kölcsönt MAGYAR PÉNZBŐL a TV2 megvásárlására, és működésére is.

Mi a probléma, ha esetleg nem tudok, segítek, mi a feladata az Eximbanknak?:
"A Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB) célja, hogy a magyar exportőrök számára hatékony finanszírozási és biztosítási konstrukciókat szolgáltasson. Az Eximbank és a MEHIB küldetése, hogy gazdaságpolitikai ösztönző eszközként támogassa a hazai exportáló vállalkozásokat, elősegítve a munkahelyek megőrzését, a foglalkoztatás növekedését és a magyar exportkapacitások bővülését. Az állami tulajdonban lévő, a Külgazdasági és Külügyminisztérium irányítása alatt álló Eximbank és MEHIB látják el Magyarországon az exporthitel-ügynökségi feladatokat, melyet OECD és uniós keretek szabályoznak, azzal az alapvető célkitűzéssel, hogy elősegítsék a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő értékesítését. Az integrált keretek között működő bank és biztosító a feladatát közös szervezetben és megjelenéssel, EXIM elnevezéssel végzi." (exim.hu/eximrol/)

Ezt nagyban az MSZP-SZDSZ kezdte, MAGYAR PÉNZBŐL, csókosoknap, felesleges kampányok. Na, ez a torzulás tette tönkre a magyar reklám-média piacot.

"...Legfeljebb ha pénzt hoznak, vagy nálunk keresett tudással rendelkeznek."

Segíts kérlek. Ferenc pápa máskép gondolja, tehát döccen a dolog kérlek szépen, makacs tények, lehet hogy a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia másképp gondolja MAGYAR PÉNZBŐL mint a főnök.

Ki kell lépni az EU-ból, akkor lehet ugrálni, sajnos (szerencsére) addig nem. Lehet fizetni x-ezer eurót, a kvóta szerint MAGYAR PÉNZBŐL, és kész. Ennyire egyszerű.

Segíts ismét: "...Legfeljebb ha pénzt hoznak,"
Hoznának, hoznak is, de:

" Jó biznisz a közvetítőknek

Az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) tájékoztatása szerint 2015 első negyedévében a 250.000 eurós névértékű kötvényből 2,9 millió euró, a 300.000 névértékűből 4,8 millió euró folyt be a magyar költségvetéshez, ami forintban, 2,3 milliárd.

A Rogán vezette bizottság által jóváhagyott közvetítő cégek jelentkezőnként már 34 ezer euróhoz jutnak hozzá, ehhez jön még a 45-70 ezer euróba kerülő kezelési költség, így összesen jelentkezőként 79-104 ezer euró (forintban 23-31 milliót) üti a közvetítő cégek markát.

2014-ben közel 2000 db letelepedési kötvényt adtak el, ha idén is marad ez a trend, akkor kb. 50-60 milliárd forint jut a közvetítőcégekhez.

Felmerül azonban a kérdés, hogy az adófizetőknek mennyire éri meg kötvényüzlet. Az Átlátszó számításai szerint semennyire. Ugyanis ha a kötvényért 265.000 eurót fizet a vevő, és öt év múlva 300.000 eurót kap vissza, az olyan mintha a magyar állam kb. 2,5 százalék kamatú euró kötvényt bocsátana ki.

Habár a piaci kamatlábak ingadozók, a legutóbbi Prémium Euró Magyar Államkötvényt 2 százalékos kamattal bocsátották ki. Ebből az látszik, hogy olcsóbb volna az államnak magát a piacról finanszíroznia, minthogy olyan konstrukciót létrehozni, ahol csupán a közvetítők és a vásárlók járnak jól."

blog.atlatszo.hu/2015/06/letelepedesi-kotveny-a-jo-bevandorlok-penzt-hoznak-az-offshore-konyhara/

Ez is renben van szerinted? Akkor örülök hogy örülsz. Én nem. És ez aprópénz.

Romanee Conti 2016.05.31. 06:55:10

Magyar asszimilációs paradoxon:

Mi az asszimiláció?
Az asszimiláció vagy beolvadás etnikai szempontból az a jelenség, amikor egy etnikum (népcsoport, nemzet, nemzetiség) vagy annak tagja nem képes saját értékeinek megtartására, és a többségi vagy más etnikum részévé válik. A beolvadás lehet egyedi vagy csoportos, továbbá önkéntes vagy erőszakos.

Úgy látom, Magyarországon rákos sejtnek tekintik ha egy népcsoport, nemzeti kissebség, nemzetiség nem asszimilálódik. Tehát ez a jó asszimiláció.

De ha Szlovákiában, Romániában, Horvátosrszágban etc. eltűnik a magyar kissebbség, az drámai. Tehát ez a rossz asszimiláció.

elemes 2016.05.31. 06:58:56

"amerika az amerikaiaké"

Csak a párhuzam kedvéért.

elemes 2016.05.31. 07:00:35

@Romanee Conti:

"Úgy látom, Magyarországon rákos sejtnek tekintik ha egy népcsoport, nemzeti kissebség, nemzetiség nem asszimilálódik. "

Miből vontad le ezt a merésznek hangzó következtetést...?

anyo05 2016.05.31. 07:04:10

Ha elolvasod blogos társaid és a sunyi ellenzéki média írásait, akkor rá kell jönnöd, hogy Mo. mért magyar ország:)))))) Ha elolvasás után azt mondod, hogy itt nincs semmi baj, akkor viszont baj van nálad:((((( A cigányokkal nincs mit tenni, mert ennél többet nem lehet:((((( A zsidók 90% az ország hasznos része és sokat köszönhetünk nekik:)))) A 10%-a baj és nekik köszönhetjük az ilyen cikkeket:(((((
Ja és nem maguktól ilyenek!!!!!! 1xűen 18 óta megtapasztalták a hatalom ízét és azóta minden erejükkel küzdenek érte:(((( Eddigi hatalmukkal pedig csak és csak is romboltak!!!!!!

sirnemes 2016.05.31. 07:18:37

Erdekes velemenyed van. Nyilvan igy inkabb te nem erzed magad magyarnak. Mindenkinek azt kell eldonteni h hajlando-e elsokent magyarkent elni es vallani magat, majd utanna johet minden mas. Ehhez inkabb a jelenlegi Magyarorszagon elo emberekre kell koncentralni, es nyilvan minden kulso hatas valoszinu negativ lehet. Vannak mar olyan orszagoj akik szivesen fogadnak be menekukteket, de nem feltetlen kell mindenkinek ugyanazt a politikat fojtatni. Ez igy jo, maradjon Magyarorszag, magyar orszag.

wallenberg88051001 2016.05.31. 07:29:58

@fideszes Bróker kormány:

Ostoba vagy. A magyarok Kárpát-medencei őslakos voltát töméntelen régészeti lelet bizonyítja jóval az úgynevezett "honfoglalás" (valójában csak az éppen aktuális vándorlásból történő hazatérés) előtti időből, ráadásul a magyaroknak nem az egésze vándorolt időnként, hanem egy része közben végig itt volt.

wallenberg88051001 2016.05.31. 07:30:59

@Romanee Conti:

Nem honfoglalás hanem hazatérés. A honfoglalás kifejezést a Habsburgok találták ki.

Kecses 2016.05.31. 07:56:31

Szóval most már a megmaradt svábság is ki lesz telepítve?

Netuddki. 2016.05.31. 07:57:15

@sirnemes: Anyád picsáját! Előbb rakjad ki a rendes magyar ékezeteket a hozzászólásodban kiskancsó, majd utána magyarozz.
Akkor meg főleg ne magyarozz ha azért nincs ékezetes billentyűzeted mert külföldről ugatsz bele a mi dolgunkba!

Netuddki. 2016.05.31. 08:00:21

Mellesleg kijafszt érdekel a fidesz "vadiúj" szlogenje amit a szétkokózott agyú takonyárpi talál ki nekik abból a célból, hogy ezen rágódjanak a népek. Sok disznóság helyett, mint az MNB botrány, a mészaroslőrinc, kisvasút, stadion, eü, oktatás, és lehetne sorolni amiért már régen börtönben kéne rohadniuk ezeknek a tetveknek.

_droid_ 2016.05.31. 08:03:42

@Romanee Conti: te, arra nincs valami jo kis szamod, hogy az eu intezmenyrendszeren kivul mekkor osszegek mozognak? es milyen elojellel? pl mi a toknek hoznak ide egy autogyarat ahelyett, hogy a jurgen legyartana helyben? vagy indiaban? meg mi a toknek van minden piszlicsare helyen spar? minek nyitnak itt bankfiokot? gondolom csupa jofejsegbol, hogy nekunk is legyen, ne csak nekik. a tamogatast meg azert adjak ezen felul, mert nekik mar nem kell az a love.

Romanee Conti 2016.05.31. 08:05:00

@elemes:

Kedves elemes!
zsidó, cigány annyira nem merész. Olvasd el a hozzászólásokat, csak dokumentáltam a véleményeket.

konrada 2016.05.31. 08:12:50

@Romanee Conti:
S miért ennyi a kvóta?
Mert ennyit vállaltunk be, vagy az EU központban egy adott pillanatnyi adat után ezt számolták ki?

...ez utóbbi azért fontos kérdés, mert egyenlőre nem látszik se az, hogy a Száhel-, illetve annak megfelelő ázsiai övezetben csökkenne a felmelegedés, illetve az abból fakadó vízhiány, és az se, hogy a születésszabályozásban átvennék a kínai egyke modellt.
Azaz már most soktízmilliós olyan tömeg várakozik ezen országokban, melynek életkörülményei napról napra romlanak, illetve a túlnépesedés miatt a számuk drasztikusan emelkedik.

...no ezért kérdés az, ki dönti el, kit engednek be, kit osztanak szét.

...mert ha már a mechanizmus megvan hozzá, beleszólási jog meg nincs és le is mondunk róla, onnantól kezdve csak a brüsszeli vízfej döntése, hová kit raknak.
Ezért kell időben szólni.

MACISAJT 2016.05.31. 08:24:09

A 2011. évi magyarországi népszámlálás adatai szerint 644 524 fő, vagyis a lakosság 6,5%-a vallotta magát valamelyik hivatalosan elismert nemzetiséghez tartozónak.

Magyarországon 13, törvényben elismert, nemzetiség él.
Elismert nemzetiségek
Cigányok
Németek
Szlovákok
Horvátok
Románok
Ukránok
Ruszinok
Szerbek
Szlovének
Lengyelek
Görögök
Bolgárok
Örmények

Nem tartozik a törvényben elismert nemzetiségek közé a zsidóság.Mégpedig saját elhatározásból.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:30:44

Beszedte a Gyurcsány csicska a názizó gyógyszert és elkezdett alkotni.

Természetesen az agyhalott ballib megint hazudik.

A cigányok és zsidók ugyanis pontosan akkor magyarok, amikor annak vallják magukat.
Senki és semmi nem kérdőjelezi meg a magyarságukat.

Itt a muszlim illegális bevándorlókról van szó, akik esetén meglehetősen perverz dolog azt feltételezni, hogy bárki megtagadja tőlük a magyarságukat.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:32:12

"Legfeljebb erőszakkal lehetne itt tartani őket "

Mondja a kvóta rendszer elkötelezett híve...
Barom !

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:35:37

@élhetetlen:

Azért páran megpróbáltak menekültkérelmet beadni közülük Kanadában is pl.
Kanada szélesre tárta a kapuit, egész addig, amíg az első cigány menekültek be nem költöztek.
Pár év együttélés után, meggondolták magukat a Kanadaiak.
És úgy döntöttek, hogy mégse legyen befogadandó menekült a magyar cigány, hanem leginkább egy visszatoloncolandó nyűg.

Max val Birca főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2016.05.31. 08:35:37

@Romanee Conti:

@Romanee Conti:

Az asszimiláció minősítése mindig nézőpont kérdés.

A magyarok a honfoglaláskor asszimilálták az itt talált szlávokat - magyar szempontból pozitív, szláv szempontból negatív

Szlovákiában a magyarok része szlovákká asszimilálódott - magyar szempontból negatív, szláv szempontból pozitív

Mr. Waszabi 2016.05.31. 08:35:44

Én sem értettem. Magától értetődik, hogy Magyarország a magyaroké. A magyar tatároké, bosnyákoké, franciáké, németeké, osztrákoké, olaszoké, szerbeké, horvátoké,szlovákoké, törököké,románoké, lengyeleké, oroszoké, kunoké, cigányoké, akikkel évszázadok alatt keveredett az ős magyar bevándorlók vérvonala. Más vetületben pedig magyar zsidóké, muszlimoké is, akikkel szintén kereszteződtünk történelmünk során.
Nem él ma itt olyan ember, aki valóban 100% tiszta magyar származású, ezért baromság ezzel heccelni az állampolgárokat. Nem mellesleg, a nacionalizmus csak a 19. században ütötte fel fejét Európában, és azóta harapódzott el - addig viszont királyok alatt éltek az emberek, s közben jöttek, mentek országok között, akárcsak ma. Tanultak, elköltöztek, viszonylag szabadon, nem volt probléma. Leszámítva a zsidókat, akiket a legtöbb országban gettósítottak már a középkorban is.

MACISAJT 2016.05.31. 08:36:48

"Írta: nickgrabowszki
Miért értelmetlen, hogy "Magyarország magyar ország"? "

Már csak azért sem értelmetlen, mert láthatjuk hogy hogyan indul be a "Magyar" szó említésére a ballibák hörgő kórusa...:P
Priceless.

"Ezeknek" ugyanis a "magyar" maximum magyarbálintkát, vagy magyarfruzsinát meg ilyeneket jelentheti...

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:37:41

@Romanee Conti:

Simán elutasíthatjuk a kvótát.

Ehez csak két dolog szükséges.
A magdfajta agyhalott migráns simogatókat magasról le kell szarni, és mindent meg kell tenni, hogy lehető legnagyobb számban egységesen utasítsuk el a kényszer betelepítést !

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:41:57

@Mr. Waszabi:

Ez nem heccelés..

Ideje a kommunisták által kiirtott nemzeti öntudatot helyreállítani, mert a bűnös nemzet fogalomkörét mantrázó magyargyűlölők és a kommunisták együttes hatására, óriási károkat okoztak az országnak.

Itt az ideje hogy a magyarok újra és büszkén magyarok legyenek !
Nincs okuk semmi szégyenkezni, és büszkén vállalhatják az identitásukat !
Saját országunkban is, a magadfajta tetvek egyből agyfaszt kapnak, ha bármi hasonló identitás építő mondat elhangzik !

Márpedig Magyarország a magyaroké, akárhogyis fáj !

Sexual Harassment Panda 2016.05.31. 08:43:14

@fideszes Bróker kormány:
Tévedsz.
Tisztában vagyok azzal, hogy itt csak "vendég" vagyok, és haza kell majd térnem.
És nem is fogok hisztizni, elfogadom, hogy a helyiek döntik el kivel akarnak együtt élni, mondom ezt úgy, hogy szudétanémet felmenőkkel rendelkezem.

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.05.31. 08:44:26

"Alaposabban szemügyre véve viszont van: már csak egy lépés kell ahhoz, hogy az legyen az új szlogen, hogy cigányok, zsidók, kifelé. Meg a román, szlovák vagy német származásúak is. (És persze a buzik, mert egy igazi magyar nem lehet buzi.)"

Ezt nem a Fidesz mondja. Ezt nem lehet a mai szlogenből levezetni. Ti ezt akarjátok hallani. Dögöljetek meg, mocskos náci balosok!!!!!

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:44:47

@MACISAJT:

Ezt én sem értem..

Ennyire erősnek hiszik magukat, hogy ennyire nyíltan támadják és próbálják megsemmisíteni a nemzeti öntudatot, mint a komcsi elődeik ?

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:45:56

@jobbdemokrata:

Liberálsfasisza az összes ballib.
Nem tűrnek meg más véleményt, cenzúráznak ezerrel, és ha erőszakot akarnak elkövetni a nemzeten, akkor rasszistáznak és náciznak izomból.

Ennyit tudnak meg a nevüket !

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 08:49:05

@jobbdemokrata:

Na ja...
Muszlim illegális bevándorlótól meglehetősen nehéz elvenni sémegtagadni a magyarságát, kétségtelen.
Ezért kell a gondolattársítás a nácizással, hogylegalább látszólag legyen értelme, az egyébként teljesen értelmezhetetlen felvetésnek.

Sexual Harassment Panda 2016.05.31. 08:50:26

@Romanee Conti:
"Vedd észre, nincs migráns válság"
Szólj már a németeknek, osztrákoknak, olaszoknak, görögöknek is, légyszi.
Akkor minek kezdenek alkudozni a törökökkel?

"
Hogy megértsd, az EU tagság nem csak jogokkal, kötelességekkel is jár. Ki kell lépni az EU-ból, annyire egyszerű."

A belépéskor ezekről a"kötelezettségekről", hogy xezer analfabéta, haszontalan senkit be KELL fogadni, szó sem volt.

Sexual Harassment Panda 2016.05.31. 08:52:00

@fideszes Bróker kormány:
"Jaj ne is erőltesd, tudom, neked jár a migráns lét, mert te magyar vagy! "

És ez így is van.
Mivel eus állampolgár vagyok, én döntöm el, hol szeretnék élni, az illegális segélyvadász meg nem.

MACISAJT 2016.05.31. 09:00:44

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Idézzük például Márai Sándor " Naplójának" a következő részletét:

"valamiféle megoldást kell találni... de a világ ötezer éve mindig újra felfedezi,hogy nehéz együtt élni egy emberfajtával, amely lelkében oldhatatlan lenézéssel és gyűlölettel eltelten él a befogadó népen belül és szövetséget köt minden és mindenki ellen aki nem zsidó..." - 151.o.

60 évvel e sorok leírása óta sem változott semmi...

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.05.31. 09:23:27

Üzenjük az összes liberálfasiszta nemzetszociális baloldali, még ma is 3/3-asként bújkáló komcsiknak és minden Soros által pénzelt ügynököknek:

Norvég alapok!
Soros!
Liberális!
Kun Béla utódjai!
Agyelszívó külső erők!

Na most szólaljatok meg ha tudtok!

Kell-e még valamit mondanom Viktor?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.05.31. 09:25:39

Még mindig nem örülök a bevándorlóknak és még mindig rühellem vikiéket!

Ballib Cenzúrázók Réme 10 2016.05.31. 09:28:44

@MACISAJT:

Még szép hogy nem változozott semmi Márai óta a gyűlölkedésben, hiszen ezeket a liberális komcsikat, ezeket a Soros által pénzelt ügynököket csak gyűlölni lehet. De mi jobban gyűlöljük őket mint ők minket, így mi, a nemzet kiválasztott megváltói nyerésre állunk!

Orbán Viktor országa nemsokára eljön már nem kell sokáig imádkoznunk érte.
Remélem Putyin is jobban megsegíti Viktort, hogy minél hamarabb tudjuk elhagyni ezt a liberálfasiszta EU-t.

jágör68 2016.05.31. 09:33:26

Aki illegális, hamis személyi okmányokkal rendelkező, zöldhatáron átslisszanó csürhét akar, az nyugodtan vigyen haza magával egy párat a horgosi sátortáborból.

Ennyi.

Nehogymár az NSA- spicli Merkel, Juncker meg Schulz mondja meg kit fogadjunk be- no meg az NSA- spicli blogjaik/ médiájuk

Az apokalipszis lovasa 2016.05.31. 09:40:35

" kvótarendszerrel legfeljebb 1200-1500 menekültet kellene befogadnia az országnak, "
vs
"ugyan miért is maradna itt bárki, aki Németországban többszörösét tudja kapni ugyanazért a munkáért?"

Akkor mi értelme van a kvótának?

Az apokalipszis lovasa 2016.05.31. 09:43:10

"már csak egy lépés kell ahhoz, hogy az legyen az új szlogen, hogy cigányok, zsidók, kifelé. "

Ez az ún "csúszós lejtő" nevű érvelési hiba.

Mr. Waszabi 2016.05.31. 09:48:52

@Ballib cenzúrázók réme 12: nem az állításaimra válaszoltál, csak mellébeszélsz.
Nem is értetted, amit olvastál, belekötni sem tudtál tárgyszerűen, de azért gondoltad, hogy ha valaki nem a te véleményedet sulykolja egy az egyben, akkor az csakis liberális tetű lehet. Pedig minden alapot nélkülöz a feltételezésed. Konzervatív, keresztény magyar tetű vagyok. De, ha én tetű vagyok, akkor te meg pláne. Már csak hogy ne érezd magad megkülönböztetve.
Szerinted ki a magyar, mesélj? Aki szereti ezt az országot, dolgozik, törekszik azért, hogy itt minden jobb, szebb legyen? Aki letesz valamit az ország és népe közös asztalára, van ilyen elköteleződése? Aki nem megy el, ha itt a magadfajta agymosott szélsőségesek felelőtlensége miatt megnehezül az élet, hanem kitart, becsületből? Szerintem ez kimeríti a magyarságot.
A vallás, a ruházkodási szokások, vagy ki milyen kulturális műsorok rajongója, nos az magánügy, nem jellemzője a "ki a magyar" fogalomnak. Jó lenne, ha rendet tennél a fejedben, ha művelni akarod publikusan ezt a nemzetet. Semmivel nem vagy különb más magyar embernél, nincs több jogod sem, ergo nem ruházott fel téged sem senki olyan privilégiummal, hogy megmondhasd másokról, ki magyar és ki nem az. Értve vagyok ? Remélem.

Lapcsánka 2016.05.31. 09:49:02

Nem attól lesz valaki magyar vagy nem magyar hogy annak vallja magát vagy sem, hanem attól hogy tudja a nyelvet, a kultúrát, a történelmet, szokásokat, és hasonló a mentalitása. Engem pl nem érdekel hogy zsidó, cigány, ukrán, kínai, nigériai stb, sok olyan kínai ember van magyarorszgáon aki már 20 éve itt él, vagy a gyerekei már itt nőttek fel és jobban tudnak magyarul mint néhány szín magyar, én őket magyarnak tekintem, ha ők is annak vallják magukat.

Lapcsánka 2016.05.31. 09:50:07

+ tesz a magyar kultúráért, társadalomért.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 09:53:34

@Mr. Waszabi:

Senki nem akarja megmondani ki magyar és ki nem az.
Legkevésbé én.

De hányok attól, ha egy-egy magyar nemzeti öntudat erősítésre szolgáló szólam, mondat kapcsán amagadfajta bérretttegők azonnal reflexből nácizni kezdenek.
És azt hazudják kirekeszt bárkit bárhonnan is egy ilyen mondat !

Magyarország a magyaroké !

Ez annyit jelent, hogy az ország azoké, akik magukat hitük, és szabad akaratuk folytán magyarnak gondolják és tartják.
Mgyarnak tartják magukat büszkén, és tartással mindhalálig.

A többiek meg bekaphatják, mert ők soha nem fognak semmit se tenni az országért, leginkább csak annak az elpusztítására törekednek !

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 09:56:28

@Lapcsánka:

Ez önmagában igaz, de a kettő ugyanaz.
Feltéve, hogy nem őszintétlenül, és hazug módon nyilatkozik az illető a hovatartozásáról.

Lapcsánka 2016.05.31. 09:59:34

Persze, de attól hogy a sport klubbcsapatok tele vannak magyar állampolgárral még nem jelenti azt hogy ők magyarnak is érzik magukat, bár azt vallják mert a magyar csapatban játszanak, de ha kapnak egy jobb lehetőséget akkor lehet máshová igazolnak. A leginkább ennek is ugye a menekültválság meglovagolása a témája, azonban annyiban igaz hogy ha magunktól fogadunk be vagy az eu erőszakkal küld ide menekülteket azok nem akarnak majd magyarok lenni, és az integráció csak látszat intézkedés volna, ezért szerintem ezek felesleges körök lennének.

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.05.31. 10:10:31

@Mr. Waszabi:

Orbán Viktor mindig megmondja hogy mikor mit kell gondolnunk a világról tehát jó hülye vagy te a kéreseiddel. Inkább olvasnál mnden nap Orbán Viktort, pénteken meg ott ülnél a rádió előtt.

Ha Viktor azt mondja, hogy Soros jó és kell a kiképzés az ő pénzén és megvédjük, akkor nektek azért kell lelkesedni. De amikor Viktor az éleslátásával rájön, hogy Soros ügynököket nevel ki, akkor Orbán Viktor rögtön megmondja, hogy a Soros az nem jó, őt gyülölni kell. És vissza kell neki fizetni a kiképzési pénzt.

Ha Viktor azt mondja, hogy az oroszok veszélyesek és hazaárulók és gyülölnünk kell őket, akor azt kell csinálnod neked is. De amikr Viktor rájön, hogy a mi természetes szövetségesünk nem Európa, hanem Putyin, akkor azt is időben megmondja neked.

Így van a migránsoakkal és az arabokkal. Amikor meghívta őket millió számra, akkor még jók voltak. Most viszont az éles látással gyorsan meglátta Vikotr, hogy nem jók, így ezt is időben megmondta neked.

Ha nem a magad szokásos balliba gyülölködéseivel lennél elfoglalva, hanem odafigyelnél Orbán Viktor minden szavára, akokr értenéd a világot és magyar lennél. Így viszont egy hazaáruló gyanús liberális vagy.

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.31. 10:15:51

@Ballib cenzúrázók réme 1:

Hány nicket hamisítottál még ? :DD

Az agymenőkben hallottam egy idevágó mondatot.

"Nem fizettem lakbért, mégis a fejedben lakom." :DDD

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.05.31. 10:18:49

Előre bocsátom, hogy soha nem voltam Fidesz szavazó és Orbánt sem bírom.
Elkövetett egy-két hibát a kormányzása alatt, ráadásul a közpénzekkel se minden tiszta, nem tudjuk például, hogy annyit tankolnak-e a politikusok közpénzen a kocsijaikba amennyi kell, vagy egy icipicvel többet.

De azt meg kell mondanom, hogy ezek a rohadt hazaáruló, nemzet bomlasztó, Brüsszelt és a külső erőket és a Sorost alázatosan kiszolgáló liberális szocialistákból és ballibákból soha nem kérek, attól mentse meg a világ a mi szeretett Orbán Viktorunk országát, hogy ezek visszajöjjenek és megint eladósítsák az országot és még a nyugdíj megtakarításinkat lenyúlják!

Romanee Conti 2016.05.31. 10:35:15

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Félve kérdezem, a 8 500 milliárd jár Magyarországnak, 1500 menekült befogadása elfogadhatatlan?

Ezt írod:
Simán elutasíthatjuk a kvótát.

Ehez csak két dolog szükséges.
A magadfajta agyhalott migráns simogatókat magasról le kell szarni, és mindent meg kell tenni, hogy lehető legnagyobb számban egységesen utasítsuk el a kényszer betelepítést !

"Simán elutasíthatjuk a kvótát." , persze. Sokba fog kerülni. Olcsóbb lesz mint Paks2, TV2, etc.

- "A magdfajta agyhalott migráns simogatókat magasról le kell szarni" ezt értem, köszönöm

- ",,,egységesen utasítsuk el a kényszer betelepítést ! " na itt segíts, kérlek.

Nem kényszer, kötelesség. Tudod, valamit valamiért. Két variáció létezik, már írtam, kifizetni 1500x ikszezer eurót, futja a 8500 milliárdból, vagy kilépni az EU-ból, akkor azt csinálunk amit akarunk. Sajnos szűz kurva nincs. Vagy szűz, vagy kurva.
Egy példa jut az eszembe, ha te mint munkaadó, felveszel valakit, aki nem csinál semmit, de ötödikén fel akarja venni a fizetését, te mit csinálsz?

Még egy kérdés:

Üzenjük Brüsszelnek, hogy ők is megértsék!

Én, mint "agyhalott migráns simogató" nem értem, kérlek, magyarázd meg! Mit értsenek meg?

Én téged értelek, az EU-t nem. Azt mondanám, igen, érthető, szevasztok, így jártatok. Szevasztok!

Még egy dolog, pártfüggetlenül, elmúltnyolcév, és Fidesznek címezve némi információ:

(persze, Soros propaganda gondolom, de ...)

...Burgenland Ausztria legszegényebb tartománya volt 1995-ben. Gazdasági teljesítménye nem érte el az Európai Unió eredményének 70%-át. Hogy honnan hová jutott, jól szemlélteti az alábbi, nettó jövedelmek szintjét mutató ábra...

...Mind Burgenlandban, mind Magyarországon kb. 5.000 euró/fő támogatási összeggel lehet kalkulálni. Azaz a legkiemeltebb támogatási időszakokat összevetve ugyanakkora összeggel gazdálkodhattak Burgenlandban, mint mi. Természetesen az eltérő euró-érték nálunk ennél is jelentősen nagyobb mozgásteret enged...

link:
www.portfolio.hu/unios_forrasok/gazdasagfejlesztes/igy_gazdagodtak_meg_a_sogoraink_az_eu-tamogatasokbol.228290.html

Ezt írod, idézem mégegyszer:
hogy lehető legnagyobb számban egységesen utasítsuk el a kényszer betelepítést !

Észre kéne venned, hogy Magyarországon nem ez a legfontosabb kérdés.

Tiszteletel: "agyhalott migráns simogató"

sas70 2016.05.31. 10:40:00

Magyar? Genetikailag vagy, hogy? Kunok, jászok, svábok, Szászok, palócok, besenyők, böszörmények, stb. Persze ezek beolvadtak és a 150 év török uralom is biztosan hagyott nyomot, mint ahogyan minden más is. Szép példa erre a családom, amiben szinte mindenki megtalálható, van erdélyi vonal is, talán csak éppen az ősmagyar és a zsidó nem. A zsidót onnan tudom, hogy volt valami összeírásféle, amikor "szép" idők járták az országot, viszont a "színmagyar" rokonaim rejtegettek zsidókat akkor, amikor ez halálos bűn volt. (A kurva őseim soha nem fértek a bőrükbe!)
Úgyhogy elmegy a fidesz a magyarkodásával, a jó büdös picsába és az összes többi hozzájuk hasonló is!

Mr. Waszabi 2016.05.31. 10:51:57

@Ballib cenzúrázók réme 1: miért is személyeskedsz? Van okod rá? Téged Isten szart közvetlenül, másokat meg nem, vagy mi a szösz? Miért mutogatsz, hogy "te", "ti"? Miért nem "mi"?
És én vagyok kirekesztő? Ne már. Ezt üzenem a 12-es kollégádnak is. Nagyon sánták vagytok retorikából, erre még sokat kell gyúrni.
Egyelőre csak a mutogatás és a vádaskodás jött válaszként, immáron másodjára is, de konkrétumok, hogy ki a magyar, nos, az elmaradt valahol.

elemes 2016.05.31. 11:18:59

@Romanee Conti:

A hozzászólásokból ilyen következtetést levonni merész :-)

Ballib cenzúrázók réme 1 2016.05.31. 11:35:33

@Mr. Waszabi:

Hát akkor itt a konkrétumok, Orbán Viktor megmondta ki a magyar: akinek nincs ofsór cége, nem viszi ki az országból a hasznot, nem Brüsszelt szolgálja ki hanem a nemzeti kormányunkat, nem kapott soha kiképzést meg pénzt Sorostól (ha visszafizeti, akkor rendben van, illetve ha az akkor kapott pénz és a mostani Soros fizetett ügynökök között nincsen kapcsolat, akkor az is rendben van), teljes szívéből támogatja a magyar gazdaság fellendítését, legyen az magyar bankok megteremtése, vagy akár magyar embereknek épült felcsúti kisvasút, és még sorolhatnám, de ha 600 oldalt írnék, te még akkor se tudnál egy olyan definíciót sem találni, ami alapján magyarnak nevezhetnéd magadat.

Ezért könnyű titeket baloldali liberálisokat azonositani, mert egy darab kötődésetek sincs a hazához, amelyet Orbán Vikotr épít most az igaz magyar hitű embereknek.
Mi jól érezzük magunkat benne, mi az hogy nagyon is!, ti meg csak szenvedjetek ti gyűlölködő libaerálisok, szerencsére mi nemzeti béketábor jobban gyűlölünk benneteket.

konrada 2016.05.31. 12:03:57

@Mr. Waszabi:
...és ha még ezek után sem veszed észre a szarkazmust a beírásában, úgy ne csodálkozz, ha palira vesznek...;))

Mr. Waszabi 2016.05.31. 12:17:31

@konrada: óbmg. Annyira élethű volt, hogy észre sem vettem :)

Willkommenskultur 2016.05.31. 12:19:15

@Romanee Conti: Kit érdekel ferenc pápa? Orbán református, de Merkel sem a szentatyához megy tanácsért.

fidesz maszop dk együtt egykutya 2016.05.31. 12:24:53

@Ballib cenzúrázók réme 1:

Te ostoba fideszbérenc vagy, ezért hazudsz.
MInden jobboldali hazudik, és csak mi demokraták tudjuk mi a jó az országnak.

Igenis kell többszézezer muszlim, mert többet ér mindegyik mint ti emberileg !
És GDP-t is többet termelnek majd, mert mind diplomás, nektek meg érettségitek sincs.

Az EU megmodnta, hogy megszívatják azokat akik nem fogadnak be menekülteket.
Tehát ti büntetni akarjátok az országot. Nem akartok EU tagok lenni, ezt bizonyítja az a tény is, hogy a többszéezezr értékes muszlim munkaerőt így eldobnátok az országtól!

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 12:33:36

@fideszes Bróker kormány:
nos az őseim itt élnek 4000 éve ÉS magyar vagyok

Ezt a kijelentést általában egy szlovák vagy román gyomra, agya sehogyan sem tudja értelmezni. Lássuk, neked hogyan sikerül.

Egyébként tudsz egyetlen egy népet említeni, amelyik nem migráns?
És ha egy nép migráns volt valamikor, akkor neki kötelessége helyet adni a többi migránsnak?

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 12:37:31

@Romanee Conti:
Nem azért nem vagy magyar, mert más őseid vannak, hanem mert nem vallod magyarnak magad, nem alkotsz velünk sorsközösséget (nem akarod megóvni a magyarságot), nem támogatod a többség által elfogadott célokat, törekvéseket. Ez önnön döntésed. Magad rekeszted ki.

Willkommenskultur 2016.05.31. 12:37:35

@fidesz maszop dk együtt egykutya: Albánia 70% muszlim.

Nem ázsiai, hanem ojrópai muszlim. Oda nem mennek a muszlim migráncsok segélyért.

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 12:51:51

@sas70:
Megpróbáltad ugyenezt a kérdést máshogy is: pl. német, genetikailag, vagy hogy?
orosz, genetikailag, vagy hogy?

Nem olyan nehéz ez. Mindenki el tudja dönteni. Akiben kétség van a saját identitása felől, na ott van a gond.

sas70 2016.05.31. 13:24:37

@'it's cool to know nothing': Pl úgy is feltehetném a kérdést, hogy ember vagy nem ember? Mert néhányan már kezdenek az emberi mivoltukból is kivetkőzni, ideológiai kormány támogatással. Azzal van ugyanis bajom, amikor valaki megpróbál különbséget tenni az EMBEREK között, származásuk, nemük, felekezeti hovatartozásuk, vagy éppen nézeteik alapján. Sok bamba birka meg ennek tapsol, miközben a füvet is kilopják alóla!

dunántúli gyerek 2016.05.31. 13:33:37

@sas70: Azért kell másokat segítenünk, vagy letelepítenünk, mert emberek?

Nocsak.

kris69 2016.05.31. 14:05:38

@'it's cool to know nothing': Bocs; és azt ki dönti el ki a magyar Te vagy az orbàn,vagy bayer?Milyen többség?Megvédeni?Ki ,mi ellen?Töriböl hogy àllsz?Màtyàs kiràly,Széchényi,aradi vértanuk,mond valamit?

petivagyok innen 2016.05.31. 14:27:15

Sajnos már Magyarország egy ideje nem magyar ország. Nem magyarok irányítják. A magyarokat üldözik, hagyományaikat eltiporják és nevetségessé teszik. A magyar lakosságot otthonaik elhagyására kényszerítik.

Magyarországra nem telepíthatők menekültek, mert itt van Európa második legnagyobb zsidó közössége.
Egyébként a kvóta 1000 sebből vérzik. Mi van a családegyesítéssel? Ha a személyazonosságát se tudjuk megállapítani 1-1 migránsnak, akkor honnan tudjuk megállapítani a jogos családi viszonyait?

A felsorolt neveket meg végképp nem tudom mire vélni.
Hunyadi egy hadvezér volt, nem igazán érdekelte a magyarság.
Petőfi teljesen mindegy, hogy milyen származású, de magyarrá lett. És nem csak azért lett magyar, mert annak vallotta magát. Meghalt Magyarországért.
Széchenyi eljutott az önzetlenség magas szintjére, ami az ország építését előre vitte. Bár igazából nem a magyarságért tette, hanem az országért, nem nagyon izgatta az emberek nemzetisége. Érdekes, hogy az MTA vezetéségben ma is elég kevés a magyar.
Neumann meg ki a t*k*m. Mit tett ő a magyarságért vagy az országért? Kétségtelenül egy okos ember lehetett, de azon kívül, hogy itt született, nem sok köze volt az országhoz.
Puskás meg az Aranycsapat? Volt pár sikeres évük, aztán mindenki ment amerre látott. Az, hogy nem volt azóta jobb válogatottja az országnak, inkább szégyen, mint büszkeség.

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 14:45:14

@sas70:
elárulok valamit: van különbség ember és ember között. Nem feltétlen minőségi különbség, de van különbség.

De hogy értsd: a gyerekem életéért simán feláldoznám a te gyereked életét. És egész biztosan te is így lennél ezzel. Nem azért mert gonosz vagyok, hanem mert ez az egyetlen ésszerű döntés, ez az elemi érdekem (ami ráadásul még a zsigeri ösztönnel sincs ütközésben).

Ugyanez igaz tágabb értelemben is: egész biztosan nem érintett meg téged a ruandai népírtás. Talán közelebb érezted magad a dél-szláv áldozatokhoz, de ha az utcádban az ismerős nénit ölik meg, azon nagyon fel fogsz háborodni. Ezzel semmi gond sincs, mert ez a természetes.

A magyar nemzet is egy ilyen egység, ha összetartozunk, mert egy család vagyunk, akkor egymásért kiállunk, egymás érdekeit figyelembe vesszük, másokkal szemben védjük magunkat. Igen, van különbség magyar ember és egy román ember között az én szememben is. Ez a legtermészetesebb dolog.

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 14:46:53

@kris69:
Látom, nem vagy magyar, mert akkor tudnád. Te magad döntöd el, hogy minek vallod magad, és sors- és értékközösséget vállalsz-e velünk. Nekem ebbe nincs beleszólásom.

De a te döntésed alapján fogok viszonyulni hozzád.

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 15:00:26

@kris69:
"Màtyàs kiràly,Széchényi,aradi vértanuk,mond valamit? "

Igen, tudom, hogy vannak népek, akik a származás, a faji tisztaság alapján döntik el, ki tartozhat közéjük. Nekik nehéz lehet felfogni, hogy a magyarság nem ilyen rasszista alapokon működik.

Vannak olyanok is, mint a szlovákok, vagy románok, akik már egy név hallatán, vagy születési hely alapján el tudják dönteni, hogy az román, vagy szlovák :)
Tök mindegy nekik, hogy az adott ember minek tartja magát. Milyen liberális széplelkek ezek a románok, szlovákok: Kuss, székely nincs és kész. Azok mind románok.

Mátyás király nem azért magyar, mert genetikailag magyar (bár anyai ágon teljesen magyar), hanem mert ő maga magyar királynak tekintette magát. Széchenyi még magyarul sem tudott, mégis életét szentelte a magyarság felemelkedésének, nem véletlenül tarották már kortársai őt a legnagyobb magyarnak. Az aradi vértanúk jó része dettó, a magyarság szabadságáért küzdöttek, sőt haltak márír halált, bedig idegen anya szülte őket. Látod ez a szép a magyarságban, hogy befogadóak vagyunk, senki meg nem kérdőjelezi ezen emberek magyarságát. De ez nem jön magától: ehhez neked kell eldönteni, hova tartozol, és meg is kell felelned ennek.

De azért ne hápogjon senki, ha a magyarok gyalázására felesküdött embereket a nem öleljük keblünkre.

kris69 2016.05.31. 15:12:44

@'it's cool to know nothing': Ha eltérő az àllàspont,az màr gyalàzkodàs,idegenszivűség...Ejj-ejj

kris69 2016.05.31. 15:17:47

@'it's cool to know nothing': Egyébként a kérdésemre nem vàlaszoltàl,ki az a Velünk,mi ez a kiràlyi többesszàm?Miböl gondolod,hogy a Te magyarsàgtudadot,jobb,több mint az Enyém vagy bàrki màssé?

Romanee Conti 2016.05.31. 16:13:59

@Willkommenskultur:

Felekezeti alapadatok - Vallás 2011

Római katolikus 37,15%, Nem válaszolt 27,16%, Felekezeten kívüli 18,18%, Református 11,61%, Evangélikus 2,16%, Görög katolikus 1,80%, Jehova Tanúi 0,32%, Baptista 0,18%, Hit Gyülekezete 0,18%, Ortodox 0,14%, Izraelita 0,11%, Buddhista 0,10%, Egyéb és ismeretlen 0,91%.

Ezért.

dunántúli gyerek 2016.05.31. 16:21:58

@Romanee Conti: Egy ideje pártok irányítanak, nem pápák.

migránssimogató párt = kuka párt

jágör68 2016.05.31. 16:35:11

@dunántúli gyerek:
Migránssimogató párt = NSA- ügynökök

Romanee Conti 2016.05.31. 16:59:15

"@'it's cool to know nothing':

'it's cool to know nothing'
2016.05.31. 12:37:31
@Romanee Conti:
Nem azért nem vagy magyar, mert más őseid vannak, hanem mert nem vallod magyarnak magad, nem alkotsz velünk sorsközösséget (nem akarod megóvni a magyarságot), nem támogatod a többség által elfogadott célokat, törekvéseket. Ez önnön döntésed. Magad rekeszted ki."

"Nem azért nem vagy magyar, mert más őseid vannak, hanem mert nem vallod magyarnak magad,..."

- köszönöm, hogy helyettem TUDUD, ELDÖNTÖD.
Más a véleményem=nem vagyok magyar, most már értem!

Ezt komolyan gondolod? Keresztényi jóságra vall! (természetesen nem a valóban valásos emberekre utalom, Ferenc pápát idéztem az előbb legnagyobb tisztelettel, hanem a Fidesz-KDMP által interpletált variánsra)

"nem alkotsz velünk sorsközösséget (nem akarod megóvni a magyarságot)"

- kedves cool! veled semmiképpen, igazad van, nem vagyok egy Rogán Antal, Andy Vajna, Mészáros Lőrinc, Dr. Matolcsy György, Semjén Zsolt, se egy Orbán Viktor, igen.
Valóban, nem mérem magam ezekhez a talpig becsületes magyar emberekhez. Igen, ezek igazi talpig becsületes a magyarságot megóvó altruista emberek, ebben remélem egyetértünk.

Összegezve, aki nem azt mondja amit te, az nem magyar. Értem. Ez derék, na!

"nem támogatod a többség által elfogadott célokat, törekvéseket."
- a tények makacs dolgok, a többség NEM TÁMOGATJA ezt a kirekesztő, szemellenzős ostoba véleményt, ez van kedves cool!

- indivíduumnak tartom magam, nem támogatom a többség véleményét, ha az számomra elfogadhatatlan. (ajánlott információk 1905-2016 magyar történelem korszakai)

"nem támogatod a többség által elfogadott célokat, törekvéseket. Ez önnön döntésed. Magad rekeszted ki."
- nem kedves cool, nem magamat rekesztem ki, TE REKESZTESZ KI! NEM UGYANAZ! vélemények szerint.

Azért lássuk be, nem kis teljesítmény 261 karakterben ennyi okosságot leírni, ezúton gratulálok.

Tisztelettel: az agyhalott migráns simogató nemmagyar

mortullus 2016.05.31. 19:36:24

@kris69: Jókat ír???
Ha jól látom írni se igazán tud...

'it's cool to know nothing' 2016.05.31. 19:45:36

@Romanee Conti:
"mert nem vallod magyarnak magad,..."

"nem alkotsz velünk sorsközösséget (nem akarod megóvni a magyarságot)"
- kedves cool! veled semmiképpen, igazad van..."

"Tisztelettel: az agyhalott migráns simogató nemmagyar"

q.e.d.

kris69 2016.05.31. 20:59:44

@mortullus: Nem értünk egyet,van ez igy...

wallenberg88051001 2016.06.01. 06:38:50

@Romanee Conti:

Miért azt írod, hogy "Burgenland", miért nem azt hogy Őrvidék? Vagy Bécs helyett is azt szoktad írni hogy Wien?

Tittike17 2016.06.01. 07:36:18

@Krisz11: a magyarok és a magyarok. Tudod, a csőcselék! Mert akikről te beszélsz, azok a mindenkit gyűlölő, iskolakerülő, buta emberek, akiket be lehet palizni azzal, hogy ők a különbek. Azok, akik mindig lúzerek maradnak, csak az erőből értenek és azt hiszik, a világ akkor jó, ha mindenki olyan hülye, mint ők. Amit eddig leírtam, az nem vonatkozik a magyarokra, akik nem attól magyarok, hogy tarsolyt hordanak és nagy szájjal szidnak mindenki MÁST, hanem dolgoznak becsülettel, mert tudják, hogy a csendes tisztesség fontosabb a nagy pofánál és a vérgőznél. Ja. Nem vagytok különbek az általatok annyira lenézett araboktól, az ISIS-től, ugyan olyan fanatikus, buták vagytok, csak nem Allah nevében.. Lehet keresztre feszíteni!

Romanee Conti 2016.06.01. 22:35:52

@wallenberg88051001:

Ez már kiderült, egyszerű ember vagyok, mint egy faék, nem értem.
süti beállítások módosítása