B1 blogcsalád



A 30 legviccesebb mémválasz a Kerítésre

2015. június 19. - Spectra

Még szinte fel sem ocsúdtunk a kormány idegenellenes plakátjaiból, Orbánék máris újabb döbbenetes ötlettel borzolják a kedélyeket. A bevándorlás elleni harc jegyében négy méter magas kerítéssel zárnák le a szerb–magyar határt, amiről mi is megírtuk véleményünket. Állast foglaltak azonban az internet szatirikus művészei is. Nem kellett sok, hogy a kerítésmémek elöntsék a közösségi oldalakat.

Íme a 30 legviccesebb mémválasz a Kerítésre.

nevtelen_3.jpg
 A mém ami elindította a lavinát:

kerites.jpg

...és a folytatás:

image_1.jpg

1551458_722237554583208_2538802325695464495_n.png

64278_883135545056557_6407397757408637444_n.jpg

11401436_883093418394103_8702518849300368212_n.jpg

 

11416198_883083205061791_68989271772538246_n.jpg

11418924_882357635134348_292956543630069900_o.png

image_2.jpg

image_3.jpg

image_5.jpg

image_6.jpg

image_4.jpg

image_7.jpg

11401014_1161510750541018_8086348239563405557_n.jpg

tumblr_njljddbcgs1qg5e9go1_540.jpg

551457_10203029891908814_6665529442650240772_n.jpg

Nem hiányozhatnak a gif-ek sem:

 

safe_image.gif

tumblr_nq4uij0okq1qzf9x6o1_400_1.gif

tumblr_nq3eht4c761qameb0o1_400.gif

Az indexesek is előálltak pár kerítés-javaslattal:

8709587_19b8ecf95df5351bd5f931a9bc75509f_wm.jpg

8709593_9fb3256aa841fd3998dca1b991220e06_wm.jpg

8709605_3eaf003dd1bf331933db678746c2d749_wm.jpg

8709615_8d7a73102907512d0b02167f0d81331a_wm.jpg

8709679_9c5110bde3ae63c861c680bd51758e03_wm.jpg

8709667_0e08222a5173f657e4a2c78356e370e6_wm.jpg

8709647_9e812c1556405305318fb10e79d9f7a7_wm.jpg

8709639_17deb0cc2b91956535d99a6e19eef946_wm.jpg

8709629_2cbdafa3126c821b7d55d3d4058e02c0_wm.jpg

Képek forrása: Index, Egymillióan a magyar sajtószabadságért, hvg, Tibiatya, Vastagbőr, tumblr, facebook és az internet.

Ha nektek is van kedvenc kerítés-mémetek, osszátok meg velünk kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr357556176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adam hyl 2015.06.19. 11:20:59

azzal miért foglalkozik a sajtó, hogy miért 4 méter? lehet érdemes lenne. illetve, hogy humán erő nem járul hozzá, azaz nem is lesz kerítés, az ugyanis rendőr nélkül pont olyan, mintha nem is lenne.
és miért nem 2 m, miért nem 6?

paráznabillegető 2015.06.20. 12:33:56

hát elég gagyi mémek ezek...

Hoppá! 2015.06.20. 13:05:41

A mém verseny győztesének be kell fogadnia legalább 10 afrikai muszlimot! Lesz ott aztán móka, kacagás! :)

hidroponi 2015.06.20. 13:11:52

@Hoppá!: ok., neked pedig 10 ukrajnai magyart!

Bambano 2015.06.20. 13:45:23

szerintem kinyomtatott adóbevallásokból kellene kerítést építeni. az ígéret szerint az söralátét, vagyis Viktor csak kedvesen sörrel akarta fogadni a bevándorlókat.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.20. 13:51:40

@adam hyl:

Nem éppen. A besurranókat igenis megállítja az akadály.

aeidennis 2015.06.20. 14:15:14

Jon Snow mindenképpen jobban járt volna, ha elolvassa a feliratot. ;)

aeidennis 2015.06.20. 14:21:10

Sőt valószínűleg Szavtopluk is bánhatja, hogy nem épített valami hasonlót, bár ha jobban belegondolunk Árpád és népe körülbelül annyira volt gazdasági bevándorló, mint a Wehrmacht Lengyelországban.

osztovits 2015.06.20. 14:51:10

images.smh.com.au/2013/01/01/3924423/art-borderfence-620x349.jpg

Csak a demokratikus izrael nyomdokain de a kerítés az önmagába szart se ér, ezt a zsidók is tudják.

KuruczI 2015.06.20. 16:17:10

Képzeljétek el azt a jelenetet, amikor a szír vagy afgán, vagy teljesen mindegy ki, elmenekülve a hazájából több km-el a háta mögött, mint amit a hobbitok 3 rész alatt lebaktattak, és találkoznak Orbán 4 méteres falával. Látván ezt a csodás falat elszomorodnak, feladják, és visszamennek?

Másik kérdés:
Egy 500ft-os oldalvágóval hány percbe telik átjutni egy felnőtt férfinak egy közepesen erős drótkerítésen?

Jazo 2015.06.20. 17:36:42

Van pár egész jó.
Kár hogy ez a valóság és nem csak fantázia. Mikor teljesen bekerítettük magunkat, majd rájövünk, hogy nem csak mások nem tudnak bejönni, de mi sem tudunk kimenni (mint a rendszerváltás előtt)

Csapee 2015.06.20. 17:58:15

Kurvára nem azért van hogy ne tudjanak bejönni. Azért van hogy ne tudj kimenni!!!
Az okostojásoknak, ez csak a kezdet:)

Pop40 2015.06.20. 18:17:25

@Jazo: "majd rájövünk, hogy nem csak mások nem tudnak bejönni"

Önmagában ezzel nem lenne gond, hisz végülis ez zöldhatár.
Aki ott akar bejönni, és nem a rendes átkelőn, lehet, hogy tényleg jobb, ha nem jön.

A gond azzal van, hogy 22 MILLIÁRDBÓL épít a lángeszű fidesz egy olyan valamit, ami addig tart, míg a legelső ember egy 300 forintos drótvágóval nem csinál rajta egy lyukat.
Onnantól, mintha ott sem lenne.

Sir Galahad 2015.06.20. 18:31:04

Nekem az tetszett a legjobban, aminek a szövege így szól: "Kedves menekültek! Üdvözlünk benneteket Magyarországon! Kérjük, haladéktalanul keressétek fel a legközelebbi MSZP, DK vagy Együtt irodát, ahol eligazításon vesztek részt. Baloldali, liberális és plakátellenes családoknál kerültök elhelyezésre, ők kötelesek gondoskodni rólatok, (élelmezés, ruházat, költőpénz)"... satöbbi. És volt még egy, amin az volt írva - a bevándorlók nevében - hogy Ne féljetek, nem vesszük el a munkátokat! El kell tartanotok bennünket!

Gyűrött Papír 2015.06.20. 18:41:18

@Sir Galahad: Ez tényleg jó! De még jobb lenne, ha az EU erre szánt pénze is azokhoz menne, akiket az ötlet megszólít! :)
Vagy úgy már nem lenne jó?

pukancs 2015.06.20. 20:11:43

Lehet ezen viccelődni...de mikor majd nem 50ezer ember jön hanem majd 10-150 ezer vagy még több, akkor majd lefagy az arcotokról a mosoly meg a vihogás.

Aztán már csak a nagybüdös hümmögés lesz.
Arról bezzeg nem készült mém hogy napi 5-10e ezer forintba kerül minden egyes bevándorló naponta..
kezdjétek el felszorozni, 50-100ezer emberrel. szép összeg mi?

Arról bezzeg nem készült mém hogy amíg te afrikába mész vagy tucatnyi védőoltást kell beadni, addig ők nyugodtan hozhatják be a fertőző nyavajákat.
Arról bezzeg nem készül mém hogy Ausztria Németország és az összes többi érintett ország durván megszigorította a bevándorlást és a határ ellenőrzést.(igen jó eredményekkel)

Arról bezzeg nem készül mém hogy Az összes ország visszaküldi hozzánk a menekülteket...miközben a déli határnál lazán bejönnek.
...oszt akkor mi lófaszt csinálunk velük.

Meg fogják rongálni? meg.. (még azt se tudjuk miből és hogy készül.)
Át fognak mászni? Igen.
De nem ez volt a kérdés, hanem az hogy ha átjöttek bűnösök.
Hogy tudják hol a határ.

Tegye fel a mocskos pracliját akinek nincs zárva az ajtaja, nincs kerítése.
Na kussoljatok a gecibe.

xporolyke 2015.06.20. 20:42:14

@pukancs: ha ezek utan nem kaptal agyverzest akkor olvasd at megegyszer es rajossz mennyi butasagot hordasz ossze, te troger, berkommentelo.

maga a kerites azert kell, hogy a kosgep, vagy joeg tudja melyik Mutyi Inc. kapjon egy ujabb melot, ahol felporgethetik a horgannyzott keritesfonat, meg a Nato kompatilis pengesdrot bizniszt. Nyilvan nem ez fogja meggatolni a bevandorlast, de azert ez is penz valakinek. Sutyerak zorbanek kardoskodnak az EU-s kvota alapu bevandorlas elosztas ellen, ahol valamifele megosztas tortenne, mig jelenleg ha vk. van annyira hulye, hogy nalunk folyamodjon menedek kerelemert, akkor a jelenlegi EU-s szabalyozas szerint ha tovabb is megy tudjak, hogy nalunk regisztraltak, tehat itt lepett be, ide kell visszakuldeni. Ha zorbanek felfognak, hogy akar a kvota rendszer is enyhitest jelentene (mar amennyiben elkezdodik a bevandorlo regisztralasa es nem menekult innen tovabb), akkor lehet nem eroltetnek, hogy kapjuk vissza azokat akik egyszer mar tovabb mentek arra, ahol kevesbe zord az elet.
Mas reszrol aki versenynek erzi azt, ha egy szir bevandorlo, aki magyarul nem beszel, valoszinu nem redelkezik tul magas vegzettseggel, de ha van is vegzettsege nem egyenlo egy hasonlo itthoni vegzettseggel, nincs helyismerete, el kell viselnie a folyamatos megvetest, de munkara jelentkezik, es ugy gondolja tole veszi el, na az valoszinu sose jart Magyarorszagon iskolaba.

Endy1 2015.06.20. 20:56:59

@pukancs: ne legyél hülye. Mikor, melyik ország határát védte meg egy kerítés? Nézz már szét Arizonában, hogy mennyire véd a mexikóiak ellen a kerítés.

Másrészt a probléma, amit vázolsz létezik, de csak részben úgy, ahogy te képzeled. Az általad vázolt költséget jelenleg az EU finanszírozza, szemben a 22 milliárdos kerítést. Ráadásul ezek a népek NEM ide akarnak vándorolni. Ez egy EU probléma. A "megoldás", amit próbálnak veled megetetni pedig szimpla porhintés.

pukancs 2015.06.20. 21:10:29

@xporolyke:

1. szerintem te olvasd vissza, hogy mit írtál
2. sosem voltam bérkommentelő..Jobbikos vagyok te tróger balos...
épp úgy utálom a Fideszt mint te. De sajnos most az egyszer igaza van a Fidesznek. Nincs hova várni, Az EU leszar mindenkit.
Sőt most derült csak ki igazán, hogy az EU egy rakás szar, semmire nem jó. Mikor a szocializmus megbukott, pont ugyan így kezdődött.
Az önálló, rendszer elleni cselekvés a lényeg.
Akkor kerítést bontottak mert eszme börtön volt, most építenek hogy megvédjük magunkat. Nagyon nem ugyan az a 2 dolog noha a balosok szeretik keverni a szart.
(Bezzeg a 23 millió román...gyorsan felejt a brika balos szavazó)

3. én mondjuk belelövetnék, nah az hatna nem a szögesdrót...kotródnának vissza, mert féltik a szaros életüket.

4. Az EU-s kvótát lassan már mindenki elutasítsa köztük a visegrádi országok mindegyike...Kivételesen nem a sutyerák orbán egyéni döntése (tájékozódj te balfasz)
Ez nem "lehet" vagy "nem mehet" alapon működik, el vagy tévedve.
Itt törvény van. Ott Németországban, Ausztriában is!....Nem gondolod, hogy majd a pátyolgatás mellett döntenek, ha ki is lehet utasítani és visszatoloncolni. Naív balfék, hány éves vagy?

Az a sejtésem hogy Orbán bizony beszélt az osztrák és német miniszterelnökkel és az jött le hogy ezt bizony megszívtuk. Visszaküldenek mindenkit akit csak lehet. És nincs más megoldás csak a határ előtt megállítani.

5. Az állam építi fel, nem magáncég...nyilván valahonnét be kell szerezni akkor is a fémet persze....De inkább ilyenre verje el mint stadionra.

6. nem a munkahely miatt, az itt sincs...az eltartatás a gond, a hozzá társuló problémák. Gettó bűnözés.
Aki abban az utópisztikus dologban hisz, hogy tranzit ország vagyunk az kurvára téved. Ugyan is az csak addig él amíg, van hova menni. De ha kitoloncolják őket Ausztriából stb..ide vissza hozzánk akkor már nem tranzit, hanem végállomás vagyunk.

Arról már nem is beszélve, hogy schengeni határ se biztos hogy sokáig marad. És még kurva sokan fognak jönni.
Akik meg ott a határ mellett laknak egyöntetűen üdvözlik a dolgot.
Jah hogy te Budán-Pesten laksz bocs.

A baloldal már megint széllel szembe hugyozik.
És még egyszer kénytelen vagyok beírni:
Tegye fel a kezét, akinek nincs zárva az ajtaja, nincs kerítése.
Na kussoljatok a gecibe.

pukancs 2015.06.20. 21:26:58

@Endy1:
Minden kerítés annyit ér amilyenre megcsinálják.
(A tiéd is otthon.)
Az EU erősen alul kalkulál a menekültek számával. jó ha éves szinten 10 ezer fővel számol. Közben már fél milliós nagyságrendől van szó.
Ez a jelenlegi probléma az olaszoknál is. Most is ad az EU nekik pénzt. de az lófasz. Pár ezer a kapacitás, nem több.
De egyébként is miért kellene táborokba küldeni. nem kötelességünk befogadni senkit, sőt beengedni se.
Ezért épül a kerítés.
Meg lehet nézni a franci gettókat hogy néznek ki, mára már több generációs problémákkal. Totális csődöt mondott a befogadó bevándorlás politika.

Nem is értem hogy másoknak ez miért nem tűnik fel ez a nyilvánvaló ok, hogy a saját lakásomba, telkemre (országomba) vadidegent nem engedek be. (Még akkor se ha az rövidebb út neki.)

Egyallampolgar 2015.06.20. 21:38:29

@pukancs:
Ha kicsit ismernéd kedvenc pártodat tudnád, az EU mindig is csak kizsákmányolta az országot és be sem kellett volna lépni.

Természetesen ez a kerítés nem ér semmit. Leszámítva belpolitikai hasznát(?) és az újabb ellopható költség részesedést. A menekült vagy megkerüli, vagy szétvágja.
Abba nem mennék bele, hogy a keresztény etikával mennyire hozható össze. De persze a "szeresd felebarátod mint önmagadat" nyilván üres zsidóbuzilibsi elképzelés mint az egész humanizmus.

Tiborpapa 2015.06.20. 21:45:27

Remek üzlet a nemzeti szögesdrót. Sokszor lehet majd milliókat elszámolni a javítási költségekre.

Blogger Géza 2015.06.20. 22:17:02

Ha ezek viccesek, milyen lehet a többi? Pfff...

De nyugodtan lehet kacarászni, miközben a Fidesz népszerűsége nő a kampány hatására. Na, mennyire őszinte a mosoly az arcotokon, ellendrukkerek? :)

Pipas 2015.06.20. 22:33:56

Ezek nem mémek, hanem politikai propaganda. Nincs vele semmi baj, de ne keverjük már össze a kettőt.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.20. 23:04:28

@Blogger Géza: "miközben a Fidesz népszerűsége nő a kampány hatására."

Egyre romlik az állapotod fidesz kreténke. A Századvég már megint hamisított búgatóport adott be neked.
Egyetlen dolog nő csak a kampány hatására, az emberek megvetése és utálata a fidesznácik iránt.
És Orbán börtönéveinek a száma a kormányváltás után.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.06.20. 23:05:48

@Hoppá!:

inkább befogadok 1000 afrikai muszlimot, mint akár egy darab fidesznácit!

Amúgy téged meg ki fogadna be az elmegyógyászaton kívül?

Punxsutawney Mormota 2015.06.20. 23:54:48

@Hoppá!: Valószínűleg egynek, egy napja is sokkal többet ér, mint a Te egész életed.

Punxsutawney Mormota 2015.06.20. 23:56:16

@Blogger Géza: Ja, Századvég felmérés. :) Te szegény...

Punxsutawney Mormota 2015.06.20. 23:57:45

@Egyallampolgar: Aha, mennyit fizetünk be? Mennyit kapunk vissza? Alapvető matek megy-e? Vagy kubikuséknál nem számít, csak az, hogy a reggeli féldecire való aprót össze tudja számolni...

fideszbirkák imához térdre Orbán gazditokért! 2015.06.21. 01:14:58

@pukancs: "sosem voltam bérkommentelő..Jobbikos vagyok "

Nézd el az olvtársnak hogy tévedett. Egy időben még csukott szemmel is fel lehetett ismerni a jobbikosokat, mert náluk osobább, sötétebb, semmt nem tudó de azt is rosszul népség nem volt.

Ma már viszont az ember bármikor képes egy jobbikost fideszesnek nézni.

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2015.06.21. 06:15:02

Nem tudom, mi a jó megoldás, de azt tudnotok kell, hogy pl. olaszország déli részein (és egyre északabbra is) kezd a helyzet tarthatatlan lenni a polgári lakosság számára. Ilyenekre gondolj, hogy pl. a buszon, vonaton CSAK feketék, CSAK!! Nincs ülőhely, álló hely, de már a tekintetedet sem emeled fel szívesen... GOndolj bele, ha ez lenne a hetes buszon, vagy a Railjet-en... Nincs használható nyilvános vécé, nem tudnak az emberek sötétedés után beülni egy kávézóba, az utcára sem mehetnek, mert félnek, tartanak a menekültektől, akik - mint a zombik - mászkálnak lassan minden fele, és nyomasztóan sokan vannak. A hatóság atrocitás esetén teljesen tehetetlen, ha megerőszakolnak pl. valakit az utcán, egyszerúen nincs tettes, akit keresni lehet, iratok, arc nélküli emberek vannak csak, sokan, nagyon sokan. Már-már utópisztikus a helyzet, ami csak egyre romlik. És ez nem egy Orwell regény, hanem ez most élőben történik olaszországban. Egyenlőre csak ott... Ja, meg Debrecenben. Szóval nem tudom, mi a megoldás, kersítés, golyó, fogalmam sincs, de Európa helyzete ebből a szempontból érdekesen alakul mostanában.
És ami a legérdekesebb benne, hogy ez nem egy háború, ahol fegyvert fogsz és véded, ami a tied, hanem egy olyan invázió, ahol zömében békés emberek menekülnek érthető okból a hazájukból, de mégis nekem kell aggódnom, hogy "ha úgy alakul" és az én városomban kezdenek el egyre többen és többen lenni, akkor nem engedhetem ki a feleésgemet, a gyerekeimet az utcára, a játszótérre, stb., mert nekem lesz félni valóm. Mi a megoldás????

Tudományos Iibsizmus 2015.06.21. 07:01:20

@Blogger Géza: "De nyugodtan lehet kacarászni, miközben a Fidesz népszerűsége nő a kampány hatására. "
- Ezzel el is árultad hogy ez kampány fogás. Ennél okosabbnak gondoltunk. Erősen túlbecsültünk.

nimonic 2015.06.21. 07:31:26

Szeretem az ilyen olvasmányokat.Jó érzés volt kétszer is elégedetten felsóhajtani, hogy:"Milyen jó, hogy nem ebben az országban élek".Egyszer a kerítés, egyszer meg a kommentek miatt...

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.21. 08:11:28

@Kirándulás: nincs még egy olyan birka embercsoport, mint az európai fehérek
Az ausztrál, az amerikai próbálja védeni a hazáját, az európai meg nem érzi már magáénak Európát, elidegenedett, nincs benne életösztön, egyenként lesz lekaszabolva, kiszorítva, halálra erőszakolva.
Nagyon úgy tűnik, hogy ez valakinek, valakiknek a terve, hogy új erőviszonyok legyenek Európában. Működik.

doubting thomas 2015.06.21. 09:18:44

Csodálkoznék, tesvír, há két náp álátt nem tünne el áz ások vás.

Hattáb 2015.06.21. 09:34:36

Technikai szempontból meg lehet úgy építeni, hogy ne lehessen kézi erővel, ilyen- olyan erővágókkal megrongálni.Nem egy szimpla szögesdrótot kell elképzelni.Nemrég parkoltam a Venyige utcai börtönkapu közelében és a kerítést nézve, törtem a fejem hogy vajon miképp lehetne rajta kijutni.Hát problémás dolognak tűnt,flex nélkül nemigen lehet átjutni rajta.Ha olyasmit építenek a határra az rákényszeríti a busmanokat hogy máshol próbálkozzanak.

pukancs 2015.06.21. 11:22:02

@fideszbirkák imához térdre Orbán gazditokért!:

nah mert ez a balosakról(rólatok) nem mondható el

pukancs 2015.06.21. 11:37:55

@Egyallampolgar:
Van az a kerítés amin nem megy át.
Minden attól függ, hogy építik meg.

A kereszténységre meg ívvel szarok..épp olyan baromság mint az arab vagy a zsidó vallás. (tudod a vallás a nép ópiuma)
A Jobbikban se azért bízok, mert keresztény, hanem mert lecsukná a fideszt és az mszp-t, feltárná a korrupciós ügyeket.
Lecsukná megregulázná a cigányokat.
És bevándorlás ügyben is komolyabb intézkedéseket eszközölne...(vagy tette volna már 2-3-5 éve)
Mellesleg az egész problémára Jobbik világított rá még télen.
Ők készítették az első videókat is, hogy napi 500-1000 ember jön át a határ állomás mellett.
Addig lófasz se foglalkozott vele.(se az MSZP, se a Fidesz)
Erről ennyit

Minden balos veri itt a nyálát, de épeszű ötlete megoldás ami megáll a realitás talaján az aztán nincs.
Olaszország, Görögország is csak tranzit ország, (volt) meg lehet nézni hogy mi van most ott.
Már a nyári turista szezont fenyegeti az állapot.

Egészen elképesztő, hogy a baloldali emberek ilyen szinten nem veszik figyelembe a napi sajtót és a tényeket. És ilyen lazán kezelnek egy ilyen fajsúlyos kérdést. (amit csak 1xer lehet elbaszni)
Ebből is lejön hogy kurvára alkalmatlanok vagytok mind az MSZP mind a szavazóik egy ország irányítására. Jobb ha a közelébe se kerültök.
Nem azt mondom hogy a fidesz jól oldja meg a dolgokat, de ti aztán a totál felsülnétek vele.

phaszfej 2015.06.21. 12:07:49

Nem attól lesz mém valami, mert azt mondják rá vagy úgy néz ki. Ezek közül egyik sem mém.

Egyallampolgar 2015.06.21. 12:30:33

@pukancs:
"Van az a kerítés amin nem megy át.
Minden attól függ, hogy építik meg." "Minden balos veri itt a nyálát, de épeszű ötlete megoldás ami megáll a realitás talaján az aztán nincs." Ja ezt ismerjük már köszönjük. 75 éve az volt a divatos neve hogy végső megoldás. Persze az elvtársaid szerint annyira nem történt meg, hogy azóta is azt óhajtjátok arra aki nem azt mondja, nem azt teszi, nem úgy néz ki, nem hatékony, nem úgy hatékony. Félre értés ne essék a menekült ügyet kezelni kell. De elsősorban talán a helyi élhetetlen körülmények megszüntetésével. A fejlett országoknak tán nem kéne tovább kizsákmányolni a fejlődőket. A szegényekkel pedig igenis törődni kell és segíteni őket. Mert ettől leszünk európai társadalom s nem egy xenofób fasiszta putri.

pukancs 2015.06.21. 12:56:58

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: nagy a szád ..nagy a szád

kezdésnek 1000 cigány is megteszi

nagy lesz a kuss, mikor ott áll a ház előtt 1000 ember. Fotel balos

pukancs 2015.06.21. 13:26:58

@Egyallampolgar:
a kedves elvtársaiddal elhúzhatnál már a gúsba innét.
Nektek az agyatokba beégett a holokauszt az a bajotok.

hogy jön egy kerítésből (ami nem börtön hanem védelmi célt szolgál)nektek egyből a holokauszt.
De komolyan ...fel se hoztam, senki meg nem említette.
Te agyatok összemossa a szezont a fazonnal.
Holo fóbiátok van. kezeltessétek magatokat.
75 év telt el...már a nagyszülők is halottak akik akkor gyerek voltak, teljesen más világ van azóta. teljesen más politikai gazdasági és szociális berendezkedés van.

Tudod a 21. században az az ország, az a népesség amely nem
" nem hatékony, nem úgy hatékony." az lehúzhatja a rolót.
Jelen pillanatban ezt a luxust nem engedhetjük meg hogy félvárról vegyük.

Ebbe nem fér bele az a luxus sem, hogy tonna milliárdokat öljünk 1 milliárdos lakosságú arab és afrikai országokba és vallási fanatikusokba. Miközben az EU szénája se áll azért olyan jól.

Európa attól lett nagy, hogy nem ment le az ő szintjükre.
Ázsia is picsába nem volt amíg nem vette át az európai gondolkodás módot. és nézd meg hova jutott némelyik ország. Némelyik különb mint Svédország.
Nem nekünk kell megváltoztatni őket, hanem nekik kell megváltozni.

"Mert ettől leszünk európai társadalom s nem egy xenofób fasiszta putri."
Rossz hírem van..de
Az arab és afrikai térség azért nem tudott a putri szintjénél magasabbra kerülni, mert a vallásban hisznek.
Az hogy a németek az osztrákok eddig jutottak gazdagabbak az pont a hatékonyságtól van (hogy egy irányba mennek nem mint a birkák) és hogy megkülönböztetik magukat a többi nemzetiségtől.
Különbnek tartják magukat és nem alacsonyodnak le senkihez.
Azt mondják nőj fel hozzánk.

Ha ez neked xenofób fasiszta putri akkor sajnállak.
És szerintem költözz Afrikába, majd a vallási törzsi kultúra olyan pofont ad neked az életben, hogy az helyre rakja a kis agyacskádat.
És lapítva menekülsz vissza a fasisztának titulált Magyarországra és Európába.

Fogjátok fel, hogy őket nem lehet megváltoztatni, vallási fanatikusok. a józan észnek teljesen híján vannak.
Ami pénzt beleölsz az nagyrészt fegyverre megy nekik.
Ezt a vallási fanatizmust is csak Diktatúrákkal sikerült kordában tartani.
El kell fogadni, reménytelen eset, nem szabad velük foglalkozni.
Meg kell akadályozni hogy bejöjjenek. és ki kell rakni aki bejött.
Ennyi
Nincs más humánusabb megoldás.

Vanek_úr 2015.06.28. 17:22:37

Az a baj, hogy ahelyett, hogy gondolkodnátok (vagyis nem csak Neked szól), mindenki csak azzal törődik, hogy a másik milyen jellegű párthoz áll a legközelebb. Így pedig tényleg semmi értelmes nem fog kisülni, mert ha valaki meg is talál egy jó megoldást, a többi le fogja szólni, mert nem azt nézi, hogy mit mond, hanem hogy ki mondja. Pont, mint a politikában...

De akkor pár gondolat:
- a Jobbik ugyanúgy benne van a korrupciókban (már ahol 'feljutottak' oda, hogy ilyen helyen lehessenek - le is bukott már pár Jobbikos emberke, akik mellett a párt természetesen kiáll). Pont ezért nem fognak senkit sem elszámoltatni - akármennyire is hisznek ebben sokan. Maximum annyira, mint a Fidesz: indít majd pár 'példapert' (jól lefizetett hamis tanúkkal), esetleg 1-2 kisfiút elkapnak, a többi meg majd éli tovább az életét - hiszen ezek ott fent tudják, hogy minden politikus benne van a "Ki lop többet Magyarországon?" népi játékban; és ha az egyik ténylegesen kiborítaná a bilit, akkor abból minden kiborulna - és nem csak az ellenfeleik kakija/pisije, hanem a sajátjuké is.
- a kerítés nem jó megoldás, mert akik áthozzák a menekülteket a határon, azok úgyis megtalálják az ellenszert (kerítésvágás, alagutak építése, ...); onnantól meg ugyanott vagyunk, csak kidobtunk egy csomó pénzt
- a 'hazaküldés' pláne nem jó, és messze nem is humánus megoldás; és ehhez meg kellene érteni a menekülteket is: nem azért jönnek el otthonról, mert kirándulni akarnak, vagy mert otthon éppen egy kicsit rosszul érzik magukat; hanem mert otthon menekülniük kell, mert vagy megölik őket, vagy megerőszakolják őket (vagy 'jobb' esetben 'csak' hetente többször megverik az egész családot). Éppen ezért nem úgy jönnek el otthonról, hogy 'ha nem sikerül, akkor majd visszamegyek haza' - pláne hogy otthon el kell mindenüket adni, hogy legyen elég pénzük kifizetni a csempészeket. Vagyis felégetnek maguk mögött mindent. Ezen kívül még azt is vállalják, hogy a teljes család lehet, hogy nem is lesz életben, ha megérkeznek (meghalnak az úton a túlzsúfolt kocsikban, konténerekben, vagy elsüllyednek a lélekvesztőkkel, amiket alájuk tesznek); de inkább vállalják a rizikót a biztos halál helyett. Éppen ezért, ha ezeket visszaküldjük, akkor otthon pont ugyanolyan anyagi helyzetben lesznek, mint Európában (vagyis tényleg semmijük nincs); csak otthon még őket fogják üldözni, vagy megölni.
- egyallampolgarnak abban tökéletesen igaza van, hogy ezt a helyzetet 'otthon' lehetne csak megoldani - mert a betegségeket sem a tünetek alapján kell kezelni, hanem a betegség helyén célzott támadással gyökerestül meggátolni, hogy a betegség 'éljen', vagy létrejöhessen. Itt is azt kellene megszüntetni, ami miatt ennyi ember hirtelen népvándorlásra kényszerül; és nem pedig a népvándorlás tüneteit kell kezelni. És a véleményeddel ellentétben ezt nem úgy kellene megtenni, hogy pénzt küldünk nekik (hiszen azzal tényleg nem oldódik meg semmi - hiszen nem az érintettekhez jutna, és nem is arra használnák, amire kellene). El kell érni, hogy ezeket a menekülteket ne akarják otthon megölni, megerőszakolni, megverni, rabszolgának 'tartani'; így szívesen maradnának otthon, és élnék békében az életüket. És itt jön a képbe valami más is. Az USA-t speciel nem kedvelem az iraki megoldása miatt (hiszen egy viszonylagos békét szüntettek meg a behatolásukkal); de itt -szerintem- katonai beavatkozásra lenne szükség. Vagy az ENSZ égisze alatt (ez lenne a legjobb megoldás, de az ENSZ felépítése miatt ez a legnehezebben kivitelezhető), vagy az USA-nak saját magának (ha már úgyis egy csendőrállam, akkor ne akkor lépjen így fel, ha magának akar jót; hanem akkor is, ha másnak lenne rá szüksége). Vagyis fel kellene lépni az emberségellenes tettek ellen, és nem csak utólag.
- vallás: nem kell a vallást belekeverni a dolgokba, mert nem abból származnak a bajok (ha valaki megnézi, minden vallás a békét, a toleranciát hirdeti). A példáiddal ellentétben én is tudok ellenpéldával élni: a britek is igencsak vallásos nép, mégis jól élnek; az amcsik is nagyon vallásosak, mégsem élnek olyan rosszul. Illetve a németeknél is a vallásosabb réteg van most hatalmon (ha már a németekkel példálóztál).
süti beállítások módosítása