B1 blogcsalád



A Sándor Máriák ne dumáljanak, pofát befogni, és tovább szolgálni

Fekete eljárás az egészségügyben

2015. augusztus 11. - Egyenlítő blog

Azt azért nem lehet mondani, hogy semmit sem ért el Sándor Mária, a „fekete ruhás ápolónő”. Ő az, aki a tiltakozás legszelídebb formáját választotta azért, hogy felhívja a figyelmet az egésségügyben uralkodó lehetetlen állapotok miatt.

Fekete munkaruhát húzott.

És már ezzel kiverte a biztosítékot a hon urainál.

Még ilyet, nahát, nahát. S a Magyar Egészségügyi Szakdolgozók Kamarája azon nyomban etikai eljárást indított ellene. Az Magyar Egészségügyi Szakdolgozók Kamarája afféle szervezet, amelynek fő feladata ezek szerint a dolgozók megfélemlítése, elnyomása, megfegyelmezése.  Csak az dolgozhat az egészségügyben, aki a kamara tagja.

feketeapolo.jpeg

Na most, hallottuk valaha, hogy ez a jeles testület felemelte volna a hangját azért, mert

  1. egy ápolónő fizetése töredéke annak, amit Lázár János benzinre költ?
  2. Tiltakozott azért, mert az egészségügy lepusztult,
  3. óriásiak a várólisták,
  4. a fejetlenség és pazarlás a legtöbb helyen karöltve jár a nyomorral?

A magyar egészségügy egyik legnagyobb gondja, hogy dolgozói közül, aki csak teheti, menekül külföldre. Az egész rendszer csak azért nem dűlt még össze teljesen, mert akadnak Sándor Máriák, akik

a belüket kidolgozzák a lehetetlen körülmények ellenére.

Akik aprópénzért gürcölnek 12 órákat, felelősségteljesen, keményen.

Ma szokás demagógiának nevezni, ha szóba hozzuk, hogy mennyit keres egy ápolónő, egy pedagógus egy léha államtitkárhoz, egy semmirekellő tanácsadóhoz, egy járási hivatali halljakendhez képest.

Persze az uborkafára felkapaszkodott új „arisztokráciát” nem különösebben érdekli, hogy mi történik a magyar egészségügyben. Miért is izgatná magát?

A népnek pont jó, úgy ahogy van. Maximum magában morog, vagy miközben arra vár, hogy végre sorra kerüljön, a mellette üldögélővel beszéli meg, hogy jaj, ez szörnyű. Amúgy meg semmirekellőnk törvényben biztosított joga, hogy külön kórházi ellátást kapjon. És különben is. Pénze, mint a pelyva, hála istennek képes megfizetni a magánorvosi ellátást.

Itt mindenki azt kapja, ami jár neki.

A Sándor Máriák tehát ne dumáljanak, hanem pofát befogni, és tovább szolgálni. Épüljenek stadionok és expresszvonat a Kis Vezető telke végében, milliárdok olimpiai pályázatokra, és Mészáros gázszerelőnek is jusson ez-az.

De kedves Mária, nem tetszett észrevenni, hogy a népnek itt a lelkes helyeslés maradt, nem az öntudatos kiállás a jogaiért? Értünk, mindannyiunkért.

Az etikai eljárást dr. Balog Zoltán indította a határozat szerint. A kamara honlapja a testület elnökeként dr. Balogh Zoltánt (h-val) jelöli meg. Szóval, lehet hogy az elnök az, csak rosszul írták le a nevét. Ha így, akkor gratulálunk neki innen is. Nyilván a jutalma sem marad majd el. Ha meg nem ő, akkor várjuk tiltakozását a megfélemlítő vizsgálat ellen.

Azonban erős a gyanú. hogy a másik Balog, a miniszter volt, aki felnyomta, vagyis elérte az egyik Baloghnál az etikai eljárást, úgyhogy akkor ő is

szégyellje magát erőteljesen.

Addig is, jó egészséget mindenkinek.

D.J.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr127695924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kmarika 2015.08.11. 14:35:38

Nem baj, a lényeg, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium dolgozói a mai napon négyhavi jutalmat kaptak, és karácsonyra ugyanennyi jutalmat ígértek nekik...Ismerősöm, aki ott dolgozik, még azzal is eldicsekedett, hogy munkája viszont alig van, és halálra unja magát...ami mondjuk általános a minisztériumokba..és még van bőr a pofájukon azt mondani, hogy nincs pénz az egészségügyi dolgozók fizetésemelésére...

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.08.11. 16:39:00

Hol volt Sándor Mária, mikor Gyurcsány nevű főnöke megfelezte a kórházi ágyak számát ?

Hol volt mikor privatizálta az MSZP a kórházakat, és ott a folyosóra fektették őket ?

Hol volt mikor végletekig kivéreztették és eladósították Gyurcsányék a kórházakat ?

Napi bérregettés MSZP-s módra.
Pipa.

káposzta 2015.08.11. 16:56:40

@Ballib Cenzúra: Gondolom, akkor még rendben megkapta a pénzét, te fogyatékos faszfej narancsgeci.

Pilotax 2015.08.11. 16:58:44

Az egész etikai kódex kérdést jogilag nem értem. Ha lenne esetleg egy jogász aki elmagyarázná nekem miről is van szó!
Ismereteim szerint a jogi egyetem első félévének első óráján elmagyarázzák a joghallgatóknak, hogy a jog egy társadalmi norma aminek betartását az államnak joga van akár erőszakkal is kikényszeríteni. Az erkölcs vagy etika szintén társadalmi norma - kvázi szokásjog - amit azonban az államnak nincs joga erőszakkal kikényszerítenie. (A megfogalmazás nem jogi szaknyelven történt hanem a hétköznapi ember nyelvén).
Ha ez így van akkor mi a f...szt akarnak a lassan már több jogkövetkezményt okozó különféle etikai kódexekkel mint a jogszabályok. Ha valakit etikailag elmarasztalnak annak igenis súlyos JOGI következményei vannak, állásvesztés, fegyelmi eljárás stb. Hogy a jó francba lehet nem kötelező etikai erkölcsi szabályok megszegésének JOGI következménye ha az elvileg joggal nem kikényszeríthető?

nemecsekerno_007 2015.08.11. 17:21:59

Meg kéne engedni, hogy fizessen aki jobb ellátást akar. Aztán aki nem tud fizetni azt meg szolidaritási alapon ellátni. Persze ha van neki 1-2 lakása, akkor nyílván nem rászoruló.
Meg kéne már tanulnia ennek az országnak, hogy a szolidaritás olyan mint a barátság. Az alapja a precíz elszámolás. Más pénzét mindenki nagyon lazán költi.

nemecsekerno_007 2015.08.11. 17:24:58

@káposzta: jaja, nyílván megkapta csak azt hitelből fizettük. Szerinted ezt meddig lehet csinálni? A Kádár-rendszerben nem volt elég? A kapitalizmus kemény történet, sajnos itt még nem sikerült meghonosodnia. Akinek egy kicsivel több van, az már burzsoá. Na persze. Nem kellett volna azt hazudni az embereknek, hogy egszerűen elérhetjük az ausztriai életszínvonalat. Max. hitelből lehetne, de az a lemez már lejárt.

hosaka 2015.08.11. 17:35:40

@Ballib Cenzúra: És te hol voltál? Kurvaanyádban?

csak egy néző 2015.08.11. 17:48:29

@Ballib Cenzúra:
Egy kis olvasnivaló semmi sem az, aminek elsőre látszik. Mindennek két oldala van.

Napi rettegés, fröcsögés fidesz módra

alfahir.hu/node/53594

kiforditott.blog.hu/2010/12/14/korhaz_luxuskivitelben_kozpenzbol

nava.hu/id/10367_2004/

csak egy néző 2015.08.11. 17:49:49

Egyébként az itthon maradt orvosok és ápolónők előtt le a kalappal.

Kopi3.14 2015.08.11. 18:14:22

@Ballib Cenzúra: Az ugye megvan, hogy a kis kedvenceid akarták hamarabb privatizálni a kórházakat, volt is belőle balhé épp elég, pl. Szegeden is, aztán ahogy ellenzékbe kerültek, hirtelen már orssz ötletnek tartották.

káposzta 2015.08.11. 18:15:27

@nemecsekerno_007: Azért elég röhejesen hangzik, hogy az ápolók fizetését hitelből fizetjük :) Mintha olyan sokat keresnének, hogy az lenne az oka az ország összes bajának :)

A lényeg az, hogy a sok kibaszott adóból TALÁN TELNE RÁ, hogy időben megkapják a járandóságukat, esetleg a jelenleginél kevésbé röhejes fizetést kapjanak.

Van mondjuk 60 ezer ápoló (lehet, hogy több), akiknek már az is jelentősen emelné az életkedvét/életminőségét, ha havonta 20 ezerrel többet vinne haza. Ez évente 15-16 milliárd forintos kiadást jelentene, ami a költségvetés 1 ezreléke (illetve ennél is kevesebb, mert az adózott fizetése nagy részét elköltené, és emiatt fizetne még 5-27% áfát is).

nemecsekerno_007 2015.08.11. 18:43:54

@káposzta: ez nagyjából rendbe is lenne, de nem csak az ápolók vannak. hanem a nyugdíjasok, a köztisztviselők, közalkalmazottak meg még egy csomóan akik a közpénzből kapnak fizetést, sőt még az adójuk is onnan van. Ha tovább követed ezt a pénzt akkor feltűnik, hogy vajon ki rakhatja azt a közösbe. Nyílván nem a Mikulás.
Befizeti az áfát. És mivel a fizetése a közösből jött, az áfa csak oda megy vissza ahonnan jött, ettől több nem lett. Egyik zsebből a másikba.
"a sok kibaszott adóból TALÁN TELNE RÁ"
itt a kérdés csupán az, hogy kinek az adójából, kinek a fizetésére telne. Ezért írtam, hogy a szolidaritás alapja a pontos elszámolás. Ez az ami nálunk nem nagyon meg, ezért is tudjuk kurva jól költeni mások pénzét. Ez sajnos a szocializmus hozadéka :(

Punxsutawney Mormota 2015.08.11. 18:58:36

@Ballib Cenzúra: Kedves Bérkommentelő idióta! Úgy látom, hogy Gyurcsány alatt az eszedet is megfelezték.
A magyar egészségügyet úgy kellene kidobni a picsába az ablakon ahogy van. Hasonlítsd össze a hasonló területű és hasonló lakosságú Ausztriában hány kórház van, aztán utána pampogj a kórházi ágyszám felezéséről.

Punxsutawney Mormota 2015.08.11. 19:01:41

@Ballib Cenzúra:

Most is a fekszenek betegek a folyosókon.

A kórházakat nem eladósították, főemlős barátom, a kórházak a végletekig alulfinanszírozottak, ezért eladósodnak azok maguktól is.

Inkább beszélgessük arról, hogy a KLIK nevű zseniális formáció, hogy tudott csak az elmúlt évben 11 milliárd forint adósságot felhalmozni beszállítókkal és közműcégekkel szemben? Erról is az elmútttt nyóóóc év tehet?

Gyorgy Nagy 2015.08.11. 19:02:58

Dr Balogh Zoltán.Mit nyujt a szakszervezet havi KÖTELEZÖ 500forintér ? SEMIT! Azon kivül hogy a kamarai tagok repije,és egyébb juttatása meglegyen. Már szervezzük hogy meglegyen szüntetve a kamara akik semmitse tesznek értünk! Ön egy megosztó TEHTSÉGTELEN SEGNYALÓ MEGÉLHETÉSI.Sándor Máriához ön KISPÁLYÁS. Ugyhogy TAKAODJON amig nemkéső.

nemecsekerno_007 2015.08.11. 19:09:11

@Punxsutawney Mormota: "a kórházak a végletekig alulfinanszírozottak,"
Hát ez van ha azokkal akarják finanszíroztatni a működésüket akiknek van pénze és azokat ellátni akiknek meg nincs.
A kérdés még mindig ugyanaz. Ki finanszírozza, kinek az ellátását?
Mindenki magáét? Akinek van pénze az a magáét és a többit meg valahogy szolidaritásból lássák el (persze önkéntes szolidaritásra gondolik, nem adóemelésre)

Gyorgy Nagy 2015.08.11. 19:14:23

@Ballib Cenzúra: Volták mostanában korházban? Ha nem ugorj be a Dél Pesti TEMETŐ GYÁRBA vagy a Jánosba ahok a vakolat a betegekre hullik. Gyurcsiék pl a Bajcsiban àtadrak egy ötemeletes europai felszeretsègű épületet stb,stb.Persze ök is elszurtak ezen a téren is sokmident.De hogy abban az időben jobb volt a betegek ellátása ez tény! Persz ők több péznt is tettekbe.Persze Te a fidesz szemüvegén nézed a dolkikat.Imádkozz hogy STADIONOKAT épitő Viktorka uralkodása alatt ne legyél beteteg.

gtri 2015.08.11. 19:17:46

@nemecsekerno_007:
Egy olyan országban, ahol a TAO nevű módszerrel lopják a foci és a többi sportág számára a közpénzt, majd utána kijelentik, hogy az nem közpénz, ott egyzserűen pofátlanság arra hivatkozni, hogy "nincs pénz". Van pénz, csak az egészségügyre nincs.

De mondhatnám a MET 50 milliárdját is. Vagy az offshore cégeken keresztül eladott állampolgárságok árát (milliárd forintban). Ha jól tudom ez Rogán Antal "szívügye". :) Ha elkezdjük kapargatni, akkor nagyon sok pénz bukkan elő. Csak éppen soha nem a köz zsebében. A magánzsebekben annál több.

gtri 2015.08.11. 19:23:01

Egy kis jogi ismertető az MLSZ honlapjáról hogyan kell szakszerűen lenyúlni egy "szent cél" (foci) érdekében a közpénzt:

www.mlsz.hu/blog/2013/10/14/fejlesztes-tao-palyaztatas/

"Érdemes támogatni!
Az a vállalkozás vagy társaság, amely él a támogatás lehetőségével, leírhatja a támogatás összegét adóalapjából, majd a csökkentett adóalapból még a támogatás mértékével megegyező adókedvezményt is igénybe vehet. Vagyis kétféle adókedvezményt érvényesíthetnek a cégek:
- a támogatás összegét elszámolhatják költségként (csökkentve így az adóalapot)
- a csökkentett adóalap után számított társasági adóból pedig levonható a támogatás teljes összege,
- kiegészítő támogatást kell nyújtani a labdarúgásnak az adóalapcsökkenésből származó megtakarítás 75 %-áig.
Összességében ez egy reálhozammal járó befektetési forma, mögötte határozott társadalmi felelősségvállalással a sport közvetlen és közvetett értékeinek/céljainak elősegítése érdekében. "

Természetesen az egészségügy ebbena formában nem támogatható, arra NINCS PÉNZ. :)

Traktoros lány 2015.08.11. 19:32:33

"Ma szokás demagógiának nevezni, ha szóba hozzuk, hogy mennyit keres egy ápolónő, egy pedagógus egy léha államtitkárhoz, egy semmirekellő tanácsadóhoz, egy járási hivatali halljakendhez képest."
És egy Klub Rádióban ajvékolóhoz képest? Hupsz! Demagóg voltam! :)))

Punxsutawney Mormota 2015.08.11. 19:37:00

@nemecsekerno_007: Ugyebár a tetűűűűűű Gyurcsányék alatt bevezették, hogy a kórházak adjanak egy elszámolást, hogy XY-nak mennyibe került az ellátása. A fülészem berendelt éves felülvizsgálatra Bajcsy kórházba. Kb fél óra, karbantartás, valami böszme mikroszkópos vizsgálat, nagytakarítás, egy 35 éves kórházi szakorvos munkája, fűtéssel és lifthasználattal együtt ha jól emlékszem 1200 forint volt.
A kórházi számlaadást beszüntették, őszintén kétlem, hogy a kórházak sokkal többet kapnának egy hasonló vizsgálatárét 2015-ben.

Az állami egészségügy sehol a világon nem rentáblis, igazából nem is lehet az. Az emberek számára a legkedvezőbb az lenne, mint a MANYUP estén volt, hogy lecsippantani valamennyit a befizetésekből és átadni magánkórházaknak. És ha befizető egy magasabb szintű ellátást szeretne, akkor fizessen érte, de azt mondjuk levonhatná az adójából. Írországban valami hasonló keresztfinanszírozás működik, viszonylag tűrhetően.

Az egészségügy rendbetétele senkinek sem az érdeke. Ha most kivonjuk a konteókat a képletből, akkor is évente 300 millárd forint körüli ráfordítás kellene, hogy kb. 6-8 év múlva érezhető javulás legyen. Akkor sem lenne mindenki boldog, de azt mondhatnánk, hogy igen, valami megmozdult!

De rengeteg orvos akkor sem jönne haza, ha mekeresné ugyanazt a pénzt, mint amit Németországban, mert egyszerűen a körülmények nem olyanok.
Nem egy orvos azt mondta, hogy amíg mérlegelni kell itthon, hogy a beteget elküdheti-e CT-re vagy MRI-re, addig ne is számítsanak rá.

2015.08.11. 19:46:33

@Ballib Cenzúra:
Megszavazta - sok százezerrel együtt - a fideszt, hátha jobb lesz....
De semmi nem változott, csak tovább megy a lenyúlás.

Érted, baromarc?
Napi viktorszopó komcsi nyomoronc.

kvadrillio 2015.08.11. 20:31:57

juhász petike is így kezdte (cigányok vízelzárása), occt utána benyomták drogosan képviselllőnek ! bassza met !

csak egy néző 2015.08.11. 21:00:58

Magyari Béla nevű mélymagyar féreg véleménye a 444-en

"mekkora hülye picsa, miért nem ment közgazdásznak, most 900 ezres bruttóért dolgozhatna az mnb-nél, ja hogy hülye az más akkor mi az anyja picsáját panaszkodik, a hülyéknek pont annyit kell adni, hogy kicsit éljenek is a maguk primitív szintjén, erről szól a világ már több ezer éve prolik!"

pamut 2015.08.11. 21:01:54

@Ballib Cenzúra:
Jöttél széttrollkodni a blogot hazaáruló? :)

Ugye örömét éreztél amikor az a bácsi meghalt akit 9 hónapig nem kezeltek a rákjával? Ugye büszke vagy rá mennyit rombolt a fideszmaffia az országban?

kvadrillio 2015.08.11. 21:10:30

@csak egy néző: hmmmm.......sztem pedig....AZ ADÓPARADICSOMOKBA, ÉS OFFSHORE-SZÁMLÁKRA KILOPOTT EZER MILLIÁRDOKAT KÖLLENE HAZAIRÁNYÍTANI, HOGY A MAGYAR TÁRSADALOM VÉGRE FÖL LEGYEN EMELVE A MOCSOKBÓL, AHOVÁ ÚJGAZDAGJAI TIPORTÁK !!! AZ UNIÓS MILLIÁRDOKAT IS PUNKT ERRE KŐŐNEHH FORDÍTANI ! MERT ERRE IS FIZETI A ZÚNIJÓ ! NEM AZ RÁHELKÉK LÁBRAÁLLÁSÁRAHHH !

nemecsekerno_007 2015.08.11. 21:13:04

@gtri: de a baloldal nem (csak) Rogán zsebében kotorászna, hanem az enyémben is. Meg még sokak zsebében. Na ezért tartanak ott ahol tartanak. És úgy néz ki, hogy a többség is így látja. Ilyen a demokrácia.

nemecsekerno_007 2015.08.11. 21:15:06

@Punxsutawney Mormota: a kérdésem nagyjából ugyanerre vonatkozott. ki fizessek, kinek az ellátását. Ez társadalmi megegyezés kérdése. Az számít, hogy adott pénzért, milyen ellátás jár. Ugyanaz a helyzet mint a sávos vs. egykulcsos adózásnál. Kurvára mindegy melyik van, az nem mindegy, hogy hol húzzák meg a sávokat.

nemecsekerno_007 2015.08.11. 21:17:07

@kvadrillio: "OFFSHORE-SZÁMLÁKRA KILOPOTT EZER MILLIÁRDOK"

erről jó lenne valami link v. kimutatás, lehetőleg hiteles. én is tudok milliárdokkal dobálózni. Amúgy itt egy kis segítség a nagyságrendek miatt:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

kvadrillio 2015.08.11. 21:47:39

BAZD MEG AMERIKA, MIT CSINÁLTÁL ???!Miért jönnek a menekültek?

Írta Ács Gábor

08/08 15:21 CET
Miért jönnek a menekültek?
smaller_text larger_text

…és honnan van egy köteg pénz, olykor több ezer euró a zsebükben? Ezt kell megértenie a magyaroknak, az európaiaknak és a nyugati világban élőknek ahhoz, hogy ne pánikszerűen akarják lenyomni a menekültáradatot, mert az új népvándorlási hullámként emlegetett jelenség hosszútávú, megnyugtató rendezésére van szükség.

Melyek azok a konfliktusok, amik mellett félrenézett a világ? Milyen problémák rendezése alól bújtak ki a gazdasági és katonai nagyhatalmak éveken, évtizedeken át, amik odáig súlyosbodtak, hogy már magyarországi pályaudvarokon is láthatjuk: emberek millióinak kell folyamatosan elhagyni otthonaikat?

Megélhetési bevándorlóként emlegetik sokan azokat is, akik nem szűnő vérengzések elől menekülnek Szíriából, Dél-Szudánból, Eritreából vagy Afganisztánból. A híradásokból tudjuk, hogy többségében onnan származnak azok, akik nap mint nap kétszáz-négyszáz fős csoportokban rohanják meg a Franciaországból Angliába vezető alagút bejáratát éjszakánként.

Van, ahol elhúzódó polgárháborúban ölnek százezreket, terrorista és militáns csoportok tízezreket, vagy a szétesett államhatalom képtelen megfékezni az érdekcsoportok mindennapos összecsapásait.

Távol tombol tőlünk az erőszak, ha a térképet nézzük. De ezzel az ürüggyel olyan régóta hagyta a nemzetközi közösség elszabadulni a poklot egyes országokban, hogy az ott élőknek nem marad esélyük arra, hogy szülőföldjükön folytassák életüket.

Ahogy magára hagyta a nyugati világ 1956-ban a kommunista elnyomás ellen fellázadó Magyarországot, mert lekötötte a Szuezi-csatorna államosítása miatt kitört nemzetközi konfliktus és az Egyiptom ellen folytatott közös izraeli-brit-francia háború, úgy hagyta magára a világ a kétezres évek elején azokat az országokat, ahonnan a menekültek elindultak, és érkezésük mostanra vált egyre látványosabbá nálunk is.

Rendet lehet-e tenni Szíriában, ahol már 250 ezren haltak meg?

Már több mint 250 ezer embert öltek meg az évek óta elhúzódó polgárháborúban Szíriában. Legalább két és fél millióan menekültek külföldre, és 5-6 millióra tehető azoknak a száma, akik a határokon belül kényszerültek elhagyni otthonaikat.

A világ mégsem tett semmit. Miért? Mert globális szinten ütköznek nagyhatalmi érdekek. Elemzők szerint nem Szírián belül kell először rendet teremteni, hanem a világ vezető katonai és gazdasági tömörüléseinek kell megállapodásra jutniuk a Szíriához kötődő érdekeikről.

Oroszországnak fontos az a „földközi-tengeri kijárat”, amit a véres polgárháború előtt kezdett használni Szíriában. Moszkva és szövetségesei nem érdekeltek abban, hogy a százezrek haláláért felelős Aszad-rezsim helyett új vezetése legyen Szíriának, mert nem lehetnek biztosak benne, hogy egy új damaszkuszi berendezkedés is ugyanúgy lehetővé tenné az oroszok számára a földközi-tengeri támaszpont használatát, mint eddig.

Az 1971-ben a szovjet vezetés és Damaszkusz között kötött szerződés nyomán létrehozott bázis jelenleg a Földközi-tenger keleti vizeit rendszeresen felkereső orosz hadihajóknak biztosít utánpótlást.

Brüsszelnek, Washingtonnak és szövetségeseinek pedig nem éri meg szembemenni Oroszország érdekeivel egy szíriai belügy, azaz a polgárháború miatt, még ha annyi halálos áldozattal is jár. A véres konfliktus azonban nem maradt belügy. Elüldözött szíriaiak milliói teremtenek új menekültügyi helyzetet Törökországban és az Európai Unióban, amit most már Magyarországon is érzékelünk.

Drótkerítések nem lesznek képesek megállítani ekkora menekültáradatot. David Cameron brit miniszterelnök a Csatorna-alagút kerítését megrohanó embertömegek láttán nyomatékosította, hogy a problémát a gyökerénél kell kezelni. Élhetővé kell tenni azokat az országokat, ahonnan tömegek áramolnak Európába.

Szíria többségében szunnita ország, az Aszad-rezsim viszont a síita alavitákra és a Hezbollahra támaszkodott, vagyis..........

EURONEWS....CIKK...

NEM KELL HÁBORÚ ! ÉS AKKOR NINCS MENEKÜLÉS !!!!!

kvadrillio 2015.08.11. 21:48:48

@nemecsekerno_007: Dől a magyar pénz az adóparadicsomokba - Index.hu
index.hu/gazdasag/vilag/2012/07/23/offshore/
2012. júl. 23. - Egy friss tanulmány szerint összesen több mint 21 ezer milliárd dollárt menekítettek az elmúlt évtizedekben adóparadicsomokba, kikerülve az ...

kvadrillio 2015.08.11. 21:50:51

@kvadrillio: Offshore: milliárdokat dugdosnak a gazdagok - Piac és Profit
www.piacesprofit.hu/kkv.../offshore-milliardokat-dugdosnak-a-gazdago...
2013. ápr. 7. - 130 ezer offshore-ban érintett személy neve kerülhet napvilágra, köztük ... Postaládacégek, offshore-számlák, fiktív teljesítések: a világ 170 ...
Még nem özönlenek haza az offshore milliárdok - Népszava
nepszava.hu/cikk/574496-meg-nem-ozonlenek-haza-az-offshore-milliardok
2012. aug. 6. - Még nem özönlenek haza az offshore milliárdok ... el hangsúlyozni: a közteherviselésbe be kell vonni a külföldi számlákon tartott pénzeket.
Irdatlan vagyon parkol svájci számlákon - Pénzügyi Szemle ...
pszo.reblog.hu/svajci-milliardok
2013. jan. 19. - Fölöttébb hasznos lenne, ha meg lehetne adóztatni az offshore bankszámlákra menekített százmilliárdokat. De van egy pár de. A napokban ...
Gazdaság: Offshore-milliárdok: nem lesz itt gyors ... - HVG.hu
hvg.hu/gazdasag/20120802_Offshore_nem_jonnek_a_penzek
2012. aug. 3. - Orbán Viktor újfent az offshore-pénzek hazahozatalának ... abban, hogy be kell vonni a közteherviselésbe "a külföldön lappangó számlákat"............................................

csak egy néző 2015.08.11. 22:02:56

@nemecsekerno_007:
"@kvadrillio: "OFFSHORE-SZÁMLÁKRA KILOPOTT EZER MILLIÁRDOK"

erről jó lenne valami link v. kimutatás, lehetőleg hiteles. én is tudok milliárdokkal dobálózni. Amúgy itt egy kis segítség a nagyságrendek miatt"

www.jaimearanda.com/wp-content/uploads/2014/08/Risitas-y-los-sacos-de-cemento-entrevista-e1407174499315.jpg

nemecsekerno_007 2015.08.11. 22:03:35

@kvadrillio: elolvastad ezt a cikket, egyem szíved?!
80-as évektől 2010-ig 65 340 Mrd Ft. Ez alsó hangon min. 25 év, így a pénz évente 2613 Mrd, ami kevesebb mint a fele az éves szociális kiadásoknak. Ember, számojjá már! Amúgy elég nagy gáz ez, de mi a f****t tudunk tenni ellene?! Adóztassuk még jobban akinek egy kis pénze van és mondjuk nem tudja kimenekíteni?! Ahogy ezt a baloldal szokta csinálni?

kvadrillio 2015.08.11. 22:12:11

@nemecsekerno_007: HMMM...TOOOOD...ELŐBB KIVONJA A KORMÁNY A SOK MILLIÁRDOT AZ EÜ-BŐL, HOGY NE TUDJON ÚGY MŰKÖDNI MINT A SZOCIALIZMUSBAN, VÁRÓLISTÁKAT KREÁL MESTERSÉGESEN, A BETEGEK SORRA HALNAK MEG AZ EÜ-KÁOSZ MIATT, AZ EÜ-IRÁNYÍTÁS DIREKT NEM TUDJA MELLIK KÓRHÁZBA VIGYÉK A BETEGEKET, KERESZTÜL-KASUL UTAZTATJÁK ŐKET MÍG MEG NEM HALNAK, PÉNZEL SEGÍTI A MAGÁNEÜ LÉTREHOZÁSÁT, KLIN IKÁK, EÜ-SZOLGÁLTATÓ CENTRUMOK, AZ ORVOSOK AZ ÁLLAMIBÓL ÁTMENNEK A MAGÁNBA, AZ ÁLLAMI EÜ-BEN ORVOSHIÁNY LÉP FEL, A BETEGEKET NOSZOGATJÁK MENJENEK A MAGÁNBA KERZHELTETNI MAGUKAT PÉNZÉRT, AZ ORVOSOKNAK EGYRE TÖBB ÁLLÁSUK VAN: DOLGOZNAK AZ ÁLLAMI EÜ-BEN, A MAGÁNBAN, A SZÁLLODÁKBAN, A WELLNESSEKBEN, A MAGÁNPRAXISBAN..ÉS KURVA JÓL KERESNEK LEGALÁBB 6 HELYRŐL ÖSSZEJÖTT LÓVÉVAL !!! ÉS AKKOR AZ ÁLLAM JÖN A KI MENNYIT IS FIZESSEN AZ EÜ-ELLÁTÁSÁÉRT, ALAPSZINTŰÉRT, KÖZÉPSZINTŰÉRT, MAGAS SZINTŰÉRT...NU, MENJEN A BÜDÖS PICSÁBA MINDENKI, AKI EZT A EÜ-DEFORMOT KITALÁLTA !!!
KÖZBEN A BETEGEK SZENVEDNEK. A GAZDAG BETEGSZFÉRÁBA TARTOZÓK MEG HÖRÖGNEK, MERT SZINTE INGYEN JUTNAK KAPCSOLATI TŐKÉJÜKÉRT ELLÁTÁSHOZ ! NU, A KORMÁNY SIKERESEN LÉTREHOZTA A SZEGÉNY-GAZDAG EÜ-T !
ÉS...HA EZT A RENCERVÁLTÁS HAJNALÁN KÖZÖLTE VOLNA A MAGYAR TÁRSADALOMMAL, ÚGY RÚGTA VOLNA PIC SÁN A NÉP, HOGY IHAJ ! :o)))))

kvadrillio 2015.08.11. 22:18:39

Orbán vejének volt cége Jászberényben is tarol

Bár tavaly kétszer is visszadobták a pályázatot mivel túlságosan is versenykorlátozónak találták azt, harmadik nekifutásra csak sikerült kihozni Tiborcz István volt cégét győztesnek.
Annak ellenére nyert a jászberényi közvilágítással kapcsolatos tenderen Tiborcz István volt cége, hogy a versenytársai olcsóbban vállalták volna el a munkát – írja a VS.hu.

NU, NEM AZ ILLEN FASZOKÉRT KÖLLÖTT A RENCERVÁLTOSZÁS ! NEM EZÉRT A FASZÉRT SZENVED 26 ÉVE A MAGYAR NÉP ! MERHAHA...IGEN ! AKKOR INKÁBB CSINÁLJUK VISSZA AZ EGÉSZET !!! :o)

Boka1 2015.08.11. 22:20:04

Elegük lett az orvosoknak, hogy több hálapénzt nem tudnak kizsarolni, a gyógyszergyárak is már csak tengerentúli " kongresszusra " hívják őket a legjobban " teljesítő " ápolónővel. Az ápolónők meg elteszik a boritékot, de leszarják a beteget. Nem hallottam, láttam.

nemecsekerno_007 2015.08.11. 22:43:29

@kvadrillio: igen, nagyjából így van hogy leírtad. ezzel a társadalommal csak így lehet reformokat "elfogadtatni" Az a társadalom amelyik ilyen szinten becsapja magát, máshogy nem "kezelhető" A ballib kormány alatt se szándék, se lehetőség nem nagyon volt az eü reformra, most sokkal több dolog adott és van társadalmi felhatalmazás. A nép többsége úgy látszik ezt akarja v. elfogadja. Ennyi. Reméljük a végén valami működő sül ki belőle, ez persze valamennyire rajtunk is múlik. Ha még mindig a szocialzmust akarjuk, akkor tényleg semmi értelme nem volt a renszerváltásnak.

Pop40 2015.08.12. 00:11:47

@Ballib Cenzúra:
És te hol voltál, te szarkupac? Ő valszeg akkor is keményen megdolgozott a kevéske fizujáért - ami mellett még kiáll a kollégáiért, meg az eü helyzetéért, grátisz.

Neked, egy bűzölgő kupac fosnak van pofája számon kérni egy ilyen embert? Egy szavával többet tett az eüért, és az országért, mint te az egész nyomorék életedben.

Kotródj vissza a patkánylyukadba, és maradj is ott.

Pop40 2015.08.12. 00:16:24

@káposzta:

"Azért elég röhejesen hangzik, hogy az ápolók fizetését hitelből fizetjük :) Mintha olyan sokat keresnének, hogy az lenne az oka az ország összes bajának "

Nyilván, mert őket kell megtenni bűnbaknak :-)
Nem arra kell a hitel, hogy legyen miből kinyögni Vitya stadionjait, meg Mészáros elvtársék lopásait, és sokmilliárdos bugázott közbeszerzéseit, á, dehogy :-)

A hitel az biza arra kell, hogy a burzsuj ápolók luxusjövedelmét kifizessük. Azt a kemény 90 ezret havonta.

Vannak ám itt prioritások, kérem szépen ;-)

gtri 2015.08.12. 00:16:52

@nemecsekerno_007:
Azért kérem ne túlozzon. Keményen bele kellett nyúlni a választási törvénybe az éppen aktuális helyzetnek megfelelően (tömbös jobboldal, elaprózott baloldal), hogy kijöjjön a jelenlegi demokratikus eredmény. Nem vitatom, hogy a mostani helyzetben ezzel a választási törvénnyel a Fidesz volt a nyerő 2014-ben. De most, hogy elmúlt a kétharmad már nem változtatható könnyedén az a törvény. Most már nem életbiztosítás a Fidesznek sem a mostani szabályozási keret.

Nekem sem tetszik a baloldal "adóztassuk a gazdagokat" elve, ami tudjuk, hogy 300 000 emberen csapódik le (ők azok, akik évi 5 millió bruttónál nagyob összegre vannak bejelentve). Én is nyögtem a baloldal "igazságát". És tettem is ellene a szavazófülkében.
De ezek a módszerek nagyon nem tetszenek, nagyon nem tetsuenek.

Mert mi történt?:
1. Mindenki tudja és látja, hogy milyen lepusztult a magyar egészségügy.
2. Az egészségügyben dolgozó Sándor Mária elmondta, hogy hogyan nem kapja meg a pénzét. (Miközben MET/TAO/állampolgárság vétele/ olimpia/stb. vonalon nagyon sok pénz vándorol a "megfelelő helyekre")
3. Az igazság kimondásáért ki akarják csinálni.

Gonosz ellenzéki vagyok, ha ez a kicsinálás nem tetszik? Akármennyire is demokratikusan választották meg a Fideszt?
A szüleim mesélték, hogy hogyan terelték a TSZ-be az anyai nagyapámat. A "szent cél" érdekében. Akkor is lelkiismeretfurdalás nélkül csináltak ki embereket. Az akkori lelkes mozgalmárok. A mostani lelkes mozgalmárokat sem szívelem, ha ilyeneket tesznek a Sándor Máriákkal.

Még egy megjegyzés: a propaganda szerint mi vagyunk Európa leggyorsabban növekvő gazdasága. 3 %-os növekedés kb. 1000 milliárd pluszt jelent az előző évi GDP-hez képest. Ennek felét beszedi az állam. És 500 milliárdból nem jut az egészségügyre egy komolyabb összeg? Nincs pénz? Miért nem konzultálnak velünk, hogy akarjuk-e az 500 milliárd egy nagyobb részét az egészségügyre költeni?

Pop40 2015.08.12. 00:20:39

@Gyorgy Nagy:

Erről a nagyszerű doktorról kb mindent elmond az alábbi bejegyzés.

meszk.hu/hirek.aspx?nid=38571

"Május végén a Magyar Egészségügyi Szakdolgozói Kamara (MESZK) nevében Dr. Balogh Zoltán elnök levelet írt Orbán Viktor miniszterelnök úrnak. „Magam és több mint százezer fôs tagságunk nevében engedje meg, hogy jókívánságaimat fejezzem ki ismételt megválasztása alkalmából. Tiszta szívbôl kívánok Önnek és felelôs vezetôtársainak jó egészséget hazánk, Magyarország felelôs kormányzásához, s a korábban megkezdett törekvések sikeres továbbviteléhez! Köztestületünk országos vezetése nevében, a stratégiai irányvonalak meghatározásakor engedje meg, hogy felajánljam együttmûködésünket, szakértelmünket és társadalmi támogatásunkat jövôbeni céljaik sikeres eléréshez.” – olvasható a levélben."

A drága Balogh doktor olyan mélyen fúrta be magát Vitya seggébe, hogy csoda, hogy még nem jött ki a száján.
Neki ilyen apróságok, mint hogy meghurcol egy hazaszerető, áldozatkész ápolót, semmiség, lényeg, hogy a főGeci gazdija elégedett legyen vele.

Nyilván megkapja majd a 30 ezüstjét.

Pop40 2015.08.12. 00:23:31

@gtri:

"Nekem sem tetszik a baloldal "adóztassuk a gazdagokat" elve, ami tudjuk, hogy 300 000 emberen csapódik le"

Igen, a baloldal mintha tényleg azért küzdene rendkívül sikeresen, hogy még véletlenül se kerüljön kormányra. Azért áll bele ilyen baromságokba újra meg újra.

nemecsekerno_007 2015.08.12. 00:32:40

@gtri: húha :)
"Keményen bele kellett nyúlni a választási törvénybe"
A 2/3-al erre is fel voltak hatalmazva, nyílván visszafelé is elsülhet, de ha bukniuk kell, akkor bukjanak. (egyenlőre nincs alternatívájuk)
"Nekem sem tetszik a baloldal "adóztassuk a gazdagokat""
Sajnos nem 300 000 emberen csapódik le hanem pont azokon akiknek a középosztályt kéne alkotnia. Ezért is írtam, hogy mindegy milyen az adórenszer, az nem mindegy, hol húzzák meg a sávokat.
"Az igazság kimondásáért ki akarják csinálni."
Ez az egyik igazsság. A másik az, hogy ki finanszírozza azok ellátását akik nem fizetnek v. köztisztviselők, ill. milyen ellátást mennyire finaszírozzanak mások. Szerinted ha valaki ezzel előjönne, akkor támogatná a társadalom? Jó lenne ha igen, de én nem hiszem.
"Miért nem konzultálnak velünk, hogy akarjuk-e az 500 milliárd egy nagyobb részét az egészségügyre költeni?"
Hát valszeg azért nem mert annak előállításában nem vett részt minden választó. Egyébként pont erről beszélek. Amúgy a sok pénz amit stadionra meg egyebekre költenek meg ellopnak egyrészt elhanyagolható pl. az eü. v a szociális kiadásokhoz képest, másrészt ugyanez ment korábban is. Sajnos a korrupció nem csak a politikában van hanem a hétköznapokban is. Minden társadalom olyan vezetőket kap amilyeneket megérdemel. Az MSZP-SZDSZ idején is volt korrupció ill. Nokiás doboz, de akkor az adósság is nőtt ill. nem javult a gazdaság. Ez nem azt jelenti, hogy most már minden fasza és hátra lehet dőlni. Pont az a gond, hogy az ellenzék nem arról beszél, hogy emberek milyen exportképes ötletünk, termékünk, szolgáltatásunk lesz 2020 utána amikor már nem jönnek az EU-s pénzek. Hanem minden másról. Ezzel a mentalitással ugyanúgy becsapják az embereket mint a Gyurcsány kormány. Ezért a kisebbik rossz most a Fidesz. Ha így maradnak a dolgok akkor Fidesz-Jobbik lesz a választási lehetőség 2018-ban. Borítékolható, hogy a kisebbik rosszra fognak szavazni az emberek, így marad a mostani kormány.

gtri 2015.08.12. 01:02:27

@nemecsekerno_007:
"A 2/3-al erre is fel voltak hatalmazva"

Most már nincsenek felhatalmazva. A kétharmadnak vége. Bemerevedett a jelenlegi szabályozási keret.
----------------
"Ez az egyik igazsság. A másik az, hogy ki finanszírozza azok ellátását akik nem fizetnek v. köztisztviselők, ill. milyen ellátást mennyire finaszírozzanak mások. Szerinted ha valaki ezzel előjönne, akkor támogatná a társadalom? Jó lenne ha igen, de én nem hiszem."

Kérem mondjon számokat. Az általam említett dolgok (MET/TAO/állampolgárság vásárlása/olimpia) minimum 3300 milliárd forintot jelentenek. És nem volt siránkozás egyik esetben sem, hogy "nincs rá pénz". Ilyenkor bizony rosszul veszi ki magát, ha azzal jön, hogy nincs még 15 milliárd az ápolók bérének növelésére. Csak az olimpiai pályázat 10 milliárdba kerül. A Várba költözés 200 milliárd. És még van pár tétel.
----------
De a legfontosabb: Miért akarják kicsinálni Sándor Máriát? Sorolja az érveket, hogy milyen jó nekünk. OK. Mikor érezzük ezt meg az egészségügyben? 500 milliárddal többet szedett be tavaly az állam, mint tavaly előtt. Rendben. De mikor jut több pénz az egészségügyre abból az 500 milliárdból?

Miért ilyen ordenáré módszert alkalmaznak valaki ellen, aki csak annyit tett, hogy kiállt és elmondta, hogy nem fizették ki a pénzét. Itt valaki kiszámolta, hogy 15-16 milliárd forintból meg lehetne emelni 60 000 ápló fizetését havi 20 000 Ft-al. 15 milliárd (ápolók béremelése) <---> 3300 milliárd (MET/TAO/államolgárság/olimpia/Várba költözés)
És nincs pénz a béremelésre :)

1ghost 2015.08.12. 08:51:50

Az igazság az, hogy senki nem gondolta 5 évvel ezelőtt, hogy egy ilyen korrupt, tolvaj és embertelen rendszert hoz létre egy magát polgárinak - ma már tudjuk - hazudó párt.

"Ha egy embert valóban meg akarsz ismerni, adj neki hatalmat" - tartja a mondás. Nos, megkapták, kétszer is, az ország pedig megismerhette valódi énjüket.

Egyre jobban látjuk azt a sok szennyet, amit ezek az elvetemült bűnözők létrehoztak a hazában, s amelyet hazug propagandájukkal most persze fejvesztve próbálnak palástolni.

Mindennek következtében a tisztességes fidesz szavazók százezrei hagyták ott ezt gazember társaságot az elmúlt években, miközben az értelmiségi bázisuk de facto zéróra redukálódott. A fidesz ezért ma már nem több, mint a rendszer ócska haszonélvezőinek, a sleppnek, és néhány szellemi félnótásnak a gyűjtőhelye.

Értelmes és becsületes ember ma már nem lehet fideszes, mert fideszesnek lenni azt jelenti, hogy szövetségre lépek a pofátlan hazudozással a tolvajlással, a társadalom széles rétegeinek megnyomorításával, egy szűk elit gátlástalan gyarapodása érdekében. Bombabiztosan állítható, hogy narancsosnak lenni bűntény a jövő nemzedéke ellen. Pont olyan bűntény, mint amilyen a 40 év kommunizmus volt.

A kérdés csak az, hogy ez a folyamatosan zsugorodó narancskisebbség a harsogó hazug propagandájával meddig ejtheti még túszul Magyarországot?
Minél erkölcsösebb és tisztességesebb a társadalom, Orbánt és rendszerét annál előbb és annál jobban veti ki magából Magyarország.

szsuzsanna 2015.08.12. 09:35:51

Nekem, az a legundorítóbb, hogy, ha bárki "civil" próbál, bármilyen fontos problémát nyilvánosságra hozni, (tegyük föl, hogy teljesen naivan (és NEM "megbízásból" teszi), -arra, azonnal az ÖSSZES ", -minden oldali"!, rohadék megélhetési politikus, és média, mint a hiéna csap le, és próbálja ki- és felhasználni...
Az uralkodók "elterelésnek", -amazok meg "véres rongynak"...

-Ha jól emlékszem, ez az asszony, csak a "papíron" neki járó pénz ki nem fizetése miatt "szólalt meg" elsősorban...

-Mi történt: -az "ellenzék"? -szokás szerint, azonnal, csaholva "melléállt" ??? -fúj....
-Az uralkodók azonnal, szintén szokásuk szerint: -"bezzeg MI, és bezzeg ti, -és egyáltalán ...-szintén fúj...

Minden "oldal" csakis a régen bevált módszert követi: -oszd meg, +(kelts köztük minél nagyobb gyűlölködést, -lásd pl. "kommentek"), - és te, lesz@rva őket a nyomorukkal együtt, -uralkodj, vagy kihasználva őket, törekedj a saját uralkodásodra...

Utóirat: -mit lehet mondani az olyan -"szakmai kamarának nevezett", -"szakmai érdek-képviseleti szervről"??? = az olyan megélhetési tetvekről, -akik, a saját tagjukat meghurcolnák, -(akinek kötelező alájuk tartozni!!!), -mert esetleg kritizálni merte ŐKET...

Exploiter 2015.08.12. 09:36:04

@gtri:

Teljesen jogos.
Azt kéne végre megérteni, hogy egy államot nem azért tartunk fent, mert megszoktuk, vagy mert ez a dolgok rendje. A modern államnak vannak feladatai. Van olyan, hogy társadalmi szerződés.
A brutális, horribilis mennyiségű elvonás, ami évtizedek óta gátolja a fejlődést itthon, elvileg fedezni hivatott az alapvető feladatok ellátását is, mint oktatás, rendvédelem, egészségügy.
Ehhez képest az arányok hihetetlen mértékben eltolódtak. Ha az általad is említett projectek, beruházások puszta felvetése lehetséges egy felelős politikustól, miközben a fenti tevékenységek ellátására NINCS PÉNZ, akkor azt az embert gondolkodás nélkül agyon kell lőni, hátha a következő jelölt megérti az üzenetet.
Az pedig, hogy valaki itt a kommentek között VÉDI ezt a fajta szemléletmódot, a racionalitás keretei között értelmezhetetlen.

Exploiter 2015.08.12. 09:38:23

@Ballib Cenzúra:

Az mszp nem létező fogalom mára. A jelenlegi kormány azért kapott felhatalmazást, hogy ezt kezelje. Kezeli? Kurvára nem.

szsuzsanna 2015.08.12. 09:51:25

@Pop40: -És még egy ilyen személyt, -és, az általa vezetett kamarát meri bárki kritizálni???
-Kösz., hogy föltetted.

csak egy néző 2015.08.12. 10:31:49

Valaki megtudná ,magyarázni, hogy ez a mindenféle "önkéntesen" alapon kötelező kamarai tagság azon kívül, hogy szívatja és leveszi a saját iparágának a dolgozóit és a vezetőiket a felső tízezerbe, sőt politikai döntéshozók közé juttatják (Parragh), ezen kívül mi a gyakorlati haszna?

DIldiko 2015.08.12. 11:05:18

@Ballib Cenzúra: Hogy hol volt? Húzta az igát, sok ezer más egészségügyi dolgozóval együtt! Húzta akkor is, mikor a kedves kormány nem állította vissza az előző helyzetet (pedig a kétharmadával megtehette volna), ehelyett elkezdett stadionokat építeni a haver focistáknak, mikor gázszerelő barátok milliárdossá váltak a semmiből, mikor az egészségügy finanszírozása most a fele, mint a Gyurcsány kormány idején. Képzeld el, a kétharmaddal bármit megtehettek volna, hogy javítsanak az egészségügy, oktatás és még ezer más területen is, de semmit nem tettek. Vagyis dehogynem tettek, ELVETTEK mindenhonnan, hogy nekik több jusson! Van egy pont, amikor az ember úgy érzi ELÉG! Máriának akkor jött el!

DIldiko 2015.08.12. 11:09:12

@nemecsekerno_007: Azt hiszed az államkötvény nem hitel csak az IMF volt az? Most soha nem látott mértékű az államadósság - vagyis az ország hitele és még a magánnyugdíjpénztári 3000 milliárd sincs meg, meg még a túlórapénzt se fizették ki a Sándor Máriáknak! Akkor most szerinted jobb, mert a plakátokon ezt hirdetik?

DIldiko 2015.08.12. 11:24:37

@nemecsekerno_007: TALÁN nem kellene közpénzből stadionokat, kisvasutat építeni és akkor sok mindenre telne! TALÁN nem a saját hobbijukra, meggazdagodásukra kellene a közpénznek elfolynia és akkor telne a nyugdíjakra, közalkalmazottakra, GYES-re, családi pótlékra és sok minden másra is! De csak TALÁN!

szamaritánus 2015.08.12. 12:45:21

@Ballib Cenzúra: sokszor egyetértek veled, de most én is egy igazi hülye f.sznak tartalak

turista a saját országában 2015.08.12. 13:19:43

@Ballib Cenzúra: 2010 óta csak tovább rohadt az egészségügy, te fasz.

sanyix 2015.08.12. 15:37:51

@Ballib Cenzúra: hát nekünk csak ilyen politikusok jutnak, mert ti megválasztjátok. Meg olyanok akik a házukat és a mellé épített stadiont töröltetik a google streetview-ról ;)

Egyébként első találat célzott keresés nélkül, csak úgy simán beírva hogy apró antal ;)

Nyilván neked kiszűri a gugli, nehogy lásd az elvtársaid történetét.

csak egy néző 2015.08.12. 15:51:05

@Ballib Cenzúra:
Baromarcú, már megint csak lebuktál a hazudozásoddal. Egyébként pedig mi a búbánatos pénisz köze van Apró Antalnak ehhez a sztorihoz? Vagy neked ettől van orgazmusod? Nővel még nem próbáltad? Vagy maradsz a kecskénél?

Pop40 2015.08.12. 21:01:11

@szsuzsanna:

Igazán nincs mit. :-)

Csak illusztrációnak hoztam, hogy nem véletlen ám ez az eset.
Az "elnök úr" ugye ígéretet tett: "engedje meg, hogy felajánljam együttmûködésünket, szakértelmünket és társadalmi támogatásunkat jövôbeni céljaik sikeres eléréshez."

Na, most megvolt a fideszékkel való együttműködés és támogatás, valaki ellen, aki veszélyeztette fideszék "jövőbeni céljainak sikeres elérését."

Pop40 2015.08.12. 21:05:36

@Traktoros lány:

"És egy Klub Rádióban ajvékolóhoz képest? Hupsz! Demagóg voltam! "

Nem, simán csak hülye voltál.

Ugyanis az államtitkárral szemben a Klubrádiósok NEM közpénzből kapják a fizetésüket. Innentől fogva pont semmi közöd hozzá, mennyit keres.
Az államtitkáréhoz viszont van.

Jópofa, hogy a tolvaj fideszesek ennyire képtelenek felfogni, mi a különbség a közpénz meg a magánpénz között.
Persze nektek nyilván semmi: mindkettőt el kell lopni mielőbb.

Krumpli Bogart 2015.08.14. 13:54:45

Ráadásul az általam ismert etikai kódexek általában rögzítik, hogy a szervezetre vonatkozóan nem szabad bíráló, vagy rossz színben feltüntető nyilatkozatot tenni. :)))))
Sok etikai kódex az állampolgári jogokat SZŰKÍTŐ követelményeket tartalmaz "etikai szabályként".

NAV-ostól hallottam, hogy a főnökének leszóltak, hogy neki "adótartozása van", ami nem etikus, .... viszont adótitok is, amihez egy NAV-os főnökének, a munkáltatónak semmi köze nincs.
Ennyit az etikáról. :))))
Ez az egész ország egy trágyadomb.

Krumpli Bogart 2015.08.14. 14:03:14

@nemecsekerno_007: Talán a kibaszott minisztériumokban nem kéne többhavi fizetést osztogatni jutalomként addig, amíg másoknak a munkáért sem fizetnek.
süti beállítások módosítása